Zaklęcia, czary i gusła - z czym to się je?

Kącik poświęcony jednemu z popularniejszych systemów w Polsce. Zarówno edycji pierwszej, drugiej jak i autorskim modyfikacjom.
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Zaklęcia, czary i gusła - z czym to się je?

Post autor: Qin Shi Huang »

Ostatnio kupiłem sobie Księgę Zasad II edycji Warhammera. Zamierzam niedługo pomistrzować, jednak mam mały problemik. Być może nie zrozumiałem czegoś co było napisane w okrężny sposób z powodu swojej niewiedzy i faktu iż w temacie mechanicznych sesji jestem całkowicie początkujący. Nie moge znaleźć tam tej jednej waznej informacji. Jak postać magiczna zdobywa zaklęcia?
Czy gdy tylko posiądzie umiejętność "Magii Prostej" moze rzucać wszystkie zaklęcia z jej zakresu jeśli tylko wyrzuci wystarczającą ilość oczek na moc magiczną? A może musi nauczyć się ich od jakiegoś nauczyciela? A moze ilość początkowych zaklęć określasię jakimś rzutem na inteligencję? Powiedzcie proszę obeznani w temacie...
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Karczmarz
Bombardier
Bombardier
Posty: 650
Rejestracja: wtorek, 14 listopada 2006, 20:44
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zaklęcia, czary i gusła - Czym to się je?

Post autor: Karczmarz »

Hmmm
Jak postać magiczna zdobywa zaklęcia?
Uczy się w Kolegiach, studiuje książki, przygląda się mistrzom itp. itd. Standard
Czy gdy tylko posiądzie umiejętność "Magii Prostej" moze rzucać wszystkie zaklęcia z jej zakresu jeśli tylko wyrzuci wystarczającą ilość oczek na moc magiczną?