[Wojny Żywych Trupów] VIII: Zdobądź Flagę!
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Ps. Zapał używaj tagów, tak jest łatwiej (czyli nie nazywaj swojego zombie "Pudzian")
Jednak będę pisał te statsy, bo nie spamiętam
Nazwa ---- Ilość zombie ---- Ekwipunek, Specjalni zombie
TeK1 ------------3/10------------3Ż
TeK2 ------------6/10------------3Ż
Zap1 ------------10------------1Ż, Karabin maszynowy
Zap2 ------------10------------3Ż
Arx1 ------------10------------2Ż, Katana
Arx2 ------------10------------1Ż, Karabin maszynowy
Klon1 ------------4/10------------3Ż
Klon2 ------------5/10------------3Ż
MM1 ------------10------------1Ż, Karabin maszynowy
MM2 ------------10------------1Ż, Karabin maszynowy
Inferno ------------10------------2Ż
Bob B. ------------15------------ 5*Budowlańcy (Fortyfikacje4)
ACh:
Kupiono Budowlańców, którzy kopią okopy przy fladze.
KLON:
Udaliście się do DOM2, który opuścił chwilę wcześniej MM. Rozegrała się walka z TeK. Obie armie rzuciły się na siebie. Rozegrała się bezwzględna bitwa, która nadal trwa.
MM:
Wróciłeś do flagi ją bronić, widzisz jak się buduje fortyfikacje. Budowlańcy nawet śpiewają:
"Niezłomny Zwiazek wolnych zombiech
Zespolił na wieki Wielcy Niebiescy
Powstały w walce z woli ludu
Jedyny, potężny Związek Niebieski
Sława naszej wielkiej Ojczyźnie
Pewnej ostoi przyjaźni narodów
Partia Niebieskich - moc ludu
Prowadzi nas ku tryiumfowi komunizmu
Poprzez burze promieniało nam słońce wolności
Wielki Bob nam drogę oświetlił
Ku sprawiedliwemu dziełu uniósł on narody
Do pracy i wielkich czynów on nas natchnął
Sława naszej wielkiej Ojczyźnie
Pewnej ostoi przyjaźni narodów
Partia Niebieskich - moc ludu
Prowadzi nas ku tryiumfowi komunizmu
W zwycięstwie nieśmiertelnych idei komunizmu
Widzimy przyszłość naszego kraju
Purpurowemu sztandarowi słynnej Ojczyzny
Zawsze będziemy całkowicie oddani
Sława naszej wielkiej Ojczyźnie
Pewnej ostoi przyjaźni narodów
Partia Niebieskich - moc ludu
Prowadzi nas ku tryiumfowi komunizmu."
TeK:
Walka przy DOM2 nadal trwa. Jakaś taktyka?
ZAP:
Bazar jest w hangarze, a handlarz jest jedną z Istot Wojny. Oprócz niego jest tam jeszcze Mechanik, Dekoratorka Wnętrz i Asystentka Dyrektora tej walki. Oprócz nich jest tam jeszcze wielki portal Bazaru i Czołg.
ARX1:
Pilnujesz DOM1
ARX2:
Jesteś przy hangarze przy którym jest też ZAP.
WSZYSCY DOSTAJĄ POZIOM, WYBIERZCIE SWOJE MOCE.
Jednak będę pisał te statsy, bo nie spamiętam
Nazwa ---- Ilość zombie ---- Ekwipunek, Specjalni zombie
TeK1 ------------3/10------------3Ż
TeK2 ------------6/10------------3Ż
Zap1 ------------10------------1Ż, Karabin maszynowy
Zap2 ------------10------------3Ż
Arx1 ------------10------------2Ż, Katana
Arx2 ------------10------------1Ż, Karabin maszynowy
Klon1 ------------4/10------------3Ż
Klon2 ------------5/10------------3Ż
MM1 ------------10------------1Ż, Karabin maszynowy
MM2 ------------10------------1Ż, Karabin maszynowy
Inferno ------------10------------2Ż
Bob B. ------------15------------ 5*Budowlańcy (Fortyfikacje4)
ACh:
Kupiono Budowlańców, którzy kopią okopy przy fladze.
KLON:
Udaliście się do DOM2, który opuścił chwilę wcześniej MM. Rozegrała się walka z TeK. Obie armie rzuciły się na siebie. Rozegrała się bezwzględna bitwa, która nadal trwa.
MM:
Wróciłeś do flagi ją bronić, widzisz jak się buduje fortyfikacje. Budowlańcy nawet śpiewają:
"Niezłomny Zwiazek wolnych zombiech
Zespolił na wieki Wielcy Niebiescy
Powstały w walce z woli ludu
Jedyny, potężny Związek Niebieski
Sława naszej wielkiej Ojczyźnie
Pewnej ostoi przyjaźni narodów
Partia Niebieskich - moc ludu
Prowadzi nas ku tryiumfowi komunizmu
Poprzez burze promieniało nam słońce wolności
Wielki Bob nam drogę oświetlił
Ku sprawiedliwemu dziełu uniósł on narody
Do pracy i wielkich czynów on nas natchnął
Sława naszej wielkiej Ojczyźnie
Pewnej ostoi przyjaźni narodów
Partia Niebieskich - moc ludu
Prowadzi nas ku tryiumfowi komunizmu
W zwycięstwie nieśmiertelnych idei komunizmu
Widzimy przyszłość naszego kraju
Purpurowemu sztandarowi słynnej Ojczyzny
Zawsze będziemy całkowicie oddani
Sława naszej wielkiej Ojczyźnie
Pewnej ostoi przyjaźni narodów
Partia Niebieskich - moc ludu
Prowadzi nas ku tryiumfowi komunizmu."
TeK:
Walka przy DOM2 nadal trwa. Jakaś taktyka?
ZAP:
Bazar jest w hangarze, a handlarz jest jedną z Istot Wojny. Oprócz niego jest tam jeszcze Mechanik, Dekoratorka Wnętrz i Asystentka Dyrektora tej walki. Oprócz nich jest tam jeszcze wielki portal Bazaru i Czołg.
ARX1:
Pilnujesz DOM1
ARX2:
Jesteś przy hangarze przy którym jest też ZAP.
WSZYSCY DOSTAJĄ POZIOM, WYBIERZCIE SWOJE MOCE.
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
Inferno ma mi pomuc, Mistrzu tu też, ale tylko jednym bliźniakiem!!!!
Obydwa klony:
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
Rzucam się na wroga. Oba moje klony ładują się w środek bitwy, Pozwalają się gryźć
Obydwa klony:
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
Rzucam się na wroga. Oba moje klony ładują się w środek bitwy, Pozwalają się gryźć
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
Mafia Radioaktywnych Krów
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
Więc Zap1- Infernalista lvl1
Zap2(Pudzian) Strzelanie lvl1
Kupuje 5 kamikadze dla 5 moich zombie.
Więc tak, prosze mechanika żeby mi pomógł z czołgiem, w sensie żeby on prowadził:) Jeśli sie zgodzi ruszamy do domu 2 żeby pomóc Terrowi. Zap2 siedzi na budzie z karabinem i strzela do innych władców z drugiego obozu. 5 kamikadze biegnie w dość dużej odległości przed czołgiem i rzuca się na wroga, Reszta zombie biegnie obok czołgu. Zap1 siedzi w czołgu. Jak dojedziemy pytam się mechanika czy umie tym strzelać:)
Zap2(Pudzian) Strzelanie lvl1
Kupuje 5 kamikadze dla 5 moich zombie.
Więc tak, prosze mechanika żeby mi pomógł z czołgiem, w sensie żeby on prowadził:) Jeśli sie zgodzi ruszamy do domu 2 żeby pomóc Terrowi. Zap2 siedzi na budzie z karabinem i strzela do innych władców z drugiego obozu. 5 kamikadze biegnie w dość dużej odległości przed czołgiem i rzuca się na wroga, Reszta zombie biegnie obok czołgu. Zap1 siedzi w czołgu. Jak dojedziemy pytam się mechanika czy umie tym strzelać:)
Fuck?
-
- Kok
- Posty: 1007
- Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
- Numer GG: 8564458
- Lokalizacja: Z TBM
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Ps. Zapał używaj tagów, tak jest łatwiej (czyli nie nazywaj swojego zombie "Pudzian")
Jednak będę pisał te statsy, bo nie spamiętam
Nazwa ---- Ilość zombie ---- Ekwipunek, Specjalni zombie
TeK1 ------------0/15------------3Ż
TeK2 ------------2/15------------3Ż
Zap1 ------------5/15------------1Ż, Karabin maszynowy
Zap2 ------------12/15------------3Ż
Arx1 ------------15------------2Ż, Katana
Arx2 ------------15------------1Ż, Karabin maszynowy
Klon1 ------------0/15------------3Ż
Klon2 ------------0/15------------3Ż
MM1 ------------15/15------------1Ż, Karabin maszynowy
MM2 ------------2/15------------1Ż, Karabin maszynowy
Inferno ------------15------------2Ż
Bob B. ------------20------------ 5*Budowlańcy (Fortyfikacje4)
ACh:
Ciągle trwają prace. Trzech zombie pobiegło po flagę wroga.
KLON:
Obaj twoi polegli w nierównej walce z kamikaze i czołgiem. Zrespawnowałeś się przy fladze
MM1:
Pilnujesz flagi.
MM2:
Ukrywa się za DOM2.
TeK1:
Zrespawnowałeś się w hangarze. Widzisz jak trzech niebieskich zombie biegnie z waszą flagą w kierunku bazy niebieskich.
TeK2:
10 nowych zombie doteleportowało się do twoich sił. Niestety przez Truciznę KLONów twoja armia jest w tarapatach. MM strzela do ciebie. TeK1 poległ na polu walki. Tek2 wycofał się. Na całe szczęście Zapał z czołgiem T-90 się pojawił. Zamiast zatrzymywał jego atak twoi zombie i ty sam padliście na ziemię, a czołg przejechał nad wami. Potem wstałeś i pobiegłeś do razem z Arxelem2 za czołgiem.
ZAP:
Doskonale skonstruowany plan (oprócz tego, że twoi zombie nie biegli obok a za czołgiem, to dość ciasny korytarz) sprawił, że praktycznie przejęliście DOM2. Przeżył tylko MM1, który ukrył się gdzieś za DOM2.
ARX1:
Pilnujesz DOM1.
ARX2:
Jesteś przy DOM2.
NIE WSZYSCY WYBRALI SWOJE MOCE (TERO KIR NA TEN PRZYKŁAD)
Jednak będę pisał te statsy, bo nie spamiętam
Nazwa ---- Ilość zombie ---- Ekwipunek, Specjalni zombie
TeK1 ------------0/15------------3Ż
TeK2 ------------2/15------------3Ż
Zap1 ------------5/15------------1Ż, Karabin maszynowy
Zap2 ------------12/15------------3Ż
Arx1 ------------15------------2Ż, Katana
Arx2 ------------15------------1Ż, Karabin maszynowy
Klon1 ------------0/15------------3Ż
Klon2 ------------0/15------------3Ż
MM1 ------------15/15------------1Ż, Karabin maszynowy
MM2 ------------2/15------------1Ż, Karabin maszynowy
Inferno ------------15------------2Ż
Bob B. ------------20------------ 5*Budowlańcy (Fortyfikacje4)
ACh:
Ciągle trwają prace. Trzech zombie pobiegło po flagę wroga.
KLON:
Obaj twoi polegli w nierównej walce z kamikaze i czołgiem. Zrespawnowałeś się przy fladze
MM1:
Pilnujesz flagi.
MM2:
Ukrywa się za DOM2.
TeK1:
Zrespawnowałeś się w hangarze. Widzisz jak trzech niebieskich zombie biegnie z waszą flagą w kierunku bazy niebieskich.
TeK2:
10 nowych zombie doteleportowało się do twoich sił. Niestety przez Truciznę KLONów twoja armia jest w tarapatach. MM strzela do ciebie. TeK1 poległ na polu walki. Tek2 wycofał się. Na całe szczęście Zapał z czołgiem T-90 się pojawił. Zamiast zatrzymywał jego atak twoi zombie i ty sam padliście na ziemię, a czołg przejechał nad wami. Potem wstałeś i pobiegłeś do razem z Arxelem2 za czołgiem.
ZAP:
Doskonale skonstruowany plan (oprócz tego, że twoi zombie nie biegli obok a za czołgiem, to dość ciasny korytarz) sprawił, że praktycznie przejęliście DOM2. Przeżył tylko MM1, który ukrył się gdzieś za DOM2.
ARX1:
Pilnujesz DOM1.
ARX2:
Jesteś przy DOM2.
NIE WSZYSCY WYBRALI SWOJE MOCE (TERO KIR NA TEN PRZYKŁAD)
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
ZA DWIE TURY ZMIANA ZASAD!!
Każdy Władca Zombie dostaje poziom, gdy jego drużyna posiada DOM.
Każdy Władca Zombie dostaje dwa poziomy, gdy jego drużyna posiada oba DOM.
Zdobyta Flaga wroga daje
TO OBOWIĄZUJE DOPIERO ZA DWIE TURY.
Zdobyta Flaga wroga daje 4 poziomy. << to już od teraz.
Nazwa ---- Ilość zombie ---- Ekwipunek, Specjalni zombie
TeK1 ------------10/25------------3Ż
TeK2 ------------12/25------------3Ż
Zap1 ------------15/25------------1Ż, Karabin maszynowy
Zap2 ------------22/25------------3Ż
Arx1 ------------25------------2Ż, Katana
Arx2 ------------25------------1Ż, Karabin maszynowy
Klon1 ------------0/15------------3Ż
Klon2 ------------0/15------------3Ż
MM1 ------------15/15------------1Ż, Karabin maszynowy
MM2 ------------2/15------------1Ż, Karabin maszynowy
Inferno ------------15------------2Ż
Bob B. ------------20------------ 5*Budowlańcy (Fortyfikacje4)
ACh:
Inferno pobiegł w stronę bazy wroga. Bob Budowniczy powoli skończył kopać okopy przy fladze, teraz wraz z ekipą idą w stronę DOM2.
KLON:
Obaj twoi jadą czołgiem w stronę DOM1 (napisz taktykę walki w DOM1 jeśli masz jakąś )
MM1:
Pilnujesz flagi.
MM2:
Seria z karabinu czołgu cię zniszczyła. Jesteś w okopie przy fladze podobnie jak MM1.
DOSTAJECIE PO JEDNEJ MOCY (TERO KIR JESZCZE NIE WYKORZYSTAŁ POPRZEDNIEJ WIĘC ON NIECH WYBIERZE DLA OBU PO DWIE MOCE)
TeK1:
Biegniesz za wrogim zombie, ale on już jest za mostem czyli jakieś 20m przed wami (jest tak szybki jak wy).
TeK2:
Biegniesz za wrogim zombie, ale on już jest za mostem czyli jakieś 20m przed wami (jest tak szybki jak wy).
ZAP:
Wjechaliście w ciasny tunel prowadzący do bazy niebieskich. Błyskawicznie pojawiłeś się przy wrogim hangarze (Hangary są niezniszczalne podobnie jak flagi i ich stelarze). Zombie Boba uciekły w stronę flagi. Próbowałeś trafić czołg Klonera, ale chybiłeś. Pojechał w stronę DOM1.
ARX1:
Pilnujesz DOM1.
ARX2:
Jesteś przy DOM2. Twoich 5 poszło na miejsce flagi - ale tam nie ma waszej flagi
Każdy Władca Zombie dostaje poziom, gdy jego drużyna posiada DOM.
Każdy Władca Zombie dostaje dwa poziomy, gdy jego drużyna posiada oba DOM.
Zdobyta Flaga wroga daje
TO OBOWIĄZUJE DOPIERO ZA DWIE TURY.
Zdobyta Flaga wroga daje 4 poziomy. << to już od teraz.
Nazwa ---- Ilość zombie ---- Ekwipunek, Specjalni zombie
TeK1 ------------10/25------------3Ż
TeK2 ------------12/25------------3Ż
Zap1 ------------15/25------------1Ż, Karabin maszynowy
Zap2 ------------22/25------------3Ż
Arx1 ------------25------------2Ż, Katana
Arx2 ------------25------------1Ż, Karabin maszynowy
Klon1 ------------0/15------------3Ż
Klon2 ------------0/15------------3Ż
MM1 ------------15/15------------1Ż, Karabin maszynowy
MM2 ------------2/15------------1Ż, Karabin maszynowy
Inferno ------------15------------2Ż
Bob B. ------------20------------ 5*Budowlańcy (Fortyfikacje4)
ACh:
Inferno pobiegł w stronę bazy wroga. Bob Budowniczy powoli skończył kopać okopy przy fladze, teraz wraz z ekipą idą w stronę DOM2.
KLON:
Obaj twoi jadą czołgiem w stronę DOM1 (napisz taktykę walki w DOM1 jeśli masz jakąś )
MM1:
Pilnujesz flagi.
MM2:
Seria z karabinu czołgu cię zniszczyła. Jesteś w okopie przy fladze podobnie jak MM1.
DOSTAJECIE PO JEDNEJ MOCY (TERO KIR JESZCZE NIE WYKORZYSTAŁ POPRZEDNIEJ WIĘC ON NIECH WYBIERZE DLA OBU PO DWIE MOCE)
TeK1:
Biegniesz za wrogim zombie, ale on już jest za mostem czyli jakieś 20m przed wami (jest tak szybki jak wy).
TeK2:
Biegniesz za wrogim zombie, ale on już jest za mostem czyli jakieś 20m przed wami (jest tak szybki jak wy).
ZAP:
Wjechaliście w ciasny tunel prowadzący do bazy niebieskich. Błyskawicznie pojawiłeś się przy wrogim hangarze (Hangary są niezniszczalne podobnie jak flagi i ich stelarze). Zombie Boba uciekły w stronę flagi. Próbowałeś trafić czołg Klonera, ale chybiłeś. Pojechał w stronę DOM1.
ARX1:
Pilnujesz DOM1.
ARX2:
Jesteś przy DOM2. Twoich 5 poszło na miejsce flagi - ale tam nie ma waszej flagi