Ech... Wystarczy robić questy, gadać z NPC i (najważniejsze) CZYTAĆ I SŁUCHAĆ co oni mówią. Wszystko sie można od nich dowiedzieć. Trzeba pogadać z Lordem Andre, ew. Vatras i innymi postaciami w mieści, można udać się do klasztoru lub na farmę. Tam Ci wszystko powiedzą co masz zrobić. Potem wystarczy już tylko to wykonać. To nie jest trudneMłotek pisze:Mam pytanko co do Gothica II.Jak można stać się strażnikiem czy inną profesją aby dotrzec przed oblicze Lorda Hagena?
Seria Gothic

-
Ravandil
- Tawerniany Leśny Duch

- Posty: 2555
- Rejestracja: poniedziałek, 13 listopada 2006, 19:14
- Numer GG: 1034954
- Lokalizacja: Las Laurelorn/Dąbrowa Górnicza/Warszawa


-
uran2
- Szczur Lądowy
- Posty: 2
- Rejestracja: wtorek, 5 czerwca 2007, 13:57
- Numer GG: 0
Re: Gothic III: będzie się działo
i jak opinie ?
zrobiłem 32 poziom i dałem sobie spokój...sorry...TA GRA JEST N-U-D-N-A !!!!!!!!!
kompletnie mnie przestało obchodzić co dalej w fabule....
zrobiłem 32 poziom i dałem sobie spokój...sorry...TA GRA JEST N-U-D-N-A !!!!!!!!!
kompletnie mnie przestało obchodzić co dalej w fabule....

-
Azrael
- Bosman

- Posty: 2006
- Rejestracja: niedziela, 17 grudnia 2006, 11:38
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Nie chcesz wiedzieć... naprawdę nie chcesz wiedzieć...
Re: Gothic III: będzie się działo
Masz racje Gothic III w porównaniu ze starszymi braćmi to pikuś.
Grupa Nieszanowania Praw Ludzkich oraz Wspierania Bratniej Nienawiści na Tawernie
Azrael (Śmierć Wszechświatów) jest ich władcą. Wszystkie inne Śmierci są zależne od niego.
Azrael (Śmierć Wszechświatów) jest ich władcą. Wszystkie inne Śmierci są zależne od niego.

-
Azrael
- Bosman

- Posty: 2006
- Rejestracja: niedziela, 17 grudnia 2006, 11:38
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Nie chcesz wiedzieć... naprawdę nie chcesz wiedzieć...
Gothic I,II,III - który najlepszy? Za co? Dlaczego?
Kierujcie sie tematem.
Moje zdanie:
Gothic I : Najlepszy klimat, fabuła, dźwięki. Nie "skorumpowany" przez światowe masmedia świeży powiew i nowy genialny pomysł zarówno na misje jak i całą grę.
Gothic II(Noc Kruka): -=- + mądrze odnowiony wątek z GI "duża" liczebność kreatur i gildi. (szkoda, że w "Nocy Kruka" koniecznie trzeba się dołączyć do Wodnego Kręgu i Piratów.)
Gothic III: Zostawiam w całości wam gdyż tak spaczył serię, że nie mogę wychwalać jego wielkiego świata i grafiki.
Moje zdanie:
Gothic I : Najlepszy klimat, fabuła, dźwięki. Nie "skorumpowany" przez światowe masmedia świeży powiew i nowy genialny pomysł zarówno na misje jak i całą grę.
Gothic II(Noc Kruka): -=- + mądrze odnowiony wątek z GI "duża" liczebność kreatur i gildi. (szkoda, że w "Nocy Kruka" koniecznie trzeba się dołączyć do Wodnego Kręgu i Piratów.)
Gothic III: Zostawiam w całości wam gdyż tak spaczył serię, że nie mogę wychwalać jego wielkiego świata i grafiki.
Grupa Nieszanowania Praw Ludzkich oraz Wspierania Bratniej Nienawiści na Tawernie
Azrael (Śmierć Wszechświatów) jest ich władcą. Wszystkie inne Śmierci są zależne od niego.
Azrael (Śmierć Wszechświatów) jest ich władcą. Wszystkie inne Śmierci są zależne od niego.

-
Nagash
- Szczur Lądowy
- Posty: 8
- Rejestracja: wtorek, 15 maja 2007, 22:40
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Konin
Re: Gothic I,II,III - który najlepszy? Za co? Dlaczego?
Najlepszy jest według mnie Gothic I, ma wprost niesamowity klimat i podoba mi się jego fabuła. Spędziłem przy nim długie godziny i odwiedziłem chyba każdy zakamarek świata gry.

-
Szelmon
- Buńczuczny Tawerniak

- Posty: 1441
- Rejestracja: wtorek, 20 grudnia 2005, 19:04
- Lokalizacja: Baile Atha Cliath
- Kontakt:
Re: Gothic I,II,III - który najlepszy? Za co? Dlaczego?
Sa juz tematy "Gothic III", "Gothic I i Gothic II", wiec dlaczego nie zalozyc tematu GothicI,II i III??? Nie ma co, doskonaly pomysl...
Proponuje, zeby na wypowiedzenie pojedynczego zdania o Gothicu, kazdy od teraz zakladal nowy temat 
Moje demony nie odchodza, zasypiaja, ale zawsze sa obecne. Ktos potrafi nucic dla nich ciche kolysanki, ja sam potrafie tylko ryczec im wprost do ucha piesni wojenne. Ten ktos, spiewajac, jednoczesnie kladzie delikatnie palec na moich ustach.

-
Azrael
- Bosman

- Posty: 2006
- Rejestracja: niedziela, 17 grudnia 2006, 11:38
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Nie chcesz wiedzieć... naprawdę nie chcesz wiedzieć...
Re: Gothic I,II,III - który najlepszy? Za co? Dlaczego?
A nie lepiej będzie jak wszystko będzie można znaleźć w jednym temacie?
Grupa Nieszanowania Praw Ludzkich oraz Wspierania Bratniej Nienawiści na Tawernie
Azrael (Śmierć Wszechświatów) jest ich władcą. Wszystkie inne Śmierci są zależne od niego.
Azrael (Śmierć Wszechświatów) jest ich władcą. Wszystkie inne Śmierci są zależne od niego.

-
fds
- Tawerniany Che Wiewióra

- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Gothic I,II,III - który najlepszy? Za co? Dlaczego?
Porównywać Gothic'i można w temacie Gothic I i Gothic II Temat został założony dość dawno, jak jeszcze nie było 3 części. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby temat kontynuować. Zamykam temat.

-
Tenac
- Majtek

- Posty: 115
- Rejestracja: środa, 2 maja 2007, 14:13
Re: Gothic II i Gothic I
Gram sobie w Gothica I i czy ktoś mógłby mi dokładnie wytłumaczyć jak znaleźć miksturę dla orka w Wolnej Kopalni? Znalazłem dwie mikstury "natychmiastowe leczenia" (lub coś w ten deseń), ale to chyba nie to. No i czemu Gorn co jakiś czas wpada w szajbę i mnie atakuje (ale nie zabija)? To jakiś bug czy ja mu robię krzywdę nie wiedząc o tym?


-
Ravandil
- Tawerniany Leśny Duch

- Posty: 2555
- Rejestracja: poniedziałek, 13 listopada 2006, 19:14
- Numer GG: 1034954
- Lokalizacja: Las Laurelorn/Dąbrowa Górnicza/Warszawa
Re: Gothic II i Gothic I
Z miksturą dla orka zawsze miałem problem, bo zapominałem gdzie ona jest^^ Mogę Ci podpowiedzieć tylko tyle, że jest w którymś z szybów, pewnie jak zwykle pełnym pełzaczy. Nazywa się toto "Orkowa mikstura lecznicza" lub coś w ten deseń. W każdym razie ma "ork" w nazwieTenac pisze:Gram sobie w Gothica I i czy ktoś mógłby mi dokładnie wytłumaczyć jak znaleźć miksturę dla orka w Wolnej Kopalni? Znalazłem dwie mikstury "natychmiastowe leczenia" (lub coś w ten deseń), ale to chyba nie to. No i czemu Gorn co jakiś czas wpada w szajbę i mnie atakuje (ale nie zabija)? To jakiś bug czy ja mu robię krzywdę nie wiedząc o tym?

-
BochN
- Majtek

- Posty: 126
- Rejestracja: poniedziałek, 14 listopada 2005, 10:50
- Numer GG: 12017892
- Lokalizacja: Zimny dołek zwany Jelenią Górą
Re: Gothic II i Gothic I
Z tego co pamiętam to miksturka jest dosyć blisko orka, zdaje się, że na małym wzniesieniu w jaskini przed orkiem (siedzą w niej bodajże dwa pełzacze) obok leży książka, to wiem na pewno, a i jest tam dosyć ciemno więc weź pochodnię lub czar światła, może wtedy łatwiej będzie wyszukać to cholerstwo. A co do Gorna to też tak z nim miałem, ja po prostu zostawiałem go przy wejściu do kopalni.
De gustibus non est disputandum, no nie?

-
Irmo Feantur
- Szczur Lądowy
- Posty: 2
- Rejestracja: piątek, 5 października 2007, 02:06
- Numer GG: 0
Re: Gothic II i Gothic I
Jeśli chodzi o Gothic, to bardzo mi się nie podobało kilka rzeczy. Pierwsza to nieścisłości dotyczące powstania zakonu Magów Ognia i Magów Wody. W pierwszej części, jeśli przyłączymy się do Starego Obozu to o ile się nie mylę w czwartym rozdziale zostaniemy z niego wykluczeni za zdradę. Gdy wrócimy do Nowego Obozu, Saturas (najwyższy z Magów Wody) zaproponuje nam wstąpienie w szeregi swojej organizacji. Gdy się zgodzimy to dowiemy się od niego, że Magowie Ognia i Wody przed utworzeniem magicznej bariery w Górniczej Dolinie stanowili jedność . W drugiej części przygód Bezimiennego , po znalezieniu łez Innosa dowiadujemy się że dawno dawno temu ludzie, którzy wypili tę miksturę zyskiwali wielką siłę i mądrość, to właśnie oni stawali się wybrańcami Innosa (Magami Ognia).
Druga rzecz to błędy w stylu: możliwość skakania z niebotycznych wysokości bez odnoszenia jakiego kolwiek uszczerbku na zdrowiu i możliwość wielokrotnego wypijania tej samej mikstury.
Należy tu też wspomnieć o zadziwiającej zdolności unikania śmierci przez niektóre postaci z pierwszej części np. Thorus, Kruk, Scaty, Fisk. Uważam za niedorzeczne to, że po dodatek do drugiej części Gothic powstaje z udziałem bohaterów, których każdy zabija (bo musi zabić) w pierwszej części wyżej wymienionej gry.
Druga rzecz to błędy w stylu: możliwość skakania z niebotycznych wysokości bez odnoszenia jakiego kolwiek uszczerbku na zdrowiu i możliwość wielokrotnego wypijania tej samej mikstury.
Należy tu też wspomnieć o zadziwiającej zdolności unikania śmierci przez niektóre postaci z pierwszej części np. Thorus, Kruk, Scaty, Fisk. Uważam za niedorzeczne to, że po dodatek do drugiej części Gothic powstaje z udziałem bohaterów, których każdy zabija (bo musi zabić) w pierwszej części wyżej wymienionej gry.

-
Ravandil
- Tawerniany Leśny Duch

- Posty: 2555
- Rejestracja: poniedziałek, 13 listopada 2006, 19:14
- Numer GG: 1034954
- Lokalizacja: Las Laurelorn/Dąbrowa Górnicza/Warszawa
Re: Gothic II i Gothic I
Nie jestem pewny, czy to tak właśnie było - wiem tylko, że wyłącznie Magowie Ognia mogli wypić tą miksturę, ale raczej to nie z jej powodu stawali się magami.Irmo Feantur pisze:Jeśli chodzi o Gothic, to bardzo mi się nie podobało kilka rzeczy. Pierwsza to nieścisłości dotyczące powstania zakonu Magów Ognia i Magów Wody. W pierwszej części, jeśli przyłączymy się do Starego Obozu to o ile się nie mylę w czwartym rozdziale zostaniemy z niego wykluczeni za zdradę. Gdy wrócimy do Nowego Obozu, Saturas (najwyższy z Magów Wody) zaproponuje nam wstąpienie w szeregi swojej organizacji. Gdy się zgodzimy to dowiemy się od niego, że Magowie Ognia i Wody przed utworzeniem magicznej bariery w Górniczej Dolinie stanowili jedność . W drugiej części przygód Bezimiennego , po znalezieniu łez Innosa dowiadujemy się że dawno dawno temu ludzie, którzy wypili tę miksturę zyskiwali wielką siłę i mądrość, to właśnie oni stawali się wybrańcami Innosa (Magami Ognia).
Ciekawe... Ja takiego czegoś nie zauważyłemDruga rzecz to błędy w stylu: możliwość skakania z niebotycznych wysokości bez odnoszenia jakiego kolwiek uszczerbku na zdrowiu i możliwość wielokrotnego wypijania tej samej mikstury.
Wcale nie musi... Wypad do Starego Obozu jest całkowicie opcjonalny, bo fabuła rusza dalej wtedy, kiedy znajdujemy runiczną zbroję. A czy wykorzystamy znalezioną przy niej runę teleportacji, zależy tylko od nas... Też mi się to wydawało dziwne na początku, ale widać twórcy założyli, że gracze nie będą zbyt mściwiNależy tu też wspomnieć o zadziwiającej zdolności unikania śmierci przez niektóre postaci z pierwszej części np. Thorus, Kruk, Scaty, Fisk. Uważam za niedorzeczne to, że po dodatek do drugiej części Gothic powstaje z udziałem bohaterów, których każdy zabija (bo musi zabić) w pierwszej części wyżej wymienionej gry.

-
Irmo Feantur
- Szczur Lądowy
- Posty: 2
- Rejestracja: piątek, 5 października 2007, 02:06
- Numer GG: 0
Re: Gothic II i Gothic I
Proponuję zacząć strefować podczas oddawania skoku. Zapomniałem dodać, że ten błąd występuje w jedynce. Jeśli chodzi o picie mikstur to należy wejść w stado potworów (gobliny się do tego świetnie nadają) otworzyć okno ekwipunku i zacząć pić mikstury w chwili, w której potwory będą naszą postać biły. Ten błąd występuje w drugiej części Gothic. Nie sprawdzałem tego po zainstalowaniu dodatku "Noc Kruka" jak i w pierwszej części.Ravandil pisze:Ciekawe... Ja takiego czegoś nie zauważyłemAni w jedynce, a w dwójce tym bardziej (po tych kilku zgonach po upadku jestem tego pewien). Nie wiem więc, jaka jest tego przyczyna, ale może jakby pogrzebać w konsoli to pewnie coś takiego by się uzyskało
U mnie czegoś takiego nie było, a także nie słyszałem o takim czymś od żadnego znajomego, który w Gothica grał. Może miałeś pecha?

-
Szelmon
- Buńczuczny Tawerniak

- Posty: 1441
- Rejestracja: wtorek, 20 grudnia 2005, 19:04
- Lokalizacja: Baile Atha Cliath
- Kontakt:
Re: Gothic II i Gothic I
Nie no, te potworne bledy dyskredytuja zupelnie ta gre. Az mi wstyd teraz, ze tak bardzo lubie Gothica. Straszne, straszne bledy xD
Swoja droga, to musiales spedzic przy tej grze z 10x tyle czasu co ja, ze wylapales takie pierdoly
Szacunek sie nalezy xD
Swoja droga, to musiales spedzic przy tej grze z 10x tyle czasu co ja, ze wylapales takie pierdoly
Moje demony nie odchodza, zasypiaja, ale zawsze sa obecne. Ktos potrafi nucic dla nich ciche kolysanki, ja sam potrafie tylko ryczec im wprost do ucha piesni wojenne. Ten ktos, spiewajac, jednoczesnie kladzie delikatnie palec na moich ustach.

-
Ravandil
- Tawerniany Leśny Duch

- Posty: 2555
- Rejestracja: poniedziałek, 13 listopada 2006, 19:14
- Numer GG: 1034954
- Lokalizacja: Las Laurelorn/Dąbrowa Górnicza/Warszawa
Re: Gothic II i Gothic I
To jeśli jest faktycznie taki błąd, to lepiej nie strafe'ować. Jak widać z mojego doświadczenia można się zupełnie bez tego obejśćIrmo Feantur pisze: Proponuję zacząć strefować podczas oddawania skoku. Zapomniałem dodać, że ten błąd występuje w jedynce.
Na pocieszenie powiem, że w Nocy Kruka nie ma z tym problemów, bo wejście w grupę lepszych potworów zazwyczaj kończy się zgonemJeśli chodzi o picie mikstur to należy wejść w stado potworów (gobliny się do tego świetnie nadają) otworzyć okno ekwipunku i zacząć pić mikstury w chwili, w której potwory będą naszą postać biły. Ten błąd występuje w drugiej części Gothic. Nie sprawdzałem tego po zainstalowaniu dodatku "Noc Kruka"
Faktycznie szacunek, dla mnie 3 podejścia do Gothica 1 i jakieś 6-7 do Gothica 2 (w tym ze trzy z dodatkiem) to za mało, by wyłapać takie rzeczy... Może lepiej jest pograć dla przyjemności samej, bez zwracania uwagi na mało irytujące (większośc graczy błędy)... Ja bym raczej uznał za dyskwalifikujący błąd, gdyby postać zginęła, skacząc z wysokości metra... Więc ja sie tego typu błędami nie będę przejmowałSzelmon pisze:Swoja droga, to musiales spedzic przy tej grze z 10x tyle czasu co ja, ze wylapales takie pierdolySzacunek sie nalezy xD







