[Apokaliptyczne Pola Walki] Arena 3 - grupa 2
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
[Apokaliptyczne Pola Walki] Arena 3 - grupa 2
http://img288.imageshack.us/img288/3922/mapkamy0.gif
Legenda do mapki:
S - szkoła
+ - kościół
M 1,2,3 - magazyny
SS - sklep spożywczy
SP - sklep przemysłowy
D - drukarnia
1a-1f - domy jednopiętrowe
2a-2r - domy dwupiętrowe
3a-3d - domy trzypiętrowe
ciemnoszare pole - boisko szkolne
ciemnozielone pole - cmentarz
Ant:
Stoisz na asfaltowym placyku przed spożywczakiem. Widzisz rozszalałą kikimorę pędzącą wzdłuż ulicy Szkolnej w kierunku szkoły (jest warta 2 poziomy). Wrocławską jadą samochody, kierowcy zdają się nie przejmować tym co się dzieje, mimo że gdzieś w oddali widzisz szalejącego wilkołaka.
Memo:
Stoisz przed domem 1d, na chodniku przy Wrocławskiej. Zdaje się, że widzisz wiedźmina kawałek dalej.
Gisher:
Stoisz przed kościołem, właśnie skończył się jakiś pogrzeb, i ludzie wychodzą. Widzisz licza, który nagle pojawił się znikąd i Szeroką biegnie w stronę cmentarza.
MM:
Ktoś lub coś teleportowało cię właśnie tutaj. Zauważyłeś cmentarz i mnóstwo niewykorzystanych dusz, więc ruszyłeś w tamtą stronę, ale widzisz że po drugiej stronie stoi jakiś Wybraniec Ludzkości.
Altar:
Wyskoczyłeś z samochodu, który cię transportował. Stoisz tuż przed domkiem 2a. Nie masz niestety amunicji do karabinu, bo zostałeś jej pozbawiony, ale za to na pace samochodu którym jechałeś była wiązka granatów, którą wziąłeś ze sobą - masz ich 6.
Na tej mapie znajduje się chyba jeszcze więcej miejsc dziwnych i niezwykłych niż na innych mapkach. Szukajcie a znajdziecie, jak mawiają
I jeszcze jedno: zrezygnowałem z bonusów dla jakichkolwiek ras, żeby rozrywka była zbalansowana. Licze i tak mają łatwo, bo jest ich niewiele, a dusz tysiące (no, przesadziłem... Ale tylko troszeczkę ).
Legenda do mapki:
S - szkoła
+ - kościół
M 1,2,3 - magazyny
SS - sklep spożywczy
SP - sklep przemysłowy
D - drukarnia
1a-1f - domy jednopiętrowe
2a-2r - domy dwupiętrowe
3a-3d - domy trzypiętrowe
ciemnoszare pole - boisko szkolne
ciemnozielone pole - cmentarz
Ant:
Stoisz na asfaltowym placyku przed spożywczakiem. Widzisz rozszalałą kikimorę pędzącą wzdłuż ulicy Szkolnej w kierunku szkoły (jest warta 2 poziomy). Wrocławską jadą samochody, kierowcy zdają się nie przejmować tym co się dzieje, mimo że gdzieś w oddali widzisz szalejącego wilkołaka.
Memo:
Stoisz przed domem 1d, na chodniku przy Wrocławskiej. Zdaje się, że widzisz wiedźmina kawałek dalej.
Gisher:
Stoisz przed kościołem, właśnie skończył się jakiś pogrzeb, i ludzie wychodzą. Widzisz licza, który nagle pojawił się znikąd i Szeroką biegnie w stronę cmentarza.
MM:
Ktoś lub coś teleportowało cię właśnie tutaj. Zauważyłeś cmentarz i mnóstwo niewykorzystanych dusz, więc ruszyłeś w tamtą stronę, ale widzisz że po drugiej stronie stoi jakiś Wybraniec Ludzkości.
Altar:
Wyskoczyłeś z samochodu, który cię transportował. Stoisz tuż przed domkiem 2a. Nie masz niestety amunicji do karabinu, bo zostałeś jej pozbawiony, ale za to na pace samochodu którym jechałeś była wiązka granatów, którą wziąłeś ze sobą - masz ich 6.
Na tej mapie znajduje się chyba jeszcze więcej miejsc dziwnych i niezwykłych niż na innych mapkach. Szukajcie a znajdziecie, jak mawiają
I jeszcze jedno: zrezygnowałem z bonusów dla jakichkolwiek ras, żeby rozrywka była zbalansowana. Licze i tak mają łatwo, bo jest ich niewiele, a dusz tysiące (no, przesadziłem... Ale tylko troszeczkę ).
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Wbijam się do domku 1d i tych ludzi których mógłbym przemienić "normalnych" lub lepszych wilkołaków przemieniam, a resztę zabijam. Jak starczy czasu to biegnę do 2c i robię to samo.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
-
- Kok
- Posty: 1228
- Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
- Numer GG: 8228852
- Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją
Wbiegam do SS. Tam zabijam wszystkich klientów i przeskakuję przez ladę i zabijam sprzedawc(zyni)ę. Zabieram nóż do mięsa i do sera i zabijam wszystkich i niszczę wszystko na zapleczu, szukając lepszej broni, po czym wybiegam i zabijam wszyskich żuli zza sklepu, niszcząc przy okazji to na czym siedzą o ile zamknięte to jest (kartony,skrzynie etc).
-
- Marynarz
- Posty: 381
- Rejestracja: piątek, 23 grudnia 2005, 13:31
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: z buszu :)
- Kontakt:
Nie chce mi wejść mapka
Co tu się kroi? - myślę, i zastanawiam się co zrobić. Zastanawiam się, gdzie mogę spotkać kogoś, kto może się przydać, i biegnę do niego. Staram się go przekonać, by do mnie przystąpił.
Po drodze ludzi których spotkam staram się przekonać, że coś jest nie tak, i żeby przyłączyli się do mnie.
Edit:
Mapkam już weszła, więc mogę inaczej określić moje działania? Jeśli tak, to:
Jeśli nie wiem, gdzie mogę znaleźć sprzymierzeńca, smaruję do 3d i 2o, namawiam, kogo tylko mogę, żeby się do mnie przyłączył.
Co tu się kroi? - myślę, i zastanawiam się co zrobić. Zastanawiam się, gdzie mogę spotkać kogoś, kto może się przydać, i biegnę do niego. Staram się go przekonać, by do mnie przystąpił.
Po drodze ludzi których spotkam staram się przekonać, że coś jest nie tak, i żeby przyłączyli się do mnie.
Edit:
Mapkam już weszła, więc mogę inaczej określić moje działania? Jeśli tak, to:
Jeśli nie wiem, gdzie mogę znaleźć sprzymierzeńca, smaruję do 3d i 2o, namawiam, kogo tylko mogę, żeby się do mnie przyłączył.
Ostatnio zmieniony czwartek, 19 października 2006, 16:23 przez Gisher, łącznie zmieniany 1 raz.
Hakuna matata!
-
- Majtek
- Posty: 115
- Rejestracja: sobota, 2 września 2006, 05:17
- Lokalizacja: Z pokoju!
Wchodzę spokojnie do a1 i zabijam wszystkich ludzi w tym budynku (np. skręcam kark). w pierwszym mieszkaniu biorę jakąś broń nuż albo coś takiego. następnie idę do 2a i tam też wszystkich zabijam juz za pomocą noży. gdy zdobędę jakieś ulepszenie to biorę ostrość i biegnę powyrzynać ludzi w następnych blokach na wschód ode mnie. Już nie powinno być problemów z zabijaniem po prostu wbiegam do mieszkania i ten nożami i przy okazji żyletkami.
....
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Sojusze:
Memo-MM
Memo:
Z państwa i kamerdynera stworzyłeś trzech Res-Were. Pozostałą siódemkę zabiłeś. Zdołałeś wpaść do 2c i wyczyścić dolne piętro, niestety nie było nikogo, kto nadawałby się do przemiany ale wykosiłeś kolejnych 10 ludzi, zdobywając poziom.
Twoi nowi Res-Were:
Skoczek: 10żw 4s 6sz, Skok 5 (tury: 5)
2*Sylwerado: 8żw 5s 4sz, Twardość skóry 2, Srebrzystość 3 (tury: 5)
Ant:
Sklep okazał się być prawie pusty, ledwie 3 klientów i dwie sprzedawczynie. Zdobyłeś nóż do mięsa i siekierkę przecipożarową, i zmasakrowałeś 15 żuli za sklepem (1 poziom). Jeden siedział na skrzynce po piwie, okazało się że to Wojak (działa jak Biała Mewa, Eliksiry 4), jest takich jeszcze 5.
Ekwipunek:
siekierka strażacka (obr 4)
nóż do mięsa (obr 1)
Gisher:
Stwierdziłeś, że ksiądz pewnie zechce się przyłączyć, i miałeś rację. Potem wpadłeś jeszcze do 3d, akurat odbywała się tu mała imprezka, i wszyscy byli już na tyle wstawieni że przyłączyli się do ciebie bez oporu. Łącznie aż 7 poziomów! (I masz pięć na start, więc łącznie 12!)
Twoi podwładni:
Ksiądz Ludwik - 4 żw 2s 2sz, Sąd Boży 1, Fanatyzm 5 (wszyscy twoi sprzymierzeńcy są Fanatykami), kropielnica z wodą święconą.
4*Gangsta - 2żw 2s 1sz, Sztuki Walki 1, Alkoholizm 2
2*Laska - 1żw 1s 2sz, Palenie 2
Altar:
W 1a zabiłeś 22 ludzi, w 2a aż 29, łącznie 51, czyli jedno ulepszenie (Ostrość) i pobiegłeś do następnego domku, ale już nie zdążyłeś
Twoje ulepszenia:
Ostrość
MM:
34 dusze. Ale na cmentarzu jest ich jeszcze o wiele więcej, tylko nie zdążyłeś ich teraz zebrać.
Karty postaci dorzucę przy następnym upie, teraz mam parę rzeczy na głowie i malutko czasu.
Memo-MM
Memo:
Z państwa i kamerdynera stworzyłeś trzech Res-Were. Pozostałą siódemkę zabiłeś. Zdołałeś wpaść do 2c i wyczyścić dolne piętro, niestety nie było nikogo, kto nadawałby się do przemiany ale wykosiłeś kolejnych 10 ludzi, zdobywając poziom.
Twoi nowi Res-Were:
Skoczek: 10żw 4s 6sz, Skok 5 (tury: 5)
2*Sylwerado: 8żw 5s 4sz, Twardość skóry 2, Srebrzystość 3 (tury: 5)
Ant:
Sklep okazał się być prawie pusty, ledwie 3 klientów i dwie sprzedawczynie. Zdobyłeś nóż do mięsa i siekierkę przecipożarową, i zmasakrowałeś 15 żuli za sklepem (1 poziom). Jeden siedział na skrzynce po piwie, okazało się że to Wojak (działa jak Biała Mewa, Eliksiry 4), jest takich jeszcze 5.
Ekwipunek:
siekierka strażacka (obr 4)
nóż do mięsa (obr 1)
Gisher:
Stwierdziłeś, że ksiądz pewnie zechce się przyłączyć, i miałeś rację. Potem wpadłeś jeszcze do 3d, akurat odbywała się tu mała imprezka, i wszyscy byli już na tyle wstawieni że przyłączyli się do ciebie bez oporu. Łącznie aż 7 poziomów! (I masz pięć na start, więc łącznie 12!)
Twoi podwładni:
Ksiądz Ludwik - 4 żw 2s 2sz, Sąd Boży 1, Fanatyzm 5 (wszyscy twoi sprzymierzeńcy są Fanatykami), kropielnica z wodą święconą.
4*Gangsta - 2żw 2s 1sz, Sztuki Walki 1, Alkoholizm 2
2*Laska - 1żw 1s 2sz, Palenie 2
Altar:
W 1a zabiłeś 22 ludzi, w 2a aż 29, łącznie 51, czyli jedno ulepszenie (Ostrość) i pobiegłeś do następnego domku, ale już nie zdążyłeś
Twoje ulepszenia:
Ostrość
MM:
34 dusze. Ale na cmentarzu jest ich jeszcze o wiele więcej, tylko nie zdążyłeś ich teraz zebrać.
Karty postaci dorzucę przy następnym upie, teraz mam parę rzeczy na głowie i malutko czasu.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
-
- Kok
- Posty: 1228
- Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
- Numer GG: 8228852
- Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Majtek
- Posty: 115
- Rejestracja: sobota, 2 września 2006, 05:17
- Lokalizacja: Z pokoju!
-
- Marynarz
- Posty: 381
- Rejestracja: piątek, 23 grudnia 2005, 13:31
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: z buszu :)
- Kontakt:
Strzelanie level 1, 2 i 3
Fortyfikacje level 1
Pedagogika level 1
Sztuki walki level 1, 2, 3 i 4
Mścicielstwo level 1
Perswazja 1
Broń biała level 1
Blindkitty, nie wiem czy tak ma być, jak coś to popraw .
Zasuwamy do magazynu (M2), szukając jakiegoś sprzętu. Pedegogiką uczę moich podwładnych strzelania 1 levelu. Jeśli spotykamy po drodze ludzi, staram się ich nakłonić do przystąpienia do nas.
Fortyfikacje level 1
Pedagogika level 1
Sztuki walki level 1, 2, 3 i 4
Mścicielstwo level 1
Perswazja 1
Broń biała level 1
Blindkitty, nie wiem czy tak ma być, jak coś to popraw .
Zasuwamy do magazynu (M2), szukając jakiegoś sprzętu. Pedegogiką uczę moich podwładnych strzelania 1 levelu. Jeśli spotykamy po drodze ludzi, staram się ich nakłonić do przystąpienia do nas.
Hakuna matata!
-
- Kok
- Posty: 951
- Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Sojusze:
Memo-MM
Altar-Ant
Memo: (poziom 5)
Piętro okazało się być puste, ale w biblioteczce znalazłeś magiczną ksiegę, wszelakoż czujesz, że twoja moc jest za mała by z niej skorzystać. W 2b zabiłeś 33 ludzi (zjazd rodzinny, na to wygląda) i masz dodatkowe 4 poziomy!
Ekwipunek: Magiczna Księga
Res-Were:
Skoczek: 10żw 4s 6sz, Skok 5 (tury: 4)
2*Sylwerado: 8żw 5s 4sz, Twardość skóry 2, Srebrzystość 3 (tury: 4)
Ant: (poziom 4)
Nieśmiertelna ciężarówka być musi... Spoglądając na samochody jadące Wrocławską nie zauważyłeś wywrotki pełnej piachu wyjeżdżającej z ulicy Szkolnej. Dzięki swojemu wiedźmińskiemu refleksowi uniknąłeś zupełnego zmiażdżenia, ale straciłeś 3 żw. (Regenerujesz naturalnie 1 na turę, jako wiedźmin), potem dopadłeś kikimorę, tuż przed szkołą. Rąbnąłeś ją siekierką strażacką w głowę, padła, ale zdołała jeszcze machnąć się jednym z odnóży, zabierając kolejne 4 żw. Zdobywasz 2 poziomy.
Gisher:
Wpadasz do magazynu, który okazuje się być magazynem płytek ceramicznych, i przy okazji miejscem zebrań wrocławskiej mafii! Gdy krzyknąłeś że szukasz ludzi jako wsparcia do walki z zagładą, dwóch postanowiło przyłączyć się do ciebie, ale pozostali wyciągają broń i chcą cię chyba zastrzelić... Jest ich około 20. Zdobywasz dwa poziomy
Podwładni:
Ksiądz Ludwik - 4 żw 2s 2sz, Sąd Boży 1, Fanatyzm 5 (wszyscy twoi sprzymierzeńcy są Fanatykami), kropielnica z wodą święconą.
4*Gangsta - 2żw 2s 1sz, Sztuki Walki 1, Alkoholizm 2
2*Laska - 1żw 1s 2sz, Palenie 2
Mafijny Cyngiel - 3żw 1s 1sz, Strzelanie 2, rewolwer (2*6 naboi)
Mafijny Goryl - 3żw 2s 1sz, Broń Biała 3, bejzbol
Altar:
Wpadłeś do 2b chwilę po tym, jak dostał się tam wilkołak. Teraz stoisz naprzeciwko niego na piętrze. Zaatakować, czy zostawić...? (pięć poziomów jest za zabicie innego gracza, pamiętaj!)
MM:
W wielkim grobowcu cygańskiej rodzinki znalazłeś jakiś tajemniczy amulet. Musisz wydać 10 dusz, żeby go zidentyfikować. Poza tym, w starej niemieckiej krypcie był Kościej, którego możesz przejąć taniej niż zwykle - za 15, a nie 25 dusz. Poza tym, zebrałeś 66 dusz nie napotykając nikogo żywego, i dobrałeś jeszcze Fireballa. Na cmentarzu jest jeszcze co zbierać.
Czary:
Fireball - mana: 1
Dusze: 90
Memo-MM
Altar-Ant
Memo: (poziom 5)
Piętro okazało się być puste, ale w biblioteczce znalazłeś magiczną ksiegę, wszelakoż czujesz, że twoja moc jest za mała by z niej skorzystać. W 2b zabiłeś 33 ludzi (zjazd rodzinny, na to wygląda) i masz dodatkowe 4 poziomy!
Ekwipunek: Magiczna Księga
Res-Were:
Skoczek: 10żw 4s 6sz, Skok 5 (tury: 4)
2*Sylwerado: 8żw 5s 4sz, Twardość skóry 2, Srebrzystość 3 (tury: 4)
Ant: (poziom 4)
Nieśmiertelna ciężarówka być musi... Spoglądając na samochody jadące Wrocławską nie zauważyłeś wywrotki pełnej piachu wyjeżdżającej z ulicy Szkolnej. Dzięki swojemu wiedźmińskiemu refleksowi uniknąłeś zupełnego zmiażdżenia, ale straciłeś 3 żw. (Regenerujesz naturalnie 1 na turę, jako wiedźmin), potem dopadłeś kikimorę, tuż przed szkołą. Rąbnąłeś ją siekierką strażacką w głowę, padła, ale zdołała jeszcze machnąć się jednym z odnóży, zabierając kolejne 4 żw. Zdobywasz 2 poziomy.
Gisher:
Wpadasz do magazynu, który okazuje się być magazynem płytek ceramicznych, i przy okazji miejscem zebrań wrocławskiej mafii! Gdy krzyknąłeś że szukasz ludzi jako wsparcia do walki z zagładą, dwóch postanowiło przyłączyć się do ciebie, ale pozostali wyciągają broń i chcą cię chyba zastrzelić... Jest ich około 20. Zdobywasz dwa poziomy
Podwładni:
Ksiądz Ludwik - 4 żw 2s 2sz, Sąd Boży 1, Fanatyzm 5 (wszyscy twoi sprzymierzeńcy są Fanatykami), kropielnica z wodą święconą.
4*Gangsta - 2żw 2s 1sz, Sztuki Walki 1, Alkoholizm 2
2*Laska - 1żw 1s 2sz, Palenie 2
Mafijny Cyngiel - 3żw 1s 1sz, Strzelanie 2, rewolwer (2*6 naboi)
Mafijny Goryl - 3żw 2s 1sz, Broń Biała 3, bejzbol
Altar:
Wpadłeś do 2b chwilę po tym, jak dostał się tam wilkołak. Teraz stoisz naprzeciwko niego na piętrze. Zaatakować, czy zostawić...? (pięć poziomów jest za zabicie innego gracza, pamiętaj!)
MM:
W wielkim grobowcu cygańskiej rodzinki znalazłeś jakiś tajemniczy amulet. Musisz wydać 10 dusz, żeby go zidentyfikować. Poza tym, w starej niemieckiej krypcie był Kościej, którego możesz przejąć taniej niż zwykle - za 15, a nie 25 dusz. Poza tym, zebrałeś 66 dusz nie napotykając nikogo żywego, i dobrałeś jeszcze Fireballa. Na cmentarzu jest jeszcze co zbierać.
Czary:
Fireball - mana: 1
Dusze: 90
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Twardość skóry level 1 - +5żw
Twardość skóry level 2 - +2 siły
Srebrzystość level 1 - twoje pazury stają się srebrne, sierść staje się siwa
Srebrzystość level 2 - posiadasz infrawizję (widzenie przez materię)
Skok level 1 - możesz skakać 5m w górę (lub w po skosie do góry w przód)
Biegnę wymordować wszystkich w szkole.
Twardość skóry level 2 - +2 siły
Srebrzystość level 1 - twoje pazury stają się srebrne, sierść staje się siwa
Srebrzystość level 2 - posiadasz infrawizję (widzenie przez materię)
Skok level 1 - możesz skakać 5m w górę (lub w po skosie do góry w przód)
Biegnę wymordować wszystkich w szkole.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!