Prośba o udział w badaniu

Tutaj zamieszczamy wszystkie tematy odnośnie matur, prac magisterskich itp. badań czy zbierania opinii o temacie.
agape
Szczur Lądowy
Posty: 10
Rejestracja: środa, 5 stycznia 2011, 23:29

Prośba o udział w badaniu

Post autor: agape »

Jestem studentką socjologii na Uniwersytecie Śląskim. W ramach zaliczenia przedmiotu przeprowadzam małe badania wśród graczy RPG. Zwracam się więc do Was z gorącą prośbą o wypełnienie krótkiego kwestionariusza. Badanie jest krótkie (nie powinno zająć dłużej niż pięć minut) i prawdopodobnie inne niż te, z którymi spotkaliście się do tej pory. ;) Zapewniam jednocześnie, że jest ono całkowicie poufne, a udzielone w nim informacje będą wykorzystane wyłącznie w celach naukowych. Jeśli zdecydujecie się wziąć udział w niniejszym badaniu, uprzejmie proszę o jego poważne potraktowanie i udzielanie szczerych odpowiedzi, ponieważ tylko takie będą dla mnie pomocne.

Z góry dziękuję za poświęcony czas i rzetelne wypełnienie kwestionariusza.

Link do badania: http://moje-ankiety.pl/respond-4578/sec-39dja4bC.html
Ostatnio zmieniony czwartek, 17 marca 2011, 15:44 przez agape, łącznie zmieniany 1 raz.
No Name
Bombardier
Bombardier
Posty: 676
Rejestracja: środa, 26 marca 2008, 20:41
Numer GG: 0
Lokalizacja: Kraków, Bielsko w weekendy i święta. :)

Re: Prośba o udział w badaniu

Post autor: No Name »

Ej! Za wypełnienie tego powinna być jakaś nagroda, zawiodłem się :P
"Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!"

May the Phone be with you!
agape
Szczur Lądowy
Posty: 10
Rejestracja: środa, 5 stycznia 2011, 23:29

Re: Prośba o udział w badaniu

Post autor: agape »

Ojej, a dlaczego się zawiodłeś? Nagrodą niech będzie przyczynienie się do rozwoju nauki. ;D
RXA
Pomywacz
Posty: 56
Rejestracja: środa, 28 lipca 2010, 03:34
Numer GG: 26186046
Lokalizacja: Szpital dla obłąkanych

Re: Prośba o udział w badaniu

Post autor: RXA »