TeK1
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 0
2. Moce półmagiczne 0
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Moce:
TeK2
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 0
Moce:
Zapał:
Zap1
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 2
6. Moce przywódcy 1
Moce:
Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Zap2
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne
2. Moce półmagiczne
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Moce:
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
Arxel:
Arx1
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 4
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 1
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 4
6. Moce przywódcy 3
Moce:
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Arx2
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 3
Moce:
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
Mistrz_Miecza:
MM1
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 4
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 2
6. Moce przywódcy 1
Moce:
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
MM2
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 1
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 1
Moce:
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
Kloner:
Klon1
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 2
Moce:
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
Klon2
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 2
Moce:
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
Akcja Charytatywna:
- Inferno
- Bob Budowniczy
Mapa terenu walki:
System Dyplomacji:
1. Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
2. Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
3. Handel - handlować można na Bazarze
Wszyscy [Zap, TeK, MM, Arx, Klon, ACh]:
Zap, TeK i Arx stoją przy swojej czerwonej fladze na wschodzie wielkiej i jasnej jaskini (wysokość w komnatach 30 metrów, wysokość wąskich korytarzy 3 metry, wysokość dużego korytarzu 10 metrów). MM, Klon i ACh stoją przy swojej niebieskiej fladze. W obu hangarach kręcą się Istoty Wojny (coś jak w Diablo1 ludzie w wiosce). Istnieją pewne Zasady
[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.
Za każde 10 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".
Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazwać) i umiejętność spośród wybranych.
Inaczej niż w poprzedniej wersji nie będzie podziału na magiczne i niemagnicze zombie. Jeżeli ta część będzie miała popularność to gwarantuje następną część z większą ilością bajerów.
Na początku chroni was Immunitet, które nie pozwala was atakować jeżeli macie mniej niż 5 zombie. Możecie atakować tych, którzy mają więcej niż 5 zombie zawsze, ale jeżeli zaatakujecie to tracicie na zawsze Immunitet.
Licznik waszych mocy działa na zasadzie takiej, że liczba przy nim oznacza maksymalny poziom umiejętności z danego działu jaki możecie mieć. Niektóre umiejętności mają więcej niż 5 leveli, ale "5" oznacza, że możecie przekroczyć tą granicę. 0 w mocach oznacza, że w ogóle nie możecie mieć żadnej umiejętności z danego działu.
NOWE ZASADY:
W WŻT8 nie ma ludzi. Żywy są już dawno martwi, zombie biorą się z miejsc oznaczonych DOM1 i DOM2, które gdy opanowane pojedyńczo przez jakieś drużyny dają 30 zombie na turę (do podziału między Władców danego koloru). Jeżeli oba są przejęte dają 60 zombie na turę.
W Hangarach stoi po jednym czołgu, tam jest też miejsce jego respawnu gdy zostanie zniszczony. Tam też stoją Handlarze, którzy chętnie pohandlują z wami (oferta mocno będzie zwiększona). Dodatkowo pojawią się jeszcze inne Wojenne Istoty.
I jako, że to nie jest gra DM-LMS, a CTF, to Władcy Zombie też się respawnują (jednak tracą wszystkie sługi w przypadku śmierci i po każdej śmierci żeby mieć level będą potrzebować 5 zombie więcej).
Gra kończy się, gdy któraś z drużyn 3 razy zabierze innej flagę i dobiegnie z nią do swojej flagi.
Zdecydowałem też, że w każdej drużynie będzie po jednym z moich Władców Zombie kierowanych przeze mnie (choć wy będziecie dawać ogólne rozkazy takie jak: Atak, Obrona, Do flagi wroga!, Osłaniaj!). ]
Jako, że na czym innym polega ta gra, żywotność będzie liczona dopiero od 20 levelu. I żeby mi ułatwić prowadzenie gry to wy w swoich postach będziecie mieli liczbę i uzbrojenie waszych zombie (które oczywiście będę podawał (dodawał i odejmował), jednak na stałe to będzie u was).
A więc jak to powiedział Elwood:
Blues Brothers pisze:It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses. Hit it.