[Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Hodon przeszukuje świątynie zmieniając każdego kogo znajdzie a potem szuka wyjścia i przez 7 biegnie do 4 rekrutując wszystkich napotkanych ludzi.
PS. Moce podam jak znajdę trochę czasu na ich wybranie.
PS. Moce podam jak znajdę trochę czasu na ich wybranie.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Marynarz
- Posty: 247
- Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
- Numer GG: 9008864
BRS nawiązuje połączenie z Kainem:
- Jestem w 1, mielonko! Ty też byś kogoś zabił? Co powiesz na tego kościeja z Cesarstwa Rzymskiego? Źle mu z oczu patrzy... .
Blood Red Sandman tworzy ognika i wysyła go na poszukiwania Margrabiego Hodona. Wie, że wymordował już wszystkich na tym terenie, osobiście o to zadbał.
- Hodon jest w punkcie numer 4... hehe, dobrze się składa, tuż obok Ciebie... zwiąż go walką, a ja spróbuję mości Margrabiego zaatakować od tyłu... .
Daje Kainowi polecenie związania Hodona walką. Sam idzie powoli do 4, przejmując, jeśli ktoś po drodze się ostał. Przyzywa Żywiołaka Ognia i wysyła go do walki przodem, a sam skrada się i zatrzymuje przy 18... warto dodać, że zatrzymuje się bez ruchu. Swoich zombiaków trzyma zaś na dystans.

-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Zenek Zabójca:
No cóż... jest trudniej... zdecydowanie trudniej... ale nic, nie zamierzam się stąd ruszać. Bunkruje się w wystarczająco dużej sali z jak najmniejszą ilością wyjść. Jeżeli jest taka z jednym wyjściem to każę dwóm moim sługą Świętego Wiatru (którym moc tą nadaję teraz) stanąć na czatach...
[Jakbyś mógł to opisz mi dokładnie tą lokację, nie zamierzam stąd wychodzić
]
No cóż... jest trudniej... zdecydowanie trudniej... ale nic, nie zamierzam się stąd ruszać. Bunkruje się w wystarczająco dużej sali z jak najmniejszą ilością wyjść. Jeżeli jest taka z jednym wyjściem to każę dwóm moim sługą Świętego Wiatru (którym moc tą nadaję teraz) stanąć na czatach...
[Jakbyś mógł to opisz mi dokładnie tą lokację, nie zamierzam stąd wychodzić


-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52
Kaczor wypatruje cial. Tworzy z nich Golema. Nastepnie tworzy mgle. Dalej dziwnie sie czul. Otoczony slugami powoli rusza do 9. Jesli zobaczy wroga, przyspiesza. Jesli wie ze nie ma z nim szans, ucieka. Jesli nie ma szans i na to, korzysta ze swej mocy by pomoc sobie w ucieczce.
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard 


-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Blood Red Sandman
Podkradasz się do 4, zgodnie z raportem Ognika. Zatrzymujesz się jednak w 18, a swe zombi ukrywasz. Widzisz swój cel... Czujesz jego krew... Gdy wtem znika ci z oczu za gęstą zasłoną mgły!
Kaczor
Niestety, nie ma tu żadnych ciał. Wszystkie zostały już prawdopodobnie ożywione. Tworzysz zatem zgodnie ze swoim zwyczajem mgłę. To powinno utrudnić przeciwnikom dopadnięcie cię, a tobie umożliwić uderzenia z zaskoczenia. Ruszasz do 9, a twoje zombi z tobą. Nikogo tam nie ma, ale wyraźnie widzisz ślady dużej grupy humanoidów prowadzące na południe... Są świeże, w tak sypkim piachu nie mogłyby utrzymać się długo.
Margrabia Hodon
Niestety, nikogo tu nie ma. Najwyraźniej ktoś już ich anihilował. Ruszasz dalej, aż do 4, szukając wrogów. Dopiero w samym 4 napotykasz Kaina! Już miałeś się nań rzucić, gdy okazało się , że ma dużo więcej ludzi. Nie wiedziałeś, co robić... gdy wtem za ciebie problem rozwiązała mgła. Oddzieliła cię od przeciwnika, nie widzisz go, on zapewne nie widzi ciebie...
Kain
Wychodzisz, zataczając się, z 2. Teraz jesteś w 4, tam jest jedyne wyjście z budowli. Nagle wyskakuje na ciebie Hodon, ten sam, którego zabicie proponował ci wcześniej BRS. Wtem teren zasnuwa mgła...
Zenek Zabójca
Pokój jest tak ciemny, że widzisz tylko korytarz do wyjścia, przez który wpada światło. Zdążyłeś się już potknąć o jakieś naczynia, które tu stoją i przywalić w wielki kamienny sarkofag na środku komnaty. Twoje sługi zgodnie z rozkazem blokują jedyne (o ile ci wiadomo) wyjście.
Statystyk brak, bo nie zmieniły się one od poprzedniej rundy.
Podkradasz się do 4, zgodnie z raportem Ognika. Zatrzymujesz się jednak w 18, a swe zombi ukrywasz. Widzisz swój cel... Czujesz jego krew... Gdy wtem znika ci z oczu za gęstą zasłoną mgły!
Kaczor
Niestety, nie ma tu żadnych ciał. Wszystkie zostały już prawdopodobnie ożywione. Tworzysz zatem zgodnie ze swoim zwyczajem mgłę. To powinno utrudnić przeciwnikom dopadnięcie cię, a tobie umożliwić uderzenia z zaskoczenia. Ruszasz do 9, a twoje zombi z tobą. Nikogo tam nie ma, ale wyraźnie widzisz ślady dużej grupy humanoidów prowadzące na południe... Są świeże, w tak sypkim piachu nie mogłyby utrzymać się długo.
Margrabia Hodon
Niestety, nikogo tu nie ma. Najwyraźniej ktoś już ich anihilował. Ruszasz dalej, aż do 4, szukając wrogów. Dopiero w samym 4 napotykasz Kaina! Już miałeś się nań rzucić, gdy okazało się , że ma dużo więcej ludzi. Nie wiedziałeś, co robić... gdy wtem za ciebie problem rozwiązała mgła. Oddzieliła cię od przeciwnika, nie widzisz go, on zapewne nie widzi ciebie...
Kain
Wychodzisz, zataczając się, z 2. Teraz jesteś w 4, tam jest jedyne wyjście z budowli. Nagle wyskakuje na ciebie Hodon, ten sam, którego zabicie proponował ci wcześniej BRS. Wtem teren zasnuwa mgła...
Zenek Zabójca
Pokój jest tak ciemny, że widzisz tylko korytarz do wyjścia, przez który wpada światło. Zdążyłeś się już potknąć o jakieś naczynia, które tu stoją i przywalić w wielki kamienny sarkofag na środku komnaty. Twoje sługi zgodnie z rozkazem blokują jedyne (o ile ci wiadomo) wyjście.
Statystyk brak, bo nie zmieniły się one od poprzedniej rundy.

-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52
Kaczor tworzy ognika, po czym posyla go, by szedl po sladach. Gdy tylko napotka ludzi, Wladca od razu teleportuje sie(ew jak jest bardzo blisko to biegnie) ku nim i ich przejmuje. Gdy to zrobi a bedzie po teleporcie, to teleportuje sie z powrotem a nowym zombie kaze biec do miejsca jego pobytu. Czyli dalej do 9, gdzie czeka on i zaszyci jego sojusznicy. Ognik zas rusza do 4. Jesli nie znajdzie zywych, ognik rusza ku 18. Nawet jesli znajdzie, a nie bedzie sladow bytnosci innych, tez tam rusza. Kaczor w razie klopotow unika wszelakich starc. Gdy MUSI teleportuje sie z powrotem do portu. Jak nie, zamienia sie w szczura i czmycha. Jego ludzie, maja atakowac wroga tylko jesli wrog nie bedzie mial przewagi liczebnej wiekszej niz 2:1.
Co mi daje mundur?:D
EDIT do gry. w oczekiwaniu zabijam jednego ze swych zombie i przemieniam go w Golema.
Co mi daje mundur?:D
EDIT do gry. w oczekiwaniu zabijam jednego ze swych zombie i przemieniam go w Golema.
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard 


-
- Pomywacz
- Posty: 52
- Rejestracja: czwartek, 15 lutego 2007, 21:47
Kain
-Cholerna Mgła!-Wykrzyknął Kain po czym szukając kryjówki w punkcie 2 schował się koło wejścia i czekał aż minie mgła.
-Chodźcie tu i siedźcie cicho-Powiedział Zielony Władca do swoich zombiaków, a następnie skontaktował się z sojusznikiem:
-BRS chcesz kogoś atakować? To dobrze bo hrabia mi tu siedzi wiec się schowałem i czekam na ciebie mielonko jedna-
-Cholerna Mgła!-Wykrzyknął Kain po czym szukając kryjówki w punkcie 2 schował się koło wejścia i czekał aż minie mgła.
-Chodźcie tu i siedźcie cicho-Powiedział Zielony Władca do swoich zombiaków, a następnie skontaktował się z sojusznikiem:
-BRS chcesz kogoś atakować? To dobrze bo hrabia mi tu siedzi wiec się schowałem i czekam na ciebie mielonko jedna-

-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Zenek Zabójca:
Nadają dwóm moim moc Świętego Wiatru i ustawiam ich przy dwóch ścianach, tak na wszelki wypadek. Sam lustruje całe pomieszczenie, a jak? To proste, każę moim sługom łazić do około i badać nogami i rękami każdą powięrzchnię i mi przekazywać wszelkie informacje telepatycznie. Tymczasem ja zajmę się sarkofagiem... otwieram go i jeżeli tam coś się rusza to odskakuję i używam każdej mocy ofensywnej jaką mam.
Nadają dwóm moim moc Świętego Wiatru i ustawiam ich przy dwóch ścianach, tak na wszelki wypadek. Sam lustruje całe pomieszczenie, a jak? To proste, każę moim sługom łazić do około i badać nogami i rękami każdą powięrzchnię i mi przekazywać wszelkie informacje telepatycznie. Tymczasem ja zajmę się sarkofagiem... otwieram go i jeżeli tam coś się rusza to odskakuję i używam każdej mocy ofensywnej jaką mam.

-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Margrabia Hodon
Hodon zregenerował swoje siły zyciowe i wzmocnił najbliższe sługi. Ruszył drogą na której stał w kierunku piramidy. Jeśli zauważy ludzi to ich zmienia, jeśli zauważy wrogów to atakuje kosą.
Hodon zregenerował swoje siły zyciowe i wzmocnił najbliższe sługi. Ruszył drogą na której stał w kierunku piramidy. Jeśli zauważy ludzi to ich zmienia, jeśli zauważy wrogów to atakuje kosą.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Marynarz
- Posty: 247
- Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
- Numer GG: 9008864
- Niech ja dorwę tego, co tę mgłę rozproszył, to mu... nerki powyrywam, o!
BRS zaklął w myślach, po czym wysłał ognika za Hodonem.
- Dobra, Kain, biegnij za tym kościejem. Musimy go przemielić... ale uważaj na siebie - BRS rusza przed siebie, mając nadzieję, że mgła się rozrzedzi. Rusza kierowany przez ognika, a dane przekazuje Kainowi.
Jeśli zdoła dotrzeć do Hodona, atakuje kulą ognia.
Przyzywa Żywiołaka Ognia, swoim sługom nakazuje atak na oddziały Hodona, po czym doskakuje z kopeszem do Hodona. Wystawia się na atak kosą, jako, że kosa Ponurego Żniwiarza nie może mu nic zrobić. W sekundzie po ataku Hodona, BRS próbuje ukrócić go o głowę, wspierany przez Kaina.

-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Blood Red Sandman
Ruszasz tam, gdzie był Margrabia Hodon, ale... najwyraźniej rozminąłeś się z nim we mgle. Biegniesz i biegniesz, a kościeja nie widać. Zatrzymujesz się dopiero pod murem w 24. Słyszysz hałasy z piramidy 2... najwyraźniej coś tam się dzieje. Coś BARDZO złego...
Kaczor
Ognik idzie po śladach, ale okazuje się, że to nie są ślady ludzi, tylko zombi... całej armii. Widzisz też jej dowódcę - Blood Red Sandmana. Szarżuje on na twojego byłego sojusznika, a obecnie zajadłego wroga, Hodona. Mija się z nim jednak we mgle... Uśmiechasz się, widząc taki efekt twojej mocy. Tworzysz Golema. Jeszcze nie zdecydowałeś, co zrobić w związku z konfliktem tych dwóch...
Margrabia Hodon
Czujesz się już lepiej. Wpadasz do piramidy, korzystając ze swego nowego nabytku. Ledwo znalazłeś wejście, a teraz, w ciemnościach, nie jest ci łatwiej. Nagle wchodzisz do nieco większej komory, gdy wtem z obu boków wypadają na ciebie wrogowie! Jest ciemno i nie możesz ich zidentyfikować, walka z nimi też jest trudna... Słyszysz, jak na posadzkę padają jakieś zwłoki... Nie wiesz, czyje.
Kain
Wróg wszedł prosto w twoją pułapkę. Atakujesz go i rzezasz jego zombi. Najwyraźniej nie widzi w ciemności, jednak kontry jego sług nawet na ślepo niszczą twoich wojowników. Straty są jednak większe po stronie nieprzyjaciela.
Zenek Zabójca
Rozstawiasz kolejnych sługusów z nadaną przez ciebie mocą. Reszta kręci się wewnątrz, jednak okazuje się, że jest tu sporo płaskorzeźb na ścianach i różnych rupieci - być może to kosztowności, ale dla zombi nie przejawiają żadnej wartości. Znajdują się tu też urny, a w nich jakieś wnętrzności. W sarkofagu jest tylko całkowicie martwy trup, pochowany z wielkim pietyzmem.
Wszyscy
Nagle nad terenem otwiera się OLBRZYMI portal, z którego wychodzą Istoty Wojny! Po chwili okazuje się, że są to Wasi ulubieni muzycy! W formie Istot Wojny potrafią za pomocą muzyki przekazać specjalne moce, które mogą umożliwić zwycięstwo wam - lub waszym przeciwnikom. Na razie stroją instrumenty, zaczną grać dopiero za turę. Lordi znajduje się na szczycie piramidy 1, Ensiferum na piramidzie 2, Iron Maiden na piramidzie 3, Scatman w punkcie 23, na wysokiej kolumnie, która wysunęła się z ziemi.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
3 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - kopesz
Kaczor
Poziom: 10/10
HP: 11/19
Sługi: 17/58
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 14/14
HP: 35/35
Sługi: 20/143
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza
Kain
Poziom: 13/13
HP: 13/18
Sługi: 36/139
Ekwipunek specjalny: alternator
Zenek Zabójca
Poziom: 19/21
HP: 25/29
Sługi: 25/217
- Żona Kolesia - broń biała 1, strzelanie (broń palna) 2 - patelnia
Ekwipunek specjalny: pistolet
Ruszasz tam, gdzie był Margrabia Hodon, ale... najwyraźniej rozminąłeś się z nim we mgle. Biegniesz i biegniesz, a kościeja nie widać. Zatrzymujesz się dopiero pod murem w 24. Słyszysz hałasy z piramidy 2... najwyraźniej coś tam się dzieje. Coś BARDZO złego...
Kaczor
Ognik idzie po śladach, ale okazuje się, że to nie są ślady ludzi, tylko zombi... całej armii. Widzisz też jej dowódcę - Blood Red Sandmana. Szarżuje on na twojego byłego sojusznika, a obecnie zajadłego wroga, Hodona. Mija się z nim jednak we mgle... Uśmiechasz się, widząc taki efekt twojej mocy. Tworzysz Golema. Jeszcze nie zdecydowałeś, co zrobić w związku z konfliktem tych dwóch...
Margrabia Hodon
Czujesz się już lepiej. Wpadasz do piramidy, korzystając ze swego nowego nabytku. Ledwo znalazłeś wejście, a teraz, w ciemnościach, nie jest ci łatwiej. Nagle wchodzisz do nieco większej komory, gdy wtem z obu boków wypadają na ciebie wrogowie! Jest ciemno i nie możesz ich zidentyfikować, walka z nimi też jest trudna... Słyszysz, jak na posadzkę padają jakieś zwłoki... Nie wiesz, czyje.
Kain
Wróg wszedł prosto w twoją pułapkę. Atakujesz go i rzezasz jego zombi. Najwyraźniej nie widzi w ciemności, jednak kontry jego sług nawet na ślepo niszczą twoich wojowników. Straty są jednak większe po stronie nieprzyjaciela.
Zenek Zabójca
Rozstawiasz kolejnych sługusów z nadaną przez ciebie mocą. Reszta kręci się wewnątrz, jednak okazuje się, że jest tu sporo płaskorzeźb na ścianach i różnych rupieci - być może to kosztowności, ale dla zombi nie przejawiają żadnej wartości. Znajdują się tu też urny, a w nich jakieś wnętrzności. W sarkofagu jest tylko całkowicie martwy trup, pochowany z wielkim pietyzmem.
Wszyscy
Nagle nad terenem otwiera się OLBRZYMI portal, z którego wychodzą Istoty Wojny! Po chwili okazuje się, że są to Wasi ulubieni muzycy! W formie Istot Wojny potrafią za pomocą muzyki przekazać specjalne moce, które mogą umożliwić zwycięstwo wam - lub waszym przeciwnikom. Na razie stroją instrumenty, zaczną grać dopiero za turę. Lordi znajduje się na szczycie piramidy 1, Ensiferum na piramidzie 2, Iron Maiden na piramidzie 3, Scatman w punkcie 23, na wysokiej kolumnie, która wysunęła się z ziemi.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
3 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - kopesz
Kaczor
Poziom: 10/10
HP: 11/19
Sługi: 17/58
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 14/14
HP: 35/35
Sługi: 20/143
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza
Kain
Poziom: 13/13
HP: 13/18
Sługi: 36/139
Ekwipunek specjalny: alternator
Zenek Zabójca
Poziom: 19/21
HP: 25/29
Sługi: 25/217
- Żona Kolesia - broń biała 1, strzelanie (broń palna) 2 - patelnia
Ekwipunek specjalny: pistolet

-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52
Kaczor teleportuje sie obok muzyka Iron Maiden. Swym silom kaze czaic sie w poblizu niej. Ognika posyla zas w poszukiwaniu jakichs cial. Po calej mapie....Golem ma rozkaz poszukiwac zywych, i zabijac raz juz umarlych. Unikac ma on jednak wiekszych starc. Pomoc powinna mu w tym wszechobecna mgla...
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard 


-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Margrabia Hodon wzmocnił swe najbliższe sługi i atakował wrogów. Najbliższą dwójkę uderza ze żniwiaża a potem każe sługom się osłaniać i zaczyna atakować kosą. Kosa to wspaniała broń, jeśli jest ktoś kto ma mniejsze pojęcie gdzie uderzy od atakowanego to tylko atakujący. Ale ta losowośc miała w ciemnościach pewną zaletę, negowała po częsci niedogodność niewidzenia wroga. - Za Cesarza Ottona!
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Zenek Zabójca:
Jeżeli droga na czubek piramidy nie jest zbyt trudna to wychodzę ze wszystkimi i staram się dostać do Kaczora. Wysyłając najpierw moich czterech wyznawców Świętego Wiatru. Jeżeli to jest trudne to jak najszybciej przemieszczam się ze wszystkimi do punktu 23 idąc najpierw na południe planszy, potem na południowy wschód a na koniec na północ do tego miejsca. Mam nadzieję jednak że mogę dokopać trochę Kaczorowi...
Jeżeli droga na czubek piramidy nie jest zbyt trudna to wychodzę ze wszystkimi i staram się dostać do Kaczora. Wysyłając najpierw moich czterech wyznawców Świętego Wiatru. Jeżeli to jest trudne to jak najszybciej przemieszczam się ze wszystkimi do punktu 23 idąc najpierw na południe planszy, potem na południowy wschód a na koniec na północ do tego miejsca. Mam nadzieję jednak że mogę dokopać trochę Kaczorowi...

-
- Marynarz
- Posty: 247
- Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
- Numer GG: 9008864
- Yeah! Na potęgę Lordi! - wrzasnął Blood Red Sandman, patrząc dookoła. Kaczor znikł. Nawiązał telepatyczne połączenie z walczącym Kainem, przed siebie wysłał ognika, który ma go doprowadzić do Hodona. Próbuje okrążyć Margrabiego, po czym rzuca w niego ognistą kulę. Nasyła na wroga swoich poddanych, a sam, wspomagany przez żywiołaka, naciera na Hodona. Najpierw ognistymi pociskami, potem swą bronią białą, celując w serce...
Ma nadzieję że Lordi mu pomoże, a jeśli uda się położyć na ziemię martwego adwersarza, zabiera jego bronie i cenne przedmioty.


-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Jako pierwsze na naszym koncercie zagra Ensiferum! Ich startową piosenką będzie Goblins Dance (w tym linku nie ma teledysku, jest jedynie nagranie z animacją autorską fana).
Blood Red Sandman
Ognik zaczął szukać Hodona, ale nie znalazł go. Wtem otrzymujesz wezwanie do piramidy 2, gdzie ma się wg Kaina znajdować Margrabia Hodon! Ruszasz tam natychmiast i faktycznie - jest. W ciemności niestety wpadasz prosto na jego linię, zanim udaje ci się go namierzyć. Dźwięki walki są bowiem zagłuszane przez koncertującą na górze kapelę... Dostajesz na wstępie plombę od Fioletowego Władcy, który brał zamach na ślepo. Od razu go atakujesz, ale nie możesz w niego wycelować Kulą Ognia, gdyż jest zbyt ciemno! Szarżują na niego twoje sługi, ale zostają powstrzymane przez sługi nieprzyjaciela... Wrr... Na szczęście Żywiołak, miast ułatwiać torowanie drogi, przylepia się do sufitu i rozświetla mrok, co jest korzystne tak dla ciebie, jak i dla wroga. Padło wielu twoich sług, zniszczonych Kosą Ponurego Żniwiarza. Natychmaist rzucasz w adwersarza kulę ognia, ale ze względu na twój brak zdolności chybiasz...
Kaczor
Teleportujesz się na szczyt trójki, gdy nagle ktoś na ciebie wybiega! We mgle ominięcie tych czterech zombi to nie problem i wszystkie spadają na dół, po dordze łamiąc sobie kręgosłup i wybuchając jak granaty. Widzisz szarżującego na ciebie na ślepo Zenka Zabójcę i całą jego armię, a twoi słudzy są jeszcze daleko... Ognik donosi, że jak dotąd znalazł ciała w 9 i 28.
Margrabia Hodon
Nagle słyszysz, jak z góry dochodzi cię cudowna muzyka Ensiferum! Jesteś zachwycony, i nagle dochodzi do ciebie, że dała ci ona potężną moc! Jaką - dowiesz się przez PM. Walczysz kosą na wszystkie znane ci sposoby (a nie ma ich wiele), niszcząc słabe zombi przeciwnika. Wielka moc czai się w tej broni! Niestety, kilka twoich sług też padło w wyniku walki na ślepo. Nagle od tyłu ktoś cię atakuje! Nie widzisz, kto to, ale wiesz, że właśnie walnąłeś go Kosą w głowę. Wtem widzisz przelatującą obok ciebie kulę ognia, a potem mrok rozświetlają płomienie. Odwracasz się i widzisz, że jest to potężna istota z samego tylko ognia stworzona, która przyczepia się do sufitu i robi za pochodnię! Tworzy dość światła, aby coś widzieć w tych egipskich ciemnościach. Z boków dostrzegasz teraz nacierających żołdaków tajemniczego wroga, którym okazuje się być Kain!
Kain
Atakujesz Hodona ze wszystkich stron, zabijasz wielu jego żołnierzy, ale on niszczy również wielu twoich. Nagle nadchodzi odsiecz - Blood Red Sandman! Rzuca on kulą ognia w przeciwnika, ale chybia. Potem przywołuje coś, co przylepia się malowniczo do sufitu i udaje lampę, niwelując tylko twoją przewagę. Straty rosną, ale u wroga również...
Zenek Zabójca
Szarżujesz na Kaczora głównie na słuch, wykorzystując echo jego ciężkich kroków po suficie twojej piramidy. Nie wiesz, czy twoje kamikaze doszły celu we mgle, ale słyszysz głośne wybuchy, więc prawdopodobnie tak jest. Szarżujesz na ślepo w kierunku szczytu piramidy...
Wszyscy
Przez otwarty w poprzedniej kolejce portal przechodzi Wędrowny Kupiec, niezależna Istota Wojny. Rozstawia on swój bazar w 20. Na razie nie ma jeszcze nic na półkach, ale wkrótce coś będzie. Kursy walut wyglądają tak:
100 palców = 10 serc = 1 żuchwa.
Z jednego całkowicie martwego i nieprzerobionego na nic trupa możecie wyciągnąć (przy odpowiedniej mocy) 20 palców, 1 serce i 1 żuchwę.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 24/28
Sługi: 28/195, w tym:
3 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - kopesz
Kaczor
Poziom: 10/10
HP: 11/19
Sługi: 17/58
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 14/14
HP: 35/35
Sługi: 15/143
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza
Kain
Poziom: 13/13
HP: 13/18
Sługi: 26/139
Ekwipunek specjalny: alternator
Zenek Zabójca
Poziom: 19/21
HP: 25/29
Sługi: 21/217
- Żona Kolesia - broń biała 1, strzelanie (broń palna) 2 - patelnia
Ekwipunek specjalny: pistolet - 2 magazynki po 8 naboi
Blood Red Sandman
Ognik zaczął szukać Hodona, ale nie znalazł go. Wtem otrzymujesz wezwanie do piramidy 2, gdzie ma się wg Kaina znajdować Margrabia Hodon! Ruszasz tam natychmiast i faktycznie - jest. W ciemności niestety wpadasz prosto na jego linię, zanim udaje ci się go namierzyć. Dźwięki walki są bowiem zagłuszane przez koncertującą na górze kapelę... Dostajesz na wstępie plombę od Fioletowego Władcy, który brał zamach na ślepo. Od razu go atakujesz, ale nie możesz w niego wycelować Kulą Ognia, gdyż jest zbyt ciemno! Szarżują na niego twoje sługi, ale zostają powstrzymane przez sługi nieprzyjaciela... Wrr... Na szczęście Żywiołak, miast ułatwiać torowanie drogi, przylepia się do sufitu i rozświetla mrok, co jest korzystne tak dla ciebie, jak i dla wroga. Padło wielu twoich sług, zniszczonych Kosą Ponurego Żniwiarza. Natychmaist rzucasz w adwersarza kulę ognia, ale ze względu na twój brak zdolności chybiasz...
Kaczor
Teleportujesz się na szczyt trójki, gdy nagle ktoś na ciebie wybiega! We mgle ominięcie tych czterech zombi to nie problem i wszystkie spadają na dół, po dordze łamiąc sobie kręgosłup i wybuchając jak granaty. Widzisz szarżującego na ciebie na ślepo Zenka Zabójcę i całą jego armię, a twoi słudzy są jeszcze daleko... Ognik donosi, że jak dotąd znalazł ciała w 9 i 28.
Margrabia Hodon
Nagle słyszysz, jak z góry dochodzi cię cudowna muzyka Ensiferum! Jesteś zachwycony, i nagle dochodzi do ciebie, że dała ci ona potężną moc! Jaką - dowiesz się przez PM. Walczysz kosą na wszystkie znane ci sposoby (a nie ma ich wiele), niszcząc słabe zombi przeciwnika. Wielka moc czai się w tej broni! Niestety, kilka twoich sług też padło w wyniku walki na ślepo. Nagle od tyłu ktoś cię atakuje! Nie widzisz, kto to, ale wiesz, że właśnie walnąłeś go Kosą w głowę. Wtem widzisz przelatującą obok ciebie kulę ognia, a potem mrok rozświetlają płomienie. Odwracasz się i widzisz, że jest to potężna istota z samego tylko ognia stworzona, która przyczepia się do sufitu i robi za pochodnię! Tworzy dość światła, aby coś widzieć w tych egipskich ciemnościach. Z boków dostrzegasz teraz nacierających żołdaków tajemniczego wroga, którym okazuje się być Kain!
Kain
Atakujesz Hodona ze wszystkich stron, zabijasz wielu jego żołnierzy, ale on niszczy również wielu twoich. Nagle nadchodzi odsiecz - Blood Red Sandman! Rzuca on kulą ognia w przeciwnika, ale chybia. Potem przywołuje coś, co przylepia się malowniczo do sufitu i udaje lampę, niwelując tylko twoją przewagę. Straty rosną, ale u wroga również...
Zenek Zabójca
Szarżujesz na Kaczora głównie na słuch, wykorzystując echo jego ciężkich kroków po suficie twojej piramidy. Nie wiesz, czy twoje kamikaze doszły celu we mgle, ale słyszysz głośne wybuchy, więc prawdopodobnie tak jest. Szarżujesz na ślepo w kierunku szczytu piramidy...
Wszyscy
Przez otwarty w poprzedniej kolejce portal przechodzi Wędrowny Kupiec, niezależna Istota Wojny. Rozstawia on swój bazar w 20. Na razie nie ma jeszcze nic na półkach, ale wkrótce coś będzie. Kursy walut wyglądają tak:
100 palców = 10 serc = 1 żuchwa.
Z jednego całkowicie martwego i nieprzerobionego na nic trupa możecie wyciągnąć (przy odpowiedniej mocy) 20 palców, 1 serce i 1 żuchwę.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 24/28
Sługi: 28/195, w tym:
3 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - kopesz
Kaczor
Poziom: 10/10
HP: 11/19
Sługi: 17/58
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 14/14
HP: 35/35
Sługi: 15/143
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza
Kain
Poziom: 13/13
HP: 13/18
Sługi: 26/139
Ekwipunek specjalny: alternator
Zenek Zabójca
Poziom: 19/21
HP: 25/29
Sługi: 21/217
- Żona Kolesia - broń biała 1, strzelanie (broń palna) 2 - patelnia
Ekwipunek specjalny: pistolet - 2 magazynki po 8 naboi
