[Wojny Żywych Trupów] XVII: Krwawa Łaźnia
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
[Wojny Żywych Trupów] XVII: Krwawa Łaźnia
Flash:
Wygląd: http://www.taganet.it/public/tutorials/10/nemesis.gif
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
- Trąd - co jakiś czas jakaś część ciała ci odpadnie...
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - wym.WŻT lvl10; możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 2 - 5 twoich sług również może tworzyć ze zwłok Golema z Mięsa (istnieją jednak tylko do obrony)
Infernalista level 3 - rzucając ten czar na dowolny kij możesz stworzyć Laskę Nienawiści (możesz mieć taką jedną)
Infernalista level 4 - możesz otworzyć "Infernalne Wrota do Avernus"
Przenikalność level 1 - możesz przechodzić przez cienkie ściany
Przenikalność level 2 - możesz przechodzić przez grubsze ściany
Przenikalność level 3 - możesz przeniknąć broń białą niemagiczną i mieć szansę na uniknięcie pocisków z broni palnej (25%/pocisk)
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Rzucanie level 1 - umiesz rzucać
Skrzydła level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
Skrzydła level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Skrzydła level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
Skrzydła level 4 - latasz jak sęp
Skrzydła level 5 - możesz przybrać formę Skrzydlatego Mściciela
Kervyn:
Wygląd: http://www.witchswoods.com/home_files/Zombie.gif wersja garniturowa
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 2 - 5 twoich sług również może tworzyć ze zwłok Golema z Mięsa (istnieją jednak tylko do obrony)
Infernalista level 3 - rzucając ten czar na dowolny kij możesz stworzyć Laskę Nienawiści (możesz mieć taką jedną)
Tomek:
Wygląd: http://images.wikia.com/uncyclopedia/im ... Zombie.jpg
Uczucia: tak
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak skóry na twarzy
Moce:
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie będzie tracił 5żw co turę
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Trucizna level 3 - twój smród zabija 10% żywych istot które spotykasz w danej turze bez możliwości wskrzeszenia
Trucizna level 4 - raz na 2 tury możesz zrobić wokół siebie chmurę Trucizny; paraliżuje ona każdego kto się zbliży na 2m
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - wym.WŻT lvl10; możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Rad efekt działa jak Powłoka Ognia)
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Skrzydła level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
Skrzydła level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Skrzydła level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
Skrzydła level 4 - latasz jak sęp
Skrzydła level 5 - możesz przybrać formę Skrzydlatego Mściciela
Smoku:
Wygląd: http://www.truemetal.org/metalwallpaper ... tbirth.jpg
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 2 - 5 twoich sług również może tworzyć ze zwłok Golema z Mięsa (istnieją jednak tylko do obrony)
Infernalista level 3 - rzucając ten czar na dowolny kij możesz stworzyć Laskę Nienawiści (możesz mieć taką jedną)
Przenikalność level 1 - możesz przechodzić przez cienkie ściany
Przenikalność level 2 - możesz przechodzić przez grubsze ściany
Rad level 1 - świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Radioaktywność efekt działa jak Powłoka Ognia)
Rad level 2 - niemagiczna woda-ciecz szybko paruje gdy ją dotkniesz
Rad level 3 - masz 40% odporności na ogień (nie sumuje się z innymi mocami odporności na ogień)
Rad level 4 - możesz przemienić 10 swoich żywych trupów na stałe w Gorejące Zwłoki
Arcane:
Wygląd: http://www.zonalibre.org/blog/vzk/archi ... zombie.jpg
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie będzie tracił 5żw co turę
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Rad efekt działa jak Powłoka Ognia)
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Radioaktywność level 4 - nie wiadomo jak, ale twój mózg jest teraz obok serca w klatce piersiowej
Radioaktywność level 5 - masz Kościany Pancerz, twoja skóra ulega destrukcji
Rad level 1 - świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Radioaktywność efekt działa jak Powłoka Ognia)
Rad level 2 - niemagiczna woda-ciecz szybko paruje gdy ją dotkniesz
Rad level 3 - masz 40% odporności na ogień (nie sumuje się z innymi mocami odporności na ogień)
Rad level 4 - możesz przemienić 10 swoich żywych trupów na stałe w Gorejące Zwłoki
Chaos level 1 - jedna z mocy magicznych użyta przez wroga działa w nieprzewidziany sposób w twoim otoczeniu
Eglarest:
Wygląd: http://www.elisanet.fi/ihelo/portfolio/ ... mbie_1.jpg
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Skrzydła level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
Skrzydła level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Mapa walk (istnieją kanały jednak jako "tajne pomieszczenia", bez mapy, wejścia do nich można znaleźć):
I mapy przybliżenia:
Suppa Market
Basen
Park i Parter Szkoły
Pierwsze Piętro Szkoły
Drugie Piętro Szkoły
Trzecie Piętro Szkoły
Parter Bloku
Pierwsze Piętro Bloku
Drugie Piętro Bloku
Trzecie Piętro Bloku
Czwarte Piętro Bloku
System Dyplomacji:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Wszyscy [Smoku, Tomek, Arcane, Flash, Kervyn]:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Suppa Market (tymi wschodnimi). Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To może być wasza pierwsza ofiara, nie możecie narazie walczyć (między sobą), ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Za wami stoi van z wielkim graffiti banana na bokach. Tylne drzwi są otwarte, jest tam tylko jedna skrzynka bananów. Każdy z was posiada skórkę od banana i żyłkę wędkarską. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady
[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Nie możecie zadawać sobie obrażeń (a więc macie immunitet) do czasu aż będziecie mieli 5 sług. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem. Moce które możecie wziąść są spisane w Rekrutacji, z innych nie korzystamy. Po osiągnięciu pierwszego poziomu pojawią się dla was zwierzęta, które sobie wcześniej wybraliście. Wszyscy macie zaznaczoną opcję Krwawą Łaźnię więc pewnie ciekawe rzeczy przyjdzie nam tu oglądać Ostrzeżenie: kanały są hardkorowe, ale znając was i tak byście chcieli tam iść - dopiero po osiągnięciu poziomu 8 będziecie mieli taką możliwość, wybaczcie]
Standardowo:
[tak piszemy spostrzeżenia jako forumowicz]
tak piszemy to co nasza postać mówi
tak piszemy to co chcemy zrobić
tak nie wiem co piszemy, więc nie używajcie takiego pisania
Flash:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Kervyn:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Tomek:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Smoku:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Arcane:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Wygląd: http://www.taganet.it/public/tutorials/10/nemesis.gif
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
- Trąd - co jakiś czas jakaś część ciała ci odpadnie...
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - wym.WŻT lvl10; możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 2 - 5 twoich sług również może tworzyć ze zwłok Golema z Mięsa (istnieją jednak tylko do obrony)
Infernalista level 3 - rzucając ten czar na dowolny kij możesz stworzyć Laskę Nienawiści (możesz mieć taką jedną)
Infernalista level 4 - możesz otworzyć "Infernalne Wrota do Avernus"
Przenikalność level 1 - możesz przechodzić przez cienkie ściany
Przenikalność level 2 - możesz przechodzić przez grubsze ściany
Przenikalność level 3 - możesz przeniknąć broń białą niemagiczną i mieć szansę na uniknięcie pocisków z broni palnej (25%/pocisk)
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Rzucanie level 1 - umiesz rzucać
Skrzydła level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
Skrzydła level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Skrzydła level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
Skrzydła level 4 - latasz jak sęp
Skrzydła level 5 - możesz przybrać formę Skrzydlatego Mściciela
Kervyn:
Wygląd: http://www.witchswoods.com/home_files/Zombie.gif wersja garniturowa
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 2 - 5 twoich sług również może tworzyć ze zwłok Golema z Mięsa (istnieją jednak tylko do obrony)
Infernalista level 3 - rzucając ten czar na dowolny kij możesz stworzyć Laskę Nienawiści (możesz mieć taką jedną)
Tomek:
Wygląd: http://images.wikia.com/uncyclopedia/im ... Zombie.jpg
Uczucia: tak
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak skóry na twarzy
Moce:
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie będzie tracił 5żw co turę
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Trucizna level 3 - twój smród zabija 10% żywych istot które spotykasz w danej turze bez możliwości wskrzeszenia
Trucizna level 4 - raz na 2 tury możesz zrobić wokół siebie chmurę Trucizny; paraliżuje ona każdego kto się zbliży na 2m
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - wym.WŻT lvl10; możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Rad efekt działa jak Powłoka Ognia)
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Skrzydła level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
Skrzydła level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Skrzydła level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
Skrzydła level 4 - latasz jak sęp
Skrzydła level 5 - możesz przybrać formę Skrzydlatego Mściciela
Smoku:
Wygląd: http://www.truemetal.org/metalwallpaper ... tbirth.jpg
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 2 - 5 twoich sług również może tworzyć ze zwłok Golema z Mięsa (istnieją jednak tylko do obrony)
Infernalista level 3 - rzucając ten czar na dowolny kij możesz stworzyć Laskę Nienawiści (możesz mieć taką jedną)
Przenikalność level 1 - możesz przechodzić przez cienkie ściany
Przenikalność level 2 - możesz przechodzić przez grubsze ściany
Rad level 1 - świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Radioaktywność efekt działa jak Powłoka Ognia)
Rad level 2 - niemagiczna woda-ciecz szybko paruje gdy ją dotkniesz
Rad level 3 - masz 40% odporności na ogień (nie sumuje się z innymi mocami odporności na ogień)
Rad level 4 - możesz przemienić 10 swoich żywych trupów na stałe w Gorejące Zwłoki
Arcane:
Wygląd: http://www.zonalibre.org/blog/vzk/archi ... zombie.jpg
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie będzie tracił 5żw co turę
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Rad efekt działa jak Powłoka Ognia)
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Radioaktywność level 4 - nie wiadomo jak, ale twój mózg jest teraz obok serca w klatce piersiowej
Radioaktywność level 5 - masz Kościany Pancerz, twoja skóra ulega destrukcji
Rad level 1 - świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Radioaktywność efekt działa jak Powłoka Ognia)
Rad level 2 - niemagiczna woda-ciecz szybko paruje gdy ją dotkniesz
Rad level 3 - masz 40% odporności na ogień (nie sumuje się z innymi mocami odporności na ogień)
Rad level 4 - możesz przemienić 10 swoich żywych trupów na stałe w Gorejące Zwłoki
Chaos level 1 - jedna z mocy magicznych użyta przez wroga działa w nieprzewidziany sposób w twoim otoczeniu
Eglarest:
Wygląd: http://www.elisanet.fi/ihelo/portfolio/ ... mbie_1.jpg
Uczucia: nie
Krwawa łaźnia: tak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Skrzydła level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
Skrzydła level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Mapa walk (istnieją kanały jednak jako "tajne pomieszczenia", bez mapy, wejścia do nich można znaleźć):
I mapy przybliżenia:
Suppa Market
Basen
Park i Parter Szkoły
Pierwsze Piętro Szkoły
Drugie Piętro Szkoły
Trzecie Piętro Szkoły
Parter Bloku
Pierwsze Piętro Bloku
Drugie Piętro Bloku
Trzecie Piętro Bloku
Czwarte Piętro Bloku
System Dyplomacji:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Wszyscy [Smoku, Tomek, Arcane, Flash, Kervyn]:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Suppa Market (tymi wschodnimi). Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To może być wasza pierwsza ofiara, nie możecie narazie walczyć (między sobą), ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Za wami stoi van z wielkim graffiti banana na bokach. Tylne drzwi są otwarte, jest tam tylko jedna skrzynka bananów. Każdy z was posiada skórkę od banana i żyłkę wędkarską. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady
[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Nie możecie zadawać sobie obrażeń (a więc macie immunitet) do czasu aż będziecie mieli 5 sług. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem. Moce które możecie wziąść są spisane w Rekrutacji, z innych nie korzystamy. Po osiągnięciu pierwszego poziomu pojawią się dla was zwierzęta, które sobie wcześniej wybraliście. Wszyscy macie zaznaczoną opcję Krwawą Łaźnię więc pewnie ciekawe rzeczy przyjdzie nam tu oglądać Ostrzeżenie: kanały są hardkorowe, ale znając was i tak byście chcieli tam iść - dopiero po osiągnięciu poziomu 8 będziecie mieli taką możliwość, wybaczcie]
Standardowo:
[tak piszemy spostrzeżenia jako forumowicz]
tak piszemy to co nasza postać mówi
tak piszemy to co chcemy zrobić
tak nie wiem co piszemy, więc nie używajcie takiego pisania
Flash:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Kervyn:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Tomek:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Smoku:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Arcane:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 21 maja 2007, 10:26 przez AC, łącznie zmieniany 10 razy.
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Kervyn:
Po drodze złapałeś jakiegoś typa, który wysiadał ze swojego samochodu. Ma zdolności Kierowcy. Dobiegłeś do wejścia do basenu, ale żeby wejść trzeba mieć kartę stałego klienta. Masz szczęście, widzisz jak na parking wjeżdża minibus szkolny. Tymczasem jest wypadek na drodze.
Arcane:
Jak małpka wskakujesz do Suppa Market i szybko doganiasz kobietę... niestety chwilę później ktoś strzela, a ona pada kompletnie martwa na ziemię. Dzięki temu że jesteś na czworaka napastnik lub napastnicy cię nie widzieli. Może powinieneś skorzystać z jakichś rzeczy w pobliżu? Akurat w tym dziale są puszki z warzywami.
Tomek i Flash:
Obaj pobiegliście w stronę parku, w ostatnim momencie wyhamowaliście przed wjeżdżającym na parking minibusem szkolnym. Odetchnęliście z ulgą i pobiegliście dalej na zachód wpadając pod TIRa jadącego z nadmierną szybkością. Nawet się nie zatrzymał tylko potrąbił trochę i pojechał dalej na północ. Straciliście po punktcie żywotności. Pamiętajcie: zawsze patrzcie przechodząc przez ulicę!
Smoku:
Kontemplujesz Bananowy Van. Zdaje ci się, że ktoś się chowa za skrzynką z bananami w samochodzie.
Flash:
Żywotność: 3/4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Kervyn:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 1
Tomek:
Żywotność: 3/4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Smoku:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Arcane:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0/1
[Następny Up gdy odpowie przynajmniej 4/5 graczy, około 15 pewnie]
Czas do następnego update
(chyba że coś mi wypadnie, to update wieczorem)
Po drodze złapałeś jakiegoś typa, który wysiadał ze swojego samochodu. Ma zdolności Kierowcy. Dobiegłeś do wejścia do basenu, ale żeby wejść trzeba mieć kartę stałego klienta. Masz szczęście, widzisz jak na parking wjeżdża minibus szkolny. Tymczasem jest wypadek na drodze.
Arcane:
Jak małpka wskakujesz do Suppa Market i szybko doganiasz kobietę... niestety chwilę później ktoś strzela, a ona pada kompletnie martwa na ziemię. Dzięki temu że jesteś na czworaka napastnik lub napastnicy cię nie widzieli. Może powinieneś skorzystać z jakichś rzeczy w pobliżu? Akurat w tym dziale są puszki z warzywami.
Tomek i Flash:
Obaj pobiegliście w stronę parku, w ostatnim momencie wyhamowaliście przed wjeżdżającym na parking minibusem szkolnym. Odetchnęliście z ulgą i pobiegliście dalej na zachód wpadając pod TIRa jadącego z nadmierną szybkością. Nawet się nie zatrzymał tylko potrąbił trochę i pojechał dalej na północ. Straciliście po punktcie żywotności. Pamiętajcie: zawsze patrzcie przechodząc przez ulicę!
Smoku:
Kontemplujesz Bananowy Van. Zdaje ci się, że ktoś się chowa za skrzynką z bananami w samochodzie.
Flash:
Żywotność: 3/4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Kervyn:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 1
Tomek:
Żywotność: 3/4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Smoku:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0
Arcane:
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 0/1
[Następny Up gdy odpowie przynajmniej 4/5 graczy, około 15 pewnie]
Czas do następnego update
(chyba że coś mi wypadnie, to update wieczorem)
Ostatnio zmieniony niedziela, 13 maja 2007, 12:08 przez AC, łącznie zmieniany 1 raz.
Chowając się za samochodami, podbiegam skulony do minibusu wraz ze swym sługą. Gdy ponad połowa osób wyjdzie z busu, zaczynam je przejmować, w pierwszej kolejności dorosłych. Przejętym rozkazuję bronić mnie i pilnować, by nikt się nie wymknął. Po przejęciu tych, którzy wysiedli, wchodzę do środka i przejmuję dalej.
-
- Marynarz
- Posty: 332
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
- Numer GG: 0
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Sojusz feudalny: Smoku i Ślepa Furia
Kervyn:
Zabiłeś pierwszego który stanął ci na drodze, a potem we trójkę weszliście do minibusu. Gdybyście mieli emocje to pewnie byście się zdziwili, ale nie macie. Widok jest jednak zadziwiające: większość dzieci siedzących na fotelach ma przestrzeloną głowę. Gdy tak sprawdzałeś czy którekolwiek z nich żyje wyskoczył jakiś pacan i uderzył cię pistoletem. Dość szybko został przemieniony. Znalazłeś również Kartę Stałego Klienta, możesz wejść na basen.
Arcane:
Skradając się po cichu między szafkami zostałeś zauważony dzięki sklepowym lustrom. Jeden pocisk trafił cię w głowę i padłeś. Dwóch uzbrojonych strażników podeszło do ciebie, a ty w tym momencie wstałeś, jednego przejąłeś, a drugiego użyłeś jako zadość uczynienie straconej żywotności. Gdzieś z kas słyszysz dwa głośne grube głosy Tam jest! Brać go!
Tomek:
Poślizgnąłeś się na skórce od banana i jakiś van cię uderzył. Wypadło z niego czterech dresiarzy i pytają się: Nic ci nie jest kolo? Ty na to jak na lato: przejąłeś ich. Jeden z nich prezentuje pewne zdolności. Przy wejściu na tyły Suppa Market stoi jakiś ślepy WŻT, Flash uciekł do parku.
Smoku:
Chował się tam ślepy Władca Żywych Trupów, czując że się zbliżasz zaproponował układ: on Uzna twoją Wyższość i będzie się kierował twoimi rozkazami, a ty go nie zabijesz. Ostrzega, że jest trującym kamikaze... bojąc się wybuchu zgodziłeś się. Kazałeś mu iść za tobą (telepatycznie mniej więcej wie w którym miejscu jesteś) i poczekać przy bramie wjazdowej. Na tyłach Suppa Market z łatwością załatwiłeś 6 nieuzbrojonych typów i jednego uzbrojonego, który nie trafił cztery razy. Tracisz immunitet.
Flash:
Skórka od banana zadziałała doskonale, pozostawiłeś swojego wroga i pobiegłeś do szkoły. W parku nikogo nie zobaczyłeś, za to przy wejściu do szkoły stało dwadzieścia osób, chyba pełnoletnich. Tak czy inaczej zmasakrowałeś ich wszystkich zyskując dwa poziomy i tracąc immunitet. Drzwi do szkoły wydają się zamknięte. Za tobą otworzyły się Infernalne Wrota do Avernus i wypadł z niego Pancernik. Właściwie to bardziej połączenie psa i pancernika - wygląda jak pies obleczony ciemno zielonym pancerzem. Zamiast głowy ma coś na kształ łba pijawki. To jedyna istota, którą możesz dowolnie kontrolować na każdą odległość. Żywi się krwią.
Flash:
Poziom: 2
Żywotność: 5/6
Ekwipunek: Żyłka wędkarska
Ilość sług: 20
Kervyn:
Poziom: 0
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 3
- Kierowca - Kierowanie1
- Zabójca - Strzelanie1 - Pistolet 20 naboi
Tomek:
Poziom: 0
Żywotność: 3/4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 4
- Kierowca - Kierowanie1, BrońBiała2 - Kij bejsbolowy
Smoku:
Poziom: 0
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 7
- Shotgunner - Strzelanie2 - Shotgun 6 naboi
Arcane:
Poziom: 0
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska, Piastolet 6 naboi
Ilość sług: 1/3
- Strażnik - Strzelanie1 - Pistolet 5 naboi
Kervyn:
Zabiłeś pierwszego który stanął ci na drodze, a potem we trójkę weszliście do minibusu. Gdybyście mieli emocje to pewnie byście się zdziwili, ale nie macie. Widok jest jednak zadziwiające: większość dzieci siedzących na fotelach ma przestrzeloną głowę. Gdy tak sprawdzałeś czy którekolwiek z nich żyje wyskoczył jakiś pacan i uderzył cię pistoletem. Dość szybko został przemieniony. Znalazłeś również Kartę Stałego Klienta, możesz wejść na basen.
Arcane:
Skradając się po cichu między szafkami zostałeś zauważony dzięki sklepowym lustrom. Jeden pocisk trafił cię w głowę i padłeś. Dwóch uzbrojonych strażników podeszło do ciebie, a ty w tym momencie wstałeś, jednego przejąłeś, a drugiego użyłeś jako zadość uczynienie straconej żywotności. Gdzieś z kas słyszysz dwa głośne grube głosy Tam jest! Brać go!
Tomek:
Poślizgnąłeś się na skórce od banana i jakiś van cię uderzył. Wypadło z niego czterech dresiarzy i pytają się: Nic ci nie jest kolo? Ty na to jak na lato: przejąłeś ich. Jeden z nich prezentuje pewne zdolności. Przy wejściu na tyły Suppa Market stoi jakiś ślepy WŻT, Flash uciekł do parku.
Smoku:
Chował się tam ślepy Władca Żywych Trupów, czując że się zbliżasz zaproponował układ: on Uzna twoją Wyższość i będzie się kierował twoimi rozkazami, a ty go nie zabijesz. Ostrzega, że jest trującym kamikaze... bojąc się wybuchu zgodziłeś się. Kazałeś mu iść za tobą (telepatycznie mniej więcej wie w którym miejscu jesteś) i poczekać przy bramie wjazdowej. Na tyłach Suppa Market z łatwością załatwiłeś 6 nieuzbrojonych typów i jednego uzbrojonego, który nie trafił cztery razy. Tracisz immunitet.
Flash:
Skórka od banana zadziałała doskonale, pozostawiłeś swojego wroga i pobiegłeś do szkoły. W parku nikogo nie zobaczyłeś, za to przy wejściu do szkoły stało dwadzieścia osób, chyba pełnoletnich. Tak czy inaczej zmasakrowałeś ich wszystkich zyskując dwa poziomy i tracąc immunitet. Drzwi do szkoły wydają się zamknięte. Za tobą otworzyły się Infernalne Wrota do Avernus i wypadł z niego Pancernik. Właściwie to bardziej połączenie psa i pancernika - wygląda jak pies obleczony ciemno zielonym pancerzem. Zamiast głowy ma coś na kształ łba pijawki. To jedyna istota, którą możesz dowolnie kontrolować na każdą odległość. Żywi się krwią.
Flash:
Poziom: 2
Żywotność: 5/6
Ekwipunek: Żyłka wędkarska
Ilość sług: 20
Kervyn:
Poziom: 0
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 3
- Kierowca - Kierowanie1
- Zabójca - Strzelanie1 - Pistolet 20 naboi
Tomek:
Poziom: 0
Żywotność: 3/4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 4
- Kierowca - Kierowanie1, BrońBiała2 - Kij bejsbolowy
Smoku:
Poziom: 0
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska
Ilość sług: 7
- Shotgunner - Strzelanie2 - Shotgun 6 naboi
Arcane:
Poziom: 0
Żywotność: 4
Ekwipunek: Skórka od banana, Żyłka wędkarska, Piastolet 6 naboi
Ilość sług: 1/3
- Strażnik - Strzelanie1 - Pistolet 5 naboi
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
-
- Marynarz
- Posty: 332
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
- Numer GG: 0
- Kontakt: