Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics

cRPG Corner
ODPOWIEDZ
laRy
Kok
Kok
Posty: 1133
Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02

Post autor: laRy »

w jakskini po zjechaniu winda jakies bozary i takie tam leza... ale trzeba miec duuuuuuuuuzo punktow w lockpick (otwieranie) i elektroniczny wytrych bo inaczej nieotworzysz... a jak ma sie tyle w lockpick to juz sie ten stuff z jaskini juz dawno ma :D
a to ze skanem to niejest blad. mi sie wydaje ze to dawalo tylko +2 do szczescia....
Kubus666
Szczur Lądowy
Posty: 18
Rejestracja: sobota, 30 kwietnia 2005, 14:32
Lokalizacja: Międzyrzecz
Kontakt:

Post autor: Kubus666 »

Może może, nie twierdzę, że nie... :twisted: Czy komuś z was udało się dostać do tego komputera pod klopem w Modoc????? Niby się tam rączka pokazywała, ale nigdy nie udało mi się tam dostać... :) Może to tylko element otoczenia ?
Fear me not but fear my hell
Man made me so I could kill
Praise me in the name of war
I destroy both rich and poor
Suhar
Majtek
Majtek
Posty: 124
Rejestracja: piątek, 21 stycznia 2005, 19:33
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: Suhar »

BAZYL pisze:Sulika można mieć za darmo jak się z Toksic Caves wyprowadzi żywcem tego kolesia co tam siedzi... To było izi - polecam jednakwrócić tam z jakimś fajnym otwieraczem do konwerw i otworzyć windę na końcu jaski - troche fajnego stuffu można zdobyć - w tym amunicję...
HA! Jest łatwiejszy sposób.
1. Po dotarciu do Klamath idziesz do Duntonów.
2. Przyjmujesz od nich robotę (kradzież braminów).
3. Mówisz Torrowi, ze Robaludy czają się za skałą. Torr ucieka.
4. Odbierasz nagrodę od Duntonów i wybijasz roba... eee.. skorpiony.
5. Idziesz do Ardin Buckner. Opowiada ci, że zginął jej syn, Torr he, he). Ofiarujesz jej pomoc.
6. Idziesz do kanionu. Niszczysz robota i ratujesz siedzącego tam Torra.
7. Wracasz do Ardin i mówisz, że wystarczająca nagrodą będzie uwolnienie Sulika.
8. Zabierasz Sulika ze sobą. Włala! :D
Some say the end is near.
Some say we'll see armageddon soon.
I certainly hope we will.
I sure could use a vacation from this

Bullshit three ring circus sideshow of
Freaks
Runiq
Bombardier
Bombardier
Posty: 765
Rejestracja: sobota, 18 września 2004, 12:59
Lokalizacja: Piekło skute lodem

Post autor: Runiq »

Suhar się ze mnie śmiał, jak niski miałem poziom, gdy wychodziłem z Klamath (3 poziom, jakby co). Powiedział, że on ma najczęściej 5 (czy jakoś takoś). Taa... bo ja robię questy, jak mam ochotę, a nie żeby dobić do następnego levelu (fakt, że lubię awansować). A w Falloucie 1 Mastera rozwaliłem na 14. :D
Suhar
Majtek
Majtek
Posty: 124
Rejestracja: piątek, 21 stycznia 2005, 19:33
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: Suhar »

Nie "jakoś tak" bo zawsze mam piąty level, jak wychodzę z Klamath. A ja mastera załatwiłem na 18. Teraz musze jeszcze tylko rozwalić kadzie.... i mam 21 level. Bawię się w raidera - napadam na karawany, a łupy znoszę do swojej "bazy" - konkretnie do Junktown. W Junktown i Shady Sands już nie ma żywej duszy, a w Hubie mnie poszukują. Ja też mogę być ZŁY!
Some say the end is near.
Some say we'll see armageddon soon.
I certainly hope we will.
I sure could use a vacation from this

Bullshit three ring circus sideshow of
Freaks
Haer'dalis
Marynarz
Marynarz
Posty: 361
Rejestracja: poniedziałek, 18 października 2004, 11:58

Post autor: Haer'dalis »

Na 5 poziomie z Klamath? A co to za sztuka? Niech no który na 10+ (z APA i pulse rifle ;) ) wyjdzie. TO jest sztuka ;)
MAd Phantom
Arcymod Tawerniany
Arcymod Tawerniany
Posty: 1279
Rejestracja: poniedziałek, 16 sierpnia 2004, 17:13

Post autor: MAd Phantom »



phi, a co to za problem?
Z Arroyo idziesz prosto do Den, potem normalnie, a dopiero przed samym końcem wchodzisz do Klamanth, i wychodzisz z niego z poziomem 25+ i APA (nawet MK2) i tym podobnymi cosiami ;-p
Haer'dalis
Marynarz
Marynarz
Posty: 361
Rejestracja: poniedziałek, 18 października 2004, 11:58

Post autor: Haer'dalis »

Ale kombinujesz...miałem na myśli zaliczenie Klamath jako 3 odwiedzonej lokacji i posiadanie tego sprzetu :P
MAd Phantom
Arcymod Tawerniany
Arcymod Tawerniany
Posty: 1279
Rejestracja: poniedziałek, 16 sierpnia 2004, 17:13

Post autor: MAd Phantom »


Jako 3? No też można.. jeśli chce Ci się co chwile zapisywać grę w drodze do Navarro (jedno spotkanie=prawie pewna śmierć) ;-p Niemniej sprzęcik tej klasy na początku gry byłby przydatny... możnaby z nim połazić po pustyni i bez problemu mieć 10-15+ poziom przed wejściem do Klam ;-p
Haer'dalis
Marynarz
Marynarz
Posty: 361
Rejestracja: poniedziałek, 18 października 2004, 11:58

Post autor: Haer'dalis »

Rzecz w tym, że do Navarro nie da się dostać zanim nie odwiedzisz San Francisco ;), ale poza tym się zgadza. Wychodząc z miasta Św. Franciszka wykonawszy wszystkie questy ma się tyle expa, że aż się człowiekowi miło robi :) No i ten sprzęcior...ahh. Tylko wciąż nie rozumiem, dlaczego się na mnie ludzie denerwowali, gdy sprzedawcy w ich sklepach wybuchali w dziwnych okolicznościach :P.
MAd Phantom
Arcymod Tawerniany
Arcymod Tawerniany
Posty: 1279
Rejestracja: poniedziałek, 16 sierpnia 2004, 17:13

Post autor: MAd Phantom »


Oczywiście, że się da dostać do Navarro nawet z Arroyo ;-p -sam sprawdzałem (tak sobie z nudów ruszyłem w tamtą stronę i co ciekawe miałem takiego fuksa, że żaden patrol mnie nie dopadł ;-p)
Jest to chyba co prawda błąd gry, że żołnierze w środku nie atakują, ale co tam ;-p
Haer'dalis
Marynarz
Marynarz
Posty: 361
Rejestracja: poniedziałek, 18 października 2004, 11:58

Post autor: Haer'dalis »

A to dziwne...ja goniłem w tamtych okolicach jak dziki i nie chciało mi tej lokacji odkryć. Dopiero w San Francisko dowiedziałem się gdzie znajduje się baza lądowa Enklawy :? A że nie atakowali? Oni nie są tacy źli jak się o nich mówi ;) A jakiego miłego sierżanta mają :D
laRy
Kok
Kok
Posty: 1133
Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02

Post autor: laRy »

narabali sie jetem i byli spokojni :D latali sobie w spokoju :D
Suhar
Majtek
Majtek
Posty: 124
Rejestracja: piątek, 21 stycznia 2005, 19:33
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: Suhar »

Haer'dalis pisze:A to dziwne...ja goniłem w tamtych okolicach jak dziki i nie chciało mi tej lokacji odkryć. Dopiero w San Francisko dowiedziałem się gdzie znajduje się baza lądowa Enklawy :?
To może zależeć od wersji gry. Ja np w stareńkiej wersji w Klamath przy trupach strażników enklawy za cholerę nie mogłem znaleźć tej żółtej karty. Teraz mam nowszą wersję - i za każdym razem karta jest.
BTW: Słyszałem, że ta karta służy do otwierania jakiegoś sekretnego pomieszczenia w Enklawie albo w Navvaro... czy gdzieś tam jeszcze indziej :P ktoś jeszcze coś o tym słyszał?
Some say the end is near.
Some say we'll see armageddon soon.
I certainly hope we will.
I sure could use a vacation from this

Bullshit three ring circus sideshow of
Freaks
SteeltH
Pomywacz
Posty: 65
Rejestracja: wtorek, 16 sierpnia 2005, 13:20
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: SteeltH »

Mnie najbardziek z serii fallouta wciągła 2. sporo questów fajna fabuła, sam klimat. 2 nawet bez urzywania przemocy przeszedłem ale było trudno wsadzać bomby do kieszeni i prezydenta z enclavy zabić 10 super stimpakami i czekać aż padnie. Po prstu świetna gra ale do dziś niewiem jak do Military Base wejśc(ostatnia lokacja z F1) gdyż nie szukałem tego po poradnikach bo chciałem sam do tego do.jśc.hehe
Buncur
Szczur Lądowy
Posty: 19
Rejestracja: sobota, 18 czerwca 2005, 16:51
Lokalizacja: Festung Breslau

Post autor: Buncur »

no cóż, żeby to zrobić musisz stalowy drąg co leży koło wagonika przeczepić do owego wagonika, następnie do draga przyczepic dynamit i pchnąć wagonik.... zupełny nonsens... jakby nie można było po prostu podłożyć dynamitu
tru dis fild of distrakszyn ju did not dezert mi maj brader in arms
SteeltH
Pomywacz
Posty: 65
Rejestracja: wtorek, 16 sierpnia 2005, 13:20
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: SteeltH »

thx spóbuje tak zrobić. A miał ktoś HOLY HAND granade tka fahna broń 300-500 zadaje zajfajna broń. ALoo szata od kolesia co stoi na moście i 3 pytania zadaje też fajna.
ODPOWIEDZ