Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics

cRPG Corner
ODPOWIEDZ
Tori
Bosman
Bosman
Posty: 1759
Rejestracja: piątek, 17 lutego 2006, 15:05
Numer GG: 7524209
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Tori »

Heh, z tego co wiem, to w dwójce w jednej z lokacji specjalnych było pomieszczenie z komputerem, gdy się miało wysoką inteligencję i umiejętności nic się nie działo, a gdy prowadziło się osobę nie znającą się na komputerach wyskakiwał napis w stylu "Zepsuło się coś związanego z jakimś chipem wody. Nie wiesz czemu, ale czujesz się z tym dobrze" :P Czyżby zapętlenie się historii? ;)
Od dziś płacę Eurogąbkami.
Septimus Helmheid
Majtek
Majtek
Posty: 140
Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 16:23
Lokalizacja: Zamek Blackhill

Post autor: Septimus Helmheid »

Ta gra uzaleznia, wiem co mowie. Fallouta 1 przaszedlem chyba z 15 razy, a jak dorwalem sequel to nie spalem calymi nocami b nie moglem sie oderwac. Tactics ukonczylem raz, zaczalem kolejny i save mi sie wywalil z dysku. Od tego czasu nie gram. A miesiac temu kupilem Brotherhood of Steel i nastepnego dnia poszedlem oddac ja z powrotem do sklepu. Zenada. A tak poza BoS, to najbardziej klimatyczna seria jaka znam.
Septimus Helmheid
Arcymag z Blackhill
laRy
Kok
Kok
Posty: 1133
Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02

Post autor: laRy »

BoS na ps2 czy chodzi ci o tactics?

bo BoS na ps2 jest do d***. tzn. chwile mozna pograc, ale to taki bg: dark alliance w pseudo-falloutowym swiecie...
Tevery Best
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1271
Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
Numer GG: 10455731
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: Tevery Best »

Ja mam z Falloutem taki problem, że nie lubię gierek bez wyraźnie zarysowanego "kręgosłupa" fabuły, czyli inaczej mówiąc nie mam instynktu szperacza, a jeszcze inaczej - nie lubię, jak mi się mówi, jaki powinienem osiągnąć długofalowy cel i wypuszcza samopas na ogromny świat... ale fajne są FMV z reakcjami rozmówców, postaci i ogólnie świat...
A poz tym mam kłopot z Fallout Tactics: w Rock Falls zlikwidowałem prawie wszystkich bandytów na mapie, wszystkich bandyckich wodzów, ale nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia, gdzie jest przetrzymywany naukowiec. Kiedy próbuję je otworzyć wytrychem, pojawia się komunikat "wygląda, że jest to trudne". Pomijam już jego niską wartość stylistyczną, ale czy to oznacza, że muszę mieć klucz, czy też że muszę mieć wyższą umiejętność otwierania zamków? Jeżeli to pierwsze, to gdzie go można znaleźć? Jeżeli to drugie, to czy ktoś zna kod na natychmiastowe ukończenie misji, bo nie chce mi się całej gry od nowa przechodzić?
Ravandil
Tawerniany Leśny Duch
Tawerniany Leśny Duch
Posty: 2555
Rejestracja: poniedziałek, 13 listopada 2006, 19:14
Numer GG: 1034954
Lokalizacja: Las Laurelorn/Dąbrowa Górnicza/Warszawa

Post autor: Ravandil »

Tevery Best pisze:Ja mam z Falloutem taki problem, że nie lubię gierek bez wyraźnie zarysowanego "kręgosłupa" fabuły, czyli inaczej mówiąc nie mam instynktu szperacza, a jeszcze inaczej - nie lubię, jak mi się mówi, jaki powinienem osiągnąć długofalowy cel i wypuszcza samopas na ogromny świat...
Dla mnie też męczące jest żmudne eksplorowanie świata... Po prostu nie mam do tego nerwów. Nie chce mi się przeszukiwać wszystkich skrzyń, gadać ze wszystkim NPC-ami itd. Ale Fallout jest jedną z nielicznych gier, w których z taką przyjemnością zagłębiłem się w świat. Jak grałem w Fallouta 2 to zaglądałem w każdy zakątek i z chęcią przyjmowałem każde zadanie. Po prostu postanowiłem, że nie dam sie przygnieść rozmiarowi świata i dogram do końca. I było świetnie :) Jedyne, co mi nie leżało, to spotkania losowe na pustyniach.
Nordycka Zielona Lewica


Obrazek
http://www.lastfm.pl/user/Ravandil/

Obrazek
Tevery Best
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1271
Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
Numer GG: 10455731
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: Tevery Best »

Hmm... nie wie ktoś, skąd można w pierwszym Falloucie linę wziąść? Od razu nadmieniam, że w Krypcie 15 już byłem, a teraz potrzebuję zejść do Blasku...
Mistrz Małodobry
Marynarz
Marynarz
Posty: 370
Rejestracja: niedziela, 20 sierpnia 2006, 00:22

Post autor: Mistrz Małodobry »

hmm u handlarzy była karawaniarze chyba zazwyczaj mieli
Obrazek
laRy
Kok
Kok
Posty: 1133
Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02

Post autor: laRy »

w audytum (stare l.a.) sie u handlarzy troche lin walalo o ile dobrze pamietam.

co do eksplorowania swiata to mam tylko 3 gry ktore mnie potrafia wciagnac do robienia questow nawet za 50xp (chociaz mam 20+ lvl), to fallout 1, fallout 2 i niespodzianka planescape torment. ale musze powiedziec ze fallouta ostatnio przechodzilem tylko dlatego zeby (po raz niewiadomo ktory) zobaczyc te wszystkie parodie... :D
Ravandil
Tawerniany Leśny Duch
Tawerniany Leśny Duch
Posty: 2555
Rejestracja: poniedziałek, 13 listopada 2006, 19:14
Numer GG: 1034954
Lokalizacja: Las Laurelorn/Dąbrowa Górnicza/Warszawa

Post autor: Ravandil »

laRy pisze:ale musze powiedziec ze fallouta ostatnio przechodzilem tylko dlatego zeby (po raz niewiadomo ktory) zobaczyc te wszystkie parodie... :D
Znajdywanie smaczków w Falloucie to świetna zabawa. Moim faworytem jest Strażnik Mostu Śmierci z Fallouta 2. Scena żywcem wzięta z "Monty Python i Święty Graal". I tekst "Chyba powinienem zostać akwizytorem... podobno dobrze płacą". Takich rarytasów jest od groma. Dlatego Fallout się tak nie starzeje, jak inne gry, zawsze czymś zaskoczy :)
Nordycka Zielona Lewica


Obrazek
http://www.lastfm.pl/user/Ravandil/

Obrazek
laRy
Kok
Kok
Posty: 1133
Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02

Post autor: laRy »

mi sie najbardziej podoba akcja w krorej sie przenosisz do krypty 13 z czasow fallouta 1, mozna sie pobawic komputerami i wtedy wyskakuje tekst "chyba cos zepsules" :D to jest po prostu genialne (a gdzies w skrzyniach mozna znalesc solar beamer :D niezla giwera)
BearClaw
Marynarz
Marynarz
Posty: 261
Rejestracja: czwartek, 21 lipca 2005, 12:46
Numer GG: 9458038
Lokalizacja: Z Bractwa Stali...
Kontakt:

Post autor: BearClaw »

Tevery Best pisze:A poz tym mam kłopot z Fallout Tactics: w Rock Falls zlikwidowałem prawie wszystkich bandytów na mapie, wszystkich bandyckich wodzów, ale nie mogę otworzyć drzwi do pomieszczenia, gdzie jest przetrzymywany naukowiec. Kiedy próbuję je otworzyć wytrychem, pojawia się komunikat "wygląda, że jest to trudne". Pomijam już jego niską wartość stylistyczną, ale czy to oznacza, że muszę mieć klucz, czy też że muszę mieć wyższą umiejętność otwierania zamków? Jeżeli to pierwsze, to gdzie go można znaleźć? Jeżeli to drugie, to czy ktoś zna kod na natychmiastowe ukończenie misji, bo nie chce mi się całej gry od nowa przechodzić?
Klucz jest w posiadaniu jednego z Ridersów (o ile dobrze kojarzę misję). Musisz po prostu dobrze przeszukać wszystkie ciała, przy jednym z nich z pewnością znajdziesz klucz.
Wszystko przemija w milczeniu, a milczenie spowija wszystko...
Tevery Best
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1271
Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
Numer GG: 10455731
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: Tevery Best »

Grr... Znowu mam problem z Falloutem...
Czy ktoś mi może powiedzieć, jak rozłączyć te [PIP!] pola siłowe w bazie wojskowej?
eRyahXa0S/Darth Wojtex
Marynarz
Marynarz
Posty: 262
Rejestracja: sobota, 21 sierpnia 2004, 18:44
Lokalizacja: Negative Material Plane, Fortress of Regrets (Bytom)
Kontakt:

Post autor: eRyahXa0S/Darth Wojtex »

Na koncu jedynki? Zdaje sie korzystalo sie z 'repair' na tych terminalach tuz obok danego pola. Aczkolwiek u mnie to dzialalo przez jakis ulamek sekundy i i tak musialem tracic hpki na nich ;]
Septimus Helmheid
Majtek
Majtek
Posty: 140
Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 16:23
Lokalizacja: Zamek Blackhill

Post autor: Septimus Helmheid »

Przy tej ilosci stimpakow ktora powinienes tam miec szkoda tracic czasu na rozbrajanie ich. Mnie sie szczerze mowiac nie chcialo...
Septimus Helmheid
Arcymag z Blackhill
Tevery Best
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1271
Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
Numer GG: 10455731
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: Tevery Best »

Rzeczywiście, miałem ich od pyty. Ale mi nie chodziło o te, które zadają obrażenia, bo ich się i tak nie da rozbroić. Chodziło mi o te, przez które nie można przejść w ogóle.
A tak poza tym - dzięki za radę, Darth. Teraz wiem, jak kończy się Fallout... a zakończenie ma świetne.
eRyahXa0S/Darth Wojtex
Marynarz
Marynarz
Posty: 262
Rejestracja: sobota, 21 sierpnia 2004, 18:44
Lokalizacja: Negative Material Plane, Fortress of Regrets (Bytom)
Kontakt:

Post autor: eRyahXa0S/Darth Wojtex »

Ba, obydwa bardzo fajne ;].
Lea
Marynarz
Marynarz
Posty: 249
Rejestracja: niedziela, 18 czerwca 2006, 20:16
Numer GG: 2956891
Lokalizacja: Celestrin
Kontakt:

Post autor: Lea »

Nie ma fajnego zakończenia fallouta bez skoszenia tego siwego cepa. Inne zakończenie jest niczym nieprzyprawiony grzaniec.
ODPOWIEDZ