
Opis odległości od wroga

-
- Bosman
- Posty: 1759
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2006, 15:05
- Numer GG: 7524209
- Lokalizacja: Gliwice
A jak z wysokościami, lub długościami potworów/przeciwników?? Weźmy za przykład wspomnianego w Neuro 1.5 40 metrowego aligatora. I można urządzić sesję, gracze idą na dużego zwierza, lecz nie wiedzą na co. I teraz zastanówmy się jak to opisać. Dla graczy stwierdzenie "Zobaczyliście wielkiego aligatora. Ma 40 metrów długości" będzei tylko powodem do komentarzy typu "Mogłeś się bardziej postarać. A nie tylko jakaś przerośnięta jaszczurka." Lecz gdy już zaczniemy dokładnie opisywać, jak swoim wielkim ogonem łamie drzewa jak zapałki, jak swoją wielką paszczą miażdży jakąś beczkę, z której wycieka zielona, świecąca maź, gracze mogą wydać tylko coś w stylu "O $%^&!" i zacząć myśleć, czy mają jakąś szansę ucieczki. Lecz potwór nie musi być olbrzymi jak wcześniej wspomniany gad. Także mutant, o wzroście, powiedzmy 3m, dokładnie opisany może napędzić niezłego stracha. Komentarz typu "Tylko trzy metry?? Chłopaki, bierzemy pistolety, szkoda pestek do czegoś cięższego na takie chuchro" można zripostować W tego typu sposób: "Tylko trzy?? Cóż, ty masz ledwo metr sześćdziesiąt. Więc jest dwa razy od Ciebie wyższy" Da dużo do myślenie dla graczy u których Wieeelka spluwa rekompensuje wzrost 

Od dziś płacę Eurogąbkami.
