[Wojny Żywych Trupów] XIII: Oblężenie


-
- Kok
- Posty: 951
- Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]
Podsumowanie:
Server, poziom 11
Żywotność: 15
Siła: 1
Szybkość: 1
Ekwipunek: 3 granaty
Sług: 115/118
Moce:
Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Pyromanta level 3 - twoje ciało może powlec ogień o grubości 1cm, ciebie on nie parzy; praktycznie ciągle
Pyromanta level 4 - raz na 5 tur możesz zamienić się w ognistą kulę o średnicy 2m, w tej postaci możesz latać (działa jedną turę)
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
Nekromancja level 1 - z serc zupełnie martwych możesz tworzyć słabe granaty
Blind, poziom 12
Żywotność: 21
Siła: 1
Szybkość: 3
Sług: 120
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - wym.WŻT lvl10; możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Pyromanta level 3 - twoje ciało może powlec ogień o grubości 1cm, ciebie on nie parzy; praktycznie ciągle
Pyromanta level 4 - raz na 5 tur możesz zamienić się w ognistą kulę o średnicy 2m, w tej postaci możesz latać (działa jedną turę)
Napalony Żniwiarz level 1 - wyrastają ci długie rogi na głowie
Napalony Żniwiarz level 2 - twoja szybkość (+3 do sz) i wytrzymałość (+5 do żw) wzrastają
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Ant, poziom 6
Żywotność: 10
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 64
Moce:
Pinokio level 1 - jesteś jakby z drewna - nie toniesz i masz twardsze kości
Pinokio level 2 - masz drewnianą, twardą czaszkę
Pinokio level 3 - możesz nadawać umiejętności Pinokio level 1 i 2 swoim zombie (max 3 na turę)
Pinokio level 4 - możesz przywołać jednego Enta do pomocy (5m wysokości;+8siły)
Pavciooo, poziom 11
Żywotność: 15
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 119
Moce:
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
Arxel, poziom 8
Żywotność: 12
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 85
Moce:
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalevel5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
Napalony Żniwiarz level 1 - wyrastają ci długie rogi na głowie
Infernalista level 1 - widzisz w Ciemnościach i we Mgle
Infernalista level 2 - możesz nauczać 5 sług na turę Infernaliste1
Infernalista level 3 - możesz tworzyć ze zwłok golemy z mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 4 - możesz prosić o pomoc Infernalnych Lordów, którzy może pomogą (raz na turę)
Artos, poziom 12
Żywotność: 16
Siła: 1
Szybkość: 1
Ekwipunek: metalowa rurka
Sług: 123
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - wym.WŻT lvl10; możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
Broń biała level 5 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
Memo, poziom 7
Żywotność: 11
Siła: 6
Żywotność: 6
Sług: 71
Najemnicy: 3
- Morfeusz
- Niobe
- Trinity
Moce:
Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych
Sztuki walki level 4 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać pojedyńczych kul
Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz odbijać się od ścian i nie dotykać podłoża (w korytarzach)
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
Broń biała level 5 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
Broń biała level 6 - gdy rzucasz twoja broń tnie ofiarę i jeszcze wraca do ciebie
Broń biała level 7 - prawdziwy mistrz, teraz możesz odbijać wszystkie pociski które lecą w ciebie od przodu
Rzucanie level 1 - umiesz rzucać
Rzucanie level 2 - to co rzucasz trafia w obrębie 5m od celu
Rzucanie level 3 - dokładnie umiesz rzucić w jakieś duże miejsce
Rzucanie level 4 - twoje rzuty są tak celne że trafisz kamieniem lecącego gołębia
Zwiększona siła (5) - stajesz się silniejszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym silniejszy
Zwiększona szybkość (5) - stajesz się szybszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym szybszy
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
Strzelanie level 2 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 3 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Strzelanie level 4 - do 30m trafisz siedzącą muchę; dokładnie z 2 broni na raz
Pająk level 2 - możesz skakać na 5 metrów wzwyż
Tomek, poziom 1
Żywotność: 5
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 10
Moce:
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Update będzie dziś wieczorem albo jutro.
Pavciuuu przypomnianam że masz 8
mocy do wyboru
Ant ma dwie moce do wyboru.
Server, poziom 11
Żywotność: 15
Siła: 1
Szybkość: 1
Ekwipunek: 3 granaty
Sług: 115/118
Moce:
Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Pyromanta level 3 - twoje ciało może powlec ogień o grubości 1cm, ciebie on nie parzy; praktycznie ciągle
Pyromanta level 4 - raz na 5 tur możesz zamienić się w ognistą kulę o średnicy 2m, w tej postaci możesz latać (działa jedną turę)
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
Nekromancja level 1 - z serc zupełnie martwych możesz tworzyć słabe granaty
Blind, poziom 12
Żywotność: 21
Siła: 1
Szybkość: 3
Sług: 120
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - wym.WŻT lvl10; możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Pyromanta level 3 - twoje ciało może powlec ogień o grubości 1cm, ciebie on nie parzy; praktycznie ciągle
Pyromanta level 4 - raz na 5 tur możesz zamienić się w ognistą kulę o średnicy 2m, w tej postaci możesz latać (działa jedną turę)
Napalony Żniwiarz level 1 - wyrastają ci długie rogi na głowie
Napalony Żniwiarz level 2 - twoja szybkość (+3 do sz) i wytrzymałość (+5 do żw) wzrastają
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Ant, poziom 6
Żywotność: 10
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 64
Moce:
Pinokio level 1 - jesteś jakby z drewna - nie toniesz i masz twardsze kości
Pinokio level 2 - masz drewnianą, twardą czaszkę
Pinokio level 3 - możesz nadawać umiejętności Pinokio level 1 i 2 swoim zombie (max 3 na turę)
Pinokio level 4 - możesz przywołać jednego Enta do pomocy (5m wysokości;+8siły)
Pavciooo, poziom 11
Żywotność: 15
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 119
Moce:
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
Arxel, poziom 8
Żywotność: 12
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 85
Moce:
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalevel5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
Napalony Żniwiarz level 1 - wyrastają ci długie rogi na głowie
Infernalista level 1 - widzisz w Ciemnościach i we Mgle
Infernalista level 2 - możesz nauczać 5 sług na turę Infernaliste1
Infernalista level 3 - możesz tworzyć ze zwłok golemy z mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 4 - możesz prosić o pomoc Infernalnych Lordów, którzy może pomogą (raz na turę)
Artos, poziom 12
Żywotność: 16
Siła: 1
Szybkość: 1
Ekwipunek: metalowa rurka
Sług: 123
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - wym.WŻT lvl10; możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
Broń biała level 5 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
Memo, poziom 7
Żywotność: 11
Siła: 6
Żywotność: 6
Sług: 71
Najemnicy: 3
- Morfeusz
- Niobe
- Trinity
Moce:
Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych
Sztuki walki level 4 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać pojedyńczych kul
Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz odbijać się od ścian i nie dotykać podłoża (w korytarzach)
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
Broń biała level 5 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
Broń biała level 6 - gdy rzucasz twoja broń tnie ofiarę i jeszcze wraca do ciebie
Broń biała level 7 - prawdziwy mistrz, teraz możesz odbijać wszystkie pociski które lecą w ciebie od przodu
Rzucanie level 1 - umiesz rzucać
Rzucanie level 2 - to co rzucasz trafia w obrębie 5m od celu
Rzucanie level 3 - dokładnie umiesz rzucić w jakieś duże miejsce
Rzucanie level 4 - twoje rzuty są tak celne że trafisz kamieniem lecącego gołębia
Zwiększona siła (5) - stajesz się silniejszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym silniejszy
Zwiększona szybkość (5) - stajesz się szybszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym szybszy
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
Strzelanie level 2 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 3 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Strzelanie level 4 - do 30m trafisz siedzącą muchę; dokładnie z 2 broni na raz
Pająk level 2 - możesz skakać na 5 metrów wzwyż
Tomek, poziom 1
Żywotność: 5
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 10
Moce:
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Update będzie dziś wieczorem albo jutro.
Pavciuuu przypomnianam że masz 8

Ant ma dwie moce do wyboru.
Za to Ty nie dałeś żadnego posta.Tomek pisze:Ej nie wiem czy wiecie ale chyba mamy po jednym poście na update
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...

-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:


-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:

-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:


-
- Kok
- Posty: 951
- Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]
Ok, rzeźni część pierwsza.
Pierwszy był Blind i Server którzy w postaci Ognistej kuli wbili się do bazy. Według mnie to była głupota bo wszyscy ich słudzy zostali na zewnątrz. Bez problemu wbili się do katedry. W środku medytował licz. Server już miał sobie urwać głowe gdy pojawił się inferalny lord i powiedział:
Nie możemy skończyć tej gry na czwartej stronie bo się AC wkurzy
Po czym odepchnął was poza katedrę. Głowa Servera spotkała się z kosą ponurego...
Memo wskoczył wraz z Niobe, trinity i morfeuszem do środka i zabrał kosę żniwiarza... Przywołanego przez jego sojusznika... Gdy tylko Server został wypchnięty z katedry kosa powedrowała w jego głowę...
Następną osobą która dostała się do bazy był Artos. Nie długo jednak tam zabalował ponieważ oberwał falą wody sprowadzoną przez Pavciaaa.
Nim Arxel i Ant dobiegli do bazy (jeden żeby ją bronić, drugi żeby się do niej dostać) nastąpiło bum

Najrozsądniej w tej rundzie zachował się Pavciooo który jako jedyny został w mieście i zdobył dzięki temu 120 sług i 12 lvl!!!
Wybuch przeżyli tylko Arxel, Ant i Memo. Arxel i Ant dlatego ponieważ nie byli w zasięgu wybuchu a Memo ponieważ był dość wytrzymały.
Arxel i Ant
Stoicie przed bramą. Skończycie ze sobą teraz czy czekacie na później?
Licz także przeżył ale jest osłabiony.
Połowa katedry wyleciała w powietrze. Pozostały po niej tylko ruiny. Południowa i wschodnia część muru też poszła do piachu.
Blind, Server, Artos
W tej turze się odradzacie. Nie możecie nic robić.
Tomek został porwany przez inferalnych lordów i zamieniony w kupke popiołu
[to już drugi raz. Więcej cię nie przyjmuje do moich Wojen]
Server, poziom 11
Żywotność: 0/15
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 0/118
Blind, poziom 12
Żywotność: 0/19
Siła: 1
Szybkość: 3
Sług: 0/120
Ant, poziom 6
Żywotność: 10
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 64
Pavciooo, poziom 23
Żywotność: 28
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 239
Arxel, poziom 8
Żywotność: 12
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 85
Artos, poziom 12
Żywotność: 0/16
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 0/123
Memo, poziom 7
Żywotność: 4/11
Siła: 6
Szybkość: 6
Ekwipunek: Kosa ponurego
Sług: 30/71
Najemnicy: 2
- Morfeusz
- Niobe
Pierwszy był Blind i Server którzy w postaci Ognistej kuli wbili się do bazy. Według mnie to była głupota bo wszyscy ich słudzy zostali na zewnątrz. Bez problemu wbili się do katedry. W środku medytował licz. Server już miał sobie urwać głowe gdy pojawił się inferalny lord i powiedział:
Nie możemy skończyć tej gry na czwartej stronie bo się AC wkurzy
Po czym odepchnął was poza katedrę. Głowa Servera spotkała się z kosą ponurego...
Memo wskoczył wraz z Niobe, trinity i morfeuszem do środka i zabrał kosę żniwiarza... Przywołanego przez jego sojusznika... Gdy tylko Server został wypchnięty z katedry kosa powedrowała w jego głowę...
Następną osobą która dostała się do bazy był Artos. Nie długo jednak tam zabalował ponieważ oberwał falą wody sprowadzoną przez Pavciaaa.
Nim Arxel i Ant dobiegli do bazy (jeden żeby ją bronić, drugi żeby się do niej dostać) nastąpiło bum

Najrozsądniej w tej rundzie zachował się Pavciooo który jako jedyny został w mieście i zdobył dzięki temu 120 sług i 12 lvl!!!
Wybuch przeżyli tylko Arxel, Ant i Memo. Arxel i Ant dlatego ponieważ nie byli w zasięgu wybuchu a Memo ponieważ był dość wytrzymały.
Arxel i Ant
Stoicie przed bramą. Skończycie ze sobą teraz czy czekacie na później?
Licz także przeżył ale jest osłabiony.
Połowa katedry wyleciała w powietrze. Pozostały po niej tylko ruiny. Południowa i wschodnia część muru też poszła do piachu.
Blind, Server, Artos
W tej turze się odradzacie. Nie możecie nic robić.
Tomek został porwany przez inferalnych lordów i zamieniony w kupke popiołu
[to już drugi raz. Więcej cię nie przyjmuje do moich Wojen]
Server, poziom 11
Żywotność: 0/15
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 0/118
Blind, poziom 12
Żywotność: 0/19
Siła: 1
Szybkość: 3
Sług: 0/120
Ant, poziom 6
Żywotność: 10
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 64
Pavciooo, poziom 23
Żywotność: 28
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 239
Arxel, poziom 8
Żywotność: 12
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 85
Artos, poziom 12
Żywotność: 0/16
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 0/123
Memo, poziom 7
Żywotność: 4/11
Siła: 6
Szybkość: 6
Ekwipunek: Kosa ponurego
Sług: 30/71
Najemnicy: 2
- Morfeusz
- Niobe
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...



-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
W rzeczywistości macie trzecią stronę, reszta to były niepotrzebne posty, które albo skasowałem albo dołączyłem do już istniejących. Pamiętaj MM, że jak tu nie będzie 5 stron to w każdej twojej rekrutacji w systemie APW będę zaznaczał że za szybko kończyszMISTRZ_MIECZA pisze:
Nie możemy skończyć tej gry na czwartej stronie bo się AC wkurzy


-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Karzę Niobe i Morfeuszowi stać przy Liczu, a sam idę szukać czegoś co odnowi moją żywotność. Jak już znajdę to idę do miasteczka (nie otwieram bramy), jak nie znajdę, to idę do Licza.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!

-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:

-
- Kok
- Posty: 951
- Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]
MISTRZ_MIECZA pisze:Południowa i wschodnia część muru też poszła do piachu.
Otóż bramy NIEEE MAAAAAA!!!Memo pisze:Jak już znajdę to idę do miasteczka (nie otwieram bramy),
Ant i Arxel
Ma się tą taktykę, nie ma co. Żaden nie napisał mi jak atakuje, więc posłużę sie tu obliczeniami:
Arxel, poziom 8, żw12 ------ Ant, poziom 6, żw10 (przemieniony w enta)
Sług: 85 Sług: 64
Przywołani: Przywołani:
- golem - ent
- ogar piekieł
- trujący pomiot
Ent Anta z honorem stanął do walki z trzema przeciwnikami. Wygrał ale zaraz potem został zabity przez sługusów Arxela. Ant trzema silnymi uderzeniami zabił czerwonego. Stracił 20 sług, ale zyskał 5 lvl.
Pavciooo
Zyskałeś kolejne 12 lvl i 120 sług!!!
Memo
Wokoło było pełno trupów żywych trupów

Reszta może już grać. Arxel się wskrzesza.
dla ścisłości:
Pavciooo jes w mieście
Blind i Server w bazie niebieskich
Ant pod zamkiem (pod katedrą)
Memo w miasteczku
Artos w zamku
Server, poziom 11
Żywotność: 8/15
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 0/118
Blind, poziom 12
Żywotność: 10/19
Siła: 1
Szybkość: 3
Sług: 0/120
Ant, poziom 11
Żywotność: 15
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 44/64
Pavciooo, poziom 35
Żywotność: 39
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 359
Arxel, poziom 8
Żywotność: 0/12
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 0/85
Artos, poziom 12
Żywotność: 8/16
Siła: 1
Szybkość: 1
Sług: 0/123
Memo, poziom 7
Żywotność: 11/11
Siła: 6
Szybkość: 6
Ekwipunek: Kosa ponurego
Sług: 30/71
Najemnicy: 2
- Morfeusz
- Niobe
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...

-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:

-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Stoimy w Katedrze.
Ostatnio zmieniony niedziela, 1 października 2006, 19:03 przez Memo, łącznie zmieniany 1 raz.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!

-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Show Time!
Biorę za moje 32 wolne moce:
Wytchnienie 5
Mutagen 6
Kopanie 1
Skrzydła 5
Ponury 5
Napalony 2
Trucizna 2
Paralizacja 5
Rozbrojenie 1
Jakby ktoś próbował mi przeszkodzić w moim dziele zniszczenia to używam wytchnienia 3 by go unieruchomić
Za pomocą wytchnienia ileś posyłam "samonaprowadzający pocisk zabijający żywego" tak, aby ukatrupił jednego z najemników Mema.
Następnie wraz ze sługami lecimy do katedry. W trakcie lotu dla rozrywki wodą uderzam tam gdzie stoją najemnicy, a następnie na tego który przeżył posyłam ponurego
Jakby na mnie ruszył jakiś ponury to się nie martwię bo mam wytchnienie 5 i mi nic nie może zrobić więc sam go kosą ubijam. Jakby jakimś cudem najemnicy przeżyli to rzucam na nich paralizację, rozbrojenie, rzucam kosą, ew. w bezpośrednim starciu paraliżuję za pomocą trucizny
Jak skończę zabawę podchodzę do licza i pięknym cięciem odcinam mu łeb kosą
AC: Nie gniewaj się na MM, on naprawdę już nie ma co w takiej sytuacji zrobić, aby gra potrwała dłużej
Biorę za moje 32 wolne moce:
Wytchnienie 5
Mutagen 6
Kopanie 1
Skrzydła 5
Ponury 5
Napalony 2
Trucizna 2
Paralizacja 5
Rozbrojenie 1
Jakby ktoś próbował mi przeszkodzić w moim dziele zniszczenia to używam wytchnienia 3 by go unieruchomić

Za pomocą wytchnienia ileś posyłam "samonaprowadzający pocisk zabijający żywego" tak, aby ukatrupił jednego z najemników Mema.
Następnie wraz ze sługami lecimy do katedry. W trakcie lotu dla rozrywki wodą uderzam tam gdzie stoją najemnicy, a następnie na tego który przeżył posyłam ponurego


Jak skończę zabawę podchodzę do licza i pięknym cięciem odcinam mu łeb kosą

AC: Nie gniewaj się na MM, on naprawdę już nie ma co w takiej sytuacji zrobić, aby gra potrwała dłużej

I tak nikt tego nie czyta...
