4 edycja D&D

Forum poświęcone Dungeons and Dragons oraz wszystkim systemom opartym na mechanice d20.
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Re: Licznik

Post autor: BLACKs »

Karczmarz pisze:Hmmm

Ja odnoszę wrażenie, że to już nie będzie RPG tylko wielka multimedialna, rozbudowana planszówka :]
Wbrew blednym wynurzeniom niektorych osob, DnD 4ed. nie ma byc bardziej powiazane z figurkami, niz poprzednie edycje. Nie bedzie na pewno az tak uproszczone, jak wersja figurkowa ^^. Raczej stawialbym na dojrzalsza, lepsza wersje, oferujaca wieksze mozliwosci i lepsza grywalnosc.

Nie moge sie doczekac!
Karczmarz
Bombardier
Bombardier
Posty: 650
Rejestracja: wtorek, 14 listopada 2006, 20:44
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Licznik

Post autor: Karczmarz »

Hmmm

Przez Digital Initiative ja rozumiem, że to jawnie i bez krępacji idzie w stronę jednej wielkiej globalnej planszówki (generatory map, generatory postaci, potworów, rzutów, plansze i figurki + voice chat) więc w czymś takim ja już RPG nie widzę.
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Re: Licznik

Post autor: BLACKs »


Przez Digital Initiative ja rozumiem, że to jawnie i bez krępacji idzie w stronę jednej wielkiej globalnej planszówki (generatory map, generatory postaci, potworów, rzutów, plansze i figurki + voice chat) więc w czymś takim ja już RPG nie widzę.
A czy ktos powiedzial, ze trzeba tego uzywac na sesji? W wywiadzie wspomniano, ze ma byc to narzedzie do komunikacji ogolnoswiatowej rzeszy fanow, ktora chcialaby sobie pograc (w dedeczana planszowke), a na zywych sesjach DI moze byc uzyte jako pomoc.

Ja widze w tym RPG... Dzisiaj nawet widzialem jego okladke ; ).
Tevery Best
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1271
Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
Numer GG: 10455731
Lokalizacja: Radzymin

Re: Licznik

Post autor: Tevery Best »

BLACKs pisze:To ja zdradze kilka tajemnic odnosnie oczekiwanych zmian:
- rezygnacja z rzutow zachowawczych,
CO? Koniec rzutów obronnych? A to się zaskoczyłem...
BLACKs pisze:- uproszczenie zapisu poziomu,
Znaczy się co? Ze niby teraz będziemy zapisywać poziom kreseczkami? :wink:
BLACKs pisze:- poziom 30 w wersji nonepic,
I tak pewnie niewielu do niego dojdzie, na pewno nie ja, nie lubię przepaków na maksymalnych poziomach. Ani takim grać, ani takiemu prowadzić.
BLACKs pisze:- talenty (znane z SW Saga Edition i Modern d20 - na poziom dostajesz do wyboru jeden z talentow danej klasy, widzialem to w praktyce i jest naprawde super!),
ZERŻNĘLI Z NEUROSHIMY! CHAMY! :wink:
BLACKs pisze:- nowe logo (musialem to napisac dla fanatykow systemu),
TAK! NARESZCIE! Wywalę cały podręcznik, tylko wytnę logo i przylepię se na czole! Będę tró! :lol:
BLACKs pisze:- ogolnie mowi sie o znacznym ulatwieniu mechaniki, by lepiej funkcjonowala na sesji, szczegolna zaleta ma byc uproszczenie wykorzystania mechaniki w prowadzeniu
Pożyjemy - zobaczymy. Oczywiście mam nadzieję, że dotrzymają tej obietnicy, tylko żeby nie przedobrzyli w drugą stronę.

Ogólnie jestem optymistą, ale co z tego wyjdzie - nie jestem w stanie powiedzieć. Mam nadzieję, że popracują nad skalą wyzwania: większość potworów zupełnie nie pasuje do przydzielonej im SW. Na pierwszych poziomach są znacznie mocniejsze, na wyższych dużo słabsze, szczególnie te opierające się na specjalnych zdolnościach i czarach. No, z wyjątkiem Boskiego Tarrasque...
Karczmarz
Bombardier
Bombardier
Posty: 650
Rejestracja: wtorek, 14 listopada 2006, 20:44
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Licznik

Post autor: Karczmarz »

Hmmm
A czy ktos powiedzial, ze trzeba tego uzywac na sesji? W wywiadzie wspomniano, ze ma byc to narzedzie do komunikacji ogolnoswiatowej rzeszy fanow, ktora chcialaby sobie pograc (w dedeczana planszowke), a na zywych sesjach DI moze byc uzyte jako pomoc.
Jest to jeden z 4 filarów na równi ważny jak same podręczniki (tak to zrozumiałem z prezentacji owych 4 części). Oczywiście nie mówię, że każdy musi z tego korzystać. Ja po prostu boje się wyobrazić sobie graczy którzy będą "wychowywali się" właśnie na tego typu rozgrywce.
Nekonushi
Bombardier
Bombardier
Posty: 890
Rejestracja: piątek, 22 września 2006, 10:04
Numer GG: 10332376
Skype: p.kot.l.
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Re: 4 edycja D&D

Post autor: Nekonushi »

Nie no kurde .... trzeba się będzie zaopatrzyć w podręczniki od nowa !!! (przynajmniej pretekst by kupić podręcznik dla magów, bo ten już przeczytałem). A dopiero niedawno zaopatrzyłem się w 3.0 (3.5 potworów) ehh .... Chce ktoś kupić podręczniki ? :)
Obrazek
Obrazek
Czerwona Orientalna Prawica
Karczmarz
Bombardier
Bombardier
Posty: 650
Rejestracja: wtorek, 14 listopada 2006, 20:44
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: 4 edycja D&D

Post autor: Karczmarz »

Hmmm
Nie no kurde .... trzeba się będzie zaopatrzyć w podręczniki od nowa !!! (przynajmniej pretekst by kupić podręcznik dla magów, bo ten już przeczytałem). A dopiero niedawno zaopatrzyłem się w 3.0 (3.5 potworów) ehh .... Chce ktoś kupić podręczniki ?
Nie ma się co spieszyć. Jak ktoś zauważył, pewnikiem w Polsce 4ed pojawi się za jakieś 5 lat najprędzej, bo nie wiem czy ekonomicznie dobrym pomysłem jest pakować się w dystrybucję 4 ed w chwili gdy dopiero co wpakowano się w 3.5.
Craw
Bosman
Bosman
Posty: 1864
Rejestracja: poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 20:51
Numer GG: 5454998

Re: 4 edycja D&D

Post autor: Craw »

Najpierw ktos musi zabra sie za tlumaczenie tego...
Chyba wiem do czego sie zglosze ^_____^
Force
Bosman
Bosman
Posty: 1571
Rejestracja: sobota, 7 października 2006, 11:14
Numer GG: 0
Lokalizacja: piwnica

Re: 4 edycja D&D

Post autor: Force »

Craw pisze:Chyba wiem do czego sie zglosze ^_____^
Spokojnie, jeszcze trzeba Ebka przetłumaczyć :)

Mocno sie zdziwiłem kiedy zobaczyłem że strasza 4 ed. na Maj 2008. Najpierw podejrzewałem że chodzi o takie infantylne uproszczenie jak D&D Gra przygodowa Obrazek Ale potem obejrzałem Teaser i jak zobaczyłem że grupą docelową dla tego produktu nie są dzieci w wieku 7-14 to się uspokoiłem. ;)
BLACKs pisze:Nowe obrazki beda. Widzialem juz niziolka kaplana. Przyzwoicie.
W pytę, życzę sobie żeby obrazki były czarno-białe albo w sepii bo pastelowego oblężenia nie przeżyje.
Karczmarz pisze:Ja odnoszę wrażenie, że to już nie będzie RPG tylko wielka multimedialna, rozbudowana planszówka :]
No cóż nowe technologie, nowe pokolenie... Gadam jak dziad ale pokolenie iPoda nie poleci na nic innego.
Ja sobie tego nie zainstaluję, myślę że morda Tordeka mnie ostatecznie wystraszyła.
Tevery Best pisze:Koniec rzutów obronnych?
Jak najbardziej w pytę, nareszcie ktoś pomyślał że ustalanie stopni trudności zaklęć dla każdego czarującego NPCa przy większej ich liczbie jest nieco męczace.
BLACKs pisze:nowe logo
Jakieś takieś... Mierne to logo :P
BLACKs pisze:- zdefiniowane role i lepszy resource management (czyli, walka nie bedzie sie konczyla wtedy, kiedy czarodziej wypowie wszystkie zaklecia; "zawsze znajdzie sie cos ciekawego dla kazdej klasy".
Po dłuższym zastanowieniu to duży minus, gracz zawsze ma coś do roboty o ile twórczo potrafi wykorzystać zasady, teraz zdaje się zostanie dodane coś dzięki czemu gracze w pewnym sensie będą trudniejsi do pokonania, dla mnie jako MG to duży minus. Obym się mylił.

Kurcze, nie mogę sie doczekać ^^ mimo strachu że spieprzą robotę to chyba sobie kupię podręczniki po angielsku. To nawet lepiej że wyjdzie już w Maju bo nigdy do końca nie przyswoiłem sobie zasad 3,5 W tym momencie tkwię miedzy 3.0 a 3.5 na jakimś 3,32. kiedy wyjdzie 4.0 będę mógł sobie jako jeden z pierwszych przyswoić nowe zasady i nie zostać w tyle.

Polecam wam Teaser a szczególnie moment kiedy w 3.0 wszyscy szukają jak przebiegało zwarcie (chyba jedna z najbardziej upierdliwych rzeczy w D&D) Wszyscy siedzą i wertują podręczniki, powiadam wam szczera prawda, szczera prawda.

A ty BLACKs bierz sie za Eberron. ;)
Polska Partia Piwa - Sekcja Paladynów Żubra
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Re: 4 edycja D&D

Post autor: BLACKs »

A ty BLACKs bierz sie za Eberron. ;)
Eberron do ed. IV najwczesniej w 2009... Poczekam sobie troche, moze w tym czasie nabede doswiadczenia jako heroic fantasy MG (jak to dumnie brzmi, nieprawdaz?), szkolac sie na Forgotten Realms.
W pytę, życzę sobie żeby obrazki były czarno-białe albo w sepii bo pastelowego oblężenia nie przeżyje.
Sepia i czarno-biale... To bylby klimat ^^. Zauwaz, ze teraz nawet Mlotek jest full-color, to nie sadze, by WotC odszedl od swojego stylu rysunkow. Bez tych kolorkow to wyglada za malo bajecznie ; ).
Po dłuższym zastanowieniu to duży minus, gracz zawsze ma coś do roboty o ile twórczo potrafi wykorzystać zasady, teraz zdaje się zostanie dodane coś dzięki czemu gracze w pewnym sensie będą trudniejsi do pokonania, dla mnie jako MG to duży minus. Obym się mylił.
Zauwaz, ze bedzie to dzialalo w dwie strony, zarowno dla graczy jak i przeciwnikow. Pamietam, ze jako czarodziej czulem sie bezsilny, gdy wykonczylem wszystkie zaklecia. Pozostawala tylko proca albo ucieczka, bo z k4 PW na poziom to sobie naprawde powalcze ; ).
Craw
Bosman
Bosman
Posty: 1864
Rejestracja: poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 20:51
Numer GG: 5454998

Re: 4 edycja D&D

Post autor: Craw »

BLACKs pisze:Zauwaz, ze bedzie to dzialalo w dwie strony, zarowno dla graczy jak i przeciwnikow. Pamietam, ze jako czarodziej czulem sie bezsilny, gdy wykonczylem wszystkie zaklecia. Pozostawala tylko proca albo ucieczka, bo z k4 PW na poziom to sobie naprawde powalcze ; ).
A co, nigdy nie chciales byc magiem z halabarda? Ale to fakt, IMHO takie rozwiazanie wyjdzie ino na plus. I wcale nie wzmocni zbytnio graczy w porownaniu z 3.5, gdyz znikaja rzuty obronne - co graczy poniekad oslabia. W ogole mam nadzieje, ze walka zostanie super rozwiazana, bedzie szybko, sprawnie i do 1-2 celnych ciosow.

Do tego przydalo by sie pomajstrowac w sprawie atutow, gdyz obecnie sa rozwiazane wrecz koszmarnie. Niby ich ilosc przytlacza, ale duza czesc jest bez sensu, pozostalosc zas powinna byc wrodzona, nie wyuczalna :P
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Re: 4 edycja D&D

Post autor: BLACKs »

gdyz znikaja rzuty obronne - co graczy poniekad oslabia
A Defense zostaje podzielony na trzy wartosci... Hm, nie wiem czy to czasem nie bedzie powiazane. Moze byc tak, ze bedzie stala wartosc rzutu obronnego jako jedna z tych wartosci Defense - wtedy unikniemy zbytniego turlactwa przy pulapkach, zakleciach... Ale to tylko moje wynurzenia, nie mam pojecia jak bedzie w praktyce ^^.
W ogole mam nadzieje, ze walka zostanie super rozwiazana, bedzie szybko, sprawnie i do 1-2 celnych ciosow.
Nie sadze, zeby tak bylo, a nawet bym tak nie chcial ^^. Zmiany wprowadzone z d20 Modern i Star Warsa SE jeszcze bardziej heroizuja Lochy i Smoki. Dodatkowe bonusy z talentow sa ciekawe (np. wytrzymaly bohater w d20 Modern wraz z klasa otrzymywal mozliwosc do wybrania z pomiedzy trzech drzewek talentow, jednym byla bodajze odpornosc +?/+? na dany rodzaj obrazen, a kaskader mogl wybrac cos, co pomaga mu w jezdzeniu motorem - nie pamietam co to bylo, ale chyba dzialalo jak jakas NSowska sztuczka).

Jedyne, co chce zmienic w walce, to ograniczyc ilosc turlactwa jednoczesnie nie idac w wiekszy storytelling i zwiekszyc dynamike walki - by nie wygladalo to tak, ze dwie postacie stoja w miejscu i zadaja sobie ciosy na zmiane, nawet jesli nie da sie wykorzystac otoczenia i akcja nie przewiduje niespodziewanych zwrotow akcji.
Craw
Bosman
Bosman
Posty: 1864
Rejestracja: poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 20:51
Numer GG: 5454998

Re: 4 edycja D&D

Post autor: Craw »

BLACKs pisze:
gdyz znikaja rzuty obronne - co graczy poniekad oslabia
A Defense zostaje podzielony na trzy wartosci... Hm, nie wiem czy to czasem nie bedzie powiazane. Moze byc tak, ze bedzie stala wartosc rzutu obronnego jako jedna z tych wartosci Defense - wtedy unikniemy zbytniego turlactwa przy pulapkach, zakleciach... Ale to tylko moje wynurzenia, nie mam pojecia jak bedzie w praktyce ^^.
Bardzo mozliwe, powiedzmy defense przed ciosami (czyli klasa pancerza), refleks (dawny rzut na refleks) i wytrzymalosc psychiczna\psychologiczna (dawniej rzut na wytrzymalosc i sile woli).
Zastanawia mnie jednak jak pozostawiony bedzie element pewnej nieodzownej losowosci. Modyfikatory?
Co do testow umiejetnosci, to pewnie bym je usprawnil przerzucajac sie na k10 i stosujac zasade (im mniej tym lepiej). Byloby mniej liczenia, choc z drugiej strony obecnie sa one calkiem niezle rozwiazane (uprzedzajac ludzi zarzucajacych im turlactwo: przypominam o malo uzywanej przez graczy zasadzie d20).
BLACKs pisze:Jedyne, co chce zmienic w walce, to ograniczyc ilosc turlactwa jednoczesnie nie idac w wiekszy storytelling i zwiekszyc dynamike walki - by nie wygladalo to tak, ze dwie postacie stoja w miejscu i zadaja sobie ciosy na zmiane, nawet jesli nie da sie wykorzystac otoczenia i akcja nie przewiduje niespodziewanych zwrotow akcji.
No niby tak... Tyle ze olbrzymia wada walk w D&D jest rozjechanie sie czasu realnego z czasem na sesji. 5 minutowy pojedynek rozgrywa sie pol godziny. A to wszystko przez mase turlania, liczenia itp. (najlepiej odzwierciedlaja to zasady strzelania z luku, gdzie odejmuje sie wartosci za odlegosc).
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Re: 4 edycja D&D

Post autor: BLACKs »

Bardzo mozliwe, powiedzmy defense przed ciosami (czyli klasa pancerza), refleks (dawny rzut na refleks) i wytrzymalosc psychiczna\psychologiczna (dawniej rzut na wytrzymalosc i sile woli).
Zastanawia mnie jednak jak pozostawiony bedzie element pewnej nieodzownej losowosci. Modyfikatory?
Losowoscia teraz bedzie okreslana ilosc prob oszukiwania przez MG ; ).

Dla mnie mniej wiecej taki podzial Defense bylby dobry - unikniemy zbednego turlactwa. Nigdy nie lubilem mowic: "nagle ziemia zapada ci sie pod nogami, spadasz... erm, rzuc na refleks". Teraz bede mogl pociagnac opis dalej, bez zbednego przerywania na rzut.
Co do testow umiejetnosci, to pewnie bym je usprawnil przerzucajac sie na k10 i stosujac zasade (im mniej tym lepiej). Byloby mniej liczenia, choc z drugiej strony obecnie sa one calkiem niezle rozwiazane (uprzedzajac ludzi zarzucajacych im turlactwo: przypominam o malo uzywanej przez graczy zasadzie d20).
Ja wychowalem sie na CP2020, umiejetnosc + cecha + modyfikator kontra DC mnie specjalnie nie odrzuca. Zawsze bylem milosnikiem liczenia kazdego punkcika, a kwestie pokroju "masz +5 do trafienia od broni, -3 z otoczenia" to tez ciekawa, strategiczna zabawa ; ].
Tyle ze olbrzymia wada walk w D&D jest rozjechanie sie czasu realnego z czasem na sesji. 5 minutowy pojedynek rozgrywa sie pol godziny. A to wszystko przez mase turlania, liczenia itp. (najlepiej odzwierciedlaja to zasady strzelania z luku, gdzie odejmuje sie wartosci za odlegosc).
Moj rekord w Mlocie to trzygodzinna walka. Naprawde boje sie, co bedzie w DnD. Mam nadzieje, ze system zostanie uproszczony, bym mogl zmiescic sie w godzine, gora poltora.
Force
Bosman
Bosman
Posty: 1571
Rejestracja: sobota, 7 października 2006, 11:14
Numer GG: 0
Lokalizacja: piwnica

Re: 4 edycja D&D

Post autor: Force »

Mam nadzieje że uproszczą Odpędzanie i karcenie nieumarłych bo to była masakra, 20 min z podręcznikiem i 2 tabelkami żeby się dowiedzieć że nic sie nie stało...
Dochodziło do sytuacji gdzie gracze bali się odpędzać nieumarłych. :D

Można także uprościć losowanie początkowych atrybutów. Ja to zrobiłem poprzez dodawanie 8 do jednego rzutu k10 (przedział 9-18) bez przerzucania, i gra gitara.
Polska Partia Piwa - Sekcja Paladynów Żubra
Obrazek
Obrazek
Craw
Bosman
Bosman
Posty: 1864
Rejestracja: poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 20:51
Numer GG: 5454998

Re: 4 edycja D&D

Post autor: Craw »

BLACKs pisze:Dla mnie mniej wiecej taki podzial Defense bylby dobry - unikniemy zbednego turlactwa. Nigdy nie lubilem mowic: "nagle ziemia zapada ci sie pod nogami, spadasz... erm, rzuc na refleks". Teraz bede mogl pociagnac opis dalej, bez zbednego przerywania na rzut.
Troche dziwisz mnie tym stwierdzeniem, bo na to jest proste rozwiazanie. Nie kazdy rzut wykonywac musi gracz, moze to przeca robic MG. No i co Ci szkodz rzucic np 5, czy nawet 15 minut przed upadkiem? Tak zdefiniujesz co sie stanie i juz opisu przerywac nie trzeba ;)
Zawsze bylem milosnikiem liczenia kazdego punkcika, a kwestie pokroju "masz +5 do trafienia od broni, -3 z otoczenia" to tez ciekawa, strategiczna zabawa ; ].
Ja znowu za liczeniem nie przepadam. Nie mowiac juz o tym, ze przedstawianie ujemnego odzialywania otoczenia za pomoca liczb wymiernych troche mija sie z celem. A jak juz gracz wie, ze np jest tak daleko i tak i dlatego ma -4, to w ogole tragedia bo psuje caly klimat. No i nie ma az takiego dreszczyku emocji, jest zimna kalkulacja ;)
Mozliwe, ze moja niechec do liczb bierze sie stad, ze najbardziej przypadl mi do gustu system typowo storytellingowy: umiesz cos dobrze, tak sobie albo wcale. I w ten sposob czlowiek orientuje sie niejako co i jak, ale z drugiej strony nie moze byc wszystkiego pewien.
Tyle ze olbrzymia wada walk w D&D jest rozjechanie sie czasu realnego z czasem na sesji. 5 minutowy pojedynek rozgrywa sie pol godziny. A to wszystko przez mase turlania, liczenia itp. (najlepiej odzwierciedlaja to zasady strzelania z luku, gdzie odejmuje sie wartosci za odlegosc).
Moj rekord w Mlocie to trzygodzinna walka. Naprawde boje sie, co bedzie w DnD. Mam nadzieje, ze system zostanie uproszczony, bym mogl zmiescic sie w godzine, gora poltora.[/quote]
Tak troche spekuluje, ale moze w ogole znikna rzuty kostka? Albo jeden rzut kostka bedzie definiowal, czy ktos zostal trafiony i ile obrazen otrzymal. O ile pierwsze wydaje sie malo prawdopodobne, o tyle drugie...tez, choc sprawa imho warta rozpatrzenia.
Force pisze:Mam nadzieje że uproszczą Odpędzanie i karcenie nieumarłych bo to była masakra, 20 min z podręcznikiem i 2 tabelkami żeby się dowiedzieć że nic sie nie stało...
Dochodziło do sytuacji gdzie gracze bali się odpędzać nieumarłych. :D
Jako ze nigdy nie gralem kaplanem, moglbys nieco ta sprawe przyblizyc?
Force pisze:Można także uprościć losowanie początkowych atrybutów. Ja to zrobiłem poprzez dodawanie 8 do jednego rzutu k10 (przedział 9-18) bez przerzucania, i gra gitara.
IMHO jest proste, wszystko wiadomo jak i co. 6 rzutow 4k6, z czego zawsze odrzuca sie jedna. Nie wiem co w tym skomplikowanego. Losowanie jest typowo pod heroic. Zauwaz, ze jezeli suma bonusow do cech wynosi mniej niz +1 badz najwyzsza cecha to 11 losowanie trzeba powtorzyc.
Twoj sposob teoretycznie promuje cechy nieco ponad przecietne, ale jeszcze nie heroic (srednia to cecha na poziomie 13). A ze oszczedza czas, to swoja droga.
BTW: dla mnie problem niejako nie istnieje, bo jestem zwolennikiem puli pkt na modle neverwintera. Wprawdzie zatraca sie gdzies predyspozycja i roznica cech wsrod graczy, ale za to nie ma rozczarowan i kazdy wie na czym stoi.
Force
Bosman
Bosman
Posty: 1571
Rejestracja: sobota, 7 października 2006, 11:14
Numer GG: 0
Lokalizacja: piwnica

Re: 4 edycja D&D

Post autor: Force »

Craw pisze:Jako ze nigdy nie gralem kaplanem, moglbys nieco ta sprawe przyblizyc?
Nie, nie jestem samobójcą :D
Craw pisze:BTW: dla mnie problem niejako nie istnieje, bo jestem zwolennikiem puli pkt na modle neverwintera
Gdyby zamieścili takie rozwiązanie w 4.0 to bym im stopy całował tylko na bazie ŚPZ bo tam było mniej punktów do rozdzielenia :)

Gdybyście jeszcze tego nie widzieli o są to okładki nowych podr do 4.0 ( z kultowymi wyczesanymi rysunkami mojego idola, jedynego pana, Wayna Reynoldsa. Chuj że pastelowe, ważne że Reynoldsa :D)
Obrazek
Polska Partia Piwa - Sekcja Paladynów Żubra
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ