Nic się nie zmieniło. Wyczekujesz. Słyszysz walkę na północy.
CoB:
Nikt z was nie umiał nic zrobić z komputerami. Dużo uzbrojonych ludzi było w parku maszynowym, ale dzięki pomocy oddziału z kulami ognia pokonaliście ich. Zdołaliście schwytać 15 żywych. Macie do dyspozycji z działających:
2*Haubicę 203mm z 5 pociskami:

Bojowy Wóz Piechoty z uszkodzoną wieżyczką:

2* Helikoptery Mi18:

Twoi żołnierze umieją strzelać z haubicy. Deni twierdzi, że jest w stanie pilotować trochę Mi18 i trochę lepiej jeździć BWPem. Jeden z twoich żołnierzy zwrócił uwagę, że w helikopterach jest po 120 rakiet.
Dostajesz dwa poziomy.
Zapał:
Z przydatnych rzeczy w opuszczonej przez CoBa Krypcie znalazłeś kryształ mocy pozwalający się zmieniać w postać Tekno

(jednak bez dodatkowego robota ze zdjęcia pamiątkowego)
i Solar Scorcher, który niestety nie działa bez promieni słonecznych:

W czasie waszego powrotu do budynku numer 6 coś wyszło z Infernalnych Wrót po czym się zamknęły. To była jakaś postać, ale nie spotkaliście jej na razie.
Zapał:
Żywotność: 15
Ekwipunek: Kryształ TeknoWojownika, Solar Scorcher
Ilość sług: 228/96
- 15*Żołnierz (Strzelanie2) Karabin m16 + 10 naboje
- 12*Zombie - Karabin m16 + brak amunicji
Kloner:
Żywotność: 14
Ekwipunek: Minigun z 300 pociskami

Ilość sług: 216/101
- 9*Zombie - Flak Cannon
- 12*Zombie - Rocket Launcher
CoB:
Żywotność: 17
Ekwipunek:
Ilość sług: 282/114
+ Deni
Żywotność: 7
Ekwipunek:
Ilość sług: 45/15
- 30*PyroZombie (Pyromanta4)
- 15*Żołnierz (Strzelanie1) Karabin m16 + 16 pocisków