W grupie A są: Zgon, Goras, Pita i Soul
W tym temacie będą na początku przeprowadzone 6 deathmatch'ów.
Niedługo powstanie temat ze wszystkimi mocami wszystkich ras, który będzie modyfikowany przeze mnie.
W sumie, żeby było zabawniej: zachowujecie armie i moce po każdym meczu grupowym, a plansza zawsze jest ta sama i zawsze odnawiana

Krótko o statsach (obowiązują przez wszystkie gry grupowe (oprócz żywotnośc, siły i szybkości oczywiście) chyba żeby ktoś oddał 5 punktów z levelu na 1 punkt statsów) [a i jeszcze jedno, ci którzy przetrwają fazę grupową (a nie powiem teraz ilu to będzie graczy) będą mogli dowolnie pomajstrować przy statsach]:
Zgon, Cyborg:
Energia 20
Podwładni 0
Żywotność 20
Siła 10
Szybkość 1
Goras, Człowiek:
Umiejętności magiczne: 1
Umiejętności wiary: 3
Umiejętności technologiczne: 5
Umiejętności walki: 5
Umiejętności przywódcy: 2
Charyzma: 4
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 1
Pita, Wilkołak:
Zdolności plemienne 3
Zdolności ewolucyjne 5
Zdolności plugawe 0
Szacunek 10
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Soul, Żywy Trup:
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 3
Moce technologiczne 0
Moce walki 0
Moce przywódcy 5
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Mapka DM Katedra:

Zawsze gracz wymieniony jako pierwszy startuje na północnozachodnim skrzyżowaniu (od katedry po lewej), a jako drugi startuje na północnowschodnim skrzyżowaniu (od katedry po prawo). Mecze prowadzone są synchronicznie, ale na oddzielnych mapach (choć tych identycznych) - pisze update gdy odpowie minimum 3 graczy, ale pewnie będzie zazwyczaj czekać na wszystkich.
No to zaczynajmny pierwsze deathmatch'e

ZGON vs GORAS
Obaj stoicie na skrzyżowaniu i do obu zbliżają się samochody. Goras grając człowiekiem otrzymuje na samym początku 5 poziomów, Zgon leveluje zabijając 50 dowolnych istot. W każdy trzypiętrowym bloku (B3) znajduje się 40 osób, w szkole jest 100 osób, w katedrze 200. Cmentarz jest pełny dusz (to dla upiorów, które tutaj nie grają). Po katedrą jest warsztat dla cyborgów i ludzi z którego mogą korzystać jeśli tam się dostaną. W każdej grze ukryte jest 5 kart przeznaczenia, ten który je znajdzie ma je na stałe, będą użyte po grach grupowych, warto je mieć

Goras ma te umiejętności na początku:
Kierowca level 1 - rozwijasz zawrotne szybkości bez wypadkowo
Kierowca level 2 - mistrz kierownicy
Strzelanie level 1 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 2 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Fanatyzm level 1 - nie znasz strachu, niczego się nie boisz
PITA vs SOUL
Obaj stoicie na skrzyżowaniu i do obu zbliżają się samochody. Znacie chyba zasady? W każdy trzypiętrowym bloku (B3) znajduje się 40 osób, w szkole jest 100 osób, w katedrze 200. Cmentarz jest pełny dusz (to dla upiorów, które tutaj nie grają). Po katedrą jest warsztat dla cyborgów i ludzi z którego mogą korzystać jeśli tam się dostaną. W każdej grze ukryte jest 5 kart przeznaczenia, ten który je znajdzie ma je na stałe, będą użyte po grach grupowych, warto je mieć

Zgon, Cyborg poziom 0:
Żywotność: 20
Ekwipunek:
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Goras, Wybraniec Ludzkości poziom 5:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość podwładnych: 0
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Pita, Wódz Plemienie Wilkołaczego poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Res Were: 0
Ilość współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Soul, Władca Żywych Trupów poziom 0:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0