Świat Mroku

Forum poświęcone World of Darkness, czyli Wampirowi, Wilkołakowi, Magowi i innym grom z serii White Wolfa.
Bortasz
Majtek
Majtek
Posty: 78
Rejestracja: środa, 1 lutego 2006, 19:28
Numer GG: 8153680
Lokalizacja: Marienburg

Post autor: Bortasz »

Ja tylko wyraziłem swoja opinie na ten temat.
Apokalipsy niemoge przeczytać bo niemam dla tego prosiłem o linki do stron opisujących świat Mroku z innej perspektywy niż Wampir.
Darkon
Pomywacz
Posty: 57
Rejestracja: poniedziałek, 9 stycznia 2006, 17:23
Lokalizacja: z Wołomina
Kontakt:

Post autor: Darkon »

Sabat raczej nie robi total rozpierduchy. Fakt Sabat jest nie przewidywalny, ale nie jest też głupi, wie że jeśli za bardzo się rozszaleje to śmiertelni zaczną coś podejrzewać, a ludzie to nie jest jak się moze większości wydaje zwykła kupa którą można łątwo sprzątnąć, tylko potrafi nieźle zaszkodzić. I jeszcze ktoś powiedział, że taki Tremer to przecież nie zacznie walić kulek w centrum... no i nie będzie musiał, w miastach żyje tylko jedno plemie lupinów i wątpie żeby się rzucali na pierwszego lepszego wampira i atakowali. W sytuacji z tą akcjąharytatywną i kamerą i na żywo i w ogóle... wampiry raczej nie pokazuja się w tv, a jeśli już to się dobrze zabezpieczają, bo juz taki wampir który chce być sławny to raczej umie o siebie zadbać i swoje plecy. Sabat w europie jest, ale w takich ilościach, że na całą bande Camarilli nic nie poradzi, a Camarilla przez te pół millenium nauczyło się idealnie pilnować maskarady.... przynajmniej starsi :P Sabat szaleje, ale wie kiedy przestać.
Może gadam głupoty bo nie znam dobrze innych systemów jak Maskarada, ale to moje zdanie :P z tego co się dowiedziałem poza podręcznikowo.
Jelcyn
Bombardier
Bombardier
Posty: 643
Rejestracja: niedziela, 12 czerwca 2005, 15:41
Numer GG: 9025892
Lokalizacja: Bydgoskie przedmieścia mrokiem zalane...
Kontakt:

Post autor: Jelcyn »

Świat Mroku bardzo mnie interesuje, ale jak na moje to do niego potrzeba dobrego MG i graczy, którzy coś niecoś wiedzą o odgrywaniu postaci i wczuciu się w klimat. Ani ja nie jestem wykfalifikowanym MG, ani moja drużyna nie gra w RPGi za długo, więc narazie dałem sobie spokój z Wampirem. Ale sam system jest zajebibi!!!
_________________
"It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living."
-- Terry Pratchett
"Z głupotą się nie walczy, głupotę się omija"
Scotland_Knight
Szczur Lądowy
Posty: 2
Rejestracja: niedziela, 21 maja 2006, 18:10

Post autor: Scotland_Knight »

Vampire DA i Masq ruuuleeezzzzzzzz ; Wilkołak szczeze mówiąc za bardzo sieczkowaty ale to tez zalezy od narratora:D , Łowcami się grało nawet sporo i było miło :) MAG tez jest zaje...ty , i jeszcze Zew Cthulhu co prawda to nie jest WoD ale tez klimatyczny horror/fantasy polecam ...
Darkon
Pomywacz
Posty: 57
Rejestracja: poniedziałek, 9 stycznia 2006, 17:23
Lokalizacja: z Wołomina
Kontakt:

Post autor: Darkon »

A grał ktośmozę kiedyś jakiegoś crossa ? czyli połączenie wszystkich systemów WoD'a tak że w drużynie można znaleźć wilkołaka, maga, wampira, no troche gorzej może z Upiorem bo on w troche innym świecie żyje (dokładnie nie wiem, nie miałem przez co się zapoznać), ale na pewno byłoby ciekawie. Jak narazie to tylko prowadziłem jeden z systemów WoD'a a występowały w nim pozostałe wynaturzenia ciemnej strony świata.
To czego szukasz jest zbyt głęboko, żebyś mógł to znaleźć.
laRy
Kok
Kok
Posty: 1133
Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02

Re: Świat Mroku

Post autor: laRy »

ja gralem kiedys w cross-larpa. wampiry (z requiem) vs. wilkolaki (niewiem jaka edycja) + tluczenie sie miedzy soba (tzn. wampy z wampami i wilkolaki z wilkolakami). mniej wiecej po 40 osob na kazdej ze stron i bylo genialne.
po jakichs 30 minutach wszyscy mieli paranoje bo czlonkowie primogenu sie klocili kto ma poprowadzic nas do walki (bo ksiaze padl podczas zamachu).

gra byla naprawde ciekawa, a zakonczyla sie o swicie :) ledwo co moglismy pouciekac do krypty (piwnice i opuszczone domy w okolicy :D)

dobra zabawa, radze zagrac...
kaziu
Mat
Mat
Posty: 403
Rejestracja: niedziela, 19 listopada 2006, 21:36
Numer GG: 7230085
Lokalizacja: Sagan

Re: Świat Mroku

Post autor: kaziu »

Grałem jedynie w Maga i Wampira:Mhroczne wieki, ale uważam, że te systemy powinny(albo wod ogólnie) być znane(i lubiane) przez szanującego się rpgowca.

Dlaczego nikt nie wspomniał o wszechpotężnej Magyi...niesamowicie potężny mag może cofnąć się w czasie lub wykasować kogoś z rzeczywistości(:D), też technokrajcja jest potężna(magia przypadkowa rlz).


edit:\/ wszystko jest możliwe...
Ostatnio zmieniony czwartek, 21 czerwca 2007, 21:47 przez kaziu, łącznie zmieniany 1 raz.
krucaFuks
Tawerniany Trickster
Tawerniany Trickster
Posty: 898
Rejestracja: wtorek, 22 listopada 2005, 10:35
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Świat Mroku

Post autor: krucaFuks »

kaziu pisze:Dlaczego nikt nie wspomniał o wszechpotężnej Magyi...niesamowicie potężny mag może cofnąć się w czasie lub wykasować kogoś z rzeczywistości(:D), też technokrajcja jest potężna(magia przypadkowa rlz).
Podróże w czasie (wstecz) to tylko miejska legenda, którą karmi się łatwowiernych młodych magów... coś takiego jest jak powszechnie wiadomo niemożliwe, Paradox to uniemożliwia. To taki sam mit jak Oracles... <wink, wink>
Obrazek Obrazek
Necoho
Pomywacz
Posty: 36
Rejestracja: czwartek, 22 marca 2007, 17:49
Numer GG: 1680211
Lokalizacja: Babilon, Polska.

Re: Świat Mroku

Post autor: Necoho »

Pewnie, może wykasować, ale co z tego skoro paradoks "odwdzięczy się" tym samym. To zależy jeszcze jak bardzo efekt jest wulgarny.

Na dłuższą metę lepiej połączyć style, bo wampir niestety staje się dość przewidywalna.

Ale mag to istna kopalnia pomysłów. Połączyć to, dodać technokracje. I gotowe.
Chyba najczęściej łączy się wilkołaka i wampira, w końcu do dwie przeciwne potęgi. Wtedy są to zwykle po prostu „wampiry” czy „magowie”, a mieszane druzyny to coś czego trzeba spróbować.
Obywatelu! O jakim numerze myślę?
kaziu
Mat
Mat
Posty: 403
Rejestracja: niedziela, 19 listopada 2006, 21:36
Numer GG: 7230085
Lokalizacja: Sagan

Re: Świat Mroku

Post autor: kaziu »

Necoho pisze:Pewnie, może wykasować, ale co z tego skoro paradoks "odwdzięczy się" tym samym. To zależy jeszcze jak bardzo efekt jest wulgarny.
Bycie nephadim czy innym maruderem zapewnia częściową(małą lub srednią) odporność na paradox, również siła paradoxu zależy od wiary ludzi w magyie czy wszytkie nierealne rzeczy...
Gdzieś w podręczniku pisze, że kiedyś dało się kiedyś przenosić góry...


co do kasowania i wulgarnej magyi.... technomancki wykasowywator 100-666 ułatwi sprawe...
fds
Tawerniany Che Wiewióra
Tawerniany Che Wiewióra
Posty: 1529
Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Świat Mroku

Post autor: fds »

Hmm, z tego co wiem, to maruderzy, jako ze są potężnie związani z Dzikunem są odporni na paradoks? W końcu przecież paradoks jest wywoływany przez wpływ Tkaczki na rzeczywistość.
Obrazek
Podręczniki za darmo:
Shadowrun 2ed
DnD v3.5
kaziu
Mat
Mat
Posty: 403
Rejestracja: niedziela, 19 listopada 2006, 21:36
Numer GG: 7230085
Lokalizacja: Sagan

Re: Świat Mroku

Post autor: kaziu »

fds pisze:Hmm, z tego co wiem, to maruderzy, jako ze są potężnie związani z Dzikunem są odporni na paradoks? W końcu przecież paradoks jest wywoływany przez wpływ Tkaczki na rzeczywistość.

Maruderzy powodują zakłócenia rzeczywistości tylko "jakakolwiek jego aktywność bierze na cel niewinnych miast przestępcy"
Marcelus
Pomywacz
Posty: 23
Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2007, 13:27
Numer GG: 0

Świat Mroku

Post autor: Marcelus »

Seth, jak będziesz w okolicy Katowic, daj cynk. Świat mroku to jedyny prawdziwy Świat :) Szatan szatan kaczka dziwaczka. Koniec z używaniem młota do masażu czoła! Pozdrawiam.
fds
Tawerniany Che Wiewióra
Tawerniany Che Wiewióra
Posty: 1529
Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Świat Mroku

Post autor: fds »

@kaziu - Ale sami są odporni na paradoks :) Dzikun daje dużą moc. W końcu przecież no zmiennokształtni też są odporni na działanie siły paradoksu, Dzikun w ich krwi jest silny.
Obrazek
Podręczniki za darmo:
Shadowrun 2ed
DnD v3.5
Rybindil
Pomywacz
Posty: 27
Rejestracja: czwartek, 15 czerwca 2006, 18:29
Lokalizacja: Throal
Kontakt:

Re: Świat Mroku

Post autor: Rybindil »

Z WoD'em nie miałem zbyt wiele do czynienia. Grałem kilka razy w Maga wstąpienie i raz poprowadziłem Wampira na podwórku :D Mag stawia przed graczami potężne pole do popisu, a Ci nie są wreszcie ograniczeni krótką listą czarów opisanych w podręczniku. Nie dochodzi do sytuacji, w których mag wskrzeszający umarłych itp. nie potrafi rozpalić ogniska :D
WoD to miła odskocznia od typowych RPG'ów, szczególnie jak ktoś gra przeważnie w systemy fanatsy.

Właśnie w moje plugawe łapska wpadł podręcznik do Wampira Mrocznych Wieków :D . Z systemów White Wolfa właśnie on najbardziej mi odpowiada.
laRy
Kok
Kok
Posty: 1133
Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02

Re: Świat Mroku

Post autor: laRy »

HA HA HA! kolejny wyznawca dark ages: vampire!
ten klimat jest naprawde genialny.

co do maga:
jest ktos z poznania (albo okolic) kto by poprowadzil? ja sie pojawie w wakacje i chetnie bym zagral, bo jakos nigdy niemialem okazji.
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Re: Świat Mroku

Post autor: BlindKitty »

Wampiryczne Mroczne Wieki to połączenie także moich dwóch ulubionych klimatów: mroczne średniowiecze plus wampiry. No i ta moc... Urzeka mnie szósta kropka Demencji (Pocałunek Księżyca, pozwala w ciągu kilku minut rozmowy przekazać rozmówcy kilka chorób psychicznych - na stałe! :D). Wampiry władcy wiosek i całych księstw, zagubionych w górach, pośród mgły. I ci nieco zbyt bladzi dworacy, pojawiający się przy królu o zmroku. I... Możliwości jest multum, i to równie ciekawych, a niekiedy nawet ciekawszych niż w dzisiejszych czasach :)
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
ODPOWIEDZ