Faceci o kobietach

Tutaj poruszamy wszystkie tematy, których nie da się upchnąć powyżej...
Soreh
Majtek
Majtek
Posty: 77
Rejestracja: czwartek, 13 kwietnia 2006, 21:53
Lokalizacja: Piekłopolis
Kontakt:

tst

Post autor: Soreh »

Dwa [?] Kfiatki

Usłyszane od koleżanki:
Miejscowa "budowlanka", lekcja z Biologi, nauczycielka odpytuje ucznia -
Nauczycielka: Wymień trzy zwierzęta żyjące w lesie równikowym.
Uczeń: Erm... Tata pantera, mama pantera i mała panterka :D
Dostał zaliczenie...

Nie wiem czy to ktoś uzna za śmieszne, ale dla mnie to zemsta losu w formie okrutnego żaru, za to, że się urodziłem...
Jestem uczniem liceum profilowanego na profilu socjalnym [psychologia, socjologia, pedagogika i etc.]. W mojej klasie na pierwszym roku było 36 uczniów, i była to największa klasa w szkole. W czym leży dowcip? Otóż na te 36 uczniów jestem jedynym facetem... -.=.-#
PIERWSZY KTÓRY POWIE ŻE MAM FAJNIE - ZGINIE!!! >.=.<#
.:| Samozwańczy Pogromca Języka Polskiego |:.
Obrazek
Soreh
Majtek
Majtek
Posty: 77
Rejestracja: czwartek, 13 kwietnia 2006, 21:53
Lokalizacja: Piekłopolis
Kontakt:

Re: Kfiatki z życia

Post autor: Soreh »

Phoven pisze:Mów za siebie. ;P No chyba, że Soreh ma niefart i klasę całą w paszczurach. ;P A jak jeszcze dochodzi pewien szkolny syndrom to jest rzeczywiscie źle. ;P
Tak konkretniej to w mojej klasie większą grupę stanowią dziewczyny pokroju Sylwusi... -.=.-# Ktoś rozumie teraz mój ból?...
.:| Samozwańczy Pogromca Języka Polskiego |:.
Obrazek
Brzoza
Bosman
Bosman
Posty: 1796
Rejestracja: poniedziałek, 26 lutego 2007, 10:52
Numer GG: 0
Lokalizacja: Freistadt Danzig

Re: Kfiatki z życia

Post autor: Brzoza »

Tak konkretniej to w mojej klasie większą grupę stanowią dziewczyny pokroju Sylwusi... -.=.-# Ktoś rozumie teraz mój ból?...