Miejsca i lokacje...
-
- Pomywacz
- Posty: 35
- Rejestracja: czwartek, 17 sierpnia 2006, 09:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Miejsca i lokacje...
Piszcie tutaj o jakiś rozbudowanych lokacjach i miejscach... Może być karczma lub wieża magów... Cokolwiek wymyślicie... Mam ten problem w wielu sesjach : po prostu nie mam czasu na wymyślanie lokacji w czasie gry... Pomóżcie!
Chochlik
-
- Pomywacz
- Posty: 66
- Rejestracja: sobota, 15 lipca 2006, 10:05
- Numer GG: 6761922
- Lokalizacja: Gliwice
-
- Chorąży
- Posty: 3712
- Rejestracja: niedziela, 10 września 2006, 10:31
- Lokalizacja: Wro
-
- Chorąży
- Posty: 3712
- Rejestracja: niedziela, 10 września 2006, 10:31
- Lokalizacja: Wro
- Solarius Scorch
- Bosman
- Posty: 1859
- Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
- Numer GG: 0
- Skype: solar_scorch
- Lokalizacja: Cyprysowe Źródła
A ja sadze, ze lepiej sie przylozyc i pocwiczyc wymyslanie samemu. Po prostu to zawsze daje duzo lepsze efekty niz najlepszy opis cudzego autorstwa.
Dla inspiracji mozna ogladac zdjecia ciekawych, egzotycznych miejsc. Warto ogladac filmy takie miejsca pokazujace (np. anime). Czytanie ksiazek tez nie zaszkodzi.
A przede wszystkim trzeba marzyc przed snem...
Dla inspiracji mozna ogladac zdjecia ciekawych, egzotycznych miejsc. Warto ogladac filmy takie miejsca pokazujace (np. anime). Czytanie ksiazek tez nie zaszkodzi.
A przede wszystkim trzeba marzyc przed snem...
-
- Pomywacz
- Posty: 23
- Rejestracja: czwartek, 12 października 2006, 11:10
- Lokalizacja: Poznań
Albo http://www.google.pl i wchodzicie na grafikę i szukacie fotek, rysunków, szkiców jakiś lokacji a potem sobie je opisujecie. Nigdy na sesji nie używałem zdjęć lub rysunków - gracze zawsze musieli sobie to wyobrazić.
Nie ma złych języków programowania, są tylko źli programiści....
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
Ja podobnie jak W0jciechZ prawie nigdy (bo raz zdażyło mi się to) nie używam zdjęć i rysunków na sesji odnośnie lokacji, za to prawie zawsze (jeśli rozgrywa się w nich jakaś walka) rysuje doń mapę, gdyż dzięki temu łatwiej się w tympołapać. Dobra mapa miasta/jakiegoś domu/karczmy/itp. też nie zaszkodzi.
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
Mafia Radioaktywnych Krów
-
- Kok
- Posty: 1015
- Rejestracja: sobota, 13 stycznia 2007, 20:32
- Numer GG: 8570942
- Lokalizacja: Shadar Logoth
Możesz spróbować tego również ze mnąDeep pisze:Chochlik, jeśli byś chciał mogę potworzyć trochę i wymyślić ci jakieś tła, miejsca, BNów. Napisz mi tylko na PW. Napisz też jaki system, konkretniej jaką ma oderać rolę i w przybliżeniu wygląd a ja ci napiszę dokłady wygląd z uwzględnieniem szczególików, tła, ludzi i takich tam.
-
- Mat
- Posty: 440
- Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
- Numer GG: 0
Wyobraźie sobie to:
Plan astralny.
Świat z którego przybył chaos jak i zarazem ojczyzna serafinów, królestwo bogów. Tutaj toczy się otwarta walka między demonami a bogami. Tutaj przedewszystkim liczy sie umysł, więc typowy barbarzyńca nie miałby tu zbyt wielkich szans. Wszystkie punkty inteligencji bądź siły woli, zamieniają się tu w siłę fizyczną i zwinność. Wbrew pozorom wcale nie jest to fioletowa podłoga o niekończących się przestrzeniach. Również jest tu zwyczajna ziemia, woda, rośliny, zwierzęta. Wszystko jednak kręci się wokół magii. W powietrzu latają małe smoczki stworzone z Many. Czasami pada tu ognistyu deszcz który o dziwo nie parzy. cywilizacja nie jest tu mocno rozwinięta. Istnieją wioski demonów wszelakiego rodzaju. w taki świat możnaby wpakować silnego już maga. Z tamtąd musi wydobyć jakiś potężny artefakt, bądź przebłagać króla którejś z frakcji demonów, aby ten odpuścił graczowi bądź pomógł mu w walce w normalnym świecie.
Plan astralny.
Świat z którego przybył chaos jak i zarazem ojczyzna serafinów, królestwo bogów. Tutaj toczy się otwarta walka między demonami a bogami. Tutaj przedewszystkim liczy sie umysł, więc typowy barbarzyńca nie miałby tu zbyt wielkich szans. Wszystkie punkty inteligencji bądź siły woli, zamieniają się tu w siłę fizyczną i zwinność. Wbrew pozorom wcale nie jest to fioletowa podłoga o niekończących się przestrzeniach. Również jest tu zwyczajna ziemia, woda, rośliny, zwierzęta. Wszystko jednak kręci się wokół magii. W powietrzu latają małe smoczki stworzone z Many. Czasami pada tu ognistyu deszcz który o dziwo nie parzy. cywilizacja nie jest tu mocno rozwinięta. Istnieją wioski demonów wszelakiego rodzaju. w taki świat możnaby wpakować silnego już maga. Z tamtąd musi wydobyć jakiś potężny artefakt, bądź przebłagać króla którejś z frakcji demonów, aby ten odpuścił graczowi bądź pomógł mu w walce w normalnym świecie.
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!
Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!
Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
-
- Tawerniany Zabójca Trolli
- Posty: 425
- Rejestracja: sobota, 4 listopada 2006, 23:10
- Numer GG: 6386578
- Lokalizacja: Łódz
- Kontakt:
Zazwyczaj plan astralny jest odbiciem planu materialnego i nie mogą bez siebie istnieć. Jak potrzebny ci plan astralny to poczytaj Earthdawna tam jest on bardzo ważnym elementem i jest jeszcze lepiej opisany w dodatku Magia: Księga Wiedzy Tajemnej do owej gry. Lecz ogólnie jeżeli to maiałby być pomysł to nie jest zbyt odkrywczy ponieważ normalką jest w wielu systemach, że na planie astralnym odbija sie nasza wola, a nie siła mięśni, zamieszkują go różne dziwne stwory. Ale wioski demonów? Może jakby to był jakiś tam inny plan ale nie astralny, po prostu świat, inna rzeczywistość to ma taki charakter i właściwości, że pada ognisty deszcz co nie rani, a demony sobie żyją we wioskach i uprawiają duszyczki które potem pożerają na poletkach, a nie kuszą ludzi. Wszystko leży w kwestii wyobraźni.Wyobraźie sobie to:
Plan astralny.
Świat z którego przybył chaos jak i zarazem ojczyzna serafinów, królestwo bogów. Tutaj toczy się otwarta walka między demonami a bogami. Tutaj przedewszystkim liczy sie umysł, więc typowy barbarzyńca nie miałby tu zbyt wielkich szans. Wszystkie punkty inteligencji bądź siły woli, zamieniają się tu w siłę fizyczną i zwinność. Wbrew pozorom wcale nie jest to fioletowa podłoga o niekończących się przestrzeniach. Również jest tu zwyczajna ziemia, woda, rośliny, zwierzęta. Wszystko jednak kręci się wokół magii. W powietrzu latają małe smoczki stworzone z Many. Czasami pada tu ognistyu deszcz który o dziwo nie parzy. cywilizacja nie jest tu mocno rozwinięta. Istnieją wioski demonów wszelakiego rodzaju. w taki świat możnaby wpakować silnego już maga. Z tamtąd musi wydobyć jakiś potężny artefakt, bądź przebłagać króla którejś z frakcji demonów, aby ten odpuścił graczowi bądź pomógł mu w walce w normalnym świecie.
-
- Mat
- Posty: 440
- Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
- Numer GG: 0
Plan astralny ZAZWYCZAJ nie jest odbiciem planu materialnego, ponieważ jako taki nie istnieje. Tylko od MG zależy jak go stworzy, nazwie, jak będzie wygladał i kto w nich żyje. Ten motyw powtarza się nie tylko w Earthdawnie. Także w Slayersach(tu była no fioletowa podłoga i wisząca energia) w Constantine (Tutaj było to piekło) w Earthdawnie, tak jak mówisz ty. Ile głów tyle pomysłów. Akurat w Warhammerze nie powinno się niczego generalizować.
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!
Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!
Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
-
- Pomywacz
- Posty: 43
- Rejestracja: sobota, 10 lutego 2007, 14:01
- Lokalizacja: Tu Też Byłem Ciapy: Tak
- Kontakt:
Zawsze? Dobry materiał od kompetentnego twórcy może naprawdę pomóc, zwłaszcza mniej doświadczonemu MG. Inna sprawa, że niektórzy potrafią dosłownie zbezcześcić znalezione w necie / podręczniku arcydzieło.Solarius Scorch pisze:Po prostu to zawsze daje duzo lepsze efekty niz najlepszy opis cudzego autorstwa.
Miejsca i lokacje? W parę sekund można wpaść na kilka ciekawych. Duże znaczenie ma oczywiście, w jakim systemie gramy - czy to świat fantasy, realia futurystyczne czy może Zew Cthulu.
epilepsja
Pierwsza Tawerniana (Ale Druga W Ogóle) Parada Koksów!
Szybko, klik.
Pierwsza Tawerniana (Ale Druga W Ogóle) Parada Koksów!
Szybko, klik.
-
- Kok
- Posty: 1115
- Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 10:53
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Hrubieszów
Ja czasami używałem Generatoru Lokali on jest zrobiony pod Warhammera ale w innych systemach też powinien się sprawdzić. Generuje on lokale od mordowni po elitarny klub.
http://rapidshare.com/files/15867042/ge ... i.zip.html -jakby ktoś chciał ściągnąć.
http://rapidshare.com/files/15867042/ge ... i.zip.html -jakby ktoś chciał ściągnąć.
-
- Chorąży
- Posty: 3712
- Rejestracja: niedziela, 10 września 2006, 10:31
- Lokalizacja: Wro
Jakoś nie bardzo potrafię połapać się w tym programie I nie wiem czemu ale mam go ściętego po bokachSeto pisze:Ja czasami używałem Generatoru Lokali on jest zrobiony pod Warhammera ale w innych systemach też powinien się sprawdzić. Generuje on lokale od mordowni po elitarny klub.
http://rapidshare.com/files/15867042/ge ... i.zip.html -jakby ktoś chciał ściągnąć.
Lepiej już samemu sobie wymyślić coś ciekawego.
.