Dodatki do Neuroshimy
-
- Pomywacz
- Posty: 48
- Rejestracja: niedziela, 30 listopada 2008, 16:30
- Numer GG: 9555486
- Kontakt:
Re: Dodatki do Neuroshimy
Słyszałem ostatnio plotki, że pod koniec roku ma wyjść "Krew i Rdza^2", czyli zbiór krótkich przygód i pomysłów osadzonych w realiach Neuroshima 2020, czyli początek zagłady. Ktoś coś wie na ten temat?
EDIT (08.11.10):
Sam sobie odpowiem, a co: http://www.wydawnictwoportal.pl/produkt ... -i-rdza-2/
Dziś wyczytałem.
EDIT (08.11.10):
Sam sobie odpowiem, a co: http://www.wydawnictwoportal.pl/produkt ... -i-rdza-2/
Dziś wyczytałem.
Come to the dark side – we have cookies.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 5
- Rejestracja: poniedziałek, 21 lutego 2011, 04:00
Re: Dodatki do Neuroshimy
Hmmm... Co do roznych dodatkow...
Nie zaluje ze je kupilem. Kazdy jakos zapelnia swiat. Ponadto nie wiadomo co sie moze Graczom czy MG spodobac. Stad jeden czytelnik - Gracz - MG moze uznac dany podrecznik za przydatny a drugi nie. Obaj beda mieli racje bo widocznie kazdy z nich szuka i oczekuje czego innego. Ja np. lubie zwlaszcza opisy miejsc oraz rzeczy ktore w podstawce sa opisane pobierznie (np. poki nie dorwalem Wyscigu, caly rozdzial podstawki o brykach i bajerach do nich brzmial jak czarna magia).
Za najbardziej uniwersalne uwazam oba Bohatery, Wyscig, Bestiariusz Bestii i Miska. Z nich nasza grupa korzystala najczesciej. Wszelkie dodatki miejscowe i profesyjne jak Miami czy Detroit czy Lowcy maszyn czy mutkow sa fajne ale jesli akcja gry toczy sie w takiej okolicy albo jakis BG stamtad pochodzi co z natury ogranicza ich uniwersalnosc. Jednak moze stanowic "to cos" ze akcja bedzie toczyc sie wlasnie tam albo Gracz zdecyduje sie na wybranie wlasnie takiej profesji.
Co do zawartosci Ruin to wreszcie wyszlo. Jak dla mnie taki podrecznik powinien wyjsc zaraz po podstawce. W koncu takie bryki, bestie, maszynki, Detroit mozna spotkac a mozna i nie spotkac ale wlasnie ruiny spotyka sie zawsze i wszedzie. No i dzieki GLIZDzie ma sie slycna sciage co i gdzie mozna sie natknac. Nawet jesli traktuje sie tylko orientacyjnie to i tak wielka pomoc.
Nie zaluje ze je kupilem. Kazdy jakos zapelnia swiat. Ponadto nie wiadomo co sie moze Graczom czy MG spodobac. Stad jeden czytelnik - Gracz - MG moze uznac dany podrecznik za przydatny a drugi nie. Obaj beda mieli racje bo widocznie kazdy z nich szuka i oczekuje czego innego. Ja np. lubie zwlaszcza opisy miejsc oraz rzeczy ktore w podstawce sa opisane pobierznie (np. poki nie dorwalem Wyscigu, caly rozdzial podstawki o brykach i bajerach do nich brzmial jak czarna magia).
Za najbardziej uniwersalne uwazam oba Bohatery, Wyscig, Bestiariusz Bestii i Miska. Z nich nasza grupa korzystala najczesciej. Wszelkie dodatki miejscowe i profesyjne jak Miami czy Detroit czy Lowcy maszyn czy mutkow sa fajne ale jesli akcja gry toczy sie w takiej okolicy albo jakis BG stamtad pochodzi co z natury ogranicza ich uniwersalnosc. Jednak moze stanowic "to cos" ze akcja bedzie toczyc sie wlasnie tam albo Gracz zdecyduje sie na wybranie wlasnie takiej profesji.
Co do zawartosci Ruin to wreszcie wyszlo. Jak dla mnie taki podrecznik powinien wyjsc zaraz po podstawce. W koncu takie bryki, bestie, maszynki, Detroit mozna spotkac a mozna i nie spotkac ale wlasnie ruiny spotyka sie zawsze i wszedzie. No i dzieki GLIZDzie ma sie slycna sciage co i gdzie mozna sie natknac. Nawet jesli traktuje sie tylko orientacyjnie to i tak wielka pomoc.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 2
- Rejestracja: niedziela, 19 czerwca 2011, 21:39
Re: Dodatki do Neuroshimy
Już za rogiem czai się nowy dodatek do naszej kochanej Neuroshimy, "Prawo i Sprawiedliwość"
Link do opisu + próbka dodatku:
http://www.wydawnictwoportal.pl/produkt ... iedliwosc/
Moim zdaniem bardzo fajnie, że Neuro dalej jest wspierana. Szkoda tylko, że dodatek tak niewielki objętościowo. Myślę Jednak, że treść będzie ciekawa ( przynajmniej takie mam wrażenie po próbce ). Przydałaby się chłopakom lepsza korekta bo kilka literówek można wychwycić.
Link do opisu + próbka dodatku:
http://www.wydawnictwoportal.pl/produkt ... iedliwosc/
Moim zdaniem bardzo fajnie, że Neuro dalej jest wspierana. Szkoda tylko, że dodatek tak niewielki objętościowo. Myślę Jednak, że treść będzie ciekawa ( przynajmniej takie mam wrażenie po próbce ). Przydałaby się chłopakom lepsza korekta bo kilka literówek można wychwycić.
-
- Marynarz
- Posty: 304
- Rejestracja: piątek, 16 stycznia 2009, 21:10
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Dodatki do Neuroshimy
W dodatkach do Neuro cenie dwie rzeczy:
-Są opcjonalne tj. nieobowiązkowe. Rozszerzają rozgrywkę i jak ktoś chce to kupi - jednak równie dobrze można grać na samej podstawce i to bez większych problemów. Są dokładnie tym, czym dodatki być powinny - możliwym do kupienia, jeśli ktoś chce poznać bliżej świat czy zasady.
-Są tanie:w przeciwieństwie do "kobył" z innych systemów (które zawierają głównie kolorowe obrazki) dodatki do Neuro za całkiem przystępną cenę oferują całkiem satysfakcjonującą treść
-Są opcjonalne tj. nieobowiązkowe. Rozszerzają rozgrywkę i jak ktoś chce to kupi - jednak równie dobrze można grać na samej podstawce i to bez większych problemów. Są dokładnie tym, czym dodatki być powinny - możliwym do kupienia, jeśli ktoś chce poznać bliżej świat czy zasady.
-Są tanie:w przeciwieństwie do "kobył" z innych systemów (które zawierają głównie kolorowe obrazki) dodatki do Neuro za całkiem przystępną cenę oferują całkiem satysfakcjonującą treść
-
- Marynarz
- Posty: 303
- Rejestracja: piątek, 16 lutego 2007, 14:55
- Numer GG: 4382272
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Dodatki do Neuroshimy
Sam posiadam mała biblioteczkę dodatków do Neuro i w większości nie uważam żeby były to zmarnowane pieniądze. Choć generalnie, im dłużej człowiek siedzi w RPG tym bardziej dostrzega wtórność tych dodatków. Niestety, dodatki Neuro w pewnym momencie coraz mniej rozbudowywały świat, a dorzucały masę nowych sztuczek czy innych rzeczy który każdy rozgarnięty gracz/MG może sam napisać. Tym bardziej wszystkie bestiariusze...
-
- Kok
- Posty: 1304
- Rejestracja: środa, 25 lutego 2009, 16:48
- Numer GG: 28552833
- Lokalizacja: Police
Re: Dodatki do Neuroshimy
Ja właśnie mam ochotę wrócić do Neuro Nie grałem z rok jakoś Posiadam dwa dodatki "na papierze": Bohater3 i Mistrz Gry. Pierwszy ma fajną ilość materiałów o Tornado (chyba najlepsze z tego podręcznika), pochodzenia z Europy (jak ktos lubi ) style walki- jakoś nie chciało mi się zgłębiać i sporo materiału dla montera. Cena 35 zł więc trochę za drogo jak na fakt, że jedyny materiał, który mi się spodobał to rodzial o Tornado. Dodatek dla mistrza gry opisuje kolory neuro, scenografię (trzon tego dodatku) IV generację i Smarta. Cena taka sama jak w przypadku Bohatera.
Więc w sumie jak na fakt, że w obu podręcznikach znalazłem coś co mi się spodobało to jest nieźle. Poleciłby mi ktoś jakieś warte przeczytania dodatki do neuro?
Więc w sumie jak na fakt, że w obu podręcznikach znalazłem coś co mi się spodobało to jest nieźle. Poleciłby mi ktoś jakieś warte przeczytania dodatki do neuro?
00088888000
-
- Marynarz
- Posty: 303
- Rejestracja: piątek, 16 lutego 2007, 14:55
- Numer GG: 4382272
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Dodatki do Neuroshimy
A jesteś raczej graczem czy mistrzem? Ale ogólnie - nationbooki były dobre i przydatne, fajni byli też piraci. Dodatki czysto dla graczy są raczej kiepskie (z punktu widzenia MG )
-
- Kok
- Posty: 1304
- Rejestracja: środa, 25 lutego 2009, 16:48
- Numer GG: 28552833
- Lokalizacja: Police