Chris Pramas, twórca systemu Dragon Age RPG, opisuje nam podstawowe założenia mechaniki, jaką wymyślił na potrzeby gry. Wymienia cechy określające naszą przyszłą postać, opisuje testy. Opowiada nawet o kolejnych etapach tworzenia bohatera.
Wywiesiliśmy tłumaczenie trzyczęściowego (jak do tej pory) artykułu. Zapraszam do lektury artykułu: http://dragonage.com.pl/viewtopic.php?p=14770#14770 i do dyskusji (pozwoliłam sobie założyć tu wątek tego systemu, bo nie znalazłam

Niech czerwony smok będzie z Wami

Sama mam na tym etapie na razie mieszane odczucia. Z jednej strony, naprawdę prosta mechanika. Z drugiej, trzyczęściowy podręcznik, przy czym większość pierwszej części zajmuje tworzenie postaci. Jeśli jest takie proste, to skąd tyle tekstu? Obawiam się, czy to nie obrazki, przykłady, i rozwlekanie prostych treści by zamiast 1 podręcznika sprzedać 3 ;/ Ale poczekamy, zobaczymy. Drugi będzie być może opisem świata, bo takowy bardzo by się przydał - łudzę się, że go zrobią. A co do trzeciego to pomysłu nie mam.