[Wojny Żywych Trupów] VIII: Zdobądź Flagę!
-
- Kok
- Posty: 1007
- Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
- Numer GG: 8564458
- Lokalizacja: Z TBM
1.On i zombie biegną na czołg. 1 próbuje wbiec na czołg i wejść z zombie do środka przez właz. Jeśli przeżyje to zbiera palce martwych.
Zbieractwo 1 - Możesz zbierać palce.
2. Wysyła zombie zpod flagi do 1. Sam biegnie na wrażą flage i strzela do zombie w okolicy(Najbardziej do tych z naszą flagą.
Biorę dodatkowy punkt do szybkości.
Zbieractwo 1 - Możesz zbierać palce.
2. Wysyła zombie zpod flagi do 1. Sam biegnie na wrażą flage i strzela do zombie w okolicy(Najbardziej do tych z naszą flagą.
Biorę dodatkowy punkt do szybkości.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM !
-
- Kok
- Posty: 951
- Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
Strzelam w drugi czołg. Moja taktyka przy przejęciu domu: Strzelam do wszystkiego co się rusza, nie pozwalam wrogowi podejść do mnie. Niech Bob się wycofa do flagi i jej broni. Inferno ma pomuc w doniesieniu flagi do bazy, akilka jego zombi ma spowolnić pościg. Jak nic to nie da strzelam w pościg
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 30 stycznia 2006, 13:18 przez Kloner, łącznie zmieniany 1 raz.
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
Mafia Radioaktywnych Krów
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
ZA TURĘ ZMIANA ZASAD!!
Każdy Władca Zombie dostaje poziom, gdy jego drużyna posiada DOM.
Każdy Władca Zombie dostaje dwa poziomy, gdy jego drużyna posiada oba DOM.
Zdobyta Flaga wroga daje
TO OBOWIĄZUJE DOPIERO ZA TURĘ.
Zdobyta Flaga wroga daje 4 poziomy.
Nazwa ---- Ilość zombie ---- Ekwipunek, Specjalni zombie
TeK1 ------------17/35------------3Ż
TeK2 ------------20/35------------3Ż
Zap1 ------------25/35------------1Ż, Karabin maszynowy
Zap2 ------------32/35------------3Ż
Arx1 ------------0/35------------2Ż, Katana
Arx2 ------------35------------1Ż, Karabin maszynowy
Klon1 ------------0/15------------3Ż
Klon2 ------------0/15------------3Ż
MM1 ------------13/15------------2Ż, Karabin maszynowy
MM2 ------------2/15------------0Ż, Karabin maszynowy
Inferno ------------5/15------------2Ż
Bob B. ------------18/20------------ 5*Budowlańcy (Fortyfikacje4)
Straszny tu zamęt, więc wybaczcie, że mało napiszę (za to dość prosto)
ACh:
Wszyscy cofnęli się bronić flagę.
KLON:
Nie było pościgu, zniszczyłeś Arxa1 i za turę DOM1 będzie wasz.
MM1:
Pilnujecie flagi. (Kloner i tak jest za daleko).
TeK:
Odzyskaliście flagę i uciekliście do bazy z nią (przy okazji zniszczyliście dwóch zwykłych zombiaków, które wam ją wcześniej ukradły).
ZAP:
Strzelony pocisk zniszczył Inferna i wielu jego sług. Niestety Bob i sam Inferno i MM (oba) stoją na straży flagi teraz. Na domiar złego jest tam wiele okopów przez co nie można dojechać czołgiem do samej flagi. Dzięki twojemu zniszczeniu Inferna Tero Kir z łatwością uciekł z waszą flagą do bazy. Za chwilę przybiegną wasze armie (są troche wolniejsze).
ARX1:
Po śmierci zrespawnowałeś się przy waszej fladze i widzisz jak Tero Kir przybiegł z flagą.
ARX2:
Jesteś teraz na terenie Niebieskich. Tero Kir odbiegł z flagą do bazy. Widzisz, że Zapał ma kłopot, bo nie chce wysiadać z czołgu (widzisz to co Zapał).
Czerwoni dostają kolejny poziom.
Każdy Władca Zombie dostaje poziom, gdy jego drużyna posiada DOM.
Każdy Władca Zombie dostaje dwa poziomy, gdy jego drużyna posiada oba DOM.
Zdobyta Flaga wroga daje
TO OBOWIĄZUJE DOPIERO ZA TURĘ.
Zdobyta Flaga wroga daje 4 poziomy.
Nazwa ---- Ilość zombie ---- Ekwipunek, Specjalni zombie
TeK1 ------------17/35------------3Ż
TeK2 ------------20/35------------3Ż
Zap1 ------------25/35------------1Ż, Karabin maszynowy
Zap2 ------------32/35------------3Ż
Arx1 ------------0/35------------2Ż, Katana
Arx2 ------------35------------1Ż, Karabin maszynowy
Klon1 ------------0/15------------3Ż
Klon2 ------------0/15------------3Ż
MM1 ------------13/15------------2Ż, Karabin maszynowy
MM2 ------------2/15------------0Ż, Karabin maszynowy
Inferno ------------5/15------------2Ż
Bob B. ------------18/20------------ 5*Budowlańcy (Fortyfikacje4)
Straszny tu zamęt, więc wybaczcie, że mało napiszę (za to dość prosto)
ACh:
Wszyscy cofnęli się bronić flagę.
KLON:
Nie było pościgu, zniszczyłeś Arxa1 i za turę DOM1 będzie wasz.
MM1:
Pilnujecie flagi. (Kloner i tak jest za daleko).
TeK:
Odzyskaliście flagę i uciekliście do bazy z nią (przy okazji zniszczyliście dwóch zwykłych zombiaków, które wam ją wcześniej ukradły).
ZAP:
Strzelony pocisk zniszczył Inferna i wielu jego sług. Niestety Bob i sam Inferno i MM (oba) stoją na straży flagi teraz. Na domiar złego jest tam wiele okopów przez co nie można dojechać czołgiem do samej flagi. Dzięki twojemu zniszczeniu Inferna Tero Kir z łatwością uciekł z waszą flagą do bazy. Za chwilę przybiegną wasze armie (są troche wolniejsze).
ARX1:
Po śmierci zrespawnowałeś się przy waszej fladze i widzisz jak Tero Kir przybiegł z flagą.
ARX2:
Jesteś teraz na terenie Niebieskich. Tero Kir odbiegł z flagą do bazy. Widzisz, że Zapał ma kłopot, bo nie chce wysiadać z czołgu (widzisz to co Zapał).
Czerwoni dostają kolejny poziom.
-
- Kok
- Posty: 1007
- Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
- Numer GG: 8564458
- Lokalizacja: Z TBM
*Zapał jedź czołgiem, jednym ze swoich pod oblężony dom. Z drugim tobą to sobie tutaj poradzimy. Moja 2 podejdzie z drugiej strony.*
1. Biegnie z zombie do okopów. Strzela głównie w ekipę budowlaną i władców zombie(W tej kolejności). Jeśli przeżyje po walce to zbieram palce.
Zbieractwo 1 - Możesz zbierać palce.
2. Starając się jak najbardziej chować podbiega do domu zajmowanego przez klonera. Tam chowając się stara się zabijać po kilka zombie.
Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
1. Biegnie z zombie do okopów. Strzela głównie w ekipę budowlaną i władców zombie(W tej kolejności). Jeśli przeżyje po walce to zbieram palce.
Zbieractwo 1 - Możesz zbierać palce.
2. Starając się jak najbardziej chować podbiega do domu zajmowanego przez klonera. Tam chowając się stara się zabijać po kilka zombie.
Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Ostatnio zmieniony wtorek, 31 stycznia 2006, 18:51 przez Arxel, łącznie zmieniany 3 razy.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM !
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Każdy Władca Zombie dostaje poziom, gdy jego drużyna posiada DOM.
Każdy Władca Zombie dostaje dwa poziomy, gdy jego drużyna posiada oba DOM.
Zdobyta Flaga wroga daje 4 poziomy.
Nazwa ---- Ilość zombie ---- Ekwipunek, Specjalni zombie
TeK1 ------------23/40------------3Ż
TeK2 ------------25/40------------3Ż
Zap1 ------------30/40------------1Ż, Karabin maszynowy
Zap2 ------------37/40------------3Ż
Arx1 ------------0/40------------2Ż, Katana
Arx2 ------------0/40------------1Ż, Karabin maszynowy
Klon1 ------------0/20------------3Ż
Klon2 ------------0/20------------3Ż
MM1 ------------0/20------------2Ż, Karabin maszynowy
MM2 ------------2/20------------0Ż, Karabin maszynowy
Inferno ------------0/20------------2Ż
Bob B. ------------13/25------------ 3*Budowlańcy (Fortyfikacje4)
ACh:
Bob wycofał się i pokonał nacierające siły Arxela. Inferno walczył do końca z Zapałem i przegrał.
KLON, MM2:
Nie trafiłeś w czołg wroga i szybko zdobyłeś DOM1. Następnie skierowałeś się do flagi wroga. Niestety drogę zastąpił ci Arx2 z dużą grupą zombie. Wybili wszystkie twoje sługi, które były przy czołgu. Chwilę później dotarł MM2, żeby pomóc. Przewaga liczebna wroga została przełamana dzięki jednemu celnemu strzałowi z czołgu. Jesteś teraz w wielkiej jaskini będącej siedliskiem czerwonych. (zabierz flagę, a potem napisz, którędy uciekasz).
MM1:
Niedostałeś żuchw od Inferna, poprostu ci ich nie dał. Chwilę później zostałeś zgładzony przez atakującego Zapała. Całe szczęście, że się zrespawnowałeś. Siedzisz w okopie i widzisz jak zabierają flagę.
Wszyscy dostajecie poziom.
TeK:
Czołg wroga się zbliża. Obawiasz się, że to co masz niewystarczy, żeby ich pokonać.
ZAP:
Wszystko przebiegło dokładnie jak w zegarku - masz flagę w swoim czołgu. Pora wracać z nią do bazy.
ARX1:
Dwóch budowlańców zostało zniszczonych. Przeżyłeś jakimś cudem i widzisz jak Zapał zabiera flagę.
ARX2:
Zostałeś zmasakrowany przez Klonera i MM2. Zadałeś im jednak dzięki swojemu karabinowi spore straty.
Wszyscy dostajecie poziom.
Dostępne usługi:
8 żuchw - Zegar Zjazdowy
7 żuchw - Betoniarka z kierowcą
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - 5*EkipaBudownicza (Fortyfikacje4) - Istoty Wojny
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
4 żuchwy - Święty Granat Ręczny
3 żuchwy - Wyrzutnia rakiet przeciwpancernych
3 żuchwy - Granat Bananowy
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Granat ogórkowy
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Granat ręczny
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
Każdy Władca Zombie dostaje dwa poziomy, gdy jego drużyna posiada oba DOM.
Zdobyta Flaga wroga daje 4 poziomy.
Nazwa ---- Ilość zombie ---- Ekwipunek, Specjalni zombie
TeK1 ------------23/40------------3Ż
TeK2 ------------25/40------------3Ż
Zap1 ------------30/40------------1Ż, Karabin maszynowy
Zap2 ------------37/40------------3Ż
Arx1 ------------0/40------------2Ż, Katana
Arx2 ------------0/40------------1Ż, Karabin maszynowy
Klon1 ------------0/20------------3Ż
Klon2 ------------0/20------------3Ż
MM1 ------------0/20------------2Ż, Karabin maszynowy
MM2 ------------2/20------------0Ż, Karabin maszynowy
Inferno ------------0/20------------2Ż
Bob B. ------------13/25------------ 3*Budowlańcy (Fortyfikacje4)
ACh:
Bob wycofał się i pokonał nacierające siły Arxela. Inferno walczył do końca z Zapałem i przegrał.
KLON, MM2:
Nie trafiłeś w czołg wroga i szybko zdobyłeś DOM1. Następnie skierowałeś się do flagi wroga. Niestety drogę zastąpił ci Arx2 z dużą grupą zombie. Wybili wszystkie twoje sługi, które były przy czołgu. Chwilę później dotarł MM2, żeby pomóc. Przewaga liczebna wroga została przełamana dzięki jednemu celnemu strzałowi z czołgu. Jesteś teraz w wielkiej jaskini będącej siedliskiem czerwonych. (zabierz flagę, a potem napisz, którędy uciekasz).
MM1:
Niedostałeś żuchw od Inferna, poprostu ci ich nie dał. Chwilę później zostałeś zgładzony przez atakującego Zapała. Całe szczęście, że się zrespawnowałeś. Siedzisz w okopie i widzisz jak zabierają flagę.
Wszyscy dostajecie poziom.
TeK:
Czołg wroga się zbliża. Obawiasz się, że to co masz niewystarczy, żeby ich pokonać.
ZAP:
Wszystko przebiegło dokładnie jak w zegarku - masz flagę w swoim czołgu. Pora wracać z nią do bazy.
ARX1:
Dwóch budowlańców zostało zniszczonych. Przeżyłeś jakimś cudem i widzisz jak Zapał zabiera flagę.
ARX2:
Zostałeś zmasakrowany przez Klonera i MM2. Zadałeś im jednak dzięki swojemu karabinowi spore straty.
Wszyscy dostajecie poziom.
Dostępne usługi:
8 żuchw - Zegar Zjazdowy
7 żuchw - Betoniarka z kierowcą
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - 5*EkipaBudownicza (Fortyfikacje4) - Istoty Wojny
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
4 żuchwy - Święty Granat Ręczny
3 żuchwy - Wyrzutnia rakiet przeciwpancernych
3 żuchwy - Granat Bananowy
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Granat ogórkowy
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Granat ręczny
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 951
- Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]