Witam.
Chce do swoje kampanii wprowadzić zły charakter BN - lecz nie mam o być przeciętnym złym typkiem.
Tzn:
Chciały bym aby owa postaci była drugoplanowa - pokonanie jej nie jest głównym cellem/wątkiem drużyny BG.
Ten "zły" powinie być perfidny, tajemniczy, z ukrycia obserwować poczynania BG, trochę im mieszać w planach
a zbrojna konfrontacja BG z nim powinna mieć miejsca, a jeżeli nawet to BG go nie pokonają bo w praktyce on ma być nie pokonywa lny . Z założenia i punktu widzenia BG "pan X" jest najpodlejszą istotą na świecie itd, lecz chciał bym że by ta postać z punktu
widzenia MP i może niektórych BN pomagała BG (oczywiście nie w pełnym znaczenia tego słowa) raczej by ich wykorzystywał do osiągnięcia swoich mrocznych celów czy coś w tym stylu. Pragną bym by ta istota była nie koniecznie człowiekiem, elfem i tip
I tu mam kilka pytań:
1. Czy taka postać (motyw) wypali, będzie ok?
2. Jak to zrobić?
D&D FR - zły chrakter
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 9
- Rejestracja: sobota, 3 maja 2008, 15:54
- Numer GG: 0
-
- Pomywacz
- Posty: 52
- Rejestracja: wtorek, 28 listopada 2006, 18:05
Re: D&D FR - zły chrakter
Sam motyw jest ok, tylko jest jeden szkopuł...
Zawsze twierdzę, że tego typu zagrywki są złe i głupie. Jako gracz nienawidzę sytuacji w której nie mogę czegoś zrobić, bo nie. Założę się, że wielu innych graczy podzieli moje zdanie.ma być nie pokonywa lny
-
- Bosman
- Posty: 1571
- Rejestracja: sobota, 7 października 2006, 11:14
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: piwnica
Re: D&D FR - zły chrakter
Więc niech pozostanie niewykrywalny przez 90% czasu a gdy dojdzie do konfrontacji i zabicia (tak, tak) Złego okaże się że gracze tak naprawdę zabili przebierańca a nie twojego BN. Zły wtedy przyczai się i gracze będą mieli świadomość że go już nigdy nie capną. Potem Zły będzie wpływał na rozgrywkę do końca ale w mniejszym stopniu.
Widzisz nawet nie będą mogli Ci wypomnieć że nie dasz im z nim walczyć. W końcu to oni sami zrujnowali plan zabicia złego.
Widzisz nawet nie będą mogli Ci wypomnieć że nie dasz im z nim walczyć. W końcu to oni sami zrujnowali plan zabicia złego.
-
- Tawerniany Trickster
- Posty: 898
- Rejestracja: wtorek, 22 listopada 2005, 10:35
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: D&D FR - zły chrakter
A czemu zła postać ma wejść w konflikt z resztą grupy?
Mylisz chyba postać złą z psychopatą. Osoba zła, to osoba egoistyczna, która stawia nade wszystko swój własny interes, nawet kosztem innych. Co nie znaczy, że zawsze będzie parła do tego otwarcie - to jest czysta głupota. Tak naprawdę, to większość graczy - na przykład wszyscy powergamerzy - to postacie złe. Ich poczynania mają im przecież przynieść wymierne korzyści, prawda? Jeżeli korzyść można osiągnąć broniąc wioski przed bandytami - to będą jej bronić. Jeżeli ich egoistyczna postawa może mieć nieprzyjemne konsekwencje - będą ją ukrywać. Postać do cna zła może wydawać się bardziej świętoszkowata od paladyna
Postać zła może też mieć swój honor, np. zawsze dotrzymywać obietnic.
Zło to nie tylko opętani przez czarne moce czarnoksiężnicy. Prawdziwe zło jest obecne w około - kiedy wybieramy naszą wygode, zysk, bezpieczeństwo, nawet kosztem innych.
Mylisz chyba postać złą z psychopatą. Osoba zła, to osoba egoistyczna, która stawia nade wszystko swój własny interes, nawet kosztem innych. Co nie znaczy, że zawsze będzie parła do tego otwarcie - to jest czysta głupota. Tak naprawdę, to większość graczy - na przykład wszyscy powergamerzy - to postacie złe. Ich poczynania mają im przecież przynieść wymierne korzyści, prawda? Jeżeli korzyść można osiągnąć broniąc wioski przed bandytami - to będą jej bronić. Jeżeli ich egoistyczna postawa może mieć nieprzyjemne konsekwencje - będą ją ukrywać. Postać do cna zła może wydawać się bardziej świętoszkowata od paladyna
Postać zła może też mieć swój honor, np. zawsze dotrzymywać obietnic.
Zło to nie tylko opętani przez czarne moce czarnoksiężnicy. Prawdziwe zło jest obecne w około - kiedy wybieramy naszą wygode, zysk, bezpieczeństwo, nawet kosztem innych.