Strona 1 z 1
Długie podróże w WFRP 2
: niedziela, 1 czerwca 2008, 16:04
autor: Sakwan
Witam!
Po dość długiej przerwie pisania na forum, wpadło mi do głowy pytanie

Do rzeczy:
Moja drużyna (Łowca Nagród, Łowca i BN - kapłan) ma wiele pomysłów dotyczących Altdorfu, mianowicie, Łowna Nagród, chce spotkać swoją rodzine; Łowca, ma zamiar założycz sklep (jeszcze nie jest pewien ale coś z drewnem

) natomiast Kapłan ma dojść do Świątyni Sigmara po szczegóły jego zadania. Cała drużyna jest dopiero w okolicach Talabheim
1. Pytanie:
Jakie można w długiej podróży dać przygody BG, drużyna będzie płyneła rzeką Talabek do Altdorfu, więc przygody (prosiłbym) powinny rozgrywać się na rzece na statku.
2. Pytanie:
Jakie przygody można postawić przed drużynami w trakcie długich podróży? Niestety, straciłem na
_razie "wene"

.
Re: Długie podróże w WFRP 2
: niedziela, 1 czerwca 2008, 16:27
autor: Tori
Ha, przygody na rzece to temat rzeka

W skrócie: piraci, krokodyle/ośmiornice/Cthulhu/zmutowany wydry/krwiożercze komary-giganty... Do tego bunt na pokładzie, dziurawe burty, zdrada/mord/whatever, plus gratis: kapitan zarabiający na wysyłaniu "podróżnych" do targu niewolników/kultystów/pomiotów Chaosu i już mamy przygody
A robota w trakcie podróży? Transportowanie paczek/listów po drodze, ochrona karawany, zabicie X który rości sobie prawa do traktu, pobicie Y którzy za dużo chcą za przejście przez Z (np most)...
Re: Długie podróże w WFRP 2
: niedziela, 1 czerwca 2008, 16:39
autor: Sakwan
Nie
_licząc że kapitan nie żyje (rzekomo) gobliny go zabiły - strzały i te sprawy

to pomysły ciekawe, nawet nie myślałem że będzie tego aż tyle
Czekam na więcej choć tym razem troche bardziej rozpisane
Jak to szk*py mówią: DANKE!

Re: Długie podróże w WFRP 2
: niedziela, 1 czerwca 2008, 16:55
autor: Gabriel-The-Cloud
Zawsze można coś "przez przypadek" podsłuchać - ktoś chce coś ukraść/znaleźć/zabić, kto wie, może nawet poluje na BG, bo kiedyś coś tam przeskrobali albo są do kogoś łudząco podobni, etc. Piraci Toriego to też w sumie bardzo niegłupi pomysł, wystarczy odpowiednio rozpisać i może wyjść naprawdę epicka przygoda
Na statku może się dziać nawet więcej niż w mieście

Re: Długie podróże w WFRP 2
: niedziela, 1 czerwca 2008, 17:07
autor: Grim
Hm, gdyby akcja działa się na morzu, można by wciągnąc BG pod wodę, a tam zapodac im podwodną cywilizację, dążącą do zniszczenia całego świata, sprzymierzoną z Chaosem, wyhodowaną rzez Skavenów... Hehe, no ale podwodna cywilizacja mogłaby być

.
Re: Długie podróże w WFRP 2
: sobota, 7 czerwca 2008, 10:18
autor: TofT
Hmm, jeśli bohaterowie twoich graczy nie dotarli jeszcze do Altdorfu, wsadź ich na "Imperatora Luitpolda" - statek pływa między innymi pomiędzy Talabheim i Altdorfem. Opis załogi i statku znajduje się w "Księdze Wiedzy Tajemnej" (1ed), oraz w zredagowanym przeze mnie podręczniku (link do podręcznika w opisie), zresztą w podręczniku znajdziesz też paragraf "Losowe spotkania na rzece" (czy jakoś takoś), dobre rozwiązanie jak nie masz weny i lubisz trochę porzucać kostkami.
Re: Długie podróże w WFRP 2
: wtorek, 10 czerwca 2008, 15:33
autor: mone0
Jak wspomniał TofT księga wiedzy tajemnej, ale oprócz tego jest jeszcze Śmierć na rzece Reik [1ed.]. Opisany jest tam szczegółowo system rzeczny Imperium. Polecam