Oto macie przed sobą mój autorski podręcznik Tales! opierany na standardowym, ale bardzo baśniowym klimacie fantasty. Starałem się podczas pisania zmieniać narrację, moim celem było byście po lekturze pomyśleli: To jest baśń, rzeczywiście, ale nie do końca dla dzieci
Ale uwaga: Jest tego sporo, a robiła to jedna, jedyna osoba. Wciąż piszę, ale... hmmm, jednej osobie jest ciężko wszystko objąć umysłem, na pewno są jakieś nieścisłości związane z, bo ja wiem, mechaniką, walką czy jakieś niedopowiedzenia. Oczywiście ogrom błędów ortograficznych... ale przy tym... hm, spotkałem się z opinią że jest spory potencjał. Jakby trochę ubarwić świat, uczynić go "oryginalniejszym", cytując
Tak więc - proszę o komentarze, nie muszą być łaskawe, oraz (jeśli kogoś zainteresuje) proszę o kontakt, o na ten numer: 2279828 Albo na PW. Jeśli wam się podoba kopiujcie to, róbcie z tym co chcecie, hulaj duszo, praw autorskich nie ma
Tales! Gra Fabularna (szukam komentatora i ludzi do pomocy)
-
- Mat
- Posty: 453
- Rejestracja: środa, 4 listopada 2009, 10:31
- Numer GG: 0
Tales! Gra Fabularna (szukam komentatora i ludzi do pomocy)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Osobiście to upek mi się podoba - wciągający i łączący wszystkie postacie
-
- Mat
- Posty: 441
- Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
- Numer GG: 2797417
Re: Tales! Gra Fabularna (szukam komentatora i ludzi do pomocy)
Na razie sobie przeglądam i wrażenie mam pozytywne. Powinieneś dodawać do tego rabat na okulistę od razu, bo czytanie 53 stron na ekranie jest nieprzyjemne co najmniej.
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
- Solarius Scorch
- Bosman
- Posty: 1859
- Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
- Numer GG: 0
- Skype: solar_scorch
- Lokalizacja: Cyprysowe Źródła
Re: Tales! Gra Fabularna (szukam komentatora i ludzi do pomocy)
Ok, pobrałem plik i zacząłem przeglądać.
Jakie uwagi mogę mieć w tym momencie?
1. Pseudostaropolszczyzna. Uch, nie lubię. Ale może to tylko ja.
2. "W Marcerdorii, dość niebezpiecznym światku, nieprzerwanie najpopularniejszym sposobem zarabiania na życie są ataki na kupców." Rozumiem że to żart?
3. Test o trudności 20 okresla się jako "łatwy" - a to ciekawe, bo wychodzi że przeciętna wartość współczynnika to ok. 10 (skoro 13 to relatywnie sporo); oznacza to, że przeciętnemu człowiekowi czynność łatwa powodzi się w połowie przypadków. Ja pier*lę taką łatwość. [Rozumiem że w niektórych przypadkach dodaje się jeszcze skilla ale w omawianym - nie.]
4. Nazwy niektórych współczynników trochę kalekie i niezgrabne, ale do samego zestawu się nie przyczepię (chyba że później coś wpadnie). Nie dałoby się ich nazwać np.: Siła, Zręczność, Kondycja, Intelekt, Wytrzymałość, Komunikacja i Moc? Moim zdaniem brzmiałoby zręczniej, a przecież wymyśliłem to na poczekaniu.
5. Rzut k20... powiedzmy, że wolałbym 2k6 albo 3k6, co daje ładniejszy wykres dzwonowy (na k20 na każdy wynik jest taka sama szansa, co oznacza że stosunkowo łatwo spieprzyć test nawet będąc arcymistrzem).
6. Podoba mi się na pierwszy rzut oka jak mechanika jest pomyślana (punkty sukcesu/porażki, pomaganie sobie itp.) - ma potencjał i nie jest przekombinowane jak w d20. Dobre ogólne wrażenie.
7. Rasy - no, tu już trudno oceniać. Wydaje mi się jednak, że zbyt mocno położyłeś podziały: ludzie handlują i rządzą, elfy niby to mieszkają w miastach ale trudnią się głównie ginięciem w pogromach itd. - czyli co, nie ma ludzi rolników, albo np. elfów którzy wysoko zaszli (niechby i w hierarchii przestępczej)? Poza tym opisy są straszliwie stereotypowe, te pierdzące krasnoludy, gnomy z wielkimi nosami itp. - wiadomo że o rasie trzeba napisać czym się odróżnia od innych, ale z tym wręcz za bardzo nie da się pracować tworząc postać. Za to niezłe nawet są rasy oryginalne, jak Kerthci (chyba kerthci?) których ja kategoryzuję jako orków, ale nie takich do końca stereotypowych (więc jest tu przewaga nad np. krasnalami). Ci haszaszyni jednak są strasznie namieszani - ich cechą rasową jest przede wszystkim ćpanie??? Honestly, przed cechami fizycznymi, kulturą itp.? i jeszcze mają wszyscy jeden zawód? Pogubiłem się...
8. Dawanie kobietom premii do uwodzenia i uroku to dość śliska sprawa, ja bym raczej dał premię do Negocjacji.
9. "Mechanika "Tales" jest wyjątkowo wredna i denerwująca" - bonus za szczerość!!!
10. Umiejętności niezwiązane z walką - przyznam, że nie zakumałem jak dokładnie działają te zestawy. Mógłbyś rozjaśnić?
11. Manewry w walce - no ja się poddaję, nie wiem o co w tym chodzi... A szkoda, bo wygląda jazdowo.
12. "Zabijarka" - ROTFL! Będę używał tego słowa!
13. Magia - podoba mi się. Można się czepiać szczegółów, ale całość jest zgrabna. Świetne opisy.
14. Naliczanie ran jest logiczne i zabawne, no i nie ma HP. Wielki plus.
15. Opis krain - jeszcze nie przeczytałem.
Podsumowując: system ma kurde potencjał. Jest bardzo archaiczny w stylu (zaleciało latami 80.), ale to wcale nie wada. Pomimo że sporo narzekałem, jestem pod pozytywnym wrażeniem i nawet się podjarałem.
Co do mechaniki jeszcze to wydała mi się ona nie tyle trudna, co mętnie wyjaśniona (a miejscami nawet wcale). Nie skumałem w ogóle tej walki...
Słowem, jak na system w budowie jest nieźle.
Jakie uwagi mogę mieć w tym momencie?
1. Pseudostaropolszczyzna. Uch, nie lubię. Ale może to tylko ja.
2. "W Marcerdorii, dość niebezpiecznym światku, nieprzerwanie najpopularniejszym sposobem zarabiania na życie są ataki na kupców." Rozumiem że to żart?
3. Test o trudności 20 okresla się jako "łatwy" - a to ciekawe, bo wychodzi że przeciętna wartość współczynnika to ok. 10 (skoro 13 to relatywnie sporo); oznacza to, że przeciętnemu człowiekowi czynność łatwa powodzi się w połowie przypadków. Ja pier*lę taką łatwość. [Rozumiem że w niektórych przypadkach dodaje się jeszcze skilla ale w omawianym - nie.]
4. Nazwy niektórych współczynników trochę kalekie i niezgrabne, ale do samego zestawu się nie przyczepię (chyba że później coś wpadnie). Nie dałoby się ich nazwać np.: Siła, Zręczność, Kondycja, Intelekt, Wytrzymałość, Komunikacja i Moc? Moim zdaniem brzmiałoby zręczniej, a przecież wymyśliłem to na poczekaniu.
5. Rzut k20... powiedzmy, że wolałbym 2k6 albo 3k6, co daje ładniejszy wykres dzwonowy (na k20 na każdy wynik jest taka sama szansa, co oznacza że stosunkowo łatwo spieprzyć test nawet będąc arcymistrzem).
6. Podoba mi się na pierwszy rzut oka jak mechanika jest pomyślana (punkty sukcesu/porażki, pomaganie sobie itp.) - ma potencjał i nie jest przekombinowane jak w d20. Dobre ogólne wrażenie.
7. Rasy - no, tu już trudno oceniać. Wydaje mi się jednak, że zbyt mocno położyłeś podziały: ludzie handlują i rządzą, elfy niby to mieszkają w miastach ale trudnią się głównie ginięciem w pogromach itd. - czyli co, nie ma ludzi rolników, albo np. elfów którzy wysoko zaszli (niechby i w hierarchii przestępczej)? Poza tym opisy są straszliwie stereotypowe, te pierdzące krasnoludy, gnomy z wielkimi nosami itp. - wiadomo że o rasie trzeba napisać czym się odróżnia od innych, ale z tym wręcz za bardzo nie da się pracować tworząc postać. Za to niezłe nawet są rasy oryginalne, jak Kerthci (chyba kerthci?) których ja kategoryzuję jako orków, ale nie takich do końca stereotypowych (więc jest tu przewaga nad np. krasnalami). Ci haszaszyni jednak są strasznie namieszani - ich cechą rasową jest przede wszystkim ćpanie??? Honestly, przed cechami fizycznymi, kulturą itp.? i jeszcze mają wszyscy jeden zawód? Pogubiłem się...
8. Dawanie kobietom premii do uwodzenia i uroku to dość śliska sprawa, ja bym raczej dał premię do Negocjacji.
9. "Mechanika "Tales" jest wyjątkowo wredna i denerwująca" - bonus za szczerość!!!
10. Umiejętności niezwiązane z walką - przyznam, że nie zakumałem jak dokładnie działają te zestawy. Mógłbyś rozjaśnić?
11. Manewry w walce - no ja się poddaję, nie wiem o co w tym chodzi... A szkoda, bo wygląda jazdowo.
12. "Zabijarka" - ROTFL! Będę używał tego słowa!
13. Magia - podoba mi się. Można się czepiać szczegółów, ale całość jest zgrabna. Świetne opisy.
14. Naliczanie ran jest logiczne i zabawne, no i nie ma HP. Wielki plus.
15. Opis krain - jeszcze nie przeczytałem.
Podsumowując: system ma kurde potencjał. Jest bardzo archaiczny w stylu (zaleciało latami 80.), ale to wcale nie wada. Pomimo że sporo narzekałem, jestem pod pozytywnym wrażeniem i nawet się podjarałem.
Co do mechaniki jeszcze to wydała mi się ona nie tyle trudna, co mętnie wyjaśniona (a miejscami nawet wcale). Nie skumałem w ogóle tej walki...
Słowem, jak na system w budowie jest nieźle.
Może raczej kup sobie większy monitor, albo właśnie zbadaj sobie wzrok. Jeśli boisz się 53 stron, to jak w ogóle siadać do czytania czegokolwiek w necie?Matysz pisze:Na razie sobie przeglądam i wrażenie mam pozytywne. Powinieneś dodawać do tego rabat na okulistę od razu, bo czytanie 53 stron na ekranie jest nieprzyjemne co najmniej.
-
- Marynarz
- Posty: 290
- Rejestracja: poniedziałek, 29 grudnia 2008, 13:44
- Numer GG: 2609448
- Lokalizacja: Ostrowiec
- Kontakt:
Re: Tales! Gra Fabularna (szukam komentatora i ludzi do pomocy)
Hmm... Mogłeś to przerobić jakimś programem na PDF - wygodniej się czyta. Jest chociażby coś takiego jak Abby PDF Transformer. Przerobi w łatwy sposób plik na PFD'a. Zresztą, wystarczy zapisać Wordem jako PDF. Moim zdaniem to wygodniejsza forma.
Tak samo jak Matysz sobie przeglądam. Wypadałoby zmienić czcionkę (chyba, że to u mnie tylko) bo:
W sumie to pierwsze co mi się w oczy rzuciło. Jak tylko przeczytam to dam znać, chociaż po przejrzeniu stwierdzam, że mnie nie odstrasza i wygląda nawet okej.
Tak samo jak Matysz sobie przeglądam. Wypadałoby zmienić czcionkę (chyba, że to u mnie tylko) bo:
W sumie to pierwsze co mi się w oczy rzuciło. Jak tylko przeczytam to dam znać, chociaż po przejrzeniu stwierdzam, że mnie nie odstrasza i wygląda nawet okej.
-
- Kok
- Posty: 1304
- Rejestracja: środa, 25 lutego 2009, 16:48
- Numer GG: 28552833
- Lokalizacja: Police
Re: Tales! Gra Fabularna (szukam komentatora i ludzi do pomocy)
ja nie piszę żadnych opini po przy systemie trochę pomagałem( troszeczkę) i wydaje mi się że tekst typu "praw autorskich nie ma" nie jest zbyt dobry - każdy może skopiować go i wrzucić na inną stronę jako własny , tak?
Chciałbym tylko wtrącić swoje zdanie: SYSTEM NIE BYŁ JESZCZE TESTOWANY W PRAKTYCE dlatego Solarius niektóre rzeczy ( w tym testy ) mogą się wydawać dziwne. Pewnie za parę tygodniu zostanie wrzucona wersja poprawiona
Chciałbym tylko wtrącić swoje zdanie: SYSTEM NIE BYŁ JESZCZE TESTOWANY W PRAKTYCE dlatego Solarius niektóre rzeczy ( w tym testy ) mogą się wydawać dziwne. Pewnie za parę tygodniu zostanie wrzucona wersja poprawiona
00088888000
-
- Mat
- Posty: 453
- Rejestracja: środa, 4 listopada 2009, 10:31
- Numer GG: 0
Re: Tales! Gra Fabularna (szukam komentatora i ludzi do pomocy)
w tym wypadku - kwestia gust1. Pseudostaropolszczyzna. Uch, nie lubię. Ale może to tylko ja.
(ironia)2. "W Marcerdorii, dość niebezpiecznym światku, nieprzerwanie najpopularniejszym sposobem zarabiania na życie są ataki na kupców." Rozumiem że to żart?
hmmm, tak, prawda, ale skill z zasady wynosi 5 - 7, czasem nawet 10. To dużo daje. Ale masz rację, dość zawyżenie jest. Będę nad tym pracował, ale brak mi matematycznej głowy. Może miałbyś ochotę pomóc?3. Test o trudności 20 okresla się jako "łatwy" - a to ciekawe, bo wychodzi że przeciętna wartość współczynnika to ok. 10 (skoro 13 to relatywnie sporo); oznacza to, że przeciętnemu człowiekowi czynność łatwa powodzi się w połowie przypadków. Ja pier*lę taką łatwość. [Rozumiem że w niektórych przypadkach dodaje się jeszcze skilla ale w omawianym - nie.]
racja, święta racja, chciałem żeby było oryginalnie, wyszło popieprzenie. Będzie poprawione.4. Nazwy niektórych współczynników trochę kalekie i niezgrabne, ale do samego zestawu się nie przyczepię (chyba że później coś wpadnie). Nie dałoby się ich nazwać np.: Siła, Zręczność, Kondycja, Intelekt, Wytrzymałość, Komunikacja i Moc? Moim zdaniem brzmiałoby zręczniej, a przecież wymyśliłem to na poczekaniu.
taak... ale chyba już zbyt długo pracowałem nad system z k20 żeby wszystko zmieniać... a może... hm, na razie nie.5. Rzut k20... powiedzmy, że wolałbym 2k6 albo 3k6, co daje ładniejszy wykres dzwonowy (na k20 na każdy wynik jest taka sama szansa, co oznacza że stosunkowo łatwo spieprzyć test nawet będąc arcymistrzem).
a dziękuję, dziękuję... cóż, wymaga dopracowania... i matematycznej głowy - patrz wyżej.6. Podoba mi się na pierwszy rzut oka jak mechanika jest pomyślana (punkty sukcesu/porażki, pomaganie sobie itp.) - ma potencjał i nie jest przekombinowane jak w d20. Dobre ogólne wrażenie.
tak, rasy to element który trzeba a) podrasować b) poprawić c) nieco innowacyjności dodać. Rasy - no, tu już trudno oceniać. Wydaje mi się jednak, że zbyt mocno położyłeś podziały: ludzie handlują i rządzą, elfy niby to mieszkają w miastach ale trudnią się głównie ginięciem w pogromach itd. - czyli co, nie ma ludzi rolników, albo np. elfów którzy wysoko zaszli (niechby i w hierarchii przestępczej)? Poza tym opisy są straszliwie stereotypowe, te pierdzące krasnoludy, gnomy z wielkimi nosami itp. - wiadomo że o rasie trzeba napisać czym się odróżnia od innych, ale z tym wręcz za bardzo nie da się pracować tworząc postać. Za to niezłe nawet są rasy oryginalne, jak Kerthci (chyba kerthci?) których ja kategoryzuję jako orków, ale nie takich do końca stereotypowych (więc jest tu przewaga nad np. krasnalami). Ci haszaszyni jednak są strasznie namieszani - ich cechą rasową jest przede wszystkim ćpanie??? Honestly, przed cechami fizycznymi, kulturą itp.? i jeszcze mają wszyscy jeden zawód? Pogubiłem się...
chyba kwestia ostatnich szlifów...8. Dawanie kobietom premii do uwodzenia i uroku to dość śliska sprawa, ja bym raczej dał premię do Negocjacji.
hahah! tak! święta, niezachwiana prawda!9. "Mechanika "Tales" jest wyjątkowo wredna i denerwująca" - bonus za szczerość!!!
pardon? w sensie że... działa to tak że jak wykupisz jakąś umiejętność na np. 6, to do wyniku na kości k20 możesz dodać właśnie to 6, oprócz wartości współczynnika.10. Umiejętności niezwiązane z walką - przyznam, że nie zakumałem jak dokładnie działają te zestawy. Mógłbyś rozjaśnić?
proszę... przeczytaj raz jeszcze walkę, spróbuj się wczuć... tam nie ma tur, są tylko akcje. Pierwsza sekunda to dojście do zwarcia, potem szybki wiraż i już jest ostateczny cios... Wiem że mętnie wyjaśnione, ale spróbuj przeczytać, bo w tym się kryje siła: używanie kolejny akcji szermierczych prowadzi do ciągłych odskoków, próbowania podejścia wroga i tak dalej.11. Manewry w walce - no ja się poddaję, nie wiem o co w tym chodzi... A szkoda, bo wygląda jazdowo.
hem hem. Hem hem. Może trochę nie w klimacie?12. "Zabijarka" - ROTFL! Będę używał tego słowa!
cóż, jakie szczegóły? Chciałbym je poprawić możliwie jak najszybciej, a w tej chwili nie mam już sił do własnoręcznego szukania Dzięki za pochwałę, cieszę się że ci się podobało13. Magia - podoba mi się. Można się czepiać szczegółów, ale całość jest zgrabna. Świetne opisy.
taaa... wiem, to spory plus, ale gdzie teraz szukać HP? Niczym się nie wyróżnia, no oprócz fajnych ran, dzięki ponowne14. Naliczanie ran jest logiczne i zabawne, no i nie ma HP. Wielki plus.
Oooo... proszę, przeczytaj. To w końcu serce każdego systemu, jestem ciekawy twojej opinii15. Opis krain - jeszcze nie przeczytałem.
Osobiście to upek mi się podoba - wciągający i łączący wszystkie postacie
- Solarius Scorch
- Bosman
- Posty: 1859
- Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
- Numer GG: 0
- Skype: solar_scorch
- Lokalizacja: Cyprysowe Źródła
Re: Tales! Gra Fabularna (szukam komentatora i ludzi do pomocy)
Joł, już odpowiadam (pomijam punkty, w których do dodania nic nie ma):
W każdym razie trzeba chyba rozdzielić skale trudności testów pomiędzy korzystające ze skilla (poziom łatwy na 20) i niekorzystające (poziom łatwy 1o czy jakoś tak). Wiem że to nieeleganckie, ale tak już ta mechanika ma.
Salut!
O nie, nie nie nie, ja już mam dwa duże projekty na głowie nie licząc IRSu, modowania Call to Power, gier figurkowych, pisania fan fiction i działalności na forach. Dlatego do projektów podłączał się na stałe nie będę, sorki; ale na pewno mogę zawsze coś dodać, skomentować.Wevewolf pisze:hmmm, tak, prawda, ale skill z zasady wynosi 5 - 7, czasem nawet 10. To dużo daje. Ale masz rację, dość zawyżenie jest. Będę nad tym pracował, ale brak mi matematycznej głowy. Może miałbyś ochotę pomóc?3. Test o trudności 20 okresla się jako "łatwy" - a to ciekawe, bo wychodzi że przeciętna wartość współczynnika to ok. 10 (skoro 13 to relatywnie sporo); oznacza to, że przeciętnemu człowiekowi czynność łatwa powodzi się w połowie przypadków. Ja pier*lę taką łatwość. [Rozumiem że w niektórych przypadkach dodaje się jeszcze skilla ale w omawianym - nie.]
W każdym razie trzeba chyba rozdzielić skale trudności testów pomiędzy korzystające ze skilla (poziom łatwy na 20) i niekorzystające (poziom łatwy 1o czy jakoś tak). Wiem że to nieeleganckie, ale tak już ta mechanika ma.
Tak znów wiele pracy to by nie wymagało, 3k6 daje rezultaty 3-18, a to już dość zbliżone do k20... Z drugiej strony użycie k20 to nie jest jakaś wada wprost, po prostu zdaje mi się że na 3k6 (albo i np. 5k4 lub 3k8, jeśli ktoś ma takie zboczenie) byłoby lepiej.Wevewolf pisze:taak... ale chyba już zbyt długo pracowałem nad system z k20 żeby wszystko zmieniać... a może... hm, na razie nie.5. Rzut k20... powiedzmy, że wolałbym 2k6 albo 3k6, co daje ładniejszy wykres dzwonowy (na k20 na każdy wynik jest taka sama szansa, co oznacza że stosunkowo łatwo spieprzyć test nawet będąc arcymistrzem).
Oj trzeba.Wevewolf pisze:tak, rasy to element który trzeba a) podrasować b) poprawić c) nieco innowacyjności dodać
Tzn. jak - będzie zmieniane, było zmieniane, nie będzie zmieniane?Wevewolf pisze:chyba kwestia ostatnich szlifów...8. Dawanie kobietom premii do uwodzenia i uroku to dość śliska sprawa, ja bym raczej dał premię do Negocjacji.
Ale tak po prawdzie, jak pisałem, niest ona nie tyle trudna co mętnie napisana.Wevewolf pisze:hahah! tak! święta, niezachwiana prawda!9. "Mechanika "Tales" jest wyjątkowo wredna i denerwująca" - bonus za szczerość!!!
Nie no, to rozumiem. Chodzi mi o system ich wykupywania, grupowania czwórkami, przyznawania rabatów za posiadane już inne umiejętności itp.Wevewolf pisze:pardon? w sensie że... działa to tak że jak wykupisz jakąś umiejętność na np. 6, to do wyniku na kości k20 możesz dodać właśnie to 6, oprócz wartości współczynnika.10. Umiejętności niezwiązane z walką - przyznam, że nie zakumałem jak dokładnie działają te zestawy. Mógłbyś rozjaśnić?
Coż mi dzwoni, bo też podobny system współtworzyłem. OK, spróbuję się w to wgryźć mając więcej czasu; na razie mas u mnie kredyt zaufania. :>Wevewolf pisze:proszę... przeczytaj raz jeszcze walkę, spróbuj się wczuć... tam nie ma tur, są tylko akcje. Pierwsza sekunda to dojście do zwarcia, potem szybki wiraż i już jest ostateczny cios... Wiem że mętnie wyjaśnione, ale spróbuj przeczytać, bo w tym się kryje siła: używanie kolejny akcji szermierczych prowadzi do ciągłych odskoków, próbowania podejścia wroga i tak dalej.11. Manewry w walce - no ja się poddaję, nie wiem o co w tym chodzi... A szkoda, bo wygląda jazdowo.
Właśnie bardzo w klimacie! W ogóle język podręcznika (pomijając pseudoarchaizmy) bardzo mi się podoba.Wevewolf pisze:hem hem. Hem hem. Może trochę nie w klimacie?12. "Zabijarka" - ROTFL! Będę używał tego słowa!
W sumie nic teraz mi się nie nasuwa, zresztą przy tk uniwersalnym i storytellingowym systemie trudno coś powiedzieć bez testów. Chyba jest dobrze.Wevewolf pisze:cóż, jakie szczegóły? Chciałbym je poprawić możliwie jak najszybciej, a w tej chwili nie mam już sił do własnoręcznego szukania Dzięki za pochwałę, cieszę się że ci się podobało13. Magia - podoba mi się. Można się czepiać szczegółów, ale całość jest zgrabna. Świetne opisy.
Gdzie? Wszędzie. Czym innym są np. poziomy zdrowia z WoDu czy Klanarchii?Wevewolf pisze:taaa... wiem, to spory plus, ale gdzie teraz szukać HP? Niczym się nie wyróżnia, no oprócz fajnych ran, dzięki ponowne14. Naliczanie ran jest logiczne i zabawne, no i nie ma HP. Wielki plus.
Zrobię to ASAP i zdam raport w późniejszym terminie.Wevewolf pisze:Oooo... proszę, przeczytaj. To w końcu serce każdego systemu, jestem ciekawy twojej opinii15. Opis krain - jeszcze nie przeczytałem.
Salut!