Maskarada: Domena i jej zabezpieczenia

Forum poświęcone World of Darkness, czyli Wampirowi, Wilkołakowi, Magowi i innym grom z serii White Wolfa.
ODPOWIEDZ
Sophie
Szczur Lądowy
Posty: 3
Rejestracja: czwartek, 25 września 2008, 10:48
Numer GG: 0

Maskarada: Domena i jej zabezpieczenia

Post autor: Sophie »

Jako że to mój pierwszy post na tym forum witam wszystkich :) .

Od jakiegoś czasu, moja postać jest szczęśliwą właścicielką niewielkiej, acz dość strategicznie położonej domeny. Problem polega na tym, że kilku dość wpływowych kainitów ostrzy sobie na nią ząbki ;) . Szukam rady, jak skutecznie zabezpieczyć swój teren. Mam kilka pomysłów, ale jestem też ciekawa w jaki sposób wy rozwiązujecie tego typu problemy.
MAd Phantom
Arcymod Tawerniany
Arcymod Tawerniany
Posty: 1279
Rejestracja: poniedziałek, 16 sierpnia 2004, 17:13

Re: V:tM Domena i jej zabezpieczenia

Post autor: MAd Phantom »


Vozhd! Dużo! Wszędzie! Tysiące :D

Ew. możesz dogadać się z innymi nadnaturalami z okolicy (jeśli gracie crossover) i zawiązać "radę dzielnicową" z jakimiś celami i wzajemną protekcją (układ o współpracy z Matuzalemem byłby ciekawy). Zorganizowanie tam elizjum będzie metodą obusieczną, ale też podziała. Ostatecznie możesz też rozpuścić bardzo zniechęcające plotki o danej domenie lub zrobić "przykład" z kogoś kto zbytnio się nią zainteresuje.
kaziu
Mat
Mat
Posty: 403
Rejestracja: niedziela, 19 listopada 2006, 21:36
Numer GG: 7230085
Lokalizacja: Sagan

Re: V:tM Domena i jej zabezpieczenia

Post autor: kaziu »

Śmierć- jedyny skuteczny środek na wampiry najlepiej skorzystać z usług technokracji i podprowadzić ją pod kainitów(trochę zabawy i niebezpieczne ale jaki efekt) oczywiście można użyć/wykorzystać masę innych stworzeń albo samemu zadziałać.

Zabezpieczenia i pułapki : Jakieś bariery, teleportery (wymiatają) i masa innych kombinacji.

Ja oczywiście bym pozabijał wampki za pomocą jakieś magyii(trochę DnD pachnie ale co tam ;])
Sophie
Szczur Lądowy
Posty: 3
Rejestracja: czwartek, 25 września 2008, 10:48
Numer GG: 0

Re: V:tM Domena i jej zabezpieczenia

Post autor: Sophie »

>>>MAd Phantom
Wow! Rada dzielnicowa! Niezły patent :roll: .
Nie rozumiem tylko, w jaki sposób elizjum, miałoby chronić domenę :? Wytłumaczysz? Możliwe że nie znam jakiegoś kruczka prawnego :). Z plotkami zauważam pewien problem tzn. jeżeli rozpuszczę plotki, że domena jest świetnie chroniona, kiedy ktoś będzie chciał atakować/przejmować kontrolę zjawi się ze środkami znacznie większymi, niż tymi których by użył, gdyby tych plotek nie było.

>>>kaziu
Oj. Z technokracją sama mam problemy. A Magiyą nie władam bo to wampirzyca jest, ale w moim wypadku taumaturgia może robić za marny substytut :P. Jednak zabezpieczanie całej domeny za pomocą taumaturgii, jest niestety zbyt krwiożercze.


Ja myślałam raczej o tym żeby stworzyć ludzką "siatkę". Wiecie, taki mały sztab, ludzie przy monitorach, dostęp do kamer, paru krawężników na granicach domeny+ grupa interwencyjna na wypadek gdyby się działo coś w dzień.
MAd Phantom
Arcymod Tawerniany
Arcymod Tawerniany
Posty: 1279
Rejestracja: poniedziałek, 16 sierpnia 2004, 17:13

Re: V:tM Domena i jej zabezpieczenia

Post autor: MAd Phantom »


Elizjum niejako stabilizuje dany obszar, a jego posiadanie oznaczać może poparcie ze strony Księcia/Starszych. Dodatkowo utrudnia siłowe przejęcie domeny, a bardziej rozrywkowi Kainici mogą nie chcieć domeny z elizjum, gdyż to za dużo zawracania głowy ;p Co do plotek, to miałem na myśli nie plotki o 1000 Vozhd, ale plotki w wyniku których nikt nie chciałby już tej domeny. Klątwa, wilkołaki, technokracja - cokolwiek może być jej obiektem, byleby miało własności odstraszająco-zniechęcające.

Pomysł z siatką daje się bardzo skutecznie połączyć z nadnaturalna radą dzielnicową :P
ODPOWIEDZ