Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics

-
Tori
- Bosman

- Posty: 1759
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2006, 15:05
- Numer GG: 7524209
- Lokalizacja: Gliwice
Heh, z tego co wiem, to w dwójce w jednej z lokacji specjalnych było pomieszczenie z komputerem, gdy się miało wysoką inteligencję i umiejętności nic się nie działo, a gdy prowadziło się osobę nie znającą się na komputerach wyskakiwał napis w stylu "Zepsuło się coś związanego z jakimś chipem wody. Nie wiesz czemu, ale czujesz się z tym dobrze"
Czyżby zapętlenie się historii? 
Od dziś płacę Eurogąbkami.

-
Septimus Helmheid
- Majtek

- Posty: 140
- Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 16:23
- Lokalizacja: Zamek Blackhill
Ta gra uzaleznia, wiem co mowie. Fallouta 1 przaszedlem chyba z 15 razy, a jak dorwalem sequel to nie spalem calymi nocami b nie moglem sie oderwac. Tactics ukonczylem raz, zaczalem kolejny i save mi sie wywalil z dysku. Od tego czasu nie gram. A miesiac temu kupilem Brotherhood of Steel i nastepnego dnia poszedlem oddac ja z powrotem do sklepu. Zenada. A tak poza BoS, to najbardziej klimatyczna seria jaka znam.
Septimus Helmheid
Arcymag z Blackhill
Arcymag z Blackhill


-
Tevery Best
- Tawerniak

- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Ja mam z Falloutem taki problem, że nie lubię gierek bez wyraźnie zarysowanego "kręgosłupa" fabuły, czyli inaczej mówiąc nie mam instynktu szperacza, a jeszcze inaczej - nie lubię, jak mi się mówi, jaki powinienem osiągnąć długofalowy cel i wypuszcza samopas na ogromny świat... ale fajne są FMV z reakcjami rozmówców, postaci i ogólnie świat...
A poz tym mam kłopot z Fallout Tactics: w Rock Falls zlikwidowałem prawie wszystkich bandytów na mapie, wszystkich bandyckich wodzów, ale nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia, gdzie jest przetrzymywany naukowiec. Kiedy próbuję je otworzyć wytrychem, pojawia się komunikat "wygląda, że jest to trudne". Pomijam już jego niską wartość stylistyczną, ale czy to oznacza, że muszę mieć klucz, czy też że muszę mieć wyższą umiejętność otwierania zamków? Jeżeli to pierwsze, to gdzie go można znaleźć? Jeżeli to drugie, to czy ktoś zna kod na natychmiastowe ukończenie misji, bo nie chce mi się całej gry od nowa przechodzić?
A poz tym mam kłopot z Fallout Tactics: w Rock Falls zlikwidowałem prawie wszystkich bandytów na mapie, wszystkich bandyckich wodzów, ale nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia, gdzie jest przetrzymywany naukowiec. Kiedy próbuję je otworzyć wytrychem, pojawia się komunikat "wygląda, że jest to trudne". Pomijam już jego niską wartość stylistyczną, ale czy to oznacza, że muszę mieć klucz, czy też że muszę mieć wyższą umiejętność otwierania zamków? Jeżeli to pierwsze, to gdzie go można znaleźć? Jeżeli to drugie, to czy ktoś zna kod na natychmiastowe ukończenie misji, bo nie chce mi się całej gry od nowa przechodzić?

-
Ravandil
- Tawerniany Leśny Duch

- Posty: 2555
- Rejestracja: poniedziałek, 13 listopada 2006, 19:14
- Numer GG: 1034954
- Lokalizacja: Las Laurelorn/Dąbrowa Górnicza/Warszawa
Dla mnie też męczące jest żmudne eksplorowanie świata... Po prostu nie mam do tego nerwów. Nie chce mi się przeszukiwać wszystkich skrzyń, gadać ze wszystkim NPC-ami itd. Ale Fallout jest jedną z nielicznych gier, w których z taką przyjemnością zagłębiłem się w świat. Jak grałem w Fallouta 2 to zaglądałem w każdy zakątek i z chęcią przyjmowałem każde zadanie. Po prostu postanowiłem, że nie dam sie przygnieść rozmiarowi świata i dogram do końca. I było świetnieTevery Best pisze:Ja mam z Falloutem taki problem, że nie lubię gierek bez wyraźnie zarysowanego "kręgosłupa" fabuły, czyli inaczej mówiąc nie mam instynktu szperacza, a jeszcze inaczej - nie lubię, jak mi się mówi, jaki powinienem osiągnąć długofalowy cel i wypuszcza samopas na ogromny świat...

-
Tevery Best
- Tawerniak

- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin

-
Mistrz Małodobry
- Marynarz

- Posty: 370
- Rejestracja: niedziela, 20 sierpnia 2006, 00:22

-
laRy
- Kok

- Posty: 1133
- Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02
w audytum (stare l.a.) sie u handlarzy troche lin walalo o ile dobrze pamietam.
co do eksplorowania swiata to mam tylko 3 gry ktore mnie potrafia wciagnac do robienia questow nawet za 50xp (chociaz mam 20+ lvl), to fallout 1, fallout 2 i niespodzianka planescape torment. ale musze powiedziec ze fallouta ostatnio przechodzilem tylko dlatego zeby (po raz niewiadomo ktory) zobaczyc te wszystkie parodie...
co do eksplorowania swiata to mam tylko 3 gry ktore mnie potrafia wciagnac do robienia questow nawet za 50xp (chociaz mam 20+ lvl), to fallout 1, fallout 2 i niespodzianka planescape torment. ale musze powiedziec ze fallouta ostatnio przechodzilem tylko dlatego zeby (po raz niewiadomo ktory) zobaczyc te wszystkie parodie...

-
Ravandil
- Tawerniany Leśny Duch

- Posty: 2555
- Rejestracja: poniedziałek, 13 listopada 2006, 19:14
- Numer GG: 1034954
- Lokalizacja: Las Laurelorn/Dąbrowa Górnicza/Warszawa
Znajdywanie smaczków w Falloucie to świetna zabawa. Moim faworytem jest Strażnik Mostu Śmierci z Fallouta 2. Scena żywcem wzięta z "Monty Python i Święty Graal". I tekst "Chyba powinienem zostać akwizytorem... podobno dobrze płacą". Takich rarytasów jest od groma. Dlatego Fallout się tak nie starzeje, jak inne gry, zawsze czymś zaskoczylaRy pisze:ale musze powiedziec ze fallouta ostatnio przechodzilem tylko dlatego zeby (po raz niewiadomo ktory) zobaczyc te wszystkie parodie...

-
laRy
- Kok

- Posty: 1133
- Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02

-
BearClaw
- Marynarz

- Posty: 261
- Rejestracja: czwartek, 21 lipca 2005, 12:46
- Numer GG: 9458038
- Lokalizacja: Z Bractwa Stali...
- Kontakt:
Klucz jest w posiadaniu jednego z Ridersów (o ile dobrze kojarzę misję). Musisz po prostu dobrze przeszukać wszystkie ciała, przy jednym z nich z pewnością znajdziesz klucz.Tevery Best pisze:A poz tym mam kłopot z Fallout Tactics: w Rock Falls zlikwidowałem prawie wszystkich bandytów na mapie, wszystkich bandyckich wodzów, ale nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia, gdzie jest przetrzymywany naukowiec. Kiedy próbuję je otworzyć wytrychem, pojawia się komunikat "wygląda, że jest to trudne". Pomijam już jego niską wartość stylistyczną, ale czy to oznacza, że muszę mieć klucz, czy też że muszę mieć wyższą umiejętność otwierania zamków? Jeżeli to pierwsze, to gdzie go można znaleźć? Jeżeli to drugie, to czy ktoś zna kod na natychmiastowe ukończenie misji, bo nie chce mi się całej gry od nowa przechodzić?
Wszystko przemija w milczeniu, a milczenie spowija wszystko...

-
Tevery Best
- Tawerniak

- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin

-
eRyahXa0S/Darth Wojtex
- Marynarz

- Posty: 262
- Rejestracja: sobota, 21 sierpnia 2004, 18:44
- Lokalizacja: Negative Material Plane, Fortress of Regrets (Bytom)
- Kontakt:

-
Septimus Helmheid
- Majtek

- Posty: 140
- Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 16:23
- Lokalizacja: Zamek Blackhill

-
Tevery Best
- Tawerniak

- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin

-
eRyahXa0S/Darth Wojtex
- Marynarz

- Posty: 262
- Rejestracja: sobota, 21 sierpnia 2004, 18:44
- Lokalizacja: Negative Material Plane, Fortress of Regrets (Bytom)
- Kontakt:

-
Lea
- Marynarz

- Posty: 249
- Rejestracja: niedziela, 18 czerwca 2006, 20:16
- Numer GG: 2956891
- Lokalizacja: Celestrin
- Kontakt:








