Strona 1 z 2

Potwory

: sobota, 1 września 2007, 10:00
autor: Diversi
Był smok, był ogr, była galareta, ale to nadal za mało! Piszcie gdzie znaleźliście największe albo najfajniejsze zbiory stworów do D&D oraz swoje własne pomysły! Zapraszam do budowania forowego bestiariusza 8) !

Re: Potwory

: sobota, 1 września 2007, 11:11
autor: Force
Ciekawy pomysł ;) Niestety większość potworów borę z MM (1 do 5) ale szczerze mówiąc chyba sie WotC kończą pomysły. Jeden z ich zainspirował mnie do zrobienia toczącej się kuli (ożywiony przedmiot) która zgniata swoich wrogów ma ona ciekawą właściwość w która wyposażył ją jej twórca, otóż po otrzymaniu obrażeń danego typu ( np.: acid albo piercing) staje się na nie odporna (20 pt. neguje z danego typu )

Żeby ją pokonać potrzebna jest albo czysta [moc] albo zadawanie coraz to innych ciosów

Jeszcze mógłbym tu wkleić żywiołaka wódki ale nie będę robił jaj : )

Re: Potwory

: sobota, 1 września 2007, 13:16
autor: BlindKitty
Zawsze można stworzyć golema z czegoś dziwnego (golem z g****, w trzech odmiannach - miękkiej (półpłynnej), zwyczajnej i utwardzanej). A poza tym, ja też rabuję pomysły z Monster Manuali, w końcu po to one są. Tam jest naprawde multum pomysłów, nawet jeśli niekoniecznie trzeba się posługiwać wziętymi stamtąd statystykami, to same pomysły dobrze jest stamtąd brać.
No, i w ostateczności pozostaje zawsze coś co ma naprawdę dużo macek :P

Re: Potwory

: sobota, 1 września 2007, 14:06
autor: Diversi
A żadnych własnych pomysłów? Ja naprzykład wymyśliłem coś w rodzaju Nazgula, tylko lepsze, z bojowym krzykiem/piskiem i się przydało. A niestety nie miałem okazji przejżeć dokładniej żadnego z MM, bo ich nie mam :)

Re: Potwory

: czwartek, 11 października 2007, 13:14
autor: Solarius Scorch
Ja tam w fantasy nierzadko wprowadzam istoty, które się pokonuje przez uwiedzenie i/lub akt seksualny... ;)

Re: Potwory

: sobota, 13 października 2007, 13:31
autor: Elfin
Jest dodatek "Stwory Faerunu" czy jakos tak.. On zawiera sporo potworkow.. Zreszta nie stanowi problemu ulepszenie i modyfikowanie potworkow ze zwyklej Ksiegi Potworow.. Sam tego probowalem i powiem ze efekt jest interesujacy i na prawde wypali.. Probowalismy takze pograc w DnD z typowym klimatem Gothica.. Obrazenia broni z GI przeniesc na DnD w miare realnie.. Tak samo mozna zrobic z potworkami tyle, ze jest to czasochlonne... Mi udalo sie "przelozyc" polowe... Ale do sesyji nie doszlo :P

Re: Potwory

: sobota, 13 października 2007, 16:20
autor: Force
Teraz nierzadko jadę na improwizacji. Więc mówię graczom że widzą chitynowego stwora z rurą zamiast otworu gębowego z której leci żółta flegma... a wyobraźnia graczy zrobi swoje : )

Re: Potwory

: wtorek, 4 grudnia 2007, 17:46
autor: Errer_Avares
Ej weź wrzuć tego żywiołaka wódki... :lol:

Re: Potwory

: środa, 9 stycznia 2008, 00:30
autor: Araelin
W sumie to pomysły na potwory tworzą się same podczas sesji, jak było juz powiedziane improwizacja, ale najlepiej to wychodzi po kilkunastu godzinach gry, np.:
Potwór niby całkiem zwyczajny, podobny do lwa, ale... wielkości mamuta, bez grzywy.
Niby duży, ale taki mało przerażający. I to jest w tym najlepsze, tzw uśpienie czujności gracza... Potworek na pierwszy rzut oka: przerośnięty lew. Przy dokładniejszym przyjrzeniu się lwiątko posiada zamiast pazurków metalowe szpony, a gdy idzie to kamienne posadzki trzeszcza pod jego ciężarem (reakcja: ciężki!!) przy pierwszym ciosie okazuje się, że pod powłoka skóry jest metal :shock: , kolejne ciosy nie odnoszą skutku. hmmm... może magia...
okazuje się, że większa część obrażeń magicznych jest pochłaniana i robi niewielkie szkody... walka trwa, a bestia szaleje( całe szczęście, dla graczy, jest powolna) po pierwszy na_prawde krytycznym ciosie okazuje sie, że potworka zabolało... cała sztuka w tworzeniu takiego potworka polega na na_prawdę mocnym pancerzu i małej ilości punktów życia :D

Re: Potwory

: poniedziałek, 18 lutego 2008, 15:24
autor: Zajx
Ja zaś lubię rzucić graczom potworka, który by im dokuczał np: takie małe coś futrzaste i słodkie :twisted: niby fajna zabaweczka na pupilka?? A zdziwienie gracza jest wtedy gdy w nocy wyrastają jej wielkie zęby, jakieś pazury i próbuje nakarmić się właścicielem, który właśnie śpi wtulony w zwierzaczka. Z całą pewnością gracze zdenerwują się jak chochlik (czy coś w tym stylu) będzie im broił w obozowisku, ewentualnie podbierał jedzenie/pieniądze.

Re: Potwory

: piątek, 4 kwietnia 2008, 00:11
autor: WinterWolf
Gdzieś kiedyś trafiłam na przygodę, która opisywała jakąś wielką i straszliwą bestię. Takie wredne wilkopodobne stworzenie. To było w jakimś innym systemie... Chyba w KC. Cholerstwo było większe od konia i inteligentne jak człowiek. Brakowało jedynie zrozumiałego języka. Dodałam do tego nieprzeciętną złośliwość i zamiłowanie do dręczenia graczy :P (podkreślam - dręczenia, a nie zabijania :P W końcu oni nie muszą wiedzieć, że MG nie chce ich pozabijać, a zwierzaczek nie przepada za mięskiem humanoidów :P). Bestia potrafiła zebrać pobliską watahę wilków i zrobić sobie dziki rajd po mniejszych miasteczkach i wsiach. Pojawia się tylko w zimie, w czasie głodu. Podkreślam, że nie da się oswoić i raczej nie będzie gadać z żadnymi druidami. Dodatkowo nie działają na nią żadne czary ze szkoły zaklinania, ani druidyczne czy kapłańskie odpowiedniki.

Kolejne wymyślone stworzenie to koszmaropodobny koń. W zasadzie to stworzenie uwięzione w specjalnym medalionie, złużące za wierzchowca jego posiadaczowi. Znaleźć je można jedynie jako niewolnika medalionu. W naturze/innych światach/innych realiach nie wystepuje.

Re: Potwory

: wtorek, 8 kwietnia 2008, 22:47
autor: Soreh
Muahahaha! xD Mam kilkanaście Bestariuszy do D&D i potworów mam na pęczki xD Ale mówie wam, niektóre ktoś wymyślał pod wpływem x3 Naliczyłem się już ok. 30 różnych rodzajów galaret xD

Re: Potwory

: środa, 30 kwietnia 2008, 08:37
autor: Durga
Hmm... inicjatywa bardzo ciekawa, aczkolwiek może by wrzucać także aspekty mechaniczne wymyślanych przez Was/nas potworków. Tak żeby były gotowe do wprowadzenia ich "w życie" :twisted:

Jak będę miał troche czasu (o który teraz trudno u mnie) to wrzuce coś może.

Pozdrawiam

Re: Potwory

: środa, 30 kwietnia 2008, 19:18
autor: WinterWolf
@Durga: Statystyki statystykami, ale co system to zupełnie inne. Tę wilkopodobną bestię, którą opisałam możesz wsadzić w dowolny system, raczej nie służy ona do tego, by walczyć z graczami (choć w skrajnych wypadkach jeśli wkurzą MG można do walki doprowadzić, ale wtedy stworzenie posiada maksymalne możliwe staty jakimi można je obdarzyć i raczej niechętnie zabije graczy. Raczej ich okaleczy i zostawi jak niewartą uwagi padlinę). Właśnie ta systemowa uniwersalność sprawia, że jeśli już jakieś staty się pojawią to niech raczej będą opisowe niż szczegółowe, bo konwersja stworeń z jednego systemu do drugiego może być uciążliwa...

Re: Potwory

: środa, 30 kwietnia 2008, 20:35
autor: Brzoza
Mnie tam jakiś czas słowiańska mitologia ciągnęła. Najbardziej to mi Łaźnik do Arkony wcisnął się w pamięć... :) Ale więcej tych demonów i bestyji było. Ale ten był pierwszy i ma TEN klimat... :mrgreen:
Łaźnik Obrazek
Inne nazwy: Waniennik, Łaziebnik, Baniennik.
Brzozomir
W każdej porządnej wsi słowiańskiej jest łaźnia. W każdej porządnej łaźni urzęduje co najmniej jeden łaźnik. Łaźniki, zwane też waniennikami są demonami z natury złośliwymi, które uwielbiają dokuczać. To wywrócą balię z
kąpiącym się człowiekiem, to nasikają do przygotowanej na kąpiel wody, albo po prostu utopią nieszczęśnika. Łaźniki potrafią teleportować* upatrzone ofiary (robią to, gdy mają naprawdę zły humor) do najbliższego akwenu wodnegojeziorka, stawu, gdzie ofiara zostaje utopiona. Czasem łaziennikowi pomaga utopiec czy inna wodna mara. Aby nie skończyć w ten sposób, trzeba przestrzegać ogólnie przyjętych zasad: waniennik wpuszcza po kolei tylko trzy grupy (kąpano się grupowo, przez godzinę lub pół nie wolno mu przeszkadzać). Jeżeli się
przestrzega zasad, można żyć z nim w zgodzie. Wanienniki w podzięce za dobre traktowanie sprzątają i dbają o zamieszkałą łaźnię. Czasem nad drzwiami łaźni wieszano podkowę aby odstraszyć demona, ale mało banienników daje się na to nabrać.
Łaziennik wygląda jak niski mężczyzna w sile wieku o nieproporcjonalnie dużej głowie. We włosy wplątane ma siano, które kąpiący wyciągają i się używają jako gąbki albo papieru toaletowego. Jedyne, czego boi się to żelazne amulety Swaroga, gdyż sam wyznaje Chorsa, nazywając go Trzyszczem- Błyszczem. W Niwii wygląda jak normalny człowiek, więc czasem można go pomylić z widzącym, będąc tam. * Teleportując łaźnik tworzy portal nad głową swej ofiary. Portal przypomina nieco chmurę pary wodnej, która gwałtownie opada nieszczęśnika. Zanim ofiara zdąrzy krzyknąć, ląduje w lodowatej wodzie pobliskiego jeziora, lub rzeki.
Kr: 14, ZwB: 10, Zd: 12, RB: 10, Int: 8, U: 8,
Pięść/ kopniak: tak, jak zwykły cios ręką lub kopniak z bazowym 6 ataku,
Obrona: uniki 14, Pancerz: -,
Zdolności specjalne:
Przechodzenie między światami
Życie pod wodą
Złośliwość
Teleportacja(do akwenu najbliższego)
Btw. Jeżeli ktoś miałby ochotę JESZCZE reanimować Arkonę to zapraszam na PW.

EDIT: troche offtopem zaleciało. przepraszam :P

Re: Potwory

: czwartek, 1 maja 2008, 09:48
autor: Durga
@WinterWolf No skoro tak mówisz to się kłócił nie będę, ale zauważyć muszę, że znajdujemy się w dziale D&D i d20...

Sorry za offtop

Masz rację aczkolwiek uważam, że z tutejszych pomysłów może skorzystać każdy, nie tylko ktoś grający w D&D. Może pozostawmy to w gestii każdego piszącego z osobna :P - dop. WW

Re: Potwory

: piątek, 13 czerwca 2008, 23:15
autor: Force
Hops :P

W DnD najsilniejszą bestyją z jaką nasi bohaterowie mogą się zmierzyć jest już nie Tarrasque ale niejaki Orcus książę umarłych :D Zaraz po nim Starożytny czerwony smok i Tarrasque.

Sam Orcus nie powala na kolana orginaością, jest porostu silnym demonem, ma aurę i takie tam pierdoły... wole starego dobrego łuskowatego Tarrasque który leżał sobie w głębokich jeziorach albo przemierzał kosmos i nagle wyskakiwał z domu na przekąskę. ;)

BTW.: Demilich teraz nazywa się Flameskull... Trochę to jak nazwać króla "Starym facetem siedzącym na tronie". Wiem, czepiam się.