[Wojny Żywych Trupów] VIII: Zdobądź Flagę!

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

[Wojny Żywych Trupów] VIII: Zdobądź Flagę!

Post autor: AC »

Tero Kir:

TeK1
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 0
2. Moce półmagiczne 0
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Moce:

TeK2
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 0
Moce:



Zapał:

Zap1
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 2
6. Moce przywódcy 1
Moce:
Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz

Zap2
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne
2. Moce półmagiczne
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Moce:
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej


Arxel:

Arx1
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 4
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 1
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 4
6. Moce przywódcy 3
Moce:
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą

Arx2
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 3
Moce:
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej




Mistrz_Miecza:

MM1
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 4
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 2
6. Moce przywódcy 1
Moce:
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej

MM2
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 1
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 1
Moce:
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej


Kloner:

Klon1
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 2
Moce:
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze

Klon2
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 2
Moce:
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze


Akcja Charytatywna:
- Inferno
- Bob Budowniczy



Mapa terenu walki:
Obrazek


System Dyplomacji:
1. Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
2. Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie. :)
3. Handel - handlować można na Bazarze




Wszyscy [Zap, TeK, MM, Arx, Klon, ACh]:
Zap, TeK i Arx stoją przy swojej czerwonej fladze na wschodzie wielkiej i jasnej jaskini (wysokość w komnatach 30 metrów, wysokość wąskich korytarzy 3 metry, wysokość dużego korytarzu 10 metrów). MM, Klon i ACh stoją przy swojej niebieskiej fladze. W obu hangarach kręcą się Istoty Wojny (coś jak w Diablo1 ludzie w wiosce). Istnieją pewne Zasady

[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.

Za każde 10 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".

Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazwać) i umiejętność spośród wybranych.
Inaczej niż w poprzedniej wersji nie będzie podziału na magiczne i niemagnicze zombie. Jeżeli ta część będzie miała popularność to gwarantuje następną część z większą ilością bajerów.

Na początku chroni was Immunitet, które nie pozwala was atakować jeżeli macie mniej niż 5 zombie. Możecie atakować tych, którzy mają więcej niż 5 zombie zawsze, ale jeżeli zaatakujecie to tracicie na zawsze Immunitet.

Licznik waszych mocy działa na zasadzie takiej, że liczba przy nim oznacza maksymalny poziom umiejętności z danego działu jaki możecie mieć. Niektóre umiejętności mają więcej niż 5 leveli, ale "5" oznacza, że możecie przekroczyć tą granicę. 0 w mocach oznacza, że w ogóle nie możecie mieć żadnej umiejętności z danego działu.

NOWE ZASADY:
W WŻT8 nie ma ludzi. Żywy są już dawno martwi, zombie biorą się z miejsc oznaczonych DOM1 i DOM2, które gdy opanowane pojedyńczo przez jakieś drużyny dają 30 zombie na turę (do podziału między Władców danego koloru). Jeżeli oba są przejęte dają 60 zombie na turę.

W Hangarach stoi po jednym czołgu, tam jest też miejsce jego respawnu gdy zostanie zniszczony. Tam też stoją Handlarze, którzy chętnie pohandlują z wami (oferta mocno będzie zwiększona). Dodatkowo pojawią się jeszcze inne Wojenne Istoty.

I jako, że to nie jest gra DM-LMS, a CTF, to Władcy Zombie też się respawnują (jednak tracą wszystkie sługi w przypadku śmierci i po każdej śmierci żeby mieć level będą potrzebować 5 zombie więcej).

Gra kończy się, gdy któraś z drużyn 3 razy zabierze innej flagę i dobiegnie z nią do swojej flagi.

Zdecydowałem też, że w każdej drużynie będzie po jednym z moich Władców Zombie kierowanych przeze mnie (choć wy będziecie dawać ogólne rozkazy takie jak: Atak, Obrona, Do flagi wroga!, Osłaniaj!). ]



Jako, że na czym innym polega ta gra, żywotność będzie liczona dopiero od 20 levelu. I żeby mi ułatwić prowadzenie gry to wy w swoich postach będziecie mieli liczbę i uzbrojenie waszych zombie (które oczywiście będę podawał (dodawał i odejmował), jednak na stałe to będzie u was).

A więc jak to powiedział Elwood:
Blues Brothers pisze:It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ostatnio zmieniony niedziela, 29 stycznia 2006, 18:32 przez AC, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

1. Biegnę na bazar i tam kupuję jakąś broń strzelecką. Otwieram wrota pikieł i czekam aż coś z nich wylezie/wyskoczy/wyleci.

Infernalista level 5 - stajesz się Infernalnym Lordem i możesz otworzyć Wrota Piekieł w dowolnym miejscu (nie wiadomo jak się zamkną, ale mogą być tylko jedne twoje w danym czasie)
Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze) Kopanie level 5 - szponami możesz blokować pojedyńcze pociski
Strzelanie level 3 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Kierowca level 2 - możesz wolno jeździć
Zwiększona szybkość x2
Handel level 1 - możesz handlować na Bazarze

2. Otwieram wrota pikieł i czekam aż coś z nich wylezie/wyskoczy/wyleci. Potem urzywam mocy ponurego żniwiarza aby przywołać Ogromną kosę. Biegnę do domu 2 i przejmuję go.

Infernalista level 5 - stajesz się Infernalnym Lordem i możesz otworzyć Wrota Piekieł w dowolnym miejscu (nie wiadomo jak się zamkną, ale mogą być tylko jedne twoje w danym czasie)
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Kopanie level 5 - szponami możesz blokować pojedyńcze pociski
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
Handel level 1 - możesz handlować na Bazarze
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:



Nie, nie zupełnie o to chodziło :P To jest 20 punktów do waszych kart, a nie 20 mocy!!! :lol:

I startujecie.... no dobra, z trzema żuchwami, ale cennik będzie w 2 update (gdy odpowie minimum 4 graczy).

MM zostaw to co napisałeś i napisz ponownie pod tym postem :D
Obrazek
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

co to jest żuchwa??? :oops:
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

waluta wśród Władców Zombie i Istot Wojennych, to później wyjaśnię, teraz napisz co robią twoi W.Z. :wink:
Obrazek
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

1. Biegnę i oczyszczam dom 2

2. Biegnę i oczyszczam dom 2
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
Tero Kir
Marynarz
Marynarz
Posty: 389
Rejestracja: środa, 21 grudnia 2005, 13:29
Lokalizacja: Silent Hill

Post autor: Tero Kir »

Ja rozkazuje by brat mnie osłaniał i biegne do pierwszego punktu, by go zdobyć.
Kloner
Chorąży
Chorąży
Posty: 3121
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/

Post autor: Kloner »

Zdobywam punkt 1 birę z sobą moje dwa klony. Infernowi i bobowi każe pilnować flagi
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

1. Biegnę za Tero Kirem do domu 1.

2. Zostaje przy fladze.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Drużyna Czerwona - każdy otrzymuje po 5 zwykłych sług
Drużyna Niebieska - każdy otrzymuje po 5 zwykłych sług


MM przyjąłeś DOM2
ARX i TER przejęliście DOM1, widzicie jak KLON się wycofuje, jest was dwa razy więcej.

Usługi będą się zwiększać.
Oba bazary mają ograniczone towary i jeden magazyn.
Dostępne usługi:
8 żuchw - Zegar Zjazdowy
7 żuchw - Betoniarka z kierowcą
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - 5*EkipaBudownicza (Fortyfikacje4) - Istoty Wojny
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie

1 Żuchwa = 1,5 Serca = 20 palców
Obrazek
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

1. Zostaje koło domu.
2. Kupuje karabin maszynowy i katanę. Potem zostawia przy fladze swoich zombie, sam przynosi katanę 1. Potem wraca do flagi.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
Kloner
Chorąży
Chorąży
Posty: 3121
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/

Post autor: Kloner »

Zabieram moje zombi i fortyfikuje zajęty punkt (ten nasz) Bob i inferno dalej mają strzec flagi.
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

1. Kupuję karabin maszynowy i staję przy fladze

2. Kupuję karabin maszynowy i staję przy fladze
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Kupuje Karabin maszynowy dla pudziana oraz idę do hangaru zobaczyć co słychać u kolegów istot:P
Fuck?
Kloner
Chorąży
Chorąży
Posty: 3121
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/

Post autor: Kloner »

eee z kąd macie żuchwy?
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

AC pisze::shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:



Nie, nie zupełnie o to chodziło :P To jest 20 punktów do waszych kart, a nie 20 mocy!!! :lol:

I startujecie.... no dobra, z trzema żuchwami, ale cennik będzie w 2 update (gdy odpowie minimum 4 graczy).

MM zostaw to co napisałeś i napisz ponownie pod tym postem :D
Stąd![/b]
Fuck?
Tero Kir
Marynarz
Marynarz
Posty: 389
Rejestracja: środa, 21 grudnia 2005, 13:29
Lokalizacja: Silent Hill

Post autor: Tero Kir »

Zbieram swoich w formacje i ruszam ku natepnemu wolnemu punktowi.
Zablokowany