Strona 2 z 2

Re: nWoD

: piątek, 6 listopada 2009, 20:32
autor: Solarius Scorch
MAd Phantom pisze:Dyscypliny bojowe wciąż są i wciąż potrafią coś zrobić (do tego dochodzi b.dużo tzw. atutów, które można w walce wykorzystać, np. sztuki/style walki) - są tylko słabsze niż poprzednio ;p a co do przepaków to miałem na myśli wszechpotężnych Matuzalemów i Przedpotopowych, którzy mogli każdego brute forcem wykończyć ;p
Aha, czyli wciąż można zrobić sobie Alucarda noszącego czterdziestokilowy rewolwer, albo Sasuke z akceleracją pozwalającą mu na obiegnięcie boiska w sekundę? Jeśli tak, to przepraszam, nic nie mówiłem.
Sir_herrbatka pisze:
  • -Tabelki których nie było w starym wodzie. Z niecierpliwością czekam na WoD d20 modern :D
A ja niczego bym tak nie pragnął jak udostępnienia silnika WoDu na licencji podobnej do d20... Najlepsza komercyjna mechanika na świecie. Choć nad Twoją też się ostatnio zastanawiam... :)

Re: nWoD

: piątek, 6 listopada 2009, 21:43
autor: MAd Phantom
Solarius Scorch pisze:
MAd Phantom pisze:Dyscypliny bojowe wciąż są i wciąż potrafią coś zrobić (do tego dochodzi b.dużo tzw. atutów, które można w walce wykorzystać, np. sztuki/style walki) - są tylko słabsze niż poprzednio ;p a co do przepaków to miałem na myśli wszechpotężnych Matuzalemów i Przedpotopowych, którzy mogli każdego brute forcem wykończyć ;p
Aha, czyli wciąż można zrobić sobie Alucarda noszącego czterdziestokilowy rewolwer, albo Sasuke z akceleracją pozwalającą mu na obiegnięcie boiska w sekundę? Jeśli tak, to przepraszam, nic nie mówiłem.

Akceleracja daje bodaj taki sam boost prędkości biegania/chodzenia jak w oWoDzie ((normalna prędkość)*(Akceleracja+1)), jednak zamiast dodatkowych ataków daje duże bonusy do obrony i inicjatywy ;p Potencja zaś za 1 punkt krwi podnosi - o swoją wartość - siłę postaci na całą scenę oraz daje dodatkowe kostki przy skakaniu ;p

Re: nWoD

: sobota, 7 listopada 2009, 02:46
autor: Solarius Scorch
MAd Phantom pisze:Akceleracja daje bodaj taki sam boost prędkości biegania/chodzenia jak w oWoDzie ((normalna prędkość)*(Akceleracja+1)), jednak zamiast dodatkowych ataków daje duże bonusy do obrony i inicjatywy ;p Potencja zaś za 1 punkt krwi podnosi - o swoją wartość - siłę postaci na całą scenę oraz daje dodatkowe kostki przy skakaniu ;p
Nie chcę spamować, ale muszę powiedzieć że podoba mi się takie podejście. Podobne zresztą stosujemy przy naszym autorskim Demonie.