Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
Pierwszy w tarczy B, drugi nie trafił do tarczy, tylko do jakiegoś innego celu, trzeci w C i czwarty w A. Czy to dobre rozwiązanie? Bo jeśli tak, to najwyraźniej kolejna zagadka, w której chodzi o to, żeby rozwiązujący uwierzył, że reguły logiczne są zachowane, ale tak nie jest.
-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
Pytanie: Obraca kuszę w poziomie czy w pionie? :) Zagadka nie jest jednoznaczna, wiele możliwych odpowiedzi. :)
-
- Bosman
- Posty: 1571
- Rejestracja: sobota, 7 października 2006, 11:14
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: piwnica
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
Otórz nie za łatwo by było...Tavery Best pisze:Pierwszy w tarczy B, drugi nie trafił do tarczy, tylko do jakiegoś innego celu, trzeci w C i czwarty w A. Czy to dobre rozwiązanie? Bo jeśli tak, to najwyraźniej kolejna zagadka, w której chodzi o to, żeby rozwiązujący uwierzył, że reguły logiczne są zachowane, ale tak nie jest.
Żaden bełt nie trafia w ziemie.W której z tarcz utkwił każdy bełt?
@fds- to jest zagadka podpowiedzi nie sa uwzgledniane
-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
Cienka zagadka To nie jest podpowiedź, tylko sprecyzowanie nieścisłości. Dobra zagadka jest jednoznaczna. Zauważ, że Tevery Best podał odpowiedź spełniającą wszystkie wymagania.
Oto inna też pasująca:
Pierwszy bełt - tarcza B
Drugi bełt - tarcza B
Trzeci bełt - tarcza C
Czwarty bełt - tarcza A
Jeśli przyjąć założenie fantastyczne np, że bełt może okrążyć Ziemię to mamy kolejne możliwości I wszystkie zgodne z regułami gry.
Oto inna też pasująca:
Pierwszy bełt - tarcza B
Drugi bełt - tarcza B
Trzeci bełt - tarcza C
Czwarty bełt - tarcza A
Jeśli przyjąć założenie fantastyczne np, że bełt może okrążyć Ziemię to mamy kolejne możliwości I wszystkie zgodne z regułami gry.
-
- Bosman
- Posty: 1571
- Rejestracja: sobota, 7 października 2006, 11:14
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: piwnica
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
kurcze wasze umysły podróżuja po dziwnych parabolach
No i bez zadnych rozwiazań fantastycznych. Zasady fizyki zachowane> zapraszam do zapoznania sie z balistyką pocisków
nie, uscislam nie chodzi o przechylenie o 90 st. ale przesuniecie sie tak jak na osi zegara z 12.00 na 15.00 Czyli ta odpowiedz odpada.Pierwszy bełt - tarcza B
Drugi bełt - tarcza B
No i bez zadnych rozwiazań fantastycznych. Zasady fizyki zachowane> zapraszam do zapoznania sie z balistyką pocisków
-
- Bombardier
- Posty: 643
- Rejestracja: niedziela, 12 czerwca 2005, 15:41
- Numer GG: 9025892
- Lokalizacja: Bydgoskie przedmieścia mrokiem zalane...
- Kontakt:
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
To ja znam taką podobną zagadkę, mianowicie gracze dostają cholernie długi list, a we wstępie jest napisame, że trylko pierwsze jest ważne czy coś w tym stylu. Chodzi o to, aby czytać tylko pierwsze litery każdego wersu.
"It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living."
-- Terry Pratchett
"Z głupotą się nie walczy, głupotę się omija"
-- Terry Pratchett
"Z głupotą się nie walczy, głupotę się omija"
-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
Nie napisałem, że trafia w ziemię. Napisałem, że trafia w jakiś inny cel - czy to drzewo, czy jabłko na czyimś kabanie, czy też jabłko przywiązane do czyichś... hmm... genitaliów...Force ray pisze:Otórz nie za łatwo by było...Tavery Best pisze:Pierwszy w tarczy B, drugi nie trafił do tarczy, tylko do jakiegoś innego celu, trzeci w C i czwarty w A. Czy to dobre rozwiązanie? Bo jeśli tak, to najwyraźniej kolejna zagadka, w której chodzi o to, żeby rozwiązujący uwierzył, że reguły logiczne są zachowane, ale tak nie jest.Żaden bełt nie trafia w ziemie.W której z tarcz utkwił każdy bełt?
-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
Wiał wiatr? A jeśli tak to jak silny? :> I jakim kierunku względem początkowej pozycji? :>
-
- Bosman
- Posty: 1571
- Rejestracja: sobota, 7 października 2006, 11:14
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: piwnica
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
Bezwietrzny dzień ! 1030 hPa Niebo niebieskie i domieszką oktaryny!Wiał wiatr? A jeśli tak to jak silny? :> I jakim kierunku względem początkowej pozycji? :>
Kazdy bełt trafia do tarczy, no kto sobie poradzi ?Żaden bełt nie trafia w ziemie.
-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
Naciągana odpowiedź:
1 - B
2 - A
3 - A
4 - C
1 - B
2 - A
3 - A
4 - C
-
- Kok
- Posty: 1348
- Rejestracja: niedziela, 14 sierpnia 2005, 17:33
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Z Karczmy "Pod Wyszczerbionym Toporem"
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
1-B
2-A
3-C
4-B
Ponieważ to jest wręcz matematycznie niemożliwe aby mógł trafić do tarczy do której jeszcze nie strzelał. Zawsze jak się odwróci w ten sposób, to albo będzie celował w tarczę be, albo w tarczę, której nie ma. Chyba, że są podwładni i biegają z tarczami zmieniając ich pozycję. Z resztą jak zawsze trafia każdym z czterech strzałów, to to jest niemożliwe, żeby zawsze trafiając wszystkie 3 i obracając się do za każdym razem innych tarcz mógł trafić do tarczy, do której nie strzelał. Albo zagadka jest spartaczona, albo nie ma rozwiązania.
Oto podobna zagadka, niby banał, ale bez rozwiązań, sobie próbujcie, zawsze jedno zostanie.
(Chodzi w niej oto by od każdego kółka doprowadzić kreskę do każdego domku, tak aby się kreski nie przecinały - dla tych co ang. nie umieją)
2-A
3-C
4-B
Ponieważ to jest wręcz matematycznie niemożliwe aby mógł trafić do tarczy do której jeszcze nie strzelał. Zawsze jak się odwróci w ten sposób, to albo będzie celował w tarczę be, albo w tarczę, której nie ma. Chyba, że są podwładni i biegają z tarczami zmieniając ich pozycję. Z resztą jak zawsze trafia każdym z czterech strzałów, to to jest niemożliwe, żeby zawsze trafiając wszystkie 3 i obracając się do za każdym razem innych tarcz mógł trafić do tarczy, do której nie strzelał. Albo zagadka jest spartaczona, albo nie ma rozwiązania.
Oto podobna zagadka, niby banał, ale bez rozwiązań, sobie próbujcie, zawsze jedno zostanie.
(Chodzi w niej oto by od każdego kółka doprowadzić kreskę do każdego domku, tak aby się kreski nie przecinały - dla tych co ang. nie umieją)
Ostatnio zmieniony sobota, 9 czerwca 2007, 11:32 przez LOD, łącznie zmieniany 1 raz.
"Nie wiem na co będzie trzecia wojna światowa, ale czwarta będzie na pewno na maczugi." Albert Einstein
- BLACKs
- Tawerniany Cygan
- Posty: 3040
- Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
Już wiem.
W pierwszą tarczę poleciał eksplodujący bełt z NS, rozwalił wszystkie inne tarcze, a kolejnymi bełtami o podobnym działaniu wykosił całą wioskę.
+1000 EXP, leveluję na poziom 20.
W pierwszą tarczę poleciał eksplodujący bełt z NS, rozwalił wszystkie inne tarcze, a kolejnymi bełtami o podobnym działaniu wykosił całą wioskę.
+1000 EXP, leveluję na poziom 20.
-
- Bombardier
- Posty: 650
- Rejestracja: wtorek, 14 listopada 2006, 20:44
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
Hmmm
Też bym tak obstawiał. Pierwszy w B, drugi w A na której stoi (jest najbliżej), potem 180 stopni więc strzela w niebo (jest bezwietrzny dzień) więc strzała leci dłuuuuugo potem wraca w dół i trafia znowu w A. A potem obraca się i strzela do C do której jeszcze nie strzelał.Naciągana odpowiedź:
1 - B
2 - A
3 - A
4 - C
-
- Kok
- Posty: 1025
- Rejestracja: czwartek, 1 lutego 2007, 14:26
- Numer GG: 0
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
OFFTOP:
Gra faktycznie nie do przejścia.
http://img337.imageshack.us/my.php?imag ... nerab2.pngLOD pisze:1-B
Oto podobna zagadka, niby banał, ale bez rozwiązań, sobie próbujcie, zawsze jedno zostanie.
(Chodzi w niej oto by od każdego kółka doprowadzić kreskę do każdego domku, tak aby się kreski nie przecinały - dla tych co ang. nie umieją)
Gra faktycznie nie do przejścia.
-
- Marynarz
- Posty: 284
- Rejestracja: wtorek, 10 kwietnia 2007, 15:33
- Numer GG: 4340922
- Lokalizacja: Big Village
- Kontakt:
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
http://img105.imageshack.us/my.php?image=undomi8.jpg
Niewiem jak zrobiłes tą fotke ale to niemożliwe bo u ciebie pomarańczowa linia przechodzi pod kółkiem z kropla a umnie pisze że tak nie można. Wiec jaki jest sekret ?
Niewiem jak zrobiłes tą fotke ale to niemożliwe bo u ciebie pomarańczowa linia przechodzi pod kółkiem z kropla a umnie pisze że tak nie można. Wiec jaki jest sekret ?
This is it, here I stand
I’m the light of the world, I feel grand
Got this love I can feel
And I know yes for sure it is real
I’m the light of the world, I feel grand
Got this love I can feel
And I know yes for sure it is real
-
- Bosman
- Posty: 1571
- Rejestracja: sobota, 7 października 2006, 11:14
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: piwnica
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
Brawo dla fdsa i Karczmarza. Oczywiście że kusznik stoi na tarczy a strzał wystrzelona do góry z godnie z prawami fizyki spada grotem na dół (środek ciezkosci) i znowy trafia w tarcze A.fds pisze:Naciągana odpowiedź:
1 - B
2 - A
3 - A
4 - C
za 1000 xp to najwyzej 2+1000 EXP, leveluję na poziom 20.
-
- Bosman
- Posty: 1571
- Rejestracja: sobota, 7 października 2006, 11:14
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: piwnica
Re: Zagadki na sesjach, czyli katowanie Graczy...
A teraz zagadka której nawet ja nie moge rozwiązać. Znalazłem ją w ostatnim "Wiedza i Życie" Efekt? cała strna pokreślona ołówkiem. I tak żeby nie offtopować - bardzo łatwo mozna ja dostosować do realiów rpg >>
Przeprowadź ciągłą linie przez każda ze ścianek tak aby linia nie przechodziła 2 razy przez ta sama ściankę. Linia może sie krzyzowac.
dla wyjasnienia linia w srodku to 4 scianki linie boczne to 2, górna 3, dolne 2
Przeprowadź ciągłą linie przez każda ze ścianek tak aby linia nie przechodziła 2 razy przez ta sama ściankę. Linia może sie krzyzowac.
dla wyjasnienia linia w srodku to 4 scianki linie boczne to 2, górna 3, dolne 2