Witam wszystkich, nazywam się Piotr i należę do teamu Square Crusaders modującego grę Wiedźmin. Nasze doświadczenie modderskie sięga roku 2004 gdzie zaczęliśmy modowanie gry gothic, niemal każdy grafik 2d i 3d w teamie siedzi w swoim fachu powyżej 2 lat do nawet 9 lat, kilka osób ma doświadczenie w tworzeniu gier z projektów pokroju "Black Ice Tales". Nasi członkowie pracowali też przy takich modach do gothica jak np. Mroczne Tajemnice czy wychodzący niedługo Czas Zapłaty. Zebraliśmy najlepszych ludzi z forum themodders (np. Kazzmir, thoro, avertheme czy shergar) i zamierzamy ukończyć projekt
Fabuła prezentuje się następująco:
Modyfikacja Requiem For A Witcher - Zemsta Wilka
Wiedźmin nie jest szpiegiem. Wiedźmin nie stoi po niczyjej stronie. Wiedźmin jest tylko wiedźminem.
Akcja modyfikacji rozgrywa się po wydarzeniach, które miały miejsce w grze. Geralt, zwany Białym Wilkiem trafia do Koviru w poszukiwaniu zleceń. Staje przed nim kolejne wyzwanie - podczas rozmowy z bankierem dowiaduje się o problemach w jednej z kopalni w Kovirze. Kopalnie są siłą gospodarczą Koviru i Poviss, komuś bardzo zależy na ich przejęciu lub unicestwieniu. Wielki powrót zwiastuje wielkie kłopoty.
W Kovirze nikomu nieznany kupiec przejmuje większość kopalń, stanowiących gospodarczą potęgę królestwa. Uwagę władcy od całego precedensu odwraca brzęcząca sakiewka. Niespodziewanie stara kopalnia zaczyna nieźle prosperować, dzięki krasnoludzkiej technice. Nie wszyscy podzielają entuzjazm okolicznej ludności. Wielkimi krokami zbliża się koronacja następcy tronu, na którą przybyli władcy największych państw z Królestwa Północnego (m.in. Redanii i Temerii). Pont Vanis staje się sceną szpiegowskich intryg, w których prawda nie istnieje. Gra pozorów właśnie się rozpoczęła...
Agencje wywiadowcze widzą w białowłosym wiedźminie doskonałe narzędzie, dzięki któremu mogą odnieść sukces. Niestety, Białego Wilka zauważają także osoby, które parają się nieco odmienną działalnością... W późniejszym etapie rozgrywki do Geralta dołączą też inni wiedźmini.
Prezentujemy całkiem nową modyfikację, bazującą na prozie Andrzeja Sapkowskiego, wprowadzającą dużo zamieszania, ale też wiele przyjemności z gry. Stawiamy na jakość rozgrywki a nie ilość.
- Wielka batalia u boku innych wiedźminów, rzeź jakiej jeszcze w grze nie było!
- Brak misji w styly przynieś, podaj, pozamiataj na rzecz ciągłej akcji,
- Zupełnie nowa architektura dostosowana do królestwa koviru,
- Nowe lub poprawione tekstury i wiele innych elementów 2d,
- Ścieżka muzyczna wzbogacona o nowe utwory,
- Wciągająca i dramatyczna fabuła,
- Nowe uzbrojenie,
- Nowe pancerze,
- Całkiem nowe modele 3d,
- Elementy humorystyczne,
- Dodanie do otoczenia zwierząt (np. konie czy świnie),
- Mocne nawiązanie do gry i książek
- Zastosowanie multirozgrywki, czyli możliwość grania epizodycznymi postaciami
Film -
http://www.youtube.com/watch?v=oGyxJuiGZ3M
act. 18.05. 2008
[hr]
plan miasta pont vanis
Strona zespołu http://witchermod.kaermorhen.com/
Wątek na oficjalnym forum -
http://www.thewitcher.com/forum/index.php?topic=21290.0
Modele 3D
Zapraszam do komentarzy i pozdrawiam!
Dark