The Witcher

cRPG Corner
ODPOWIEDZ

Czy interesuje cię gra Wiedźmin?

Czas głosowania minął środa, 23 maja 2007, 18:46

Tak, nawet bardzo
22
67%
Nom :)
4
12%
Trochę
5
15%
Nie, nie interesuje mnie to
2
6%
 
Liczba głosów: 33
Kenshin-san
Pomywacz
Posty: 32
Rejestracja: niedziela, 28 grudnia 2008, 19:10
Numer GG: 0

Re: The Witcher

Post autor: Kenshin-san »

no faktycznie gra jest niezła, choć cholernie niedopracowana wizualnie.
No jasne, pełno gier RPG ma lepszą grafikę niż Witcher...
Animacje bolą,
Nie bardziej niż w Falloucie 3... a moim zdaniem nawet dużo mniej.
klony na ulicach,
Jak we wszystkich grach...
słabe ciosy...
Że w jakim sensie?
Kto wie, czy wszystkie nastepne odsłony Wiedźmina będą ciągiem jednej historii.
Mam nadzieję, że zrobią grę o przygodach wiedźmina PRZED wydarzeniami z książki... i mogli by dać jakiś krótki dodatek z przygodami Ciri. Z nią jest taki plus, że może być albo bardziej czarodziejką, albo bardziej wiedźminką... i twórcy nie musieliby partaczyć znaków :/
"Jeżeli gry takie jak seria BG, morrowind, czy przede wszystkim Gothic oraz KOTOR są uznawane za najlepsze na PC to tylko świadczy o tym, jaki ten rynek jest... żałosny."
Blue Spirit
Bombardier
Bombardier
Posty: 895
Rejestracja: niedziela, 15 lutego 2009, 17:50
Numer GG: 0

Re: The Witcher

Post autor: Blue Spirit »

Tak, ale tu co drugi gość to właśnie klon poprzedniego.

animacja lepsza niż w fallout? Nie nawidzę porównywać gier których się porównać nie da. To jak np. mówić że Need for Speed jest lepszy od Gothica bo są tam samochody.

ale masz rację za dużo się czepiam. Ale pamiętaj że to pierwszy projekt studia Cd Projekt RED, i jak na debiutancki jest bardzo dobry. A mówiąc słabe ciosy miałem na myśli ich kiepską animację. możecie mówić co chcecie, ale w Oblivionie machanie mieczem było o wiele przyjemniejsze. Ale znów: Obliviona i Wiedźmina trudno jest porównać.
Obrazek

to dalej ja, tylko mi kochany baziu ksywkę zmienił :D
Kenshin-san
Pomywacz
Posty: 32
Rejestracja: niedziela, 28 grudnia 2008, 19:10
Numer GG: 0

Re: The Witcher

Post autor: Kenshin-san »

animacja lepsza niż w fallout? Nie nawidzę porównywać gier których się porównać nie da. To jak np. mówić że Need for Speed jest lepszy od Gothica bo są tam samochody.
Akurat animację postaci można porównywać w obydwu tych tytułach... bo obydwa są (niby po części, ale jednak) TPP i RPG.
możecie mówić co chcecie, ale w Oblivionie machanie mieczem było o wiele przyjemniejsze.
Walka nie została wykonana w Wiedźminie idealnie, ale jestem ciekawy jak w inny sposób ukazałbyś walkę Geralta, mistrza miecza, legendy. Trzeba to było zautomatyzować i uproscić, gdyż inaczej... byłoby jeszcze gorzej. A co przyjemniejsze to kwestia względna.
Ale pamiętaj że to pierwszy projekt studia Cd Projekt RED, i jak na debiutancki jest bardzo dobry.
Nom, dziękuje za przypomnienie, bo mi si zapomniało.
"Jeżeli gry takie jak seria BG, morrowind, czy przede wszystkim Gothic oraz KOTOR są uznawane za najlepsze na PC to tylko świadczy o tym, jaki ten rynek jest... żałosny."
Ardel
Kok
Kok
Posty: 1015
Rejestracja: sobota, 13 stycznia 2007, 20:32
Numer GG: 8570942
Lokalizacja: Shadar Logoth

Re: The Witcher

Post autor: Ardel »

Nesquel pisze:Oblivionie machanie mieczem było o wiele przyjemniejsze
Dokładnie. W Oblivionie mieczem się machało. W Wiedźminie Geralt tańczy. I to bardzo efektownie.
Ale jeśli chodzi o uliczne klony, to niestety jest to masakra...
Ale i tak grę lubię.
A z kwestii czysto mechanicznych to wkurzają (raczej wkurzały, w sumie) mnie w Wiedźminie 50MB quicksave'y, każdy osobno...
Brzoza
Bosman
Bosman
Posty: 1796
Rejestracja: poniedziałek, 26 lutego 2007, 10:52
Numer GG: 0
Lokalizacja: Freistadt Danzig

Re: The Witcher

Post autor: Brzoza »

co mnie zdziwiło - ulicznych klonów nie było w Kredo Asasyna(I nie świeciły pustkami, Wyzima miał klimat miasteczkowy niz wielkomiejski). Czyli jednak się da.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Epyon
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 2122
Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
Numer GG: 5438992
Lokalizacja: Mroczna Wieża
Kontakt:

Re: The Witcher

Post autor: Epyon »

Brzoza pisze:co mnie zdziwiło - ulicznych klonów nie było w Kredo Asasyna(I nie świeciły pustkami, Wyzima miał klimat miasteczkowy niz wielkomiejski). Czyli jednak się da.
No tak, ale to całkiem inny silnik etc. ;)

Mi tam brakuje jeszcze w Witcherze możliwości skakania (co też wynika z niedoskonałości Aurory). Oczywiście nie mam na myśli ogromnych susów, a jedynie możliwość przeskoczenia nad barierką etc.
Obrazek
Blue Spirit
Bombardier
Bombardier
Posty: 895
Rejestracja: niedziela, 15 lutego 2009, 17:50
Numer GG: 0

Re: The Witcher

Post autor: Blue Spirit »

Chodziło mi o to, że Fallout to gra Bethesdy, ma ogromny budżet, świetnych programistów i jest robiona w ameryce gdzie dostępne są lepsze technologie.
No cóż, jak już pisałem, początkowo Ciosy były osobno a gracz wedle uznania mógł połączyć je w sekwencje. To by było dobre. Inne sposoby na walkę? nie chodzi mi o inne sposoby, ale o sposób wykonania. A w Oblivionie po prostu było to przyjemne. A tutaj... może chodzi o to że w wiedźmin walczy "po mutancku" co nie ma nic wspólnego z walką w prawdziwym życiu. Może właśnie to mi dokucza: ta niesamowitość. A wiedźmin według mnie powinien być pieruńsko szybki a nie fikać miliony salt. Sapkowski nigdzie nie napisał że Geralt robił salta, i inne dziwne rzeczy.
Ale osobiście nie będę się więcej czepiał: też lubię wiedźmina, i podoba mi się gra z nim, choć nijak ma się ona do książek.
Obrazek

to dalej ja, tylko mi kochany baziu ksywkę zmienił :D
Dark_
Szczur Lądowy
Posty: 4
Rejestracja: czwartek, 21 maja 2009, 21:20
Numer GG: 7700289

Modyfikacja Requiem For A Witcher

Post autor: Dark_ »

Witam wszystkich, nazywam się Piotr i należę do teamu Square Crusaders modującego grę Wiedźmin. Nasze doświadczenie modderskie sięga roku 2004 gdzie zaczęliśmy modowanie gry gothic, niemal każdy grafik 2d i 3d w teamie siedzi w swoim fachu powyżej 2 lat do nawet 9 lat, kilka osób ma doświadczenie w tworzeniu gier z projektów pokroju "Black Ice Tales". Nasi członkowie pracowali też przy takich modach do gothica jak np. Mroczne Tajemnice czy wychodzący niedługo Czas Zapłaty. Zebraliśmy najlepszych ludzi z forum themodders (np. Kazzmir, thoro, avertheme czy shergar) i zamierzamy ukończyć projekt ;) Fabuła prezentuje się następująco:

Modyfikacja Requiem For A Witcher - Zemsta Wilka

Wiedźmin nie jest szpiegiem. Wiedźmin nie stoi po niczyjej stronie. Wiedźmin jest tylko wiedźminem.

Akcja modyfikacji rozgrywa się po wydarzeniach, które miały miejsce w grze. Geralt, zwany Białym Wilkiem trafia do Koviru w poszukiwaniu zleceń. Staje przed nim kolejne wyzwanie - podczas rozmowy z bankierem dowiaduje się o problemach w jednej z kopalni w Kovirze. Kopalnie są siłą gospodarczą Koviru i Poviss, komuś bardzo zależy na ich przejęciu lub unicestwieniu. Wielki powrót zwiastuje wielkie kłopoty.

W Kovirze nikomu nieznany kupiec przejmuje większość kopalń, stanowiących gospodarczą potęgę królestwa. Uwagę władcy od całego precedensu odwraca brzęcząca sakiewka. Niespodziewanie stara kopalnia zaczyna nieźle prosperować, dzięki krasnoludzkiej technice. Nie wszyscy podzielają entuzjazm okolicznej ludności. Wielkimi krokami zbliża się koronacja następcy tronu, na którą przybyli władcy największych państw z Królestwa Północnego (m.in. Redanii i Temerii). Pont Vanis staje się sceną szpiegowskich intryg, w których prawda nie istnieje. Gra pozorów właśnie się rozpoczęła...
Agencje wywiadowcze widzą w białowłosym wiedźminie doskonałe narzędzie, dzięki któremu mogą odnieść sukces. Niestety, Białego Wilka zauważają także osoby, które parają się nieco odmienną działalnością... W późniejszym etapie rozgrywki do Geralta dołączą też inni wiedźmini.

Prezentujemy całkiem nową modyfikację, bazującą na prozie Andrzeja Sapkowskiego, wprowadzającą dużo zamieszania, ale też wiele przyjemności z gry. Stawiamy na jakość rozgrywki a nie ilość.

- Wielka batalia u boku innych wiedźminów, rzeź jakiej jeszcze w grze nie było!
- Brak misji w styly przynieś, podaj, pozamiataj na rzecz ciągłej akcji,
- Zupełnie nowa architektura dostosowana do królestwa koviru,
- Nowe lub poprawione tekstury i wiele innych elementów 2d,
- Ścieżka muzyczna wzbogacona o nowe utwory,
- Wciągająca i dramatyczna fabuła,
- Nowe uzbrojenie,
- Nowe pancerze,
- Całkiem nowe modele 3d,
- Elementy humorystyczne,
- Dodanie do otoczenia zwierząt (np. konie czy świnie),
- Mocne nawiązanie do gry i książek
- Zastosowanie multirozgrywki, czyli możliwość grania epizodycznymi postaciami

Film - http://www.youtube.com/watch?v=oGyxJuiGZ3M

act. 18.05. 2008
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek[hr]
ObrazekObrazekObrazek

Obrazek plan miasta pont vanis

ObrazekObrazekObrazekObrazek


Strona zespołu http://witchermod.kaermorhen.com/

Wątek na oficjalnym forum - http://www.thewitcher.com/forum/index.php?topic=21290.0

Modele 3D

Obrazek

Obrazek


Zapraszam do komentarzy i pozdrawiam!
Dark
Sir_herrbatka
Mat
Mat
Posty: 518
Rejestracja: czwartek, 28 czerwca 2007, 12:51

Re: The Witcher

Post autor: Sir_herrbatka »

Świetne modele! Jest szansa że wypuścicie je w jakimś sensownym formacie by dało się je przekonwertować do innych gier?
Dark_
Szczur Lądowy
Posty: 4
Rejestracja: czwartek, 21 maja 2009, 21:20
Numer GG: 7700289

Re: The Witcher

Post autor: Dark_ »

Raczej mało prawdopodobne aby nasi graficy zgodzili się od tak luźno oddać swoje modele :)
Sir_herrbatka
Mat
Mat
Posty: 518
Rejestracja: czwartek, 28 czerwca 2007, 12:51

Re: The Witcher

Post autor: Sir_herrbatka »

Jak to mówią; nigdy nie wiadomo :D Ostatecznie możnaby spróbować konwersji z plików witchera (jaki to format?) ale z pewnością nie ośmieliłbym się bez przyzwolenia ze strony teamu ;)
Cyprian
Pomywacz
Posty: 59
Rejestracja: środa, 6 maja 2009, 20:32
Numer GG: 0

Re: The Witcher

Post autor: Cyprian »

Sapkowski nigdzie nie napisał że Geralt robił salta, i inne dziwne rzeczy.
Jak nie jak tak? Pisał wyraźnie o piruetach, pół piruetach i saltach. Jest nawet świetny monolog Estela, gdy uczy Ciri tych wszystkich bajerów na grzebieniu:
"Piruet w prawo, salto, pół piruet, odskok, salto, doskok! Dobrze... Możesz już zdjąć opaskę"
- Dodanie do otoczenia zwierząt (np. konie czy świnie),
Akurat świnie pojawiły się chyba już w oryginalnej wersji gry.
Blue Spirit
Bombardier
Bombardier
Posty: 895
Rejestracja: niedziela, 15 lutego 2009, 17:50
Numer GG: 0

Re: The Witcher

Post autor: Blue Spirit »

hm, gdzie są świnie w wiedźminie? ni cholery nie mogę sobie przypomnieć
Obrazek

to dalej ja, tylko mi kochany baziu ksywkę zmienił :D
Ragnar
Marynarz
Marynarz
Posty: 304
Rejestracja: piątek, 16 stycznia 2009, 21:10
Numer GG: 0
Lokalizacja: Szczecin

Re: The Witcher

Post autor: Ragnar »

Świnie, gęsi, kury - co prawda tylko na podgrodziu i innych terenach wiejskich. Za to w mieście są psy.
Blue Spirit
Bombardier
Bombardier
Posty: 895
Rejestracja: niedziela, 15 lutego 2009, 17:50
Numer GG: 0

Re: The Witcher

Post autor: Blue Spirit »

ale w jakim miejscu są te świnie?
Obrazek

to dalej ja, tylko mi kochany baziu ksywkę zmienił :D
Ragnar
Marynarz
Marynarz
Posty: 304
Rejestracja: piątek, 16 stycznia 2009, 21:10
Numer GG: 0
Lokalizacja: Szczecin

Re: The Witcher

Post autor: Ragnar »

Dokładnie to ci nie powiem, bo grałem dawno... ale z końmi to byłby pomysł. Dark_ - mógłbyś do moda wprowadzić jazdę i walkę konno?
Blue Spirit
Bombardier
Bombardier
Posty: 895
Rejestracja: niedziela, 15 lutego 2009, 17:50
Numer GG: 0

Re: The Witcher

Post autor: Blue Spirit »

nie ma świń w wiedźminie.
są gołębie, łabędzie, psy, kot na bagnach i taka karykatura kota na podgrodziu, i jeszcze parę poza tymi. No i krowa. A konie to faktycznie fajny pomysł ale lepiej ich nie dorabiać jeśli nie można będzie na nich jeździć bo to nie wypali
Obrazek

to dalej ja, tylko mi kochany baziu ksywkę zmienił :D
ODPOWIEDZ