Strona 1 z 2

Miejsca i lokacje...

: czwartek, 17 sierpnia 2006, 11:32
autor: Chochlik
Piszcie tutaj o jakiś rozbudowanych lokacjach i miejscach... Może być karczma lub wieża magów... Cokolwiek wymyślicie... Mam ten problem w wielu sesjach : po prostu nie mam czasu na wymyślanie lokacji w czasie gry... Pomóżcie!

: piątek, 18 sierpnia 2006, 17:15
autor: Akandre
mozesz stworzyc u siebie W.M. Greyhawk i tam umiescic mordakeinena i inne postaci z tym miastem zwiazane. moze byc ono poczatkiem jednej lub wiekszej ilosci kampani, zwiazanych np. z przyslugami dla Mordakeinena lub innych poteznych postaci

: czwartek, 14 września 2006, 20:51
autor: Deep
była taka strona
Paralainth.prv.pl czy jakoś tak. nie powiem dokładnie bo nie pamiętam ale możesz wygooglować. Tam w menu jest dział karczmy i są bardzo fajne opisy karczm. Możesz tez poczytać trochę scenariuszy a miejsca same ci się nasuną :)

: piątek, 15 września 2006, 07:56
autor: Tori
parlainth.webpark.pl :P Swoją drogą całkiem fajna stronka.

: piątek, 15 września 2006, 21:59
autor: Deep
Chochlik, jeśli byś chciał mogę potworzyć trochę i wymyślić ci jakieś tła, miejsca, BNów. Napisz mi tylko na PW. Napisz też jaki system, konkretniej jaką ma oderać rolę i w przybliżeniu wygląd a ja ci napiszę dokłady wygląd z uwzględnieniem szczególików, tła, ludzi i takich tam.

: czwartek, 19 października 2006, 22:40
autor: Solarius Scorch
A ja sadze, ze lepiej sie przylozyc i pocwiczyc wymyslanie samemu. Po prostu to zawsze daje duzo lepsze efekty niz najlepszy opis cudzego autorstwa.
Dla inspiracji mozna ogladac zdjecia ciekawych, egzotycznych miejsc. Warto ogladac filmy takie miejsca pokazujace (np. anime). Czytanie ksiazek tez nie zaszkodzi.
A przede wszystkim trzeba marzyc przed snem...

: piątek, 20 października 2006, 09:03
autor: W0jciechZ
Albo http://www.google.pl i wchodzicie na grafikę i szukacie fotek, rysunków, szkiców jakiś lokacji a potem sobie je opisujecie. Nigdy na sesji nie używałem zdjęć lub rysunków - gracze zawsze musieli sobie to wyobrazić.

: piątek, 20 października 2006, 09:56
autor: Deep
Dużo można również wziąść z podręcznika jak jest dobrze zrobiony.

: piątek, 20 października 2006, 10:09
autor: Kloner
Ja podobnie jak W0jciechZ prawie nigdy (bo raz zdażyło mi się to) nie używam zdjęć i rysunków na sesji odnośnie lokacji, za to prawie zawsze (jeśli rozgrywa się w nich jakaś walka) rysuje doń mapę, gdyż dzięki temu łatwiej się w tympołapać. Dobra mapa miasta/jakiegoś domu/karczmy/itp. też nie zaszkodzi.

: środa, 31 stycznia 2007, 08:49
autor: Ardel
Deep pisze:Chochlik, jeśli byś chciał mogę potworzyć trochę i wymyślić ci jakieś tła, miejsca, BNów. Napisz mi tylko na PW. Napisz też jaki system, konkretniej jaką ma oderać rolę i w przybliżeniu wygląd a ja ci napiszę dokłady wygląd z uwzględnieniem szczególików, tła, ludzi i takich tam.
Możesz spróbować tego również ze mną :D

: poniedziałek, 5 lutego 2007, 19:02
autor: Qin Shi Huang
Wyobraźie sobie to:
Plan astralny.
Świat z którego przybył chaos jak i zarazem ojczyzna serafinów, królestwo bogów. Tutaj toczy się otwarta walka między demonami a bogami. Tutaj przedewszystkim liczy sie umysł, więc typowy barbarzyńca nie miałby tu zbyt wielkich szans. Wszystkie punkty inteligencji bądź siły woli, zamieniają się tu w siłę fizyczną i zwinność. Wbrew pozorom wcale nie jest to fioletowa podłoga o niekończących się przestrzeniach. Również jest tu zwyczajna ziemia, woda, rośliny, zwierzęta. Wszystko jednak kręci się wokół magii. W powietrzu latają małe smoczki stworzone z Many. Czasami pada tu ognistyu deszcz który o dziwo nie parzy. cywilizacja nie jest tu mocno rozwinięta. Istnieją wioski demonów wszelakiego rodzaju. w taki świat możnaby wpakować silnego już maga. Z tamtąd musi wydobyć jakiś potężny artefakt, bądź przebłagać króla którejś z frakcji demonów, aby ten odpuścił graczowi bądź pomógł mu w walce w normalnym świecie.

: poniedziałek, 5 lutego 2007, 23:18
autor: makk
Wyobraźie sobie to:
Plan astralny.
Świat z którego przybył chaos jak i zarazem ojczyzna serafinów, królestwo bogów. Tutaj toczy się otwarta walka między demonami a bogami. Tutaj przedewszystkim liczy sie umysł, więc typowy barbarzyńca nie miałby tu zbyt wielkich szans. Wszystkie punkty inteligencji bądź siły woli, zamieniają się tu w siłę fizyczną i zwinność. Wbrew pozorom wcale nie jest to fioletowa podłoga o niekończących się przestrzeniach. Również jest tu zwyczajna ziemia, woda, rośliny, zwierzęta. Wszystko jednak kręci się wokół magii. W powietrzu latają małe smoczki stworzone z Many. Czasami pada tu ognistyu deszcz który o dziwo nie parzy. cywilizacja nie jest tu mocno rozwinięta. Istnieją wioski demonów wszelakiego rodzaju. w taki świat możnaby wpakować silnego już maga. Z tamtąd musi wydobyć jakiś potężny artefakt, bądź przebłagać króla którejś z frakcji demonów, aby ten odpuścił graczowi bądź pomógł mu w walce w normalnym świecie.
Zazwyczaj plan astralny jest odbiciem planu materialnego i nie mogą bez siebie istnieć. Jak potrzebny ci plan astralny to poczytaj Earthdawna tam jest on bardzo ważnym elementem i jest jeszcze lepiej opisany w dodatku Magia: Księga Wiedzy Tajemnej do owej gry. Lecz ogólnie jeżeli to maiałby być pomysł to nie jest zbyt odkrywczy ponieważ normalką jest w wielu systemach, że na planie astralnym odbija sie nasza wola, a nie siła mięśni, zamieszkują go różne dziwne stwory. Ale wioski demonów? Może jakby to był jakiś tam inny plan ale nie astralny, po prostu świat, inna rzeczywistość to ma taki charakter i właściwości, że pada ognisty deszcz co nie rani, a demony sobie żyją we wioskach i uprawiają duszyczki które potem pożerają na poletkach, a nie kuszą ludzi. Wszystko leży w kwestii wyobraźni.

: wtorek, 6 lutego 2007, 14:28
autor: Qin Shi Huang
Plan astralny ZAZWYCZAJ nie jest odbiciem planu materialnego, ponieważ jako taki nie istnieje. Tylko od MG zależy jak go stworzy, nazwie, jak będzie wygladał i kto w nich żyje. Ten motyw powtarza się nie tylko w Earthdawnie. Także w Slayersach(tu była no fioletowa podłoga i wisząca energia) w Constantine (Tutaj było to piekło) w Earthdawnie, tak jak mówisz ty. Ile głów tyle pomysłów. Akurat w Warhammerze nie powinno się niczego generalizować.

: sobota, 10 lutego 2007, 15:03
autor: Strateks
Solarius Scorch pisze:Po prostu to zawsze daje duzo lepsze efekty niz najlepszy opis cudzego autorstwa.
Zawsze? Dobry materiał od kompetentnego twórcy może naprawdę pomóc, zwłaszcza mniej doświadczonemu MG. Inna sprawa, że niektórzy potrafią dosłownie zbezcześcić znalezione w necie / podręczniku arcydzieło.

Miejsca i lokacje? W parę sekund można wpaść na kilka ciekawych. Duże znaczenie ma oczywiście, w jakim systemie gramy - czy to świat fantasy, realia futurystyczne czy może Zew Cthulu.

: sobota, 10 lutego 2007, 18:01
autor: Seto
Ja czasami używałem Generatoru Lokali on jest zrobiony pod Warhammera ale w innych systemach też powinien się sprawdzić. Generuje on lokale od mordowni po elitarny klub.

http://rapidshare.com/files/15867042/ge ... i.zip.html -jakby ktoś chciał ściągnąć.

: sobota, 10 lutego 2007, 18:10
autor: Deep
Seto pisze:Ja czasami używałem Generatoru Lokali on jest zrobiony pod Warhammera ale w innych systemach też powinien się sprawdzić. Generuje on lokale od mordowni po elitarny klub.

http://rapidshare.com/files/15867042/ge ... i.zip.html -jakby ktoś chciał ściągnąć.
Jakoś nie bardzo potrafię połapać się w tym programie ;) I nie wiem czemu ale mam go ściętego po bokach :(
Lepiej już samemu sobie wymyślić coś ciekawego.

: sobota, 10 lutego 2007, 20:43
autor: Seto
Ja z generatorem nie mam problemów ale nie przeczę że lepiej samemu coś wymyślić. W końcu w rpg wyobraźnia odgrywa kluczową rolę.