WoD - plemiona, klany, tradycje etc. na forum
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 13
- Rejestracja: piątek, 7 lipca 2006, 00:26
- Lokalizacja: Umbry :)
WoD - plemiona, klany, tradycje etc. na forum
Witam!
Nie wiem czy dyskusja na temat Świata Mroku w jednym z postów się już zakończyła. Ogólnie uważam za najlepszy system jaki do tej pory powstał (moje subiektywne zdanie). Opisy ras, plemion - praktycznie psychoanaliza człowieka. Sama swoją postac wybrałam i do tej pory ją prowadzę, jest moim alter ego. Pytanie do userów:
Przedstawiciele jakich plemion siedzą na tym forum???
Pozdrawiam
Nie wiem czy dyskusja na temat Świata Mroku w jednym z postów się już zakończyła. Ogólnie uważam za najlepszy system jaki do tej pory powstał (moje subiektywne zdanie). Opisy ras, plemion - praktycznie psychoanaliza człowieka. Sama swoją postac wybrałam i do tej pory ją prowadzę, jest moim alter ego. Pytanie do userów:
Przedstawiciele jakich plemion siedzą na tym forum???
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 25 czerwca 2007, 03:08 przez fds, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Zmiana tytułu wątku na bardziej pasujący
Powód: Zmiana tytułu wątku na bardziej pasujący
O tempora! O mores!
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Plemion? Chodzi Ci o Wilkołaka? To odpowiem tak - jeśli chodzi o wilkołaka to Tancerz Czarnej Spirali Jeśli o wampira to Tremere lub Gangrel A jeśli o Maga to Wirtualny Adept
W więcej systemów nie grałem, ale każdy z tych klanów/plemion/tradycji urzekł mnie najbardziej
W więcej systemów nie grałem, ale każdy z tych klanów/plemion/tradycji urzekł mnie najbardziej
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 13
- Rejestracja: piątek, 7 lipca 2006, 00:26
- Lokalizacja: Umbry :)
Plemion? Chodzi Ci o Wilkołaka? To odpowiem tak - jeśli chodzi o wilkołaka to Tancerz Czarnej Spirali
Hmmm powiem tak jak wiadomo w Wilkołaku wyróżniamy 9 plemion? Tancerze Czarne Spirali to nie do końca plemię. Zauważ, że Tancerzem może zostac przedstawiciel każdego plemienia. W zalezności czy zatańczy...
(Tańcz glupi(a) tańcz swoim zyciem się baw
Taki mały żatr wyciągnięty prosto z sesji
Pozdrwaiam
Hmmm powiem tak jak wiadomo w Wilkołaku wyróżniamy 9 plemion? Tancerze Czarne Spirali to nie do końca plemię. Zauważ, że Tancerzem może zostac przedstawiciel każdego plemienia. W zalezności czy zatańczy...
(Tańcz glupi(a) tańcz swoim zyciem się baw
Taki mały żatr wyciągnięty prosto z sesji
Pozdrwaiam
O tempora! O mores!
- Solarius Scorch
- Bosman
- Posty: 1859
- Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
- Numer GG: 0
- Skype: solar_scorch
- Lokalizacja: Cyprysowe Źródła
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 13
- Rejestracja: piątek, 7 lipca 2006, 00:26
- Lokalizacja: Umbry :)
Szczerze mówiąc ja jestem wierna jednemu plemieniu w Wilkołaku.A wampira nie mogła bym zagrać jako fanatyk Wilkołaka. A w maga jeszcze nie miałam przjemności zagrać. Co do mojego "plemienia" i rasy w Wilku jest jeszcze inaczej., gdyż wilkiem nie gram tylko kotołakiem
Pomieszanie z poplątaniem, ale mam nadzieje, ze napisałam w miare zrozumiale.
Pozdrawiam
Pomieszanie z poplątaniem, ale mam nadzieje, ze napisałam w miare zrozumiale.
Pozdrawiam
O tempora! O mores!
- Solarius Scorch
- Bosman
- Posty: 1859
- Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
- Numer GG: 0
- Skype: solar_scorch
- Lokalizacja: Cyprysowe Źródła
-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
W wilkołaku wyróżniamy 16 plemion. Dwa plemiona uważa się za wymarłe lub zaginione (Bunyip oraz Kroatan), a jedno czyli Białe Wyjce to właśnie Tancerze Czarnej Spirali.Bastet pisze:Hmmm powiem tak jak wiadomo w Wilkołaku wyróżniamy 9 plemion? Tancerze Czarne Spirali to nie do końca plemię.
A moje ulubione plemiona to Fianna i Khan (jeśli chodzi o kotołaki).
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Och, zagraj, zagraj Jeśli się nie mylę kilka Tradycji nie ma nic przeciwko wilkołakom, a i Umbrę magowie zwiedzają (OMG wiczki i magowie mają w sumie wspólnego wroga - jak go nie zwać Wijem, czy Technokracją, na jedno chyba wychodzi... Nie wiem, bo dawno czytałem, muszę uzupełnić wiedzę )Bastet pisze: A w maga jeszcze nie miałam przjemności zagrać.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 13
- Rejestracja: piątek, 7 lipca 2006, 00:26
- Lokalizacja: Umbry :)
"W wilkołaku wyróżniamy 16 plemion. Dwa plemiona uważa się za wymarłe lub zaginione (Bunyip oraz Kroatan), a jedno czyli Białe Wyjce to właśnie Tancerze Czarnej Spirali."
Za nieścisłości jak najbardziej przepraszam. Niestety nie grałam już dawno, a mój podręcznik zawieruszył się gdzieś. Jest to jednak znak by uzupełnić wiedzę co niezwłocznie uczynię
"Och, zagraj, zagraj Jeśli się nie mylę kilka Tradycji nie ma nic przeciwko wilkołakom, a i Umbrę magowie zwiedzają (OMG wiczki i magowie mają w sumie wspólnego wroga - jak go nie zwać Wijem, czy Technokracją, na jedno chyba wychodzi... Nie wiem, bo dawno czytałem, muszę uzupełnić wiedzę "
Gdybym miała możliwość to w Maga na pewno bym zagrała. Jednak jak do tej pory nie przydażyło mi się napotkac na swojej drodze MG, który by to poprowadził
Pozdrawiam
[Mała rada: nie pisz posta pod postem, bo łamiesz regulamin. Jak mi się znudzi scalanie tych postów w jeden, to zacznę kasować, bo to jest łatwiejsze No i pisz kogo cytujesz, albo lepiej używaj do tego [quote] - dop. FLK]
Za nieścisłości jak najbardziej przepraszam. Niestety nie grałam już dawno, a mój podręcznik zawieruszył się gdzieś. Jest to jednak znak by uzupełnić wiedzę co niezwłocznie uczynię
"Och, zagraj, zagraj Jeśli się nie mylę kilka Tradycji nie ma nic przeciwko wilkołakom, a i Umbrę magowie zwiedzają (OMG wiczki i magowie mają w sumie wspólnego wroga - jak go nie zwać Wijem, czy Technokracją, na jedno chyba wychodzi... Nie wiem, bo dawno czytałem, muszę uzupełnić wiedzę "
Gdybym miała możliwość to w Maga na pewno bym zagrała. Jednak jak do tej pory nie przydażyło mi się napotkac na swojej drodze MG, który by to poprowadził
Pozdrawiam
[Mała rada: nie pisz posta pod postem, bo łamiesz regulamin. Jak mi się znudzi scalanie tych postów w jeden, to zacznę kasować, bo to jest łatwiejsze No i pisz kogo cytujesz, albo lepiej używaj do tego [quote] - dop. FLK]
O tempora! O mores!
-
- Tawerniany Trickster
- Posty: 898
- Rejestracja: wtorek, 22 listopada 2005, 10:35
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Żaden mag nie ma nic przeciwko wilkołakom, podobnie jak wampiry. Takie wilkołak to przecież chodzący rezerwuar vitae/quintessence
Już nie mówiąc o caernach, hihi.
Z tradycji magów jedynie Dreamspeakerzy mają jakąś wiedzę o Garou - i jest szansa, że jeżeli napotkają garou z dość pokojowego plemienia, z dala od caernu, to ten nie rozerwie ich od razu na strzepy. Co powinien zrobić każdy szanujący się wilkołak, o ile nie chce narazić się starszyznie.
Technokracja to raczej Pająk, a nie Żmij (do tego ostatniego raczej należą Nephandi). Ale cały urok systemów White Wolfa polega na tym, że nie są one ze sobą kompatybilne. Każde z opracowań prezentuje bardzo subiektywną wizję świata/światów. Nie tylko pomiędzy systemami (Va, Ww, Wr, Ma, Ch), ale nawet opracowania poszczególnych frakcji prezentują inna filozofie, historię etc.
I każdy uważa, że to tylko on ma rację, dlatego Świat Mroku jest tak pełen przemocy
Już nie mówiąc o caernach, hihi.
Z tradycji magów jedynie Dreamspeakerzy mają jakąś wiedzę o Garou - i jest szansa, że jeżeli napotkają garou z dość pokojowego plemienia, z dala od caernu, to ten nie rozerwie ich od razu na strzepy. Co powinien zrobić każdy szanujący się wilkołak, o ile nie chce narazić się starszyznie.
Technokracja to raczej Pająk, a nie Żmij (do tego ostatniego raczej należą Nephandi). Ale cały urok systemów White Wolfa polega na tym, że nie są one ze sobą kompatybilne. Każde z opracowań prezentuje bardzo subiektywną wizję świata/światów. Nie tylko pomiędzy systemami (Va, Ww, Wr, Ma, Ch), ale nawet opracowania poszczególnych frakcji prezentują inna filozofie, historię etc.
I każdy uważa, że to tylko on ma rację, dlatego Świat Mroku jest tak pełen przemocy
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Haha, poszukaj w Umbrze, może będę, chociaż najpewniej spotkasz mnie w SieciBastet pisze: Gdybym miała możliwość to w Maga na pewno bym zagrała. Jednak jak do tej pory nie przydażyło mi się napotkac na swojej drodze MG, który by to poprowadził
A tak na serio, to można i samemu poprowadzić, toż to przyjemność
Hmmm... Może ktoś by na forum poprowadził kiedyś sesję Maga:Wstąpienie...
A jeśli są osoby, które nie mają podręcznika, a chcą mieć, niech zgłaszają się na pw, zaradzimy cósik
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
-
- Tawerniany Trickster
- Posty: 898
- Rejestracja: wtorek, 22 listopada 2005, 10:35
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 13
- Rejestracja: piątek, 7 lipca 2006, 00:26
- Lokalizacja: Umbry :)
- Solarius Scorch
- Bosman
- Posty: 1859
- Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
- Numer GG: 0
- Skype: solar_scorch
- Lokalizacja: Cyprysowe Źródła
-
- Mat
- Posty: 517
- Rejestracja: czwartek, 2 listopada 2006, 00:43
- Numer GG: 8174525
- Lokalizacja: Świat, w którym baśń ta dzieje się
Zgadza się, grywalne jest 13 plemion. Croatanie (rdzenni Amerykanie, krewni Uktena i Wendigo) i Bunyipowie (Aborygeni) padli ofiarą białoskórych podczas kolonizacji Nowego Świata.fds pisze: W wilkołaku wyróżniamy 16 plemion. Dwa plemiona uważa się za wymarłe lub zaginione (Bunyip oraz Kroatan), a jedno czyli Białe Wyjce to właśnie Tancerze Czarnej Spirali.
Z Tancerzami Czarnej Spirali sprawa jest sporna, ale przyjmuje się, że każdy Biały Wyjec jest Tancerzem, ale nie każdy Tancerze jest Białym Wyjcem. I tu rację ma Bastet, TCS może stać się każdy wilkołak po odtańczeniu Czarnej Spirali.
Ulubione plemię - Dzieci Gai (autorska modyfikacja Synowie Kojota)
Ulubiony klan w W:M - Ravnos, ewentualnie Brujah
W Maga nie miałem przyjemności zagrać
Bóg mi wybaczy. To jego zawód. - Heinrich Heine
Autystyczne Przymierze Mandarynek i Klementynek
Autystyczne Przymierze Mandarynek i Klementynek
-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Croatanie nie zginęli z łap swoich współbraci jak Bunyipowie, lecz zginęli z bestią jednego z trzech wcieleń Żmija czyli z Pożeraczem Dusz.
Pełnoprawnym Tancerzem Czarnej Spirali zostaje się dopiero po ujrzeniu odbicia samego Żmija w mrocznej sadzawce w Labiryncie Czarnej Spirali. Jeśli Garou to przeżyje zostaje Tancerzem. Jest to podobnie jak u innych plemion z Rytuałem Przejścia. Tak więc nie każdy Biały Wyjec jest Tancerzem
Pełnoprawnym Tancerzem Czarnej Spirali zostaje się dopiero po ujrzeniu odbicia samego Żmija w mrocznej sadzawce w Labiryncie Czarnej Spirali. Jeśli Garou to przeżyje zostaje Tancerzem. Jest to podobnie jak u innych plemion z Rytuałem Przejścia. Tak więc nie każdy Biały Wyjec jest Tancerzem