Świat Mroku
-
- Pomywacz
- Posty: 57
- Rejestracja: poniedziałek, 9 stycznia 2006, 17:23
- Lokalizacja: z Wołomina
- Kontakt:
Sabat raczej nie robi total rozpierduchy. Fakt Sabat jest nie przewidywalny, ale nie jest też głupi, wie że jeśli za bardzo się rozszaleje to śmiertelni zaczną coś podejrzewać, a ludzie to nie jest jak się moze większości wydaje zwykła kupa którą można łątwo sprzątnąć, tylko potrafi nieźle zaszkodzić. I jeszcze ktoś powiedział, że taki Tremer to przecież nie zacznie walić kulek w centrum... no i nie będzie musiał, w miastach żyje tylko jedno plemie lupinów i wątpie żeby się rzucali na pierwszego lepszego wampira i atakowali. W sytuacji z tą akcjąharytatywną i kamerą i na żywo i w ogóle... wampiry raczej nie pokazuja się w tv, a jeśli już to się dobrze zabezpieczają, bo juz taki wampir który chce być sławny to raczej umie o siebie zadbać i swoje plecy. Sabat w europie jest, ale w takich ilościach, że na całą bande Camarilli nic nie poradzi, a Camarilla przez te pół millenium nauczyło się idealnie pilnować maskarady.... przynajmniej starsi Sabat szaleje, ale wie kiedy przestać.
Może gadam głupoty bo nie znam dobrze innych systemów jak Maskarada, ale to moje zdanie z tego co się dowiedziałem poza podręcznikowo.
Może gadam głupoty bo nie znam dobrze innych systemów jak Maskarada, ale to moje zdanie z tego co się dowiedziałem poza podręcznikowo.
-
- Bombardier
- Posty: 643
- Rejestracja: niedziela, 12 czerwca 2005, 15:41
- Numer GG: 9025892
- Lokalizacja: Bydgoskie przedmieścia mrokiem zalane...
- Kontakt:
Świat Mroku bardzo mnie interesuje, ale jak na moje to do niego potrzeba dobrego MG i graczy, którzy coś niecoś wiedzą o odgrywaniu postaci i wczuciu się w klimat. Ani ja nie jestem wykfalifikowanym MG, ani moja drużyna nie gra w RPGi za długo, więc narazie dałem sobie spokój z Wampirem. Ale sam system jest zajebibi!!!
_________________
_________________
"It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living."
-- Terry Pratchett
"Z głupotą się nie walczy, głupotę się omija"
-- Terry Pratchett
"Z głupotą się nie walczy, głupotę się omija"
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 2
- Rejestracja: niedziela, 21 maja 2006, 18:10
-
- Pomywacz
- Posty: 57
- Rejestracja: poniedziałek, 9 stycznia 2006, 17:23
- Lokalizacja: z Wołomina
- Kontakt:
A grał ktośmozę kiedyś jakiegoś crossa ? czyli połączenie wszystkich systemów WoD'a tak że w drużynie można znaleźć wilkołaka, maga, wampira, no troche gorzej może z Upiorem bo on w troche innym świecie żyje (dokładnie nie wiem, nie miałem przez co się zapoznać), ale na pewno byłoby ciekawie. Jak narazie to tylko prowadziłem jeden z systemów WoD'a a występowały w nim pozostałe wynaturzenia ciemnej strony świata.
To czego szukasz jest zbyt głęboko, żebyś mógł to znaleźć.
-
- Kok
- Posty: 1133
- Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02
Re: Świat Mroku
ja gralem kiedys w cross-larpa. wampiry (z requiem) vs. wilkolaki (niewiem jaka edycja) + tluczenie sie miedzy soba (tzn. wampy z wampami i wilkolaki z wilkolakami). mniej wiecej po 40 osob na kazdej ze stron i bylo genialne.
po jakichs 30 minutach wszyscy mieli paranoje bo czlonkowie primogenu sie klocili kto ma poprowadzic nas do walki (bo ksiaze padl podczas zamachu).
gra byla naprawde ciekawa, a zakonczyla sie o swicie ledwo co moglismy pouciekac do krypty (piwnice i opuszczone domy w okolicy )
dobra zabawa, radze zagrac...
po jakichs 30 minutach wszyscy mieli paranoje bo czlonkowie primogenu sie klocili kto ma poprowadzic nas do walki (bo ksiaze padl podczas zamachu).
gra byla naprawde ciekawa, a zakonczyla sie o swicie ledwo co moglismy pouciekac do krypty (piwnice i opuszczone domy w okolicy )
dobra zabawa, radze zagrac...
-
- Mat
- Posty: 403
- Rejestracja: niedziela, 19 listopada 2006, 21:36
- Numer GG: 7230085
- Lokalizacja: Sagan
Re: Świat Mroku
Grałem jedynie w Maga i Wampira:Mhroczne wieki, ale uważam, że te systemy powinny(albo wod ogólnie) być znane(i lubiane) przez szanującego się rpgowca.
Dlaczego nikt nie wspomniał o wszechpotężnej Magyi...niesamowicie potężny mag może cofnąć się w czasie lub wykasować kogoś z rzeczywistości(:D), też technokrajcja jest potężna(magia przypadkowa rlz).
edit:\/ wszystko jest możliwe...
Dlaczego nikt nie wspomniał o wszechpotężnej Magyi...niesamowicie potężny mag może cofnąć się w czasie lub wykasować kogoś z rzeczywistości(:D), też technokrajcja jest potężna(magia przypadkowa rlz).
edit:\/ wszystko jest możliwe...
Ostatnio zmieniony czwartek, 21 czerwca 2007, 21:47 przez kaziu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Tawerniany Trickster
- Posty: 898
- Rejestracja: wtorek, 22 listopada 2005, 10:35
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Świat Mroku
Podróże w czasie (wstecz) to tylko miejska legenda, którą karmi się łatwowiernych młodych magów... coś takiego jest jak powszechnie wiadomo niemożliwe, Paradox to uniemożliwia. To taki sam mit jak Oracles... <wink, wink>kaziu pisze:Dlaczego nikt nie wspomniał o wszechpotężnej Magyi...niesamowicie potężny mag może cofnąć się w czasie lub wykasować kogoś z rzeczywistości(:D), też technokrajcja jest potężna(magia przypadkowa rlz).
-
- Pomywacz
- Posty: 36
- Rejestracja: czwartek, 22 marca 2007, 17:49
- Numer GG: 1680211
- Lokalizacja: Babilon, Polska.
Re: Świat Mroku
Pewnie, może wykasować, ale co z tego skoro paradoks "odwdzięczy się" tym samym. To zależy jeszcze jak bardzo efekt jest wulgarny.
Na dłuższą metę lepiej połączyć style, bo wampir niestety staje się dość przewidywalna.
Ale mag to istna kopalnia pomysłów. Połączyć to, dodać technokracje. I gotowe.
Chyba najczęściej łączy się wilkołaka i wampira, w końcu do dwie przeciwne potęgi. Wtedy są to zwykle po prostu „wampiry” czy „magowie”, a mieszane druzyny to coś czego trzeba spróbować.
Na dłuższą metę lepiej połączyć style, bo wampir niestety staje się dość przewidywalna.
Ale mag to istna kopalnia pomysłów. Połączyć to, dodać technokracje. I gotowe.
Chyba najczęściej łączy się wilkołaka i wampira, w końcu do dwie przeciwne potęgi. Wtedy są to zwykle po prostu „wampiry” czy „magowie”, a mieszane druzyny to coś czego trzeba spróbować.
Obywatelu! O jakim numerze myślę?
-
- Mat
- Posty: 403
- Rejestracja: niedziela, 19 listopada 2006, 21:36
- Numer GG: 7230085
- Lokalizacja: Sagan
Re: Świat Mroku
Bycie nephadim czy innym maruderem zapewnia częściową(małą lub srednią) odporność na paradox, również siła paradoxu zależy od wiary ludzi w magyie czy wszytkie nierealne rzeczy...Necoho pisze:Pewnie, może wykasować, ale co z tego skoro paradoks "odwdzięczy się" tym samym. To zależy jeszcze jak bardzo efekt jest wulgarny.
Gdzieś w podręczniku pisze, że kiedyś dało się kiedyś przenosić góry...
co do kasowania i wulgarnej magyi.... technomancki wykasowywator 100-666 ułatwi sprawe...
-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Świat Mroku
Hmm, z tego co wiem, to maruderzy, jako ze są potężnie związani z Dzikunem są odporni na paradoks? W końcu przecież paradoks jest wywoływany przez wpływ Tkaczki na rzeczywistość.
-
- Mat
- Posty: 403
- Rejestracja: niedziela, 19 listopada 2006, 21:36
- Numer GG: 7230085
- Lokalizacja: Sagan
Re: Świat Mroku
fds pisze:Hmm, z tego co wiem, to maruderzy, jako ze są potężnie związani z Dzikunem są odporni na paradoks? W końcu przecież paradoks jest wywoływany przez wpływ Tkaczki na rzeczywistość.
Maruderzy powodują zakłócenia rzeczywistości tylko "jakakolwiek jego aktywność bierze na cel niewinnych miast przestępcy"
-
- Pomywacz
- Posty: 23
- Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2007, 13:27
- Numer GG: 0
Świat Mroku
Seth, jak będziesz w okolicy Katowic, daj cynk. Świat mroku to jedyny prawdziwy Świat Szatan szatan kaczka dziwaczka. Koniec z używaniem młota do masażu czoła! Pozdrawiam.
-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Świat Mroku
@kaziu - Ale sami są odporni na paradoks Dzikun daje dużą moc. W końcu przecież no zmiennokształtni też są odporni na działanie siły paradoksu, Dzikun w ich krwi jest silny.
-
- Pomywacz
- Posty: 27
- Rejestracja: czwartek, 15 czerwca 2006, 18:29
- Lokalizacja: Throal
- Kontakt:
Re: Świat Mroku
Z WoD'em nie miałem zbyt wiele do czynienia. Grałem kilka razy w Maga wstąpienie i raz poprowadziłem Wampira na podwórku Mag stawia przed graczami potężne pole do popisu, a Ci nie są wreszcie ograniczeni krótką listą czarów opisanych w podręczniku. Nie dochodzi do sytuacji, w których mag wskrzeszający umarłych itp. nie potrafi rozpalić ogniska
WoD to miła odskocznia od typowych RPG'ów, szczególnie jak ktoś gra przeważnie w systemy fanatsy.
Właśnie w moje plugawe łapska wpadł podręcznik do Wampira Mrocznych Wieków . Z systemów White Wolfa właśnie on najbardziej mi odpowiada.
WoD to miła odskocznia od typowych RPG'ów, szczególnie jak ktoś gra przeważnie w systemy fanatsy.
Właśnie w moje plugawe łapska wpadł podręcznik do Wampira Mrocznych Wieków . Z systemów White Wolfa właśnie on najbardziej mi odpowiada.
-
- Kok
- Posty: 1133
- Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02
Re: Świat Mroku
HA HA HA! kolejny wyznawca dark ages: vampire!
ten klimat jest naprawde genialny.
co do maga:
jest ktos z poznania (albo okolic) kto by poprowadzil? ja sie pojawie w wakacje i chetnie bym zagral, bo jakos nigdy niemialem okazji.
ten klimat jest naprawde genialny.
co do maga:
jest ktos z poznania (albo okolic) kto by poprowadzil? ja sie pojawie w wakacje i chetnie bym zagral, bo jakos nigdy niemialem okazji.
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Re: Świat Mroku
Wampiryczne Mroczne Wieki to połączenie także moich dwóch ulubionych klimatów: mroczne średniowiecze plus wampiry. No i ta moc... Urzeka mnie szósta kropka Demencji (Pocałunek Księżyca, pozwala w ciągu kilku minut rozmowy przekazać rozmówcy kilka chorób psychicznych - na stałe! ). Wampiry władcy wiosek i całych księstw, zagubionych w górach, pośród mgły. I ci nieco zbyt bladzi dworacy, pojawiający się przy królu o zmroku. I... Możliwości jest multum, i to równie ciekawych, a niekiedy nawet ciekawszych niż w dzisiejszych czasach
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.