Ciekawe linki
- Solarius Scorch
- Bosman
- Posty: 1859
- Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
- Numer GG: 0
- Skype: solar_scorch
- Lokalizacja: Cyprysowe Źródła
Re: Apka na androida dla graczy (i mistrzów) wolsunga
Nie sprawdziłem jeszcze aplikacji, ale sam pomysł jest świetny - koniec z zapominaniem karty postaci, bo telefon nosi się ze sobą zawsze.
Czy przewidujesz wersje dla innych systemów?
Czy przewidujesz wersje dla innych systemów?
-
- Marynarz
- Posty: 303
- Rejestracja: piątek, 16 lutego 2007, 14:55
- Numer GG: 4382272
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Apka na androida dla graczy (i mistrzów) wolsunga
Gdybym miał telefon z androidem, to pewnie bym po testował. Ale nie ma, więc pozostaje mi pomęczyć graczy, żeby temat sprawdzili
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 1
- Rejestracja: środa, 28 sierpnia 2013, 11:12
Re: Ciekawe linki
Cześć, chciałabym polecić pewną wyśmienitą grę MMO w starym dobrym stylu
Legend Of Mir 3: Empire Server PL
Legend of Mir III – fabularna gra MMORPG wyprodukowana przez firmę Wemade. Grafika gry jest izometryczna. Każda z trzech klas ma indywidualne czary i cechy, które rozwija poprzez zdobywanie kolejnych poziomów. Dla każdej klasy przeznaczone jest od 15 do 40 umiejętności. Akcja gry toczy się w dawnych prowincjach Chin, zaś sama fabuła przeplatana jest wieloma wątkami legend i mitów azjatyckich. Grę rozpoczynamy od wyboru postaci z trzech dostępnych klas; Wizard, Warrior i Taoist.
Profesje:
Wizard – jest postacią posiadającą masę umiejętności ofensywnych w których skład wchodzą masowe ataki raniące hordy przeciwników. A więc może on walczyć z wieloma przeciwnikami na raz, oraz przejmować potwory, tamować – nakłaniając je do walki po swojej stronie. Wizard posiada także najmniejszą ilość punktów życia i w bezpośrednim starciu z przeciwnikiem nie ma szans.
Warrior – jest wyszkolony we władaniu bronią białą, jako że nie walczy na dystans wojownik ma najwięcej punktów życia, i nosi tzw. zbroje ciężkie posiadające największy współczynnik obrony na uderzenia fizyczne lecz słaby na ataki magiczne.
Taoist – jest to pewnego rodzaju kapłan, może leczyć jak i wskrzeszać swoich pobratymców oraz summonować potwory walczące u jego boku. Taoist posiada szeroką gamę magicznych tarcz obronnych, osłaniających pobratymców. Jest więc nazywany panem życia i śmierci i jego obecność w grupie jest bezcenna.
http://empireserver.pl/forum/index.php?topic=472.0
Wymagania Procesor klasy Pentium II 433MHz, 256 MB pamięci RAM, 4 GB wolnej przestrzeni dyskowej
Strona - http://empireserver.pl/
Forum - http://empireserver.pl/forum/index.php
http://download.empireserver.pl/
Do zobaczenia w Świecie Legend Of Mir 3
Legend Of Mir 3: Empire Server PL
Legend of Mir III – fabularna gra MMORPG wyprodukowana przez firmę Wemade. Grafika gry jest izometryczna. Każda z trzech klas ma indywidualne czary i cechy, które rozwija poprzez zdobywanie kolejnych poziomów. Dla każdej klasy przeznaczone jest od 15 do 40 umiejętności. Akcja gry toczy się w dawnych prowincjach Chin, zaś sama fabuła przeplatana jest wieloma wątkami legend i mitów azjatyckich. Grę rozpoczynamy od wyboru postaci z trzech dostępnych klas; Wizard, Warrior i Taoist.
Profesje:
Wizard – jest postacią posiadającą masę umiejętności ofensywnych w których skład wchodzą masowe ataki raniące hordy przeciwników. A więc może on walczyć z wieloma przeciwnikami na raz, oraz przejmować potwory, tamować – nakłaniając je do walki po swojej stronie. Wizard posiada także najmniejszą ilość punktów życia i w bezpośrednim starciu z przeciwnikiem nie ma szans.
Warrior – jest wyszkolony we władaniu bronią białą, jako że nie walczy na dystans wojownik ma najwięcej punktów życia, i nosi tzw. zbroje ciężkie posiadające największy współczynnik obrony na uderzenia fizyczne lecz słaby na ataki magiczne.
Taoist – jest to pewnego rodzaju kapłan, może leczyć jak i wskrzeszać swoich pobratymców oraz summonować potwory walczące u jego boku. Taoist posiada szeroką gamę magicznych tarcz obronnych, osłaniających pobratymców. Jest więc nazywany panem życia i śmierci i jego obecność w grupie jest bezcenna.
http://empireserver.pl/forum/index.php?topic=472.0
Wymagania Procesor klasy Pentium II 433MHz, 256 MB pamięci RAM, 4 GB wolnej przestrzeni dyskowej
Strona - http://empireserver.pl/
Forum - http://empireserver.pl/forum/index.php
http://download.empireserver.pl/
Do zobaczenia w Świecie Legend Of Mir 3
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 9
- Rejestracja: sobota, 3 listopada 2007, 21:29
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Wyzwanie
Ruszył konkurs na najlepsze wyzwanie do 3. edycji Dungeons & Dragons pod patronatem Abasz'Har i serwisu Poltergeist. Swoje prace można przesyłać do 29 grudnia 2013 roku. Dokładne zasady konkursu znajdziecie na jego stronie.
Nagrody
Wyniki konkursu ogłoszone zostaną do 19 stycznia 2014 roku.
Wszystkie nagrodzone oraz wyróżnione prace dzięki wydawnictwu Kuźnia Gier zostaną opublikowane w wydaniu papierowym.
I miejsce
Bon na 70 zł do wykorzystania w sklepiku internetowym ragana.opole.pl. Sponsorem jest Kordian „sil” Krawczyk.
Podręcznik Głębia Przestrzeni w wersji elektronicznej na komórki oraz standardowej (2 x PDF). Sponsorem jest Marcin „Indoctrine” Lewicki.
Książki Amerykańscy Bogowie Neila Gaimana i Ziarna Ziemi Michaela Cobleya. Sponsorem jest serwis Poltergeist.
II miejsce
Podręcznik Głębia Przestrzeni w wersji elektronicznej na komórki oraz standardowej (2 x PDF). Sponsorem jest Marcin „Indoctrine” Lewicki.
Książka 2312 Kima Stanleya Robinsona. Sponsorem jest serwis Poltergeist.
III miejsce
Podręcznik Głębia Przestrzeni w wersji elektronicznej na komórki oraz standardowej (2 x PDF). Sponsorem jest Marcin „Indoctrine” Lewicki.
Książka Arkadia Iwony Michałowskiej. Sponsorem jest serwis Poltergeist.
Jury
Wszyscy członkowie jury grają w Dungeons & Dragons przynajmniej od dekady. Zapraszamy do zapoznania się z poszczególnymi profilami.
Rafał „Venomus” Pytlak
Sekretarz konkursu nie ocenia prac, lecz pośredniczy między jury a uczestnikami.
Możecie skontaktować się z nim pisząc na adres wyzwanie.dnd@gmail.com, a wyjaśni Wasze wątpliwości.
Patroni
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Poltergeist: Dział D&D i d20
Wydanie antologii
Sponsorzy nagród
Nagrody
Wyniki konkursu ogłoszone zostaną do 19 stycznia 2014 roku.
Wszystkie nagrodzone oraz wyróżnione prace dzięki wydawnictwu Kuźnia Gier zostaną opublikowane w wydaniu papierowym.
I miejsce
Bon na 70 zł do wykorzystania w sklepiku internetowym ragana.opole.pl. Sponsorem jest Kordian „sil” Krawczyk.
Podręcznik Głębia Przestrzeni w wersji elektronicznej na komórki oraz standardowej (2 x PDF). Sponsorem jest Marcin „Indoctrine” Lewicki.
Książki Amerykańscy Bogowie Neila Gaimana i Ziarna Ziemi Michaela Cobleya. Sponsorem jest serwis Poltergeist.
II miejsce
Podręcznik Głębia Przestrzeni w wersji elektronicznej na komórki oraz standardowej (2 x PDF). Sponsorem jest Marcin „Indoctrine” Lewicki.
Książka 2312 Kima Stanleya Robinsona. Sponsorem jest serwis Poltergeist.
III miejsce
Podręcznik Głębia Przestrzeni w wersji elektronicznej na komórki oraz standardowej (2 x PDF). Sponsorem jest Marcin „Indoctrine” Lewicki.
Książka Arkadia Iwony Michałowskiej. Sponsorem jest serwis Poltergeist.
Jury
Wszyscy członkowie jury grają w Dungeons & Dragons przynajmniej od dekady. Zapraszamy do zapoznania się z poszczególnymi profilami.
- Grzegorz „AGrzes” Abramczyk
- Tomasz „Aravil” Worońko
- Kamil „Kamulec” Chmiel
- Marek „Merwix” Przybyłowicz
- Tomasz „Radnon” Cybulski
Rafał „Venomus” Pytlak
Sekretarz konkursu nie ocenia prac, lecz pośredniczy między jury a uczestnikami.
Możecie skontaktować się z nim pisząc na adres wyzwanie.dnd@gmail.com, a wyjaśni Wasze wątpliwości.
Patroni
Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Poltergeist: Dział D&D i d20
Wydanie antologii
Sponsorzy nagród
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 1
- Rejestracja: poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 20:02
Re: Ciekawe linki
Cześć!
Chciałbym zaprezentować serwer gry Neverwinter Nights 2. Mam nadzieję, że ktoś się skusi na zagranie u nas
Ashaba jest serwerem gry cRPG Neverwinter Nights 2, która swoją premierę miała w 2006 r. Serwer zaś wystartował w roku 2007.
Ashaba jest serwerem RPG (odgrywania ról), gdzie wczuwanie się w postać jest obowiązkowe. Z drugiej strony nie traktujemy aspektu hack'n'slash po macoszemu i nie gnębimy graczy lubiących siekać potworki. Wychodzimy bowiem z założenia, że poszukiwanie przygód i walka są naturalnym elementem tej gry i nie powinny być traktowane jako zło. Każdy więc może na Ashabie znaleźć coś dla siebie, choć generalanie promowane jest odgrywanie.
Akcja serwera została osadzona w świecie Zapomnianych Krain (czyli tym samym co słynne Baldur's Gate i Icewind Dale) w regionie znanym jako Doliny. Jest to region słynnego lasu Cormanthoru, gdzie znajdują się ruiny najpotężniejszego w historii miasta elfów - Myth Drannor. Obecnie trwa druga kampania globalna pt. Hordy Podmroku, w której nikczemne Drowy z tytułowego Podmroku wraz z poplecznikami wypełzy na powierzchnię z zamiarem podbicia Dolin. Od graczy zależeć będzie ile uda się im osiągnąć.
Przez 6 lat serwer był systematycznie rozbudowywany. W między czasie był parokrotnie zamykany i otwierany na nowo, a władza przechodziła z rąk do rąk, gdyż mało kto jest w stanie wytrzymać 6 lat na stanowisku admina serwera NWN 2 . Serwer ruszył ponownie z początkiem 2013 r. Dodaliśmy wiele nowych lokacji, ras, klas, zaklęć, atutów, umiejętności i wprowadziliśmy wiele nowych i lepszych rozwiązań mechanicznych. Serwer oferuje również system rzemiosła oraz możliwość założenia własnej organizacji czy zbudowania sobie domku. Cały czas pracujemy nad nowymi rzeczami, gdyż cechą serwerów NWN 2 jest to, że zawsze jest coś do zrobienia/poprawienia, nieważne ile serwer już stoi . Serwer posiada bardzo doświadczonego Technika oraz sporą kadrę Mistrzów Gry.
Mimo, że od premiery gry minęło 7 lat, scena NWN 2 nadal się trzyma i nadal mamy na Ashabie wielu graczy, przez co cały projekt ma sens. Stawiamy na miłą i przyjacielską atmosferę oraz pomagamy początkującym i ułatwiamy im start. Jeżeli lubisz formułę RPG, tęsknisz za dobrą odgrywką i klimatem Zapomnianych Krain, zapraszam gorąco na forum Ashaby http://www.ashaba.webd.pl/forum , gdzie znajdziesz podstawowe informacje o serwerze oraz instrukcję jak zacząć u nas grę.
Pozdrawiam i do zobaczenia!
Admin Ashaby Józef Taktyka
Trochę o mnie: na scenie Neverwinter Nights siedzę od 2005 r., czyli bagatela 8 lat co czyni mnie weteranem. Zaczynałem na serwerze NWN 1 Embaros, a gdy wyszedł NWN 2 przeszedłem z kilkoma graczami z Embarosu na Ashabę. Od zawsze grałem klasą paladyna, gdyż wychodziło mi to najlepiej . W 2012 r., gdy Ashaba leżała już ponad rok odłogiem po odejściu poprzedniego admina postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce i po pół roku przygotowań serwer odżył z początkiem 2013 r. Od tamtego czasu nieprzerwanie kieruję serwerem.
P.S. Jeżeli nie posiadacie NWN 2 można go obecnie kupić ze wszystkimi dodatkami na gog.com w przyzwoitej cenie. Język gry nie ma znaczenia
Chciałbym zaprezentować serwer gry Neverwinter Nights 2. Mam nadzieję, że ktoś się skusi na zagranie u nas
Ashaba jest serwerem gry cRPG Neverwinter Nights 2, która swoją premierę miała w 2006 r. Serwer zaś wystartował w roku 2007.
Ashaba jest serwerem RPG (odgrywania ról), gdzie wczuwanie się w postać jest obowiązkowe. Z drugiej strony nie traktujemy aspektu hack'n'slash po macoszemu i nie gnębimy graczy lubiących siekać potworki. Wychodzimy bowiem z założenia, że poszukiwanie przygód i walka są naturalnym elementem tej gry i nie powinny być traktowane jako zło. Każdy więc może na Ashabie znaleźć coś dla siebie, choć generalanie promowane jest odgrywanie.
Akcja serwera została osadzona w świecie Zapomnianych Krain (czyli tym samym co słynne Baldur's Gate i Icewind Dale) w regionie znanym jako Doliny. Jest to region słynnego lasu Cormanthoru, gdzie znajdują się ruiny najpotężniejszego w historii miasta elfów - Myth Drannor. Obecnie trwa druga kampania globalna pt. Hordy Podmroku, w której nikczemne Drowy z tytułowego Podmroku wraz z poplecznikami wypełzy na powierzchnię z zamiarem podbicia Dolin. Od graczy zależeć będzie ile uda się im osiągnąć.
Przez 6 lat serwer był systematycznie rozbudowywany. W między czasie był parokrotnie zamykany i otwierany na nowo, a władza przechodziła z rąk do rąk, gdyż mało kto jest w stanie wytrzymać 6 lat na stanowisku admina serwera NWN 2 . Serwer ruszył ponownie z początkiem 2013 r. Dodaliśmy wiele nowych lokacji, ras, klas, zaklęć, atutów, umiejętności i wprowadziliśmy wiele nowych i lepszych rozwiązań mechanicznych. Serwer oferuje również system rzemiosła oraz możliwość założenia własnej organizacji czy zbudowania sobie domku. Cały czas pracujemy nad nowymi rzeczami, gdyż cechą serwerów NWN 2 jest to, że zawsze jest coś do zrobienia/poprawienia, nieważne ile serwer już stoi . Serwer posiada bardzo doświadczonego Technika oraz sporą kadrę Mistrzów Gry.
Mimo, że od premiery gry minęło 7 lat, scena NWN 2 nadal się trzyma i nadal mamy na Ashabie wielu graczy, przez co cały projekt ma sens. Stawiamy na miłą i przyjacielską atmosferę oraz pomagamy początkującym i ułatwiamy im start. Jeżeli lubisz formułę RPG, tęsknisz za dobrą odgrywką i klimatem Zapomnianych Krain, zapraszam gorąco na forum Ashaby http://www.ashaba.webd.pl/forum , gdzie znajdziesz podstawowe informacje o serwerze oraz instrukcję jak zacząć u nas grę.
Pozdrawiam i do zobaczenia!
Admin Ashaby Józef Taktyka
Trochę o mnie: na scenie Neverwinter Nights siedzę od 2005 r., czyli bagatela 8 lat co czyni mnie weteranem. Zaczynałem na serwerze NWN 1 Embaros, a gdy wyszedł NWN 2 przeszedłem z kilkoma graczami z Embarosu na Ashabę. Od zawsze grałem klasą paladyna, gdyż wychodziło mi to najlepiej . W 2012 r., gdy Ashaba leżała już ponad rok odłogiem po odejściu poprzedniego admina postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce i po pół roku przygotowań serwer odżył z początkiem 2013 r. Od tamtego czasu nieprzerwanie kieruję serwerem.
P.S. Jeżeli nie posiadacie NWN 2 można go obecnie kupić ze wszystkimi dodatkami na gog.com w przyzwoitej cenie. Język gry nie ma znaczenia
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 8
- Rejestracja: wtorek, 20 września 2005, 17:22
- Lokalizacja: Zabłudów/Białystok
- Kontakt:
Re: Ciekawe linki
Seria Gothic już od przeszło kilkunastu lat cieszy się niegasnącą popularnością oddanej rzeszy fanów komputerowych RPG-ów z prawdziwego zdarzenia. Pomimo upływającego czasu, a także rozwoju technologicznego i poziomu graficznego dzisiejszych gier, zastępy fanów w dalszym ciągu tworzą modyfikacje, dodatki i fanowskie dzieła do tej posuniętej już w latach produkcji. Jeden z efektów pracy tej zwariowanej społeczności to platforma Gothic Multiplayer, która służy do rozgrywki wieloosobowej.
Kiedy już podejmiemy decyzję o wkroczeniu do e-świata Gothica, należy wybrać serwer, na którym będziemy mogli pograć. I tu właśnie wkraczamy my – Midgard RolePlay. Jesteśmy jednym z serwerów GMP nastawionym w całości na rozgrywkę fabularną oraz klimatyczne odgrywanie własnoręcznie wykreowanych postaci. Akcja gry ma miejsce w Kolonii Karnej (jedyny polski serwer osadzony w najpodlejszym miejscu w całej Myrthanie), gdzie skazańcy uwięzieni pod magiczną Barierą zmuszeni są do pozyskiwania niezwykłego kruszcu: magicznej rudy. Można by się tu rozpisać o fabule prowadzonej na naszym serwerze, jednak o wiele lepiej opowie o niej... sam aktor dubbingowy Tomasz Marzecki, który szerzej znany jest z użyczenia głosu postaci Xardasa w serii Gothic. I wywiązał się ze swego zadania doskonale!
https://www.youtube.com/watch?v=Arp-5jVuBmM
Wypadałoby jednak parę słów od nas dodać, gdyż nie można tylko i wyłącznie błyszczeć olśniewającym blaskiem gwiazdy. Nasz serwer jako jedyny na całej arenie polskiego GMP cieszy się stabilną sytuacją i zapewnia stały rozwój gry. Nie są to czcze przechwałki, a dowodem - oprócz zapewnień osób, które zaufały nam i współtworzą społeczność Midgard RolePlay - może być również powyższy trailer z Xardasem. Ponadto oferujemy niezwykle klimatyczną grę przy zachowaniu niezwykłego, surowego klimatu Górniczej Doliny, a także kolejno:
Tak zwaną "White List", czyli system biografii (kart postaci), których akceptacja jest wymagana do gry z nami. To sprawdzona i najbardziej odpowiednia forma selekcji graczy. Pozwala nam na odseparowanie osobników, których umiejętności nie są wystarczające do gry na odpowiednim poziomie roleplay. Sztab legislatorów (osób odpowiedzialnych za akceptację i odrzucenie KP) dopuszcza do gry na serwerze jedynie użytkowników odznaczających się umiejętnościami niezbędnymi dla tego typu rozgrywki - sprawdzona jest zarówno poprawność językowa i gramatyczna tekstu, jak i zdolność do prowadzenia postaci posiadającej zarówno zalety, jak i wady.
Otwartą na współpracę administrację projektu. Wiemy, że nie jest to domena każdego serwera tego typu, jednak my bazujemy na zasadzie dialogu. Dzięki temu istnieje między innymi możliwość inicjowania i tworzenia własnych frakcji, grup i projektów fabularnych, a także organizacja przygód i zdarzeń fabularnych, które wniosą nieco świeżości w ramy znanego nam świata Gothic oraz wpłyną na wydarzenia pod Barierą. Tworzenie projektu wespół z graczami nie ogranicza się jednak tylko i wyłącznie do sfery In Game - użytkownicy mogą także wpływać na wygląd forum i funkcjonalność gamemodu poprzez propozycje, które nasi skrypterzy (o ile dane rozwiązanie jest sensowne i ciekawe) implementują do rozgrywki.
Własne profesje i system rzemiosł, pozwalające na całą gamę czynności: począwszy od tworzenia pancerzy i uzbrojenia, a skończywszy na nowości na scenie GMP - grze na instrumentach, dzięki której możemy odgrywać dowolne melodie, posługując się aż kilkunastoma klawiszami - każdy z nich odpowiedzialny jest za inny dźwięk konkretnego instrumentu. Brzmi to ciekawie, jednak jeszcze ciekawiej wygląda - wszystko jest zaprezentowane na poniższym filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=_oardZqSPMA
Dostępny system zdolności, oferujący obecnie osiem odmiennych zawodów (myśliwy, bimbrownik, rybak, łuczarz, płatnerz, kowal, kucharz i alchemik), jednak w przyszłej aktualizacji będzie tych profesji ponad trzydzieści! Będzie je można łączyć w samodzielnie tworzone klasy obejmujące do czterech lub sześciu wybranych zdolności – daje nam to ponad 2000 kombinacji!
Ze specyficznych i ciekawych skryptów można nadmienić również system zmęczenia podczas pracy przy wykopie rudy (praca w kopalni). Podczas kucia kilofem w bryłę rudy nasze PŻ stopniowo spada do 1 Punktu Życia. Kiedy tak się stanie, nie jesteśmy w stanie dalej pracować - musimy coś zjeść, by dalej mieć siłę na machanie kilofem (zwrócenie PŻ). W najbliższej aktualizacji znajdzie się również m.in zaawansowany system inteligentnych zachowań potworów (jedne mogą mieć wyczulony węch, inne natomiast bardziej czuły wzrok lub słuch) i oswajanie zwierząt.
Zapraszamy na nasze forum (http://midgard-roleplay.pl/), gdzie uzyskacie więcej informacji o samym serwerze, poradniki do gier fabularnych, a w razie problemów – szybką odpowiedź!
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 1
- Rejestracja: środa, 13 sierpnia 2014, 21:11
Re: Ciekawe linki
Dawno dawno temu był sobie PBF... A teraz na Serio jesteśmy już nie młodym PBF'em ale z chęciami młodziaka, zawsze chciałeś być shinobi, pracować zacięcie na swoje umiejętności? Damy Ci szanse! Zapraszamy na Shinsei PBF gdzie panuje wesoła atmosfera nieładu i latających kończyn. Ok coś o samej rozgrywce ?? No więc, gracze podzieleni są na trzyosobowe drużyny, ma to ułatwić rozgrywke zarówno z punktu widzenia gracza jak i MG, naszą bazą podstawową jest Manga i Anime Naruto/Naruto Shippuuden. Jednak sam PBF poszedł w nieco innym kierunku, fabuła rozgrywa się wiele, wiele lat po wydarzeniach z Mangi, czyli wielkiej wojnie jak i… No właśnie, tu nasze drogi z pierwowzorem się rozchodzą, na ziemie znane z Mangi napadły hordy z innych wiosek, znajdujących się na Wschodnim kontynencie takie jak Kuro Gakure, shinobi których najłatwiej określić mianem potworów.
Zdecydowaliśmy się na mechanikę k100. Daje ona może ogromną (czasem zbyt ==') losowość, ale świetnie reprezentuje świat Shinobi, gdzie podczas walki dzieje się tyle rzeczy, że nie sposób wszystkiego ogarnąć tak, żeby mieć stuprocentowo pewne trafienie. Co oprócz tego? W przeciwieństwie do dziesiątek PBF'ów o Naruto posiadamy coś takiego, jak PA (Punkty Akcji), dzięki czemu każda postać może rozplanować swój atak, w zależności od swoich możliwości fizycznych, a nie pisane na pałę 'to ja go tnę!'.
Co do naszych Mistrzów Gry, wymagamy od nich wiele, sam test na mistrza gry to wykonanie wioski całkowicie od podstaw wraz z opisami oraz Mechaniką na obrazkach kończąc. Mamy również testy na Genina? Bo aby przyjemność z gry była obopólna nasi gracze też powinni używać mózgu.
Chcecie poznać nasz PBF ?? Zapraszam do linku poniżej:
http://www.shinsei.dns1.us/index.php
Jeżeli jednak macie jakieś wątpliwości, nasi MMG opowiedzą nam o swoich wioskach!
Zdecydowaliśmy się na mechanikę k100. Daje ona może ogromną (czasem zbyt ==') losowość, ale świetnie reprezentuje świat Shinobi, gdzie podczas walki dzieje się tyle rzeczy, że nie sposób wszystkiego ogarnąć tak, żeby mieć stuprocentowo pewne trafienie. Co oprócz tego? W przeciwieństwie do dziesiątek PBF'ów o Naruto posiadamy coś takiego, jak PA (Punkty Akcji), dzięki czemu każda postać może rozplanować swój atak, w zależności od swoich możliwości fizycznych, a nie pisane na pałę 'to ja go tnę!'.
Co do naszych Mistrzów Gry, wymagamy od nich wiele, sam test na mistrza gry to wykonanie wioski całkowicie od podstaw wraz z opisami oraz Mechaniką na obrazkach kończąc. Mamy również testy na Genina? Bo aby przyjemność z gry była obopólna nasi gracze też powinni używać mózgu.
Chcecie poznać nasz PBF ?? Zapraszam do linku poniżej:
http://www.shinsei.dns1.us/index.php
Jeżeli jednak macie jakieś wątpliwości, nasi MMG opowiedzą nam o swoich wioskach!
Konohagakure no Sato
"Wioska Ukrytego Liścia"
Fabuła Shinsei rozgrywa się na 100 lat po zakończeniu Czwartej Wojny Shinobi. Tej z Akatsuki. Nasza wersja wydarzeń bez wątpienia różnić się będzie od wyniku wojny z mangi.
Uchiha Sasuke poległ bohatersko w walce, dając szansę Naruto na zakończenie całego bałaganu.
Obecnie Konohagakure no Sato, znana też jako Ukryta Wioska Liścia to miejsce, które zostało odbudowane i zreformowane przez Rokudaime Hokage – Uzumaki Naruto. Tak, udało mu się, Jeden Kawałek mangi został zdobyty.
Dlatego ludzie znający anime i mangę, zwłaszcza ich początkowe etapy, nie będą bardzo zaskoczeni widząc Liść na Shinsei. Wola Ognia, leniwi geniusze, szlachetni wojownicy, to wszystko dalej jest zawarte w programie. Jednak zaszły też pewne zmiany.
W wiosce pojawiły się „nowe” klany. Niektóre ze starszych się zmieniły. Rodzina Senju, tym razem cała uzbrojona w Mokuton, zaczyna znowu kwitnąć dzięki genom świetnie znanego nam strasznego kapitana. To samo w przypadku Uzumaki. Chociaż Sakura padła ofiarą Czwartej Wojny, Naruto robił co mógł, by zwiększyć arsenał Liścia.
Do życia powrócił też klan Uchiha. Ponieważ mistrz gry zajmujący się Konoha na Shinsei praktykuje politykę – nie zawierać w materiałach informacji, których postaci nie mają szansy zdobyć – nikt nie wie skąd się wzięli. Warto jednak nadmienić, że nie są już tak potężni jak kiedyś. Ich wyjątkowe oczy są bardzo wycieńczającą zdolnością i okazują się użyteczne tylko wtedy, gdy ich posiadacz dokładnie wie, kiedy ich użyć.
Rokudaime Hokage w historii wioski złamał wiele obietnic, ale kilka najważniejszych definitywnie dotrzymał. Klan Hyuuga obecnie pozbawiony jest wszelkich podziałów, a w rodzinie przewodzą ci, którzy mają najwięcej talentu.
Do wioski dołączyła też całkowita nowość – owiany obecnie tajemnicą religijny klan Kagari, który czci Boga Płomieni i używa niecodziennych technik Fuuin i Katon.
Fabularnie, nie ma co ukrywać, wioska nie jest już tak bardzo sielankowa jak w mandze. Czerń i biel zmieszały się ze sobą, tworząc wiele odcieni szarości. Mnożyć też zaczęły się tajemnice. Co się stało z Demonicznym Lisem? Jakie plany wobec Liścia ma nowo wybrany władca Kraju Ognia? W jaki sposób, tak naprawdę, umarł Rokudaime Hokage? W jaki sposób nowy Hokage poradzi sobie z ogromnymi długami wioski?
Gra w Ukrytym Liściu pozwoli odkryć przynajmniej część tych tajemnic. Lub też na zwyczajną zabawę i szansę odetchnięcia tym samym powietrzem, jakim cieszyły się postaci z mangi. Mistrz gry wioski ma wysokie wymagania tak wobec swoich graczy, jak i siebie samego, wiecznie planując i konstruując potencjalne poboczne wątki, rozwijając fabułę i traktując Liść jako coś więcej, niż tylko podforum do prowadzenia sztywnej sesji. Jeśli jesteś dość sprytny, by grać Nara, lub wystarczająco arogancki, by podjąć się wyzwania noszenia symbolu wachlarza, albo zwyczajnie masz ochotę na wielowarstwową rozgrywkę w głównej wiosce uniwersum, Konoha jest dla ciebie.
Kiri Gakure No Sato
Kiri-Gakure jest wioską dobrze znaną z mangi/anime, jednak zgodnie z fabułą Shinsei, zaszły w niej pewne zmiany, które odróżniają ją od pierwowzoru. Dotyczy to przede wszystkim położenia - w ramach ekspansji terytorialnej wioska znajduje się na zachodnim kontynencie, wobec zniszczonej wioski Shinobi na wyspach podczas wojny z Kuro-Gakure. Mimo to, wyspy nadal pozostają jej miejscem wpływów. Sama wioska mocno czerpie z pierwowzoru, opierając się w głównej mierze na walce różnego rodzaju mieczami oraz mgielnych oraz wodnych technikach. Dalej swą działalność prowadzi Siedmiu Mistrzów Miecza, czy rozbudowane ANBU. W Kiri istnieje możliwość zagrania jednym z sześciu atrakcyjnych klanów, do których należą: Sabataya, Houzuki, Kaguya, Terumi, Yuki i Utakata. W trakcie rozgrywki może zaistnieć możliwość wstąpienia do wspomnianych wcześniej Mistrzów Miecza, a także do funkcjonujących na terenie Kiri zwierzęcych świątyń: rekina, jastrzębia lub wielkich małż. Poza nimi, istnieje świątynia jashinistów, wśród których wybrani z wybranych obdarzeni mogą zostać prawdziwie potężnym, sekretnym błogosławieństwem. Krążą również wieści, jakoby gdzieś w wiosce ukrywany był Trzyogoniasty Olbrzymi Żółw. Osoby wybierające jako swoją wioskę Kiri, mogą liczyć także na masę dedykowanych dla Ukrytej Mgły technik, a także dwie ukryte, unikalne drogi miecza. Wszystkie te elementy sprawiają, że Kiri jest złożoną, ciekawą, intrygującą wioską, w której fabule pojawia się wiele unikalnych możliwości, a gracze, podejmujący się grania w wiosce mogą liczyć na interesującą rozgrywkę z wieloma możliwościami rozwoju zarówno pod względem mechanicznym, jak i fabularnym.
KumoGakure no Sato
"Wioska Ukrytego Obłoku"
KumoGakure no Sato leży w północno - wschodniej części starego kontynentu, pośród strzelistych gór i... Chwila, chwila. Obszerny opis kraju jaki i samej wioski przeczytasz w odpowiednim temacie. Będą oczywiście i inne topici informacyjne jak np. typowa postawa Shinobi Ukrytego Obłoku czy też ważne osobistości, o których powinieneś wiedzieć. Wioska jak każda inna posiada unikatowe klany, do których dostanie się jest już jakimś wyróżnieniem na samym początku gry. Co mogę powiedzieć o samych klanach? Ano jest ich na chwilę obecną sześć. Cztery zaczerpnięte prosto z mangi, oraz dwa autorskie, wpasowujące się w klimat całej osady. Tak więc, gdy tylko zdecydujesz się zagrać w KumoGakure masz możliwość pokierowania Yotsuki, Raijin, Arashi, Yonagi, Sosei czy Jisoku. Same nazwiska mogą być enigmatyczne, ale nikt oczywiście nie każe iść Ci w ciemno. Każda rodzina ma poświęcony oddzielny temat, gdzie znajdziesz masę potrzebnych informacji oraz unikatowe techniki, których może nauczyć się tylko i wyłącznie przedstawiciel danego rodu. Jednak by przybliżyć Ci trochę te klany, pokrótce je opiszę.
- Yotsuki: rodzina władców, od początku powstania wioski właśnie z tej rodziny wybierany jest RaiKage. Specjalizują się głównie w NinJutsu wspierającym ich unikatowe TaiJutsu;
- Raijin: klan autorski. Arystokraci, patrzący na innych z góry. Zdolności jakimi zostali obdarzeni daje im taki przywilej. Stawiają wyłącznie na NinJutsu. Żywiołowym. Będąc bardziej dokładnym elektrycznym. Ah, zapomniał bym. To co jest w nich najfajniejsze to ich ciała, które mogą zmieniać się ładunki elektryczne.
- Arashi: kolejny klan autorski. Również rodzina z wyższych sfer, jednak są bardziej życzliwi dla zwykłych zjadaczy chleba od Raijin. Ten klan, jak w sumie większość w Kumo, stawia na NinJutsu. To co ta rodzina robi z technikami Raiton jest czymś wyjątkowym, jednak prawdziwą potęgę pokazują dopiero podczas burzy.
- Yonagi: pierwszy z trzech klanów, który wykształcił w sobie dodatkową naturę Chakry. Po połączeniu ognia i ziemi przedstawiciele tego klanu mogą wytworzyć lawę. Jednak nie taką typową lawę. Youton, którego używają jest... gumowy i nastawiony głównie na defensywę. Sam klan jest niesamowicie inteligentny, a głowa rodu przynależy do organizacji, której zadaniem jest obrona KumoGakure no Sato.
- Sosei: drugi klan posiadający zaawansowaną naturę Chakry. W ich przypadku po połączeniu wody i prądu powstaje element burzy. Najprościej go można opisać jako lasery. Żywioł jest wysoce efektywnym połączeniem, przez co sam klan jest cenioną siłą ofensywną w wiosce.
- Jisoku: ostatni klan, który potrafi łączyć ze sobą dwa podstawowe elementy (ziemi i elektryczności) by powstał trzeci, doskonalszy (element magnetyzmu). Rodzina zna doskonale swoje mocne i słabe strony, dlatego też sami stawiają siebie w roli wsparcia aniżeli jednostka uderzeniowa.
Po za klanami w wiosce istnieje kilka organizacji (m. in. ANBU czy Seinshatai) czy świątyń (smoka oraz małpy). Wypadałoby powiedzieć kilka słów o samej fabule wioski pewnie. Ja niestety jestem temu przeciwny ponieważ zdradzanie poszczególnych wątków może popsuć zabawę. Mogę jedynie powiedzieć, że ogólny zarys jest już przygotowany i czeka na śmiałków, którzy sami nią pokierują poprzez swoje decyzje. Materiały wioskowe stoją na wysokim poziomie, jak zresztą wszystkie znajdujące się na forum.
IwaGakure no Sato
Witamy w odnowionej i odświeżonej Wiosce Skały! W naszej wersji fabuły IwaGakure no Sato jest wioską, którą IwaGakure no Sato
Witamy w odnowionej i odświeżonej Wiosce Skały! W naszej wersji fabuły IwaGakure no Sato jest wioską, którą można porównać do kapitalistycznych Chin, gdzie wyzysk biednych i przepych bogatych łączą się na idealnie zaplanowanych ulicach, gdzie wojsko, czyli w tym przypadku Wy, potencjalni Shinobi i Kunoichi, wysyła się do pacyfikowania zbuntowanych wiosek górników, do ochrony drogich transportów wiozących rękodzieła najlepszych rzemieślników osady, jak również rudy metali, materiały budowlane i wiele innych! Nie brakuje też niewielkich powstań, czy ludzi przeciwnych obecnemu ustrojowi. Wioska rozdarta jest na dwa obozy: sprytnych, chciwych nowobogackich, pragnących dorobić się na bogactwach naturalnych Kraju Ziemi, oraz na biednych, bezsilnych działaczy praw człowieka, próbujących znieść wyzysk i nieludzkie traktowanie pracowników. Waszą rolą jest zdecydowanie, za którą stroną się opowiecie i dla której strony będziecie działać! To od Was zależy, jak IwaGakure będzie wyglądała jutro. Chcecie, by Wasze postaci odegrały istotne role? Chcecie wspomóc buntowników albo obecny ustrój? Czy po prostu chcecie polatać, znikać i manipulować wieloma żywiołami? Jeśli tak, to Wioska Skały czeka na Was!
Hizashi-Gakure no Sato
Hidden village of Sunrays.
Hizashi oferuje rozgrywkę w nieco innym klimacie niż pięć wielkich wiosek Shinobi. Przede wszystkim Hizashi stara się trzymać nieco bliżej prawdziwego konceptu ninja – szpiegostwa i zabójstw po cichu. Cała wioska funkcjonuje jak duży kartel specjalizujący się w handlu informacją i życiem. Wioska na dzień dzisiejszy ma do zaproponowania trzy klany: władczą rodzinę Budou, inteligentnych taktyków Seinushi oraz niezrównoważonych barbarzyńców Yato. Posiada także trzy „świątynie” pozwalające na posiadanie własnego typu przyzwania (jak ropuchy czy węże w oryginalnym Naruto) a są to feniksy, lisy i króliki. Aktualnie wioska posiada tylko jedną organizację do której gracz może dołączyć, jednak w planach jest rozwinięcie tego aspektu. System specjalizacji wioskowych wyróżnia się na tle innych wiosek pod tym względem, że zamiast standardowego tematu z którego można wybierać techniki/atuty daje on możliwość wybrania jednej z czterech ścieżek które nie tylko dają unikalne zdolności graczom, ale ukierunkowują one rozwój fabularny postaci. Z racji na niekanoniczność wioski istnieją wręcz nieograniczone możliwości jej rozwoju – oznacza to, że w przeciwieństwie do pięciu wielkich wiosek nie ma praktycznie żadnych łańcuchów które mogłyby powstrzymywać od dodawania nowych materiałów do osady.
Klimat Hizashi jest nieco specyficzny. W pewnym sensie dobrym porównaniem byłoby to z Higurashi no naku Koro ni. – jeśli ktoś się z tym zetknął. Wyjaśniając nieco szerzej – atmosfera w wiosce ma dwa wyraźne końce. Z jednej strony codzienność w Hizashi jest bardzo wesoła i pełna żartów. Występuje tu mnóstwo postaci mających mnóstwo elementów komicznych, zaś z drugiej strony… jeśli tylko zajrzeć głębiej to w prawie każdym miejscu znajdzie się brudy których niekoniecznie chce się dotykać. Niewolnictwo, półświatek, ciemne sekrety największych z rodów zarówno pośród ninja jak i arystokracji nie parającej się ninjutsu, zagrywki polityczne… to tylko te aspekty ciemnej strony o które nietrudno wszędzie indziej. Praktycznie każda istniejąca postać wprowadzoną do gry ma swoją własną – stosunkowo ciemną - fabułę która tylko czeka na graczy chcących ją odkryć i poznać.
Serdecznie ZapraszamyKurogakure no Sato
Wioska Ukrytego Mroku
KuroGakure to wioska autorska, która nawet położona jest na innym kontynencie, niż ten znany z mangi i anime. Położona na wschodzie świata gry, w krainie zwanej Akuma no Kuni, czyli Krainie Demonów, zdążyła już pokazać swoją obecność. Inwazja ninja z niej, zwanych także Kurostworami, sprawiła, że cztery z pięciu wielkich wiosek zostały zniszczone a zachodni kontynent splądrowany. W trakcie tej wielkiej wojny, stracili oni jednak swojego potężnego przywódcę i zostali zmuszeni do odwrotu. Teraz jednak powoli podnoszą głowy, przypominając sobie dawną chwałę i myśląc o jej odzyskaniu.
Zostawmy jednak historię i porozmawiajmy o Kuro. Jest to dosyć zacofana, wyjątkowo niestabilna wioska, która sposobem działania może przypominać dawne hordy mongolskie. Mając silnego przywódcę, wszystko gra jak w zegarku i można wyruszać na podbój świata. Jednak, jeżeli trafi się słabszy władca, cała zbudowana potęga może runąć w ułamku sekund, a nawet może dojść do wojny domowej, co już się zdarzało. Także przewroty, zabójstwa i zamachy nie byłyby niczym nowym.
Samo Kuro jest oparte na sile. Nie ważne jakiej jesteś płci, z jakiej rodziny pochodzisz czy ile zarabiasz. Liczy się tylko siła – oczywiście nie ta czysto fizyczna, ale ogólna mieszanka wpływów i umiejętności. Doprowadziło to do czegoś na wzór prostego systemu feudalnego, między protektorem a chronionym. „Ty chronisz mnie i dzięki temu jesteś silniejszy, bo w razie czego możesz na mnie liczyć”, co jest szczególnie ważne, gdyż w wiosce nie ma funkcjonującego prawa, o sądach nie mówiąc. Jeżeli ktoś zrobił ci krzywdę, możesz odwołać się do swojego protektora. Czasem to pomoże, innym razem może doprowadzić do krwawej łaźni, która przerodzi się w wojnę domową. Ot, urok Kuro!
Rzecz jasna, znajdują się tutaj klany. Ich nazwy nic nie mówią, ale można odnaleźć tu użytkowników meitonu (elementu ciemności), ninja mieszających swoją krew z chakrą, by z tej mieszanki stworzyć specyficzną broń, medyków mających armię posłusznych zombie czy ludzi, którzy mogą zmieniać się w bestie. Poza tym można odnaleźć się w organizacji doskonałych łuczników, czy spróbować opanować bestię jaką jest Byakurei. Poza tym w Wiosce Ukrytego Mroku czeka wiele ukrytych wątków, zaczynając od organizacji o której nic nie wiadomo, kończąc na własnej ścieżce fabularnej dla każdego gracza, w szczególności, jeśli zdecydował się na grę w klanie!
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 1
- Rejestracja: poniedziałek, 9 listopada 2020, 19:59
Ultima Online z RPG na żywo
Cześć! Jeśli lubisz dobre rpg, a lepiej jeśli wiesz co to odgrywanie postaci na żywo to zapraszamy do naszego świata Ultimy Online. Nasz shard (serwer) osadzony jest w świecie J.R.R.Tolkiena i graczom podczas rozgrywki narzucone są ramy tegoż świata. Jeśli marzyłeś o grze gdzie jest możliwe prowadzenie postaci w stylu Strażnika Północy, czy wesołego Hobbita farmera a może nawet myślałeś o dołączeniu do strony ciemności, Angmaru w którym rządzi Czarnoksiężnik, to wszystko jest możliwe, a nawet dużo więcej! W naszym świecie to gracze są rzemieślnikami i cały ekwipunek wytwarzają sami, między innymi: torby, zbroje stalowe i skórzane, meble, oswajają zwierzęta, uprawiają rośliny i przygotowują żywność, handlują i wiele innych! Nasz shard jest darmowy, przygotowywany przez graczy dla graczy, w żaden sposób nie zarabiamy na nikim, szukamy tylko dobrych rpgowców a być może i Game Masterów prowadzących fabułę. To nasz discord: https://discord.gg/RKgytvd a strony www nie podaję, żeby nie było nabijania wejść na siłę. Shard nazywa się Endore Middle Earth także zapraszam na discorda z pytaniami o kłopotliwą jeszcze instalacje i tworzenie postaci. Szukamy przede wszystkim dobrej zabawy w rpg =]
Widziałem też w wyszukiwarce stary link od kolegi, gdy serwer jeszcze działał, teraz reaktywowaliśmy się po latach. UO to obecnie mocno retro gra z wysokim progiem wejścia, ale warto. Na naszym serwerze toczy się właśnie wojna między Dunlandczykami a krajem Bree, z pomocą GMów kolejne budowle są podpalane. Jeśli macie jakieś pytania to walcie śmiało, tutaj, albo lepiej na discordzie. Ogólnie wiem żem cienizna na tym forum, nowy gościu i od razu się reklamuje, ale wolałbym być postrzegany jako poszukujący ludzi do zabawy w rpg, a pamiętałem o Tawernie, ponieważ czytałem was kiedyś kiedyś na płytka cdaction. Ktoś chętny ?
Widziałem też w wyszukiwarce stary link od kolegi, gdy serwer jeszcze działał, teraz reaktywowaliśmy się po latach. UO to obecnie mocno retro gra z wysokim progiem wejścia, ale warto. Na naszym serwerze toczy się właśnie wojna między Dunlandczykami a krajem Bree, z pomocą GMów kolejne budowle są podpalane. Jeśli macie jakieś pytania to walcie śmiało, tutaj, albo lepiej na discordzie. Ogólnie wiem żem cienizna na tym forum, nowy gościu i od razu się reklamuje, ale wolałbym być postrzegany jako poszukujący ludzi do zabawy w rpg, a pamiętałem o Tawernie, ponieważ czytałem was kiedyś kiedyś na płytka cdaction. Ktoś chętny ?
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 5
- Rejestracja: sobota, 21 listopada 2020, 15:40
- Lokalizacja: Zapomniane Krainy
- Kontakt:
[D&D 5e] Mini kampania: Droga do Wrót Baldura
Chciałbym podzielić się z Wami fanowskim tłumaczeniem darmowej mini-kampanii The Road to Baldur’s Gate, opublikowanej przez portal dndbeyond.com.
Stanowi ona wprowadzenie do przygody Baldur’s Gate: Descent into Avernus.. W styczniu 2021 r. nastąpi premiera polskiej wersji językowej tej przygody wydanej przez Rebela.
Pozdrawiam
Stanowi ona wprowadzenie do przygody Baldur’s Gate: Descent into Avernus.. W styczniu 2021 r. nastąpi premiera polskiej wersji językowej tej przygody wydanej przez Rebela.
Pozdrawiam
- BAZYL
- Zły Tawerniak
- Posty: 4853
- Rejestracja: czwartek, 12 sierpnia 2004, 09:51
- Numer GG: 3135921
- Skype: bazyl23
- Lokalizacja: Słupsk/Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: Ciekawe linki
Akademia Jedi z Yavin IV - grupa roleplayowa w świecie Gwiezdnych Wojen. Grają w zmodowaną wersję starej gry Jedi Knight: Jedi Academy. Zapraszamy!
Pierwszy Admirał Niezwyciężonej Floty Rybackiej Najjaśniejszego Pana, Postrach Mórz i Oceanów, Wody Stojącej i Płynącej...