D&D FR - zły chrakter
: piątek, 9 maja 2008, 12:41
Witam.
Chce do swoje kampanii wprowadzić zły charakter BN - lecz nie mam o być przeciętnym złym typkiem.
Tzn:
Chciały bym aby owa postaci była drugoplanowa - pokonanie jej nie jest głównym cellem/wątkiem drużyny BG.
Ten "zły" powinie być perfidny, tajemniczy, z ukrycia obserwować poczynania BG, trochę im mieszać w planach
a zbrojna konfrontacja BG z nim powinna mieć miejsca, a jeżeli nawet to BG go nie pokonają bo w praktyce on ma być nie pokonywa lny . Z założenia i punktu widzenia BG "pan X" jest najpodlejszą istotą na świecie itd, lecz chciał bym że by ta postać z punktu
widzenia MP i może niektórych BN pomagała BG (oczywiście nie w pełnym znaczenia tego słowa) raczej by ich wykorzystywał do osiągnięcia swoich mrocznych celów czy coś w tym stylu. Pragną bym by ta istota była nie koniecznie człowiekiem, elfem i tip
I tu mam kilka pytań:
1. Czy taka postać (motyw) wypali, będzie ok?
2. Jak to zrobić?
Chce do swoje kampanii wprowadzić zły charakter BN - lecz nie mam o być przeciętnym złym typkiem.
Tzn:
Chciały bym aby owa postaci była drugoplanowa - pokonanie jej nie jest głównym cellem/wątkiem drużyny BG.
Ten "zły" powinie być perfidny, tajemniczy, z ukrycia obserwować poczynania BG, trochę im mieszać w planach
a zbrojna konfrontacja BG z nim powinna mieć miejsca, a jeżeli nawet to BG go nie pokonają bo w praktyce on ma być nie pokonywa lny . Z założenia i punktu widzenia BG "pan X" jest najpodlejszą istotą na świecie itd, lecz chciał bym że by ta postać z punktu
widzenia MP i może niektórych BN pomagała BG (oczywiście nie w pełnym znaczenia tego słowa) raczej by ich wykorzystywał do osiągnięcia swoich mrocznych celów czy coś w tym stylu. Pragną bym by ta istota była nie koniecznie człowiekiem, elfem i tip
I tu mam kilka pytań:
1. Czy taka postać (motyw) wypali, będzie ok?
2. Jak to zrobić?