WoD - plemiona, klany, tradycje etc. na forum

Forum poświęcone World of Darkness, czyli Wampirowi, Wilkołakowi, Magowi i innym grom z serii White Wolfa.
Deadmoon
Mat
Mat
Posty: 517
Rejestracja: czwartek, 2 listopada 2006, 00:43
Numer GG: 8174525
Lokalizacja: Świat, w którym baśń ta dzieje się

Post autor: Deadmoon »

Jak wspomniałem, sprawa z TCS jest sporna. To, że każdy Biały Wyjec jest Tancerzem funkcjonuje jako aksjomat wśród 13 plemion. Jak sprawa wygląda z punktu widzenia mechaniki, to już sekret Narratorów, gdyż większość z nich prezentuje odmienny pogląd na tę kwestię. Generalnie Białe Wyjce uważa się za zaginione, a tylko nieliczni Garou wyrażają nadzieję, że można znaleźć nieskalanego członka tego plemienia.
To właśnie część heroicznego settingu Wilkołaka:Apokalipsy. Oto najczystsi z najczystszych, najodważniejsi z najodważniejszych, wzór cnót wszelakich, odkrywszy kryjówkę Żmija, podejmują ryzykowną wyprawę w głąb jego leża, by położyć kres istnieniu Plugawca. Po czym słuch o nich ginie, a na świecie nagle zaczynają pojawiać się Tancerze Czarnej Spirali.

Co do Croatan masz rację - ostatecznie zginęli z ręki Żmija, choć biali najeźdźcy, między innymi Pomiot Fenrisa i Srebrne Kły, skutecznie zajmowali ich terytorium, spychając do rozpaczliwej defensywy.
Bóg mi wybaczy. To jego zawód. - Heinrich Heine

Autystyczne Przymierze Mandarynek i Klementynek
fds
Tawerniany Che Wiewióra
Tawerniany Che Wiewióra
Posty: 1529
Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: WoD - plemiona, klany, tradycje etc. na forum

Post autor: fds »

Wątek już od dawna jest martwy i raczej nie ożyje, zamykam.
Obrazek
Podręczniki za darmo:
Shadowrun 2ed
DnD v3.5
Zablokowany