Bdania do pracy magisterskiej

Tutaj zamieszczamy wszystkie tematy odnośnie matur, prac magisterskich itp. badań czy zbierania opinii o temacie.
ODPOWIEDZ
Iselinka
Szczur Lądowy
Posty: 1
Rejestracja: czwartek, 11 marca 2010, 10:16

Bdania do pracy magisterskiej

Post autor: Iselinka »

Witam!
Jestem studentką psychologii i wieloletnią graczką. Aby połączyć swoje dwie pasje postanowiłam napisać pracę magisterską na temat tego, jak gracze RPG postrzegają świat i siebie. Poszukuję osób w wieku 12-20 lat, które chciałyby odpowiedzieć na moją ankietę. Serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc!
Oto link do badania:
http://old.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwe ... c-iFdLdSbH
mone0
Mat
Mat
Posty: 473
Rejestracja: wtorek, 10 czerwca 2008, 14:05
Numer GG: 12563782

Re: Bdania do pracy magisterskiej

Post autor: mone0 »

Niestety nie mieszczę się w przedziale wiekowym, a chętnie bym pomógł.
"drobnostki tworzą doskonałość, a doskonałość nie jest drobnostką" Michał Anioł
Alien
Kok
Kok
Posty: 1304
Rejestracja: środa, 25 lutego 2009, 16:48
Numer GG: 28552833
Lokalizacja: Police

Re: Bdania do pracy magisterskiej

Post autor: Alien »

Ankieta wypełniona :)
00088888000
jokemaster
Marynarz
Marynarz
Posty: 284
Rejestracja: wtorek, 10 kwietnia 2007, 15:33
Numer GG: 4340922
Lokalizacja: Big Village
Kontakt:

Re: Bdania do pracy magisterskiej

Post autor: jokemaster »

Z całym szacunkiem denna ankieta. Co prawda ledwo mieszczę się w przedziale wiekowym ale przy pytaniu 30 ( Jeżeli rodzice nie pozwalają oglądać ci jakiegoś filmu w telewizji to przeważnie dlatego, że ) myślałem że opluje monitor. A takich pytań jest jeszcze kilka. Może warto pomyśleć o jakimś sensowniejszym podziale. Sporo jest też pytań na które po prostu nie umiem udzielić odpowiedzi ( np 22 :Jeśli ci się nie wiedzie w wielu sprawach, to znaczy, że: a) jesteś pechowcem i musisz się z tym pogodzić b) musisz zmienić sposób swojego działania ).
This is it, here I stand
I’m the light of the world, I feel grand