Pod Tępą Osełką
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 6
- Rejestracja: sobota, 6 lutego 2010, 10:32
- Numer GG: 20094466
- Skype: oleksiak.daniel
Pod Tępą Osełką
WSTĘP
Cześć chciałbym założyć sesje dla 4 osobowej drużyny w starym stylu, w którym mistrz gry rządzi światem i jego mieszkańcami, a gracze prowadza swoich herosów. Szukam osób elokwentnych które będą sprawdzać sesje przynajmniej 2-5 razy dziennie.
GRA
Owa sesja polegać będzie na przygodach poszczególnych bohaterów, w której każdy będzie miał specyficzne zdolności jednym słowem każdy będzie w czymś najlepszy. Każda z postaci rozpoczyna na targu gdzie kupuje swój pierwszy ekwipunek, gdyż z jakiegoś powodu, który będzie zawarty w historii wyrusza na poszukiwanie wrażeń, a kończy w tawernie wyżej wymienionej i tu macie już wolną ręke
ŚWIAT
Gra będzie się toczyć na kontynencie znanym jako Faronia. Znajdziemy na niej pustynie, geste lasy jak i zlodowaciałe wyżyny Faronii. Znajdziecie tu stwory dopasowane do otoczenia innymi słowy nie znajdziecie yeti na pustyni. Świat będzie ciekawy znaleźć będzie tu można cudowne miasta, pałace i zamki jak i speluny, miasta portowe i zatęchłe tawerny. Faronia podzielona będzie na 4 krainy
-Ramdron znane również jako Śnieżne Wzgórze. Zamieszkują je głównie krasnoludy ze względu na bogate w minerały wzgórza. Mówi się, że król Gamlard władający tą krainą wyznaczył nagrodę za zabicie bestii nękającej jego ziemie. Teren ten Graniczy od wschodu z Dragvanem, a od południa z Anatrymem
-Anatrym czyli zalesiona nizinny Faronii zamieszkiwane przez elfy, ludzi, niziołki, driady i inne lubiące cień pięknych drzew istoty. Jest to najbardziej zaludniona cześć Faronii. Rządzący w ludzkiej części Antrymu król Elwod VI obwiesza swoje miasta plakatami z poszukiwanymi i ze zleceniami dla dzielnych wędrowców, gdyż jego największe marzenie to spokój w całej Faronii. Jest to kraina centralna graniczy z wszystkimi innymi częściami Faronii.
-Dragvan to tereny pustynne opanowane przez orki. Teren ten ma również wiele podziemnych tuneli, które zostały przejęte przez zamieszkujące tam mroczne elfy. Chodzą pogłoski ze tunele Dragvanu prowadza aż do Tryblonu. Ziemie te są zdradliwe i mroczne, pokryte rożnymi pułapkami. Graniczy on od zachodu z Ramdronem, a od południa z Anatrymem.
-Tryblon są to tereny mroczne i nie poznane przez świat mówi się, że za czasów dawnych królów żyli tam ludzie lecz wymarli z powodu choroby. Obecnie Tryblon jest miejscem, na które nikt się nie zapuszcza ze względu na upiorny smród i dziwne ćwieki. Graniczy on od północy z Antrymem, a od północnego zachodu z Ramdronem.
RASY
W mojej grze jest kilka ras, które wyróżniają się specjalnościami, wyglądem, architekturą, a nawet władcami danej rasy. Wymienione niżej są najważniejsze prócz nich występuje wiele innych.
-Ludzie to istoty wszechstronne żyjące około 60 do około 100 lat. Opanowali już nawet choć nie na zbyt dobry poziomie magię i alchemię. Ziemie ich rządzone sa przez Elwoda VI, który ma wiele problemów dzięki czemu również wiele zleceń i pracy. Ludzkie terytorium zajmuje największą cześć w Anatrymie. Ich najlepszym atrybutem jest osobowość potrafią doskonale przekonywać innych do swojego zdania. Są oni dość wysocy a niektóre osobniki są wyższe nawet od elfów. Ich skora jest bardzo rożna poczynając od białej, a kończąc na czarnej. Jest to najbardziej różnorodnie wyglądająca rasa na świecie. Słyną oni z dyplomatów i doskonałych liderów oraz gospodarki i finansów.
-Elfy są postacie spokojne i bardzo ciche. Ich życie jest długowieczne gdyż nie_mogą zginąć w naturalny sposób. Jedynym sposobem ich zabicia jest śmiertelne ich zranienie. Mają nadzwyczaj dobry wzrok oraz słuch. Terytorium elfów leży w Anatrymie, a rządzone jest przez Leaglena Morskie Spojrzenie. Jego przydomek powstał dzięki jego morsko zielonym oczom. Na elfich ziemiach nie_ma wiele pracy, a handlarze nie lubią prowadzić żadnych interakcji z nieznajomymi. Wędrowcy mogą tu szukać tylko odpoczynku i strawy. Elfy są istotami wysokimi sięgającymi nawet dwa metry u osobników męskich. Zwykle maja błękitne oczy i długie blond włosy lecz zdarzają się wyjątki. Słyną ze wspaniałych łuczników, zielarstwa, alchemii oraz nadludzkich talentów.
-Krasnoludy czyli wiecznie złe niedogodne[???] małe ponuraki, które dopiero po kilku pełnych zmieniają swój pogląd na świat. Istoty te żyją do 120 lat. Są nadzwyczaj wytrzymałe innymi słowy żaden ból im nie straszny, a żeby zabić jednego z nich trzeba się trochę pomęczyć, gdyż dwa cięcia miecza ich nawet nie ruszą. Ich ojczyzna jest Ramdron rządzony przez króla Gamlarda, którego nęka pewna bestia. Chodzą słuchy, że za ową bestie wyznaczone nagrodę. Krasnoludy są bardzo niskie, zwykłego krasnoluda mierzy się na 1 metr i 40 centymetrów. Każdy krasnolud, nawet kobiety mają długą brodę stąd plotki, że nie_ma żeńskiej odmiany skrzatów. Kolor ich oczu jest zwykle szary lub piwny, a kolory włosów to wszystkie odmiany brązu. Społeczność krasnoludów lub też skrzatów jak często się ich nazywa to najlepsi górnicy w całej Faronii, a ich kuchnia przeszła już do legend.
-Niziołki lub hobbici, jak potocznie się ich nazywa, to najmniejsze stworzenia naczelne we wszystkich krainach. Ich osady znajdują się w wschodniej części Anatrymu. Nie_posiadają władcy ani żadnego rodzaju króla lecz oddają cześć swojemu bohaterowi Gilbertowi Olbrzymiemu. Jego pseudonim pochodzi nie od jego wysokości lecz od miary jego brzucha gdyż Gilbert mierzy trochę mniej nic półtora metra a wazy około 300 kilogramów. Zostal ochrzczony bohaterem gdyż to śmieszna historia zabił i zjadł ogromnego dzika, który męczył jedną z ich osad. Hobbici są wysocy na około 120 centymetrów czyli są trochę mniejsi niż krasnoludy. Zwykle niziołki maja czarne włosy lecz zdarzają się wyjątki, a kolor ich oczu zawsze jest czarny lub gadzio żółty.
-Orki czyli ogromne barbarzyńskie stwory. Dawno dawno temu z ciemnej mgły Tryblonu wyszły wielkie zielone stwory, które niszczyły wszystko co stanęło im na drodze. Obecnie wiadomo, że były to orki które zamieszkiwały nieznana część Tryblonu, a teraz przejęły cały Dragvan. Nie maja króla, ale ze słowem szamanów trzeba się liczyć. Orkowych szamanów jest trzech. Pierwszy to Ursak Potężny drugi to Ferath Ohydny, a trzeci to Sarag Nieśmiertelny. Kiedyś był również czwarty Krashack Lojalny lecz został wygnany i żyje teraz pomiędzy innymi rasami. Orki są znane ze swoich wyrobów płatnerskich i nadzwyczajnej siły
-Mroczne Elfy, które świat zwie dunmerami żyją teraz w podziemiach Dragvanu. Powstały one za czasów Treblona Celnego dawnego króla elfich krain. Treblon nie nienawidził karać elfów gdyż uważał je za istoty boskie i nietykalne wiec wymyślił szybką metodę za każde najmniejsze nawet występki elfy zostawały wrzucane do Tuneli Dragvanskich gdzie po około pół roku ich skora ciemniała, oczy czerwieniały, a włosy stawały się białe. Niewiadomo o nich nic więcej prócz tego ze większość z nich mieni się tancerzami ostrza czyli wojownikami posługującymi się dwoma orężami na raz.
KARTA POSTACI
Tak powinna wyglądać karta postaci
Informacje Ogólne
Imię
Nazwisko
Rasa
Profesja
Wiek
Historia
Wygląd
Atrybuty
Siła
Zręczność
Inteligencja
Osobowość
Wytrzymałość
Umiejętności
1 Proszę nie pisać czegoś w rodzaju hiper promień lecz Zaawansowana walka mieczem dwuręcznym
2 itp. Co do magii to mag musi mieć jeden z 6 żywiołów dobro, zło, ziemia, ogień, woda, powietrze
3 początkowa magia jest następująca. Zło wyssanie duszy, dobro uzdrowienie, ziemia rozpałka, ogień
4 iskra, woda strumień i powietrze powiew.
5
6
7
Ekwipunek
1 Na początku proszę napisać tylko pojemność sakiewki i przedmiot specjalny jeśli takowy jest posiadany
2 , gdyż tak jak mówiłem na początku rozpoczynamy na targu gdzie to kupujemy pierwszy sprzęt
3
4
5
6
7
Karta postaci ma wyglądać tak szukam postaci, w które nie będą zbyt stare lecz młode i wiotkie. Nie dotyczy to co prawda elfów. Umiejętności proszę wpisać dość racjonalne jak na nisko poziomowych graczy np. podstawy medycyny, a nie ekspert mocy magicznych proszę również by ekwipunek był związany z historia dziękuję.
Cześć chciałbym założyć sesje dla 4 osobowej drużyny w starym stylu, w którym mistrz gry rządzi światem i jego mieszkańcami, a gracze prowadza swoich herosów. Szukam osób elokwentnych które będą sprawdzać sesje przynajmniej 2-5 razy dziennie.
GRA
Owa sesja polegać będzie na przygodach poszczególnych bohaterów, w której każdy będzie miał specyficzne zdolności jednym słowem każdy będzie w czymś najlepszy. Każda z postaci rozpoczyna na targu gdzie kupuje swój pierwszy ekwipunek, gdyż z jakiegoś powodu, który będzie zawarty w historii wyrusza na poszukiwanie wrażeń, a kończy w tawernie wyżej wymienionej i tu macie już wolną ręke
ŚWIAT
Gra będzie się toczyć na kontynencie znanym jako Faronia. Znajdziemy na niej pustynie, geste lasy jak i zlodowaciałe wyżyny Faronii. Znajdziecie tu stwory dopasowane do otoczenia innymi słowy nie znajdziecie yeti na pustyni. Świat będzie ciekawy znaleźć będzie tu można cudowne miasta, pałace i zamki jak i speluny, miasta portowe i zatęchłe tawerny. Faronia podzielona będzie na 4 krainy
-Ramdron znane również jako Śnieżne Wzgórze. Zamieszkują je głównie krasnoludy ze względu na bogate w minerały wzgórza. Mówi się, że król Gamlard władający tą krainą wyznaczył nagrodę za zabicie bestii nękającej jego ziemie. Teren ten Graniczy od wschodu z Dragvanem, a od południa z Anatrymem
-Anatrym czyli zalesiona nizinny Faronii zamieszkiwane przez elfy, ludzi, niziołki, driady i inne lubiące cień pięknych drzew istoty. Jest to najbardziej zaludniona cześć Faronii. Rządzący w ludzkiej części Antrymu król Elwod VI obwiesza swoje miasta plakatami z poszukiwanymi i ze zleceniami dla dzielnych wędrowców, gdyż jego największe marzenie to spokój w całej Faronii. Jest to kraina centralna graniczy z wszystkimi innymi częściami Faronii.
-Dragvan to tereny pustynne opanowane przez orki. Teren ten ma również wiele podziemnych tuneli, które zostały przejęte przez zamieszkujące tam mroczne elfy. Chodzą pogłoski ze tunele Dragvanu prowadza aż do Tryblonu. Ziemie te są zdradliwe i mroczne, pokryte rożnymi pułapkami. Graniczy on od zachodu z Ramdronem, a od południa z Anatrymem.
-Tryblon są to tereny mroczne i nie poznane przez świat mówi się, że za czasów dawnych królów żyli tam ludzie lecz wymarli z powodu choroby. Obecnie Tryblon jest miejscem, na które nikt się nie zapuszcza ze względu na upiorny smród i dziwne ćwieki. Graniczy on od północy z Antrymem, a od północnego zachodu z Ramdronem.
RASY
W mojej grze jest kilka ras, które wyróżniają się specjalnościami, wyglądem, architekturą, a nawet władcami danej rasy. Wymienione niżej są najważniejsze prócz nich występuje wiele innych.
-Ludzie to istoty wszechstronne żyjące około 60 do około 100 lat. Opanowali już nawet choć nie na zbyt dobry poziomie magię i alchemię. Ziemie ich rządzone sa przez Elwoda VI, który ma wiele problemów dzięki czemu również wiele zleceń i pracy. Ludzkie terytorium zajmuje największą cześć w Anatrymie. Ich najlepszym atrybutem jest osobowość potrafią doskonale przekonywać innych do swojego zdania. Są oni dość wysocy a niektóre osobniki są wyższe nawet od elfów. Ich skora jest bardzo rożna poczynając od białej, a kończąc na czarnej. Jest to najbardziej różnorodnie wyglądająca rasa na świecie. Słyną oni z dyplomatów i doskonałych liderów oraz gospodarki i finansów.
-Elfy są postacie spokojne i bardzo ciche. Ich życie jest długowieczne gdyż nie_mogą zginąć w naturalny sposób. Jedynym sposobem ich zabicia jest śmiertelne ich zranienie. Mają nadzwyczaj dobry wzrok oraz słuch. Terytorium elfów leży w Anatrymie, a rządzone jest przez Leaglena Morskie Spojrzenie. Jego przydomek powstał dzięki jego morsko zielonym oczom. Na elfich ziemiach nie_ma wiele pracy, a handlarze nie lubią prowadzić żadnych interakcji z nieznajomymi. Wędrowcy mogą tu szukać tylko odpoczynku i strawy. Elfy są istotami wysokimi sięgającymi nawet dwa metry u osobników męskich. Zwykle maja błękitne oczy i długie blond włosy lecz zdarzają się wyjątki. Słyną ze wspaniałych łuczników, zielarstwa, alchemii oraz nadludzkich talentów.
-Krasnoludy czyli wiecznie złe niedogodne[???] małe ponuraki, które dopiero po kilku pełnych zmieniają swój pogląd na świat. Istoty te żyją do 120 lat. Są nadzwyczaj wytrzymałe innymi słowy żaden ból im nie straszny, a żeby zabić jednego z nich trzeba się trochę pomęczyć, gdyż dwa cięcia miecza ich nawet nie ruszą. Ich ojczyzna jest Ramdron rządzony przez króla Gamlarda, którego nęka pewna bestia. Chodzą słuchy, że za ową bestie wyznaczone nagrodę. Krasnoludy są bardzo niskie, zwykłego krasnoluda mierzy się na 1 metr i 40 centymetrów. Każdy krasnolud, nawet kobiety mają długą brodę stąd plotki, że nie_ma żeńskiej odmiany skrzatów. Kolor ich oczu jest zwykle szary lub piwny, a kolory włosów to wszystkie odmiany brązu. Społeczność krasnoludów lub też skrzatów jak często się ich nazywa to najlepsi górnicy w całej Faronii, a ich kuchnia przeszła już do legend.
-Niziołki lub hobbici, jak potocznie się ich nazywa, to najmniejsze stworzenia naczelne we wszystkich krainach. Ich osady znajdują się w wschodniej części Anatrymu. Nie_posiadają władcy ani żadnego rodzaju króla lecz oddają cześć swojemu bohaterowi Gilbertowi Olbrzymiemu. Jego pseudonim pochodzi nie od jego wysokości lecz od miary jego brzucha gdyż Gilbert mierzy trochę mniej nic półtora metra a wazy około 300 kilogramów. Zostal ochrzczony bohaterem gdyż to śmieszna historia zabił i zjadł ogromnego dzika, który męczył jedną z ich osad. Hobbici są wysocy na około 120 centymetrów czyli są trochę mniejsi niż krasnoludy. Zwykle niziołki maja czarne włosy lecz zdarzają się wyjątki, a kolor ich oczu zawsze jest czarny lub gadzio żółty.
-Orki czyli ogromne barbarzyńskie stwory. Dawno dawno temu z ciemnej mgły Tryblonu wyszły wielkie zielone stwory, które niszczyły wszystko co stanęło im na drodze. Obecnie wiadomo, że były to orki które zamieszkiwały nieznana część Tryblonu, a teraz przejęły cały Dragvan. Nie maja króla, ale ze słowem szamanów trzeba się liczyć. Orkowych szamanów jest trzech. Pierwszy to Ursak Potężny drugi to Ferath Ohydny, a trzeci to Sarag Nieśmiertelny. Kiedyś był również czwarty Krashack Lojalny lecz został wygnany i żyje teraz pomiędzy innymi rasami. Orki są znane ze swoich wyrobów płatnerskich i nadzwyczajnej siły
-Mroczne Elfy, które świat zwie dunmerami żyją teraz w podziemiach Dragvanu. Powstały one za czasów Treblona Celnego dawnego króla elfich krain. Treblon nie nienawidził karać elfów gdyż uważał je za istoty boskie i nietykalne wiec wymyślił szybką metodę za każde najmniejsze nawet występki elfy zostawały wrzucane do Tuneli Dragvanskich gdzie po około pół roku ich skora ciemniała, oczy czerwieniały, a włosy stawały się białe. Niewiadomo o nich nic więcej prócz tego ze większość z nich mieni się tancerzami ostrza czyli wojownikami posługującymi się dwoma orężami na raz.
KARTA POSTACI
Tak powinna wyglądać karta postaci
Informacje Ogólne
Imię
Nazwisko
Rasa
Profesja
Wiek
Historia
Wygląd
Atrybuty
Siła
Zręczność
Inteligencja
Osobowość
Wytrzymałość
Umiejętności
1 Proszę nie pisać czegoś w rodzaju hiper promień lecz Zaawansowana walka mieczem dwuręcznym
2 itp. Co do magii to mag musi mieć jeden z 6 żywiołów dobro, zło, ziemia, ogień, woda, powietrze
3 początkowa magia jest następująca. Zło wyssanie duszy, dobro uzdrowienie, ziemia rozpałka, ogień
4 iskra, woda strumień i powietrze powiew.
5
6
7
Ekwipunek
1 Na początku proszę napisać tylko pojemność sakiewki i przedmiot specjalny jeśli takowy jest posiadany
2 , gdyż tak jak mówiłem na początku rozpoczynamy na targu gdzie to kupujemy pierwszy sprzęt
3
4
5
6
7
Karta postaci ma wyglądać tak szukam postaci, w które nie będą zbyt stare lecz młode i wiotkie. Nie dotyczy to co prawda elfów. Umiejętności proszę wpisać dość racjonalne jak na nisko poziomowych graczy np. podstawy medycyny, a nie ekspert mocy magicznych proszę również by ekwipunek był związany z historia dziękuję.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 9
- Rejestracja: niedziela, 14 lutego 2010, 19:09
- Numer GG: 6980893
- Skype: dami130
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 6
- Rejestracja: sobota, 6 lutego 2010, 10:32
- Numer GG: 20094466
- Skype: oleksiak.daniel
Re: Pod Tępą Osełką
Nareszcie ktoś się zapisał, teraz jeszcze 2-3 osoby
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 4
- Rejestracja: wtorek, 16 lutego 2010, 18:28
Re: Pod Tępą Osełką
także chciałbym się zapisać, jak coś to jestem Krasnalem I kartę na PW?
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 16
- Rejestracja: piątek, 15 stycznia 2010, 17:11
Re: Pod Tępą Osełką
Wszystko byłoby super i z chęcią bym się zapisała, gdyby nie fakt, że wygląda to trochę mało schludnie i momentami pisane jest "po polskiemu". (Jak wrzucone i przemielone przez kiepski translator.)
Ponadto, może skusiłabym się na grę jakąś wiedźmą... ;] Sama nie wiem, bo opis magii jest trochę ubogi. Może dostałabym coś więcej? Tutaj albo na PW?
Ponadto, może skusiłabym się na grę jakąś wiedźmą... ;] Sama nie wiem, bo opis magii jest trochę ubogi. Może dostałabym coś więcej? Tutaj albo na PW?
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 9
- Rejestracja: niedziela, 14 lutego 2010, 19:09
- Numer GG: 6980893
- Skype: dami130
Re: Pod Tępą Osełką
Mae pisze:Sama nie wiem, bo opis magii jest trochę ubogi.
z tego co wiem to jest wstępny opis reszta podana w czasie sesji może nie zbyt ładnie opisane ale... gra zależy od nas !! mi się pomysł podoba a na forum to nawet 10x dziennie mogę być bo przez telefon będę wchodził tym bardziej że mam zamiar na dniach kupić z qwerty
P.S. napisz ile złota na początek żeby wiedzieć ile wpisać do sakwy
Die or Love?
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 6
- Rejestracja: sobota, 6 lutego 2010, 10:32
- Numer GG: 20094466
- Skype: oleksiak.daniel
Re: Pod Tępą Osełką
Przepraszam za niedogodności. Mówię ci zagraj, wszystkiego dowiesz się potem, zaś co do sakwy sam to określ w swojej historii tylko proszę bez miliarderów.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 9
- Rejestracja: niedziela, 14 lutego 2010, 19:09
- Numer GG: 6980893
- Skype: dami130
Re: Pod Tępą Osełką
czyli co, jest nas 3 tak?
Wysyłajcie KP =D im szybciej tym szybciej zaczniemy
Wysyłajcie KP =D im szybciej tym szybciej zaczniemy
Die or Love?
-
- Kok
- Posty: 1228
- Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
- Numer GG: 8228852
- Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją
Re: Pod Tępą Osełką
Może i ja podeślę kartę, ale niestety najwcześniej w niedzielę.
Fioletowy Front Wyzwolenia Mrówek
Klub Przyjaciół Kawy
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 9
- Rejestracja: niedziela, 14 lutego 2010, 19:09
- Numer GG: 6980893
- Skype: dami130
Re: Pod Tępą Osełką
KARTA POSTACI
Informacje Ogólne
Imię: Jasdil
Nazwisko: Vadafar
Rasa: Elf
Profesja: Łucznik
Wiek: 30
Historia:
Jasdil, pochodzi z niewielkiego i ubogiego rodu, lecz dzięki ich wierze i zdolnościom są znani w całym Królestwie Matki Natury. Jego ojciec był wspaniałym tropicielem, matka zielarką, posiadał także 2 braci. Całe ich małe królestwo żyło spokojnie i w zgodzie z naturą, lecz pewnego ranka gdy wszyscy wyszli poza obszar lasu znikąd pojawiła się nieznana nikomu dotychczas armia. Byli oni zamaskowani w srebrno-złote maski. Nagle usłyszano naciągające się cięciwy łuków i kusz. Znikąd setki strzał trafiały jedna po drugiej w rodziców, Jasdil i jego brat stali z boku i patrzyli na tą rzeź. Nagle jeden z żołnierzy biegł w stronę dzieci. Jasdil chciał obronić brata, lecz zamiast tego dostał z małego sztyletu w głowe i padł na ziemię. Tracąc przytomność widział jak ciągną młodszego brata po ziemi, nie wyglądał on dobrze, krwawił. Jeden z członków armii ściągnął maskę i zobaczył że byli to ludzie. Był to ostatni obraz który widział Jasdil za nim zamknęły mu się oczy... Usłyszał głosy, dziwne głosy, brzmiały jakby "zabij, masakruj, tnij..." glosy się powtarzały. Nagle otwarł oczy i zobaczył spalony las, jego dom, dookoła nic nie było pustka. Przestraszony nie wiedział co zrobić, strach i przerażenie nie pozwalało mu się ruszyć. Przed sobą zobaczył dziwny symbol, przypominał ten co nosili barbarzyńcy. Po kilku dniach gdy doszedł do siebie, rozpoczął intensywne treningi i założył sobie jeden cel: zabić, zmasakrować, pociąć...
Wygląd:
- 186 cm wzrostu
- długie, jasny blond włosy
- błękitne oczy
- smukły
- wysportowany
- blizna przechodząca od brwi aż po środek głowy
Atrybuty
Siła - 4
Zręczność - 6
Inteligencja - 3
Osobowość - 3
Wytrzymałość - 4
Umiejętności:
1. Posługiwanie się łukiem
2. Posługiwanie się sztyletami
3. Preferowana noszona zbroja: lekki Pancerz
4. Podstawa zielarstwa
5. 6-ty zmysł
Ekwipunek
1. Symbol najemników
2. 100 szt. złota
3. płaszcz z kapturem
4. skórzane buty
5. zniszczona lekka zbroja
6. stare podarte płócienne spodnie
Informacje Ogólne
Imię: Jasdil
Nazwisko: Vadafar
Rasa: Elf
Profesja: Łucznik
Wiek: 30
Historia:
Jasdil, pochodzi z niewielkiego i ubogiego rodu, lecz dzięki ich wierze i zdolnościom są znani w całym Królestwie Matki Natury. Jego ojciec był wspaniałym tropicielem, matka zielarką, posiadał także 2 braci. Całe ich małe królestwo żyło spokojnie i w zgodzie z naturą, lecz pewnego ranka gdy wszyscy wyszli poza obszar lasu znikąd pojawiła się nieznana nikomu dotychczas armia. Byli oni zamaskowani w srebrno-złote maski. Nagle usłyszano naciągające się cięciwy łuków i kusz. Znikąd setki strzał trafiały jedna po drugiej w rodziców, Jasdil i jego brat stali z boku i patrzyli na tą rzeź. Nagle jeden z żołnierzy biegł w stronę dzieci. Jasdil chciał obronić brata, lecz zamiast tego dostał z małego sztyletu w głowe i padł na ziemię. Tracąc przytomność widział jak ciągną młodszego brata po ziemi, nie wyglądał on dobrze, krwawił. Jeden z członków armii ściągnął maskę i zobaczył że byli to ludzie. Był to ostatni obraz który widział Jasdil za nim zamknęły mu się oczy... Usłyszał głosy, dziwne głosy, brzmiały jakby "zabij, masakruj, tnij..." glosy się powtarzały. Nagle otwarł oczy i zobaczył spalony las, jego dom, dookoła nic nie było pustka. Przestraszony nie wiedział co zrobić, strach i przerażenie nie pozwalało mu się ruszyć. Przed sobą zobaczył dziwny symbol, przypominał ten co nosili barbarzyńcy. Po kilku dniach gdy doszedł do siebie, rozpoczął intensywne treningi i założył sobie jeden cel: zabić, zmasakrować, pociąć...
Wygląd:
- 186 cm wzrostu
- długie, jasny blond włosy
- błękitne oczy
- smukły
- wysportowany
- blizna przechodząca od brwi aż po środek głowy
Atrybuty
Siła - 4
Zręczność - 6
Inteligencja - 3
Osobowość - 3
Wytrzymałość - 4
Umiejętności:
1. Posługiwanie się łukiem
2. Posługiwanie się sztyletami
3. Preferowana noszona zbroja: lekki Pancerz
4. Podstawa zielarstwa
5. 6-ty zmysł
Ekwipunek
1. Symbol najemników
2. 100 szt. złota
3. płaszcz z kapturem
4. skórzane buty
5. zniszczona lekka zbroja
6. stare podarte płócienne spodnie
Die or Love?
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 6
- Rejestracja: sobota, 6 lutego 2010, 10:32
- Numer GG: 20094466
- Skype: oleksiak.daniel
Re: Pod Tępą Osełką
bardzo dobrze proszę wzorować się na powyższej KP
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 9
- Rejestracja: niedziela, 14 lutego 2010, 19:09
- Numer GG: 6980893
- Skype: dami130
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 4
- Rejestracja: wtorek, 16 lutego 2010, 18:28
Re: Pod Tępą Osełką
Karta Postaci
Imię - Pavos
Nazwisko - Nie posiada/nie przydzielone po urodzeniu
Rasa - Ork
Profesja - Kowal
Wiek - 25
Historia:
Pavos urodził się w Ramdronie, ojczyznie krasnoludów. Wychowany przez niezwykle tolerancyjnych górników, żył sobie spokojnie, chłonąc wiedzę o przeróżnych minerałach i materiałach potrzebnych do pracy kowala. Miał on smykałkę do kowalstwa, i już w wieku 10 lat wykuwał narzędzia górnicze świetnej jakości dla krasnoludów. Jednak, gdy miał 23 lata, w napadzie szału wymordował swoją przybraną 'rodzinę', i ruszył w świat, gdy tylko ochłonął. Zamierzał odkryć najlepszego kowala na świecie, i nauczyć się od niego wszystkiego. I tak, przez 2 lata wędrował przez świat, w poszukiwaniu lepszych od siebie.
Wygląd:
- 220 cm wzrostu.
- Całkiem łysy.
- czerwone oczy
- masywny, umięśniony
Atrybuty:
Siła-7
Zręczność-4
Inteligencja-2
Osobowość-2
Wytrzymałość-5
Umiejętności:
1. Szał bojowy.
2. Wydobywanie surowców/minerałów.
3. Posługiwanie się młotem.
4. Kowalstwo zaawansowane.
5. Preferowana ciężka zbroja.
Ekwipunek:
1. Skórzana zbroja
2. Młotek kowalski
3. 130 sztuk złota w kamieniach szlachetnych
4. Młot bojowy
5. Lekko zniszczone spodnie
Poprawione wg. wskazówek!
Imię - Pavos
Nazwisko - Nie posiada/nie przydzielone po urodzeniu
Rasa - Ork
Profesja - Kowal
Wiek - 25
Historia:
Pavos urodził się w Ramdronie, ojczyznie krasnoludów. Wychowany przez niezwykle tolerancyjnych górników, żył sobie spokojnie, chłonąc wiedzę o przeróżnych minerałach i materiałach potrzebnych do pracy kowala. Miał on smykałkę do kowalstwa, i już w wieku 10 lat wykuwał narzędzia górnicze świetnej jakości dla krasnoludów. Jednak, gdy miał 23 lata, w napadzie szału wymordował swoją przybraną 'rodzinę', i ruszył w świat, gdy tylko ochłonął. Zamierzał odkryć najlepszego kowala na świecie, i nauczyć się od niego wszystkiego. I tak, przez 2 lata wędrował przez świat, w poszukiwaniu lepszych od siebie.
Wygląd:
- 220 cm wzrostu.
- Całkiem łysy.
- czerwone oczy
- masywny, umięśniony
Atrybuty:
Siła-7
Zręczność-4
Inteligencja-2
Osobowość-2
Wytrzymałość-5
Umiejętności:
1. Szał bojowy.
2. Wydobywanie surowców/minerałów.
3. Posługiwanie się młotem.
4. Kowalstwo zaawansowane.
5. Preferowana ciężka zbroja.
Ekwipunek:
1. Skórzana zbroja
2. Młotek kowalski
3. 130 sztuk złota w kamieniach szlachetnych
4. Młot bojowy
5. Lekko zniszczone spodnie
Poprawione wg. wskazówek!
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 22 lutego 2010, 07:37 przez Louis, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 6
- Rejestracja: sobota, 6 lutego 2010, 10:32
- Numer GG: 20094466
- Skype: oleksiak.daniel
Re: Pod Tępą Osełką
więc tak inteligencja mniejsza od wytrzymałości powinna być, a co do umiejętności porostu wpisz zaawansowane czy coś kowalstwo, a nie kowalstwo to tam siamto. W umj powinien się też znaleźć szał bojowy ze względu na historie
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 9
- Rejestracja: niedziela, 14 lutego 2010, 19:09
- Numer GG: 6980893
- Skype: dami130
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 9
- Rejestracja: niedziela, 14 lutego 2010, 19:09
- Numer GG: 6980893
- Skype: dami130
Re: Pod Tępą Osełką
No to chyba nici z gry... No chyba że ktoś w ciągu 2 dni się zgłosi to jeszcze mogę grać...
Die or Love?
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 4
- Rejestracja: wtorek, 16 lutego 2010, 18:28
Re: Pod Tępą Osełką
czasu jest dużo..