Jak wspomniałem, sprawa z TCS jest sporna. To, że każdy Biały Wyjec jest Tancerzem funkcjonuje jako aksjomat wśród 13 plemion. Jak sprawa wygląda z punktu widzenia mechaniki, to już sekret Narratorów, gdyż większość z nich prezentuje odmienny pogląd na tę kwestię. Generalnie Białe Wyjce uważa się za zaginione, a tylko nieliczni Garou wyrażają nadzieję, że można znaleźć nieskalanego członka tego plemienia.
To właśnie część heroicznego settingu Wilkołaka:Apokalipsy. Oto najczystsi z najczystszych, najodważniejsi z najodważniejszych, wzór cnót wszelakich, odkrywszy kryjówkę Żmija, podejmują ryzykowną wyprawę w głąb jego leża, by położyć kres istnieniu Plugawca. Po czym słuch o nich ginie, a na świecie nagle zaczynają pojawiać się Tancerze Czarnej Spirali.
Co do Croatan masz rację - ostatecznie zginęli z ręki Żmija, choć biali najeźdźcy, między innymi Pomiot Fenrisa i Srebrne Kły, skutecznie zajmowali ich terytorium, spychając do rozpaczliwej defensywy.
WoD - plemiona, klany, tradycje etc. na forum
-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: WoD - plemiona, klany, tradycje etc. na forum
Wątek już od dawna jest martwy i raczej nie ożyje, zamykam.