
niedobrze








Szkoda systemu, który ma olbrzymi potencjał, ale w Polsce się nie przyjął. Ale został wydany wtedy, gdy MAG przeinwestował. O ile preferuję systemy o dość wąskiej tematyce i mocno osadzone w jednych realiach, to bogaty i oryginalny świat GS wywołuje u mnie przyjemne mrowienieRhysode pisze:Co tak mało osób głosowało na Gasnące słońca![]()
niedobrze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja na młotka bluzgam bo ma beznadziejną mechanikę, prowadziłem go przez 5 lat i przez ten czas coraz bardziej mnie odrzucała. Za to świat mi się podoba.Herr Tengundor pisze:Zresztą warhammer to też fajny system - zbyt wielu ludzi bluzga na niego tylko dlatego że to jest modne i inni to robią.
zero realizmuCarchmage pisze:Ja tam na nic nie bluzgam ;P Nie rozumiem też, czemu mechanika WFRP (wg mnie prosta, przystępna, poreczna, praktyczna czyli 4P) Cie odrzuca.
tyż prawdaHerr Tengudor pisze:Jeśli ktoś chce naprawdę nierealistycznego systemu, niech zagra w DND - wady warhammera wysiadają przy tym.
chodzi i o to że inicjatywa jest zarówno zwinnością/refleksem jak i spostrzegawczością - a trochę to głupie że nie mozna mieć dobrej spostrezgawczości będąc zarazem powolny. Natomiast z SW i OP spokojnie można by zrobić jedną cechę łącząc ich elementy. Podobnie CP jest dośc dziwne (ale to pozostałośc po korzeniach WFRP czyli Warhammer Battle).Punkt 5 zależy od tego, jaką kampanię tworzy MG - u mnie na przygodach opanowanie było nieraz najważniejszą cechą.
zgadza się, to była odpowiedź na to czemu mnie ta mechanika odrzuca, składają się na to zarówno jej niewątpliwe wady jak i elementy które mi po prostu nie podchodzą.Punkty 6-8 to nie wady, tylko rzeczy które tobie się nie podobają