![Obrazek](http://img147.imageshack.us/img147/9816/obl281380enieab9.png)
Niebiescy:
Server
Blind
Ant
Pavciooo
Czerwoni:
Arxel
Artos
Memo
Tomek
I teraz zasady:
Pośrodku mapy jest katedra otoczona murem z wieżyczkami oraz fosą. Przy wejsciu stoją czerwoni. W środku medytuje Arcylisz
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Objaśnienie mapy:
Jak już wspomniałem katedra jest otoczona murem (brązowy kolor). Niebieski kolor we wschodniej częsci muru to most zwodzony który Czerwoni mogą otwierać/zamykać myślami. Żółte to rzeka siarki, szare są mosty.
A miasto, miasteczko i wieś?
Otóż tak: Żeby zdobyć sługi gracz musi poświęcić całą turę na pójście do miasta, wsi, miasteczka. Miasto daje na turę 60 sług, miasteczko 40, a wieś 20. Z tym że jeśli kilku graczy pójdzie do danego miejsca liczba ta będzie dzielona.
A i jeszcze coś:
Gdy któryś z graczy umrze zaczyna z powrotem w miejcu rozpoczęcia (czerwoni pod katedrą, Niebiescy w obozie) z tym że odrodzenie trwa jedną turę. A słudzy zabitego automatycznie giną.
To chyba tyle. Jak bym o czymś zapomniał to dopiszę.
Niebiescy atakujcie najlepiej jak potraficie
Czerwoni broncie się do ostatniej kropli krwi