Nowa grupa sesjantów.
-
- Mat
- Posty: 565
- Rejestracja: wtorek, 26 października 2004, 19:31
- Numer GG: 3604434
- Lokalizacja: ^_^
- Kontakt:
Nowa grupa sesjantów.
A więc jednak to, co było zapowiedziane stało się faktem. Gwiazdy na niebie ułożyły się tak by powiedzieć to jedno zdanie...
DANTE REAKTYWACJA!
Jak może zauważyliście nie było mnie ostatnio na forum a co dziwniejsze (OMG) na sesjach...
Nie będę wam tu filozofii odwalał powiem tylko, że nie miałem czasu a teraz wracam i moje sesje zostaną popchnięte w przód.
Ale mniejsza o to zajmijmy się głównym celem tej debaty. Szukam ludzi, którzy będą mieli wyłączność na moje sesje. Mam dość tego, że włażą mi na sesje persony które piszą raz na 2 tygodnie i potem odchodzą z forum. Dlatego przeprowadzam nabór. Do sesji nadal będą przyjmowani ludzie w rekrutacji, ale moja grupa będzie miała pierwszeństwo.
Oto warunki, które trzeba spełnić by wstąpić do grupy.
Dostęp do Internetu przynajmniej raz w tygodniu.
Pisanie na sesji raz na dwa dni (można prosić o raz na tydzień ale to tylko w koniecznych przypadkach.)
Chcieć!
Między innymi będę organizował czas, o którym wszyscy się zbierzemy i będziemy grać. Np. o 16:00 wszyscy zaczynamy pisać w sesji dzięki temu utrzymamy tempo akcji. Oczywiście obecność na czymś takim nie będzie obowiązkowa, ale w sytuacjach walki etc. postać będzie prowadzona przez GM.
Każdy, kto chce wstąpić musi także zarejestrować w tym temacie swoje 3 postacie! mogę zrobić jakby co!
Do usłyszenia.
DANTE REAKTYWACJA!
Jak może zauważyliście nie było mnie ostatnio na forum a co dziwniejsze (OMG) na sesjach...
Nie będę wam tu filozofii odwalał powiem tylko, że nie miałem czasu a teraz wracam i moje sesje zostaną popchnięte w przód.
Ale mniejsza o to zajmijmy się głównym celem tej debaty. Szukam ludzi, którzy będą mieli wyłączność na moje sesje. Mam dość tego, że włażą mi na sesje persony które piszą raz na 2 tygodnie i potem odchodzą z forum. Dlatego przeprowadzam nabór. Do sesji nadal będą przyjmowani ludzie w rekrutacji, ale moja grupa będzie miała pierwszeństwo.
Oto warunki, które trzeba spełnić by wstąpić do grupy.
Dostęp do Internetu przynajmniej raz w tygodniu.
Pisanie na sesji raz na dwa dni (można prosić o raz na tydzień ale to tylko w koniecznych przypadkach.)
Chcieć!
Między innymi będę organizował czas, o którym wszyscy się zbierzemy i będziemy grać. Np. o 16:00 wszyscy zaczynamy pisać w sesji dzięki temu utrzymamy tempo akcji. Oczywiście obecność na czymś takim nie będzie obowiązkowa, ale w sytuacjach walki etc. postać będzie prowadzona przez GM.
Każdy, kto chce wstąpić musi także zarejestrować w tym temacie swoje 3 postacie! mogę zrobić jakby co!
Do usłyszenia.
-
- Marynarz
- Posty: 233
- Rejestracja: czwartek, 2 września 2004, 14:40
- Lokalizacja: Konin
- Kontakt:
Ok, lecę na to, tylko ja mam modem to będę raz w tygodniu (albo raz
na dwa dni, jak było postanowione. Za rok idę do new school ( a nie oldsql ), gdzie po lekcjach jest dostępna sala informatyczna z netem, tak więc za pół roku będę prawie codziennie i o umówionych godzinach.
Tylko w piątek nigdy nie będę mógł, bo przychodzę po 15 do domu, mam
prywatne z anglika i do tego jeszcze granie i cda dochodzi
PS. Dante, grasz nie fair! Powiedziałem ci na gg, że tworzę tu klan henia, a ty od razu zgapiłeś pomysł... Ale cóż, większość pół elfów ( i do tego pół smoków ) jest taka...
na dwa dni, jak było postanowione. Za rok idę do new school ( a nie oldsql ), gdzie po lekcjach jest dostępna sala informatyczna z netem, tak więc za pół roku będę prawie codziennie i o umówionych godzinach.
Tylko w piątek nigdy nie będę mógł, bo przychodzę po 15 do domu, mam
prywatne z anglika i do tego jeszcze granie i cda dochodzi
PS. Dante, grasz nie fair! Powiedziałem ci na gg, że tworzę tu klan henia, a ty od razu zgapiłeś pomysł... Ale cóż, większość pół elfów ( i do tego pół smoków ) jest taka...
!!!Chcemy własnego tematu dla runicznej gwardii!!!
-
- Marynarz
- Posty: 199
- Rejestracja: piątek, 10 grudnia 2004, 19:46
- Lokalizacja: z miejsca, gdzie mnie nogi zaniosły ( ostatnio trakt między Mantarem a Skulldust)
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 565
- Rejestracja: wtorek, 26 października 2004, 19:31
- Numer GG: 3604434
- Lokalizacja: ^_^
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 565
- Rejestracja: wtorek, 26 października 2004, 19:31
- Numer GG: 3604434
- Lokalizacja: ^_^
- Kontakt:
Uwaga uwaga mam przyjemność że zostaje właśnie zarejstrowana pierwsza postać w grupie należy ona (Oklaski) do Krycha!
Co prawda zawyżyłem mu troche atrybuty bo miały być 36 ale to było konieczne.
Imię: Grether Inferno
Klasa: Łotrzyk
Rasa: Pół elf/Pół Smok (Czerwony).
Języki: Elfi, Wspólny, Smoczy, Pod wspólny, Gobliński, Leśny.
HP: 9
KP: 10+4+2=16
Inicjatywa +3
Atak Wręcz +2
Obrażenia +1
Atr.
S:10
Zr:18
Bd:12
Int:16
Rzt:12
Cha:10
Atuty: Zogniskowanie (długi miecz)
Specjalne:
1x dziennie zamiana w pół smoka (czerwonego)
Umiejętności:
Otwieranie zamków (Zr) 4+4=8
Kradzież (Zr) 4+4=8
Przeszukiwanie (Rzt) 4+1=5
Zauważanie (Rzt) 4+1=5
Ukrywanie (Zr) 4+4=8
Pływanie (S) 2+1=3
Wspinanie (S) 2+1=3
Zastraszanie (Cha) 4+0=4
Rozbrajanie pułapek (Int) 4+3=7
Blefowanie (Cha) 4+0=4
Skradanie (Zr) 4+4=8
Ekwipunek:
2 sztylety, plecak, hubka i krzesiwo, długi miecz, skórznia,
krótki łuk, kołczan, latarnia, bukłak
Biografia: Wychowywał się wśród bandytów. Nic nie wiedział o swej przeszłości, jednak pewnego dnia poznał prawdę- bandyci wymordowali jego rodzinę, jedynie jego brat uszedł z życiem. W nocy wykradł się z kryjówki złodziei i wyruszył na poszukiwania brata, aby wraz z nim zabić morderców. Jako że żył wśród złodziei, którzy porwali go w dzieciństwie, nauczył się kraść oraz wielu innych pożytecznych sztuczek.
Chciałbym też zaproponować byśmy zaczeli wymyślać nazwe dla grupy.
Co prawda zawyżyłem mu troche atrybuty bo miały być 36 ale to było konieczne.
Imię: Grether Inferno
Klasa: Łotrzyk
Rasa: Pół elf/Pół Smok (Czerwony).
Języki: Elfi, Wspólny, Smoczy, Pod wspólny, Gobliński, Leśny.
HP: 9
KP: 10+4+2=16
Inicjatywa +3
Atak Wręcz +2
Obrażenia +1
Atr.
S:10
Zr:18
Bd:12
Int:16
Rzt:12
Cha:10
Atuty: Zogniskowanie (długi miecz)
Specjalne:
1x dziennie zamiana w pół smoka (czerwonego)
Umiejętności:
Otwieranie zamków (Zr) 4+4=8
Kradzież (Zr) 4+4=8
Przeszukiwanie (Rzt) 4+1=5
Zauważanie (Rzt) 4+1=5
Ukrywanie (Zr) 4+4=8
Pływanie (S) 2+1=3
Wspinanie (S) 2+1=3
Zastraszanie (Cha) 4+0=4
Rozbrajanie pułapek (Int) 4+3=7
Blefowanie (Cha) 4+0=4
Skradanie (Zr) 4+4=8
Ekwipunek:
2 sztylety, plecak, hubka i krzesiwo, długi miecz, skórznia,
krótki łuk, kołczan, latarnia, bukłak
Biografia: Wychowywał się wśród bandytów. Nic nie wiedział o swej przeszłości, jednak pewnego dnia poznał prawdę- bandyci wymordowali jego rodzinę, jedynie jego brat uszedł z życiem. W nocy wykradł się z kryjówki złodziei i wyruszył na poszukiwania brata, aby wraz z nim zabić morderców. Jako że żył wśród złodziei, którzy porwali go w dzieciństwie, nauczył się kraść oraz wielu innych pożytecznych sztuczek.
Chciałbym też zaproponować byśmy zaczeli wymyślać nazwe dla grupy.
-
- Marynarz
- Posty: 233
- Rejestracja: czwartek, 2 września 2004, 14:40
- Lokalizacja: Konin
- Kontakt:
-
- Majtek
- Posty: 132
- Rejestracja: sobota, 6 listopada 2004, 19:17
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 2
- Rejestracja: sobota, 2 kwietnia 2005, 21:19
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
-
- Trocheiczny Tawerniak
- Posty: 668
- Rejestracja: środa, 27 października 2004, 18:54
- Numer GG: 3654146
- Lokalizacja: Inonia.
Dante, dołączam do grupy. Aha, i proponuję jakis limit członków, bo niedługo wszyscy ktorzy graja na forum będą mieli pierwszenstow w kazdej sesji...
Śnieżysta równina, biały krąg księżyca,
Całunem przykryta nasza okolica,
I zawodzą w lasach brzozy w bieli całe.
Kto zginął tu? Umarł? Nie ja sam skonałem?
(Sergiusz Jesienin, 1925)
Całunem przykryta nasza okolica,
I zawodzą w lasach brzozy w bieli całe.
Kto zginął tu? Umarł? Nie ja sam skonałem?
(Sergiusz Jesienin, 1925)
-
- Marynarz
- Posty: 233
- Rejestracja: czwartek, 2 września 2004, 14:40
- Lokalizacja: Konin
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 565
- Rejestracja: wtorek, 26 października 2004, 19:31
- Numer GG: 3604434
- Lokalizacja: ^_^
- Kontakt:
Hmm jak się zastanowić macie rację. Tak więc nabór w sprawach forum wstrzymany! od tąd jest to temat w, którym będe zamieszczał informacje ważne dla grupy. A nabór będzie prowadzony przez pw odemnie do kogoś kogo chcemy mieć w grupie.
A teraz poważnie: Wymyślać nazwę! Może niedługo dostaniemy własną grupę!
A teraz poważnie: Wymyślać nazwę! Może niedługo dostaniemy własną grupę!
-
- Kok
- Posty: 1133
- Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02
-
- Mat
- Posty: 565
- Rejestracja: wtorek, 26 października 2004, 19:31
- Numer GG: 3604434
- Lokalizacja: ^_^
- Kontakt:
Oto nowe karty:
Moja karteczka.
Imię: Dante Inferno
Klasa: Wojownik
Rasa: Pół elf/Pół Smok (Czerwony).
Języki: Elfi, Wspólny, Smoczy, Otchłanny.
Bóstwo: IO
HP: 13
KP: 10+1+5+4=20
Inicjatywa +1
Atak Wręcz +4/+1
Obrażenia +8/+3
Atr.
S:18+8=26
Zr:12
Bd:10+2
Int:10+2
Rzt:8
Cha:16+2=18
Atuty: Walka dwoma rodzajami broni, Oburęczność.
Specjalne:
Jak nakazuje szablon.
Umiejętności:
Wspinaczka (S) 4+4+4=12
Skakanie (S) 4+4+4=12
Pływanie (S) 4+4+4=12
Zastraszanie (Cha) 2+3+1=6
Jeździectwo, (Zr) 4+1=5
Ekwipunek:
2 Katany, Krótki Miecz, Napierśnik, Kryształ magii.
Biografia: Ranyyyy ja nie chce znowu tego pisać!!!!!!!!!
A tu coś Krycha.
Imię: Grether Inferno
Klasa: Łotrzyk
Rasa: Pół elf/Pół Smok (Czerwony).
Języki: Elfi, Wspólny, Smoczy, Pod wspólny, Gobliński, Leśny.
Bóstwo: Brak
HP: 9
KP: 10+4+2=16
Inicjatywa +3
Atak Wręcz: Długi Miecz +2, Dwa Sztylety -5/-9
Obrażenia +0
Atr.
S:10
Zr:18
Bd:12
Int:16
Rzt:12
Cha:10
Atuty: Zogniskowanie (długi miecz)
Specjalne:
1x dziennie zamiana w pół smoka (czerwonego)
Umiejętności:
Otwieranie zamków (Zr) 4+4=8
Kradzież (Zr) 4+4=8
Przeszukiwanie (Rzt) 4+1=5
Zauważanie (Rzt) 4+1=5
Ukrywanie (Zr) 4+4=8
Pływanie (S) 2+1=3
Wspinanie (S) 2+1=3
Zastraszanie (Cha) 4+0=4
Rozbrajanie pułapek (Int) 4+3=7
Blefowanie (Cha) 4+0=4
Skradanie (Zr) 4+4=8
Ekwipunek:
2 sztylety, plecak, hubka i krzesiwo, długi miecz, skórznia,
krótki łuk, kołczan, latarnia, bukłak
Biografia: Wychowywał się wśród bandytów. Nic nie wiedział o swej przeszłości, jednak pewnego dnia poznał prawdę- bandyci wymordowali jego rodzinę, jedynie jego brat uszedł z życiem. W nocy wykradł się z kryjówki złodziei i wyruszył na poszukiwania brata, aby wraz z nim zabić morderców. Jako że żył wśród złodziei, którzy porwali go w dzieciństwie, nauczył się kraść oraz wielu innych pożytecznych sztuczek.
Ito Carchmage.
Imię: Carchmage
Klasa: Paladyn
Rasa: Asimar
Języki: Wspólny, Niebiański.
Bóstwo: Helm
HP: 11
KP: 10+5+0=15
Inicjatywa +0
Atak Wręcz +6
Obrażenia wręcz +4
Atr.
S:18
Zr:10
Bd:12
Int:10
Rzt:8
Cha:16
Atuty: Zogniskowanie (Półtorak), Egzotyczna (Półtorak)
Specjalne: Nakładania rąk, Wykrycie zła, Łaska objawiona, objawione zdrowie, W imię Boga.
Umiejętności:
Wspinaczka 4+4=8
Dyplomacja 4+3=7
Leczenie 4+3=7
Jeździectwo 4+0=4
Ekwipunek:
Półtorak, Napierśnik, Duża Stalowa Tarcza.
Biografia: Urodził sie w Athkatli, tam był giermkiem rycerza najszlachetniejszego Zakonu Promiennego Serca, Godryka Welbenmeer. Zrezygnował z dalszego terminatorstwa i udał się na Północ. Pracował w światyni Lathandera jako pomocnik kapłana w Luskan przez kilka lat. Gdy miał 25 lat zdecydował się poświęcić Helmowi. Przyjęto go w Neverwinter do przybytku Tego, który wszystko widzi. Mianowano go paladynem Helma, wtedy zaczął podróżowanie po Północy, stał się poszukiwaczem przygód.
Ripperek.
Imię: Jack Ripper
Klasa: Wojownik
Rasa: Człowiek
Języki: Wspólny
Bóstwo: Brak
HP: 13
KP: 10+4+3=17
Inicjatywa +4
Atak Wręcz +2
Atak Dystansowy +3/-1
Obrażenia wręcz +1
Obrażenia dystansowe +4
Atr.
S:12
Zr:18
Bd:16
Int:10
Rzt:8
Cha:10
Atuty: Egzotyczna (Pistolety), Zogniskowanie (Pistolet Automatyczny), Walka dwoma rodzajami broni.
Specjalne:
Umiejętności:
Wspinaczka 4+1=5
Pływanie 4+1=5
Skakanie 4+1=5
Postępowanie ze zwierzętami 4+1=5
Ekwipunek:
2 Beretty, Zbroja Skórzana, Amunicja (100)
Biografia:
LaRy
Imię: Leather Face
Klasa: Mnich
Rasa: Człowiek/ Pół Smok (Czerwony)
Języki: Wspólny, Smoczy.
Bóstwo: Erythnull
HP: 10
KP: 10
Inicjatywa +0
Atak Wręcz +4
Obrażenia +4
Atr.
S:18
Zr:10
Bd:14
Int:10
Rzt:15
Cha:8
Atuty: Zogniskowanie (Walka Wręcz), Potężny Atak.
Specjalne:
Zionięcie 1k6, Ognioodporny itp…
Umiejętności:
Skradanie: 4
Ukrywanie: 4
Skakanie: 4
Upadanie: 4
Ekwipunek:
Metal Knucles, Plaszcz, lina 15m
Biografia:
Waltos
Imię: Waltos Icehand
Klasa: Wojownik
Rasa: Krasnolud
Języki: Wspólny, Krasnoludzki.
Bóstwo: Helm
HP: 14
KP: 10+1+5=16
Inicjatywa +1
Atak Wręcz +8
Obrażenia +6
Atr.
S:18
Zr:12
Bd:18
Int:10
Rzt:10
Cha:6
Atuty: Zogniskowanie (W. Topór), Potężny Atak.
Specjalne:
Leczenie Siebie 1k6+1/poziom. Raz dziennie.
Umiejętności:
Wspinaczka (S) 4+4=8
Skakanie (S) 4+4=8
Pływanie (S) 4+4=8
Jeździectwo, (Zr) 4+1=5
Ekwipunek:
W. Topór, Napierśnik.
Biografia: Waltosa jak miał 3,5 roku pewnien wiking wraz ze swoją drużyną odbił z rąk bandytów. Jedank dla jego rodziców było za późno. Bandyci ich zabili. Waltos od tego czasu był pod opieką drużyny Oinlafa Eigrassona, gdyż tak się nazywał ich przywódca. Od tego czasu był szkolony w walce. Waltos był także szkolony w sztukach magicznych, jednak nie przywiązaywał do nich zbyt dużej wagi, dlatego wyuczył się jedynie podstawowych czarów, które by mu pomogły przezyć w surowych zimnych klimatach krainy, z której pochodzi.
Proszę też o biorografie!
Moja karteczka.
Imię: Dante Inferno
Klasa: Wojownik
Rasa: Pół elf/Pół Smok (Czerwony).
Języki: Elfi, Wspólny, Smoczy, Otchłanny.
Bóstwo: IO
HP: 13
KP: 10+1+5+4=20
Inicjatywa +1
Atak Wręcz +4/+1
Obrażenia +8/+3
Atr.
S:18+8=26
Zr:12
Bd:10+2
Int:10+2
Rzt:8
Cha:16+2=18
Atuty: Walka dwoma rodzajami broni, Oburęczność.
Specjalne:
Jak nakazuje szablon.
Umiejętności:
Wspinaczka (S) 4+4+4=12
Skakanie (S) 4+4+4=12
Pływanie (S) 4+4+4=12
Zastraszanie (Cha) 2+3+1=6
Jeździectwo, (Zr) 4+1=5
Ekwipunek:
2 Katany, Krótki Miecz, Napierśnik, Kryształ magii.
Biografia: Ranyyyy ja nie chce znowu tego pisać!!!!!!!!!
A tu coś Krycha.
Imię: Grether Inferno
Klasa: Łotrzyk
Rasa: Pół elf/Pół Smok (Czerwony).
Języki: Elfi, Wspólny, Smoczy, Pod wspólny, Gobliński, Leśny.
Bóstwo: Brak
HP: 9
KP: 10+4+2=16
Inicjatywa +3
Atak Wręcz: Długi Miecz +2, Dwa Sztylety -5/-9
Obrażenia +0
Atr.
S:10
Zr:18
Bd:12
Int:16
Rzt:12
Cha:10
Atuty: Zogniskowanie (długi miecz)
Specjalne:
1x dziennie zamiana w pół smoka (czerwonego)
Umiejętności:
Otwieranie zamków (Zr) 4+4=8
Kradzież (Zr) 4+4=8
Przeszukiwanie (Rzt) 4+1=5
Zauważanie (Rzt) 4+1=5
Ukrywanie (Zr) 4+4=8
Pływanie (S) 2+1=3
Wspinanie (S) 2+1=3
Zastraszanie (Cha) 4+0=4
Rozbrajanie pułapek (Int) 4+3=7
Blefowanie (Cha) 4+0=4
Skradanie (Zr) 4+4=8
Ekwipunek:
2 sztylety, plecak, hubka i krzesiwo, długi miecz, skórznia,
krótki łuk, kołczan, latarnia, bukłak
Biografia: Wychowywał się wśród bandytów. Nic nie wiedział o swej przeszłości, jednak pewnego dnia poznał prawdę- bandyci wymordowali jego rodzinę, jedynie jego brat uszedł z życiem. W nocy wykradł się z kryjówki złodziei i wyruszył na poszukiwania brata, aby wraz z nim zabić morderców. Jako że żył wśród złodziei, którzy porwali go w dzieciństwie, nauczył się kraść oraz wielu innych pożytecznych sztuczek.
Ito Carchmage.
Imię: Carchmage
Klasa: Paladyn
Rasa: Asimar
Języki: Wspólny, Niebiański.
Bóstwo: Helm
HP: 11
KP: 10+5+0=15
Inicjatywa +0
Atak Wręcz +6
Obrażenia wręcz +4
Atr.
S:18
Zr:10
Bd:12
Int:10
Rzt:8
Cha:16
Atuty: Zogniskowanie (Półtorak), Egzotyczna (Półtorak)
Specjalne: Nakładania rąk, Wykrycie zła, Łaska objawiona, objawione zdrowie, W imię Boga.
Umiejętności:
Wspinaczka 4+4=8
Dyplomacja 4+3=7
Leczenie 4+3=7
Jeździectwo 4+0=4
Ekwipunek:
Półtorak, Napierśnik, Duża Stalowa Tarcza.
Biografia: Urodził sie w Athkatli, tam był giermkiem rycerza najszlachetniejszego Zakonu Promiennego Serca, Godryka Welbenmeer. Zrezygnował z dalszego terminatorstwa i udał się na Północ. Pracował w światyni Lathandera jako pomocnik kapłana w Luskan przez kilka lat. Gdy miał 25 lat zdecydował się poświęcić Helmowi. Przyjęto go w Neverwinter do przybytku Tego, który wszystko widzi. Mianowano go paladynem Helma, wtedy zaczął podróżowanie po Północy, stał się poszukiwaczem przygód.
Ripperek.
Imię: Jack Ripper
Klasa: Wojownik
Rasa: Człowiek
Języki: Wspólny
Bóstwo: Brak
HP: 13
KP: 10+4+3=17
Inicjatywa +4
Atak Wręcz +2
Atak Dystansowy +3/-1
Obrażenia wręcz +1
Obrażenia dystansowe +4
Atr.
S:12
Zr:18
Bd:16
Int:10
Rzt:8
Cha:10
Atuty: Egzotyczna (Pistolety), Zogniskowanie (Pistolet Automatyczny), Walka dwoma rodzajami broni.
Specjalne:
Umiejętności:
Wspinaczka 4+1=5
Pływanie 4+1=5
Skakanie 4+1=5
Postępowanie ze zwierzętami 4+1=5
Ekwipunek:
2 Beretty, Zbroja Skórzana, Amunicja (100)
Biografia:
LaRy
Imię: Leather Face
Klasa: Mnich
Rasa: Człowiek/ Pół Smok (Czerwony)
Języki: Wspólny, Smoczy.
Bóstwo: Erythnull
HP: 10
KP: 10
Inicjatywa +0
Atak Wręcz +4
Obrażenia +4
Atr.
S:18
Zr:10
Bd:14
Int:10
Rzt:15
Cha:8
Atuty: Zogniskowanie (Walka Wręcz), Potężny Atak.
Specjalne:
Zionięcie 1k6, Ognioodporny itp…
Umiejętności:
Skradanie: 4
Ukrywanie: 4
Skakanie: 4
Upadanie: 4
Ekwipunek:
Metal Knucles, Plaszcz, lina 15m
Biografia:
Waltos
Imię: Waltos Icehand
Klasa: Wojownik
Rasa: Krasnolud
Języki: Wspólny, Krasnoludzki.
Bóstwo: Helm
HP: 14
KP: 10+1+5=16
Inicjatywa +1
Atak Wręcz +8
Obrażenia +6
Atr.
S:18
Zr:12
Bd:18
Int:10
Rzt:10
Cha:6
Atuty: Zogniskowanie (W. Topór), Potężny Atak.
Specjalne:
Leczenie Siebie 1k6+1/poziom. Raz dziennie.
Umiejętności:
Wspinaczka (S) 4+4=8
Skakanie (S) 4+4=8
Pływanie (S) 4+4=8
Jeździectwo, (Zr) 4+1=5
Ekwipunek:
W. Topór, Napierśnik.
Biografia: Waltosa jak miał 3,5 roku pewnien wiking wraz ze swoją drużyną odbił z rąk bandytów. Jedank dla jego rodziców było za późno. Bandyci ich zabili. Waltos od tego czasu był pod opieką drużyny Oinlafa Eigrassona, gdyż tak się nazywał ich przywódca. Od tego czasu był szkolony w walce. Waltos był także szkolony w sztukach magicznych, jednak nie przywiązaywał do nich zbyt dużej wagi, dlatego wyuczył się jedynie podstawowych czarów, które by mu pomogły przezyć w surowych zimnych klimatach krainy, z której pochodzi.
Proszę też o biorografie!
-
- Tawerniana Wiewiórka
- Posty: 2008
- Rejestracja: poniedziałek, 23 sierpnia 2004, 15:54
- Numer GG: 1087314
- Lokalizacja: dziupla ^^
- Kontakt:
Czy ten temat i 'Klan Henia' nie powinny sie znalezc w dzilale z RPG na Forum? Np. w Rekrutacji?
Bo raczej nie sadze, zeby to interesowalo *wszystkich*. To jest skierowane do grajacych w sesje, reszty to nie bardzo obchodzi.
Bo raczej nie sadze, zeby to interesowalo *wszystkich*. To jest skierowane do grajacych w sesje, reszty to nie bardzo obchodzi.
Sblam! | "Orły są duże i tupią"