Role playing game w dwie osoby?

Wszystkie pytania związane z grami fabularnymi.
papirus
Szczur Lądowy
Posty: 6
Rejestracja: niedziela, 10 stycznia 2010, 14:42

Role playing game w dwie osoby?

Post autor: papirus »

Witam wszystkich!
Jestem nowy na forum i szczerze mówiąc nigdy nie interesowałem się grami fabularnymi, az do dziś.
Ciekawi mnie czy jest możliwośc grania w takie gry w dwie osoby i jeżeli tak, to jakie systemy się do tego nadają?

Jeżeli pytanie jest głupie to przepraszam, ale nie znam się na tym zupełnie.
Chciałbym jednak spróbować tego typu rozgrywki, a nie mam możliwości skompletowaia większej ilości graczy.

Z góry dziękuje za pomoc:)
No Name
Bombardier
Bombardier
Posty: 676
Rejestracja: środa, 26 marca 2008, 20:41
Numer GG: 0
Lokalizacja: Kraków, Bielsko w weekendy i święta. :)

Re: Role playing game w dwie osoby?

Post autor: No Name »

Możliwość taka jest, a nadaje się do tego praktycznie każdy system.
Rozumiem że chodzi ci o granie typu "mistrz i jeden gracz". Całkiem fajna sprawa, gracza nie ogranicza drużyna, wszystko skupia się na nim. Co prawda nie ma takiej zabawy co całą paczką, ale mistrz ma o wiele prostsze zadanie.
Zakładam że skoro ty pytasz, to ty również będziesz mistrzował - potrzebujecie podręcznik. Wybór duży - Warhammer, Neuroshima - te są popularne. D&D nie polecam, mimo że jest najbardziej znanym systemem.
Jak grać i prowadzić dowiesz się z wstępu w podręczniku - to standardowa część wszystkich podręczników głównych. Przykłady zawsze będą z drużyną, ale bez obaw możesz grać z jednym graczem. Pograjcie trochę, zobaczcie z czym to się je (warto kupić czipsy na sesje 8)) i poszukajcie kolejnych graczy - kiedyś ktoś się znajdzie.
Dodam jeszcze że dla mnie optymalna drużyna to 2 lub 3 graczy, więc wiele nie trzeba.

Jak coś to wal śmiało - na forum lubię pomagać początkującym, w realnym świecie są męczący :P
"Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!"

May the Phone be with you!
papirus