Halenvad - szukam tekściarzy

Grafików, autorów, pomocników do systemów autorskich, etc.
ODPOWIEDZ
Syron
Szczur Lądowy
Posty: 5
Rejestracja: czwartek, 12 marca 2009, 17:31
Numer GG: 0

Halenvad - szukam tekściarzy

Post autor: Syron »





Witam serdecznie, zwą mnie Syron i jestem autorem i grafikiem ambitnego w swych zamierzeniach projektu, który opatrzyłem nazwą
Halenvad.

Jestem wielkim fanem ogólnie pojętej fantastyki, w szczególności prozy Tolkiena. W grach RPG siedzę od dziecka i tematyka owa nie jest mi obca.
Z czasem szukałem gier w których mógłbym zaistnieć bardziej osobowo... zacząłem przygodę z grami via www- oczywiście w klimatach fantasy.
Pochłonięty doskonałą zabawą straciłem rok życia i odszedłem z gry z pewnym niedosytem.
Wciąż rozmyślałem nad nowymi pomysłami, koncepcjami, możliwościami rozbudowy i nadania graczom większych możliwości w tego typu grach. W międzyczasie powstawały skrajnie komercyjne i tandetne produkty tego typu (zapewne wszyscy wiedzą jakie tytuły mam na myśli), co jeszcze bardziej nakłaniało mnie do podjęcia prac nad czymś ambitnym i prawdziwym.

Własna koncepcja świata i jego kosmogonia, bogata mitologia i dzieje rozciągłe w wiekach. Własny, prosty język i jego zasady. Kartografia, rozbudowana, różnorodna i dokładna.
Z takimi myślami rozpocząłem Halenvad- projekt, który byłby spełnieniem wszystkich marzeń wymagających graczy.

Powód dla którego piszę to na tym forum jest nader oczywisty. Wiem, że spotykają się tu osoby o niezwykłym potencjale twórczym. Chciałbym Ich nakłonić do zainteresowania się pomysłem... wierzę, że bylibyśmy w stanie stworzyć coś pięknego, naszą perłę.
Zapewne byłaby to świetne zabawa dla całego zespołu (który liczy dopiero dwie osoby !), a wiem, że na zabawie by się nie skończyło.

Chętny jestem podjąć dyskusję wokół tego tematu. Może jakieś ciekawe spostrzeżenia czy propozycje.


Obrazek
Syron
Ostatnio zmieniony czwartek, 12 marca 2009, 21:43 przez Syron, łącznie zmieniany 1 raz.
Ragnar
Marynarz
Marynarz
Posty: 304
Rejestracja: piątek, 16 stycznia 2009, 21:10
Numer GG: 0
Lokalizacja: Szczecin

Re: Halenvad - szukam tekściarzy

Post autor: Ragnar »

Chętny!!!
PS.Gdzie mieszkasz?
Brzoza
Bosman
Bosman
Posty: 1796
Rejestracja: poniedziałek, 26 lutego 2007, 10:52
Numer GG: 0
Lokalizacja: Freistadt Danzig

Re: Halenvad - szukam tekściarzy

Post autor: Brzoza »

Liczę na reakcję społeczności Bramy Światów.
http://bramaswiatow.pl/ To idź tam i sie zapytaj ich.
Z takimi myślami rozpocząłem Halenvad- projekt, który byłby spełnieniem wszystkich marzeń wymagających graczy.
Haha wymagających graczy. Wystarczy że jest DnD i Warhammer. Co więcej do szczęścia potrzeba. Fantasy jako takiego średniowiecznomagicznego jest tak dużo, że jak powstaje nowy system w takich klimatach albo nikt na niego nie zwraca uwagi, albo musi się charakteryzowac czymś naprawdę rewolucyjnym (a tak myślą wszyscy autorzy autorskich systemów w średniowiecznomagicznych klimatach). No generalnie to możesz sobie odpuścić srsly u guys, u guys srsly.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Syron
Szczur Lądowy
Posty: 5
Rejestracja: czwartek, 12 marca 2009, 17:31
Numer GG: 0

Re: Halenvad - szukam tekściarzy

Post autor: Syron »

W XIX w. zamykano biura patentowe bo myślano, że ludzie wymyślili już wszystko. Nawet jeżeli do niczego nowego nie dojdziemy, to przynajmniej zrobimy coś swojego. Szukam kogoś kto miałby ochotę na budowanie własnego światka. Lepiej tworzyć niż oglądać.
Co do Bramy to nie znalazłem nikogo poza pseudo-pisarzami w wieku hormonalnej burzy, a na Tawernie bałem się pisać, bo przesiadują tu sami wyjadacze, którzy widzieli już wszystko.

Ragnar- jeżeli jesteś zainteresowany pomysłem to odezwij się na GG: 10261472
Ragnar
Marynarz
Marynarz
Posty: 304
Rejestracja: piątek, 16 stycznia 2009, 21:10
Numer GG: 0
Lokalizacja: Szczecin

Re: Halenvad - szukam tekściarzy

Post autor: Ragnar »

No sory, ale nie mam gg.
Aznar eap Gaur
Pomywacz
Posty: 46
Rejestracja: piątek, 27 lutego 2009, 11:07
Numer GG: 13133386

Re: Halenvad - szukam tekściarzy

Post autor: Aznar eap Gaur »

Mogę wejść w projekt ale po maturze, tak to jestem chętny do pomocy.
,,Podrzuć własne marzenia swoim wrogom, może zginą przy ich realizacji.''
Syron
Szczur Lądowy
Posty: 5
Rejestracja: czwartek, 12 marca 2009, 17:31
Numer GG: 0

Re: Halenvad - szukam tekściarzy

Post autor: Syron »

ghoust
Szczur Lądowy
Posty: 7
Rejestracja: niedziela, 26 lipca 2009, 18:18
Numer GG: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Halenvad - szukam tekściarzy

Post autor: ghoust »

hmmm... jestem szczerze zainteresowany i chętny ale może coś więcej informacji :smile:
Nie traktujmy życia zbyt poważnie, i tak nie wyjdziemy z niego żywi :D
Rand
Pomywacz
Posty: 52
Rejestracja: wtorek, 28 listopada 2006, 18:05

Re: Halenvad - szukam tekściarzy

Post autor: Rand »

Ciekawy i ambitny projekt, ładne grafiki BTW. Ciekawi mnie jak to jest ze stroną techniczną, robicie to na silniku Vallheru, piszecie wszystko od nowa, czy jak?
Syron
Szczur Lądowy
Posty: 5
Rejestracja: czwartek, 12 marca 2009, 17:31
Numer GG: 0

Re: Halenvad - szukam tekściarzy

Post autor: Syron »

Mam dwóch programistów, silnik piszemy własny i dostosowany do naszych potrzeb. Przy okazji zwracam się do osób zajmujących się PHP i JS, nigdy nie za dużo rąk do pracy... a warto, bo będą efekty... tylko albo szybciej albo nieco później.
Grafika jest autorska, wszystkie prace wykonane przeze mnie i nie ma mowy o plagiatach czy zapożyczeniach. Jestem grafikiem z zawodu.
Mogę chętnym osobom udostępnić teksty odnoszące się do świata gry. Jeżeli ktoś ma pytania to chętnie odpowiem na nie. Proszę tyko sprecyzować co chcielibyście się dowiedzieć.
Syron
Szczur Lądowy
Posty: 5
Rejestracja: czwartek, 12 marca 2009, 17:31
Numer GG: 0

Re: Halenvad - szukam tekściarzy

Post autor: Syron »

Duża cześć projektu jest na hostach lokalnych. Dlatego aby każdy miał ogólne pojęcie o grze zamieszczam screeny oraz krótki opis:


Oficjalny layout do gry:

Obrazek


Ekwipunek wykorzystuje funkcje Drag&Drop dobrze znany z popularnych gier RPG. Każdy fragment wyposażenia przedstawiany jest graficznie.

Obrazek

Mapa realiów gry. Możliwe są dogodne podróże między lokacjami z uwzględnieniem wielu czynników podróży (konno, pieszo, wytrzymałość, pora dnia, pogoda...)

Obrazek


Szczegółowe miasta przedstawione w rzucie izometrycznym. Swobodne przemieszczanie się po terenie. Wiele obiektów interakcji.

Obrazek


Oczywiście poczta... prosta i intuicyjna. Zapewnia swobodę rozgrywki fabularnej między indywidualnymi graczami.

Obrazek


Księga zaklęć zawierająca dziesiątki czarów, podzielonych na wiele klas.

Obrazek


Autorskie forum połączone z samą grą.

Obrazek
ODPOWIEDZ