[Wojny Żywych Trupów] V: Godziny Szczytu

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Dyplomacja:
Zapał-CoB-StaszekS. : Wielki Sojusz


Zapał:
Magiczne ataki Artosa i Inferna cię zraniły. Dostałeś w plecy ognistą kulą i przeleciałeś prawie na gruzy hali sportowej.

Artos:
Dostałeś lodem w plecy i upadłeś.

CoB:
Jesteś w schornieniu. Widzisz jak Artos zaatakował Zapała i sam został zaatakowany przez Inferna, który jest atakowany przez Technologika.


Dostępne usługi:
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie




Artos:
Żywotność: 35/54
Poziom: 48/48
Ekwipunek:
Ilość sług: 0/486

Zapał:
Żywotność: 15/34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 10ż, 4s, 150p
Ilość sług: 0/304
+ 1*Ogar Piekieł (Szybkość+3, Siła+3, CzynienieStrachu2)

CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 11/63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 5*Granat
- 10*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie

Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Zegar Zjazdowy
Waluta: 0ż
Ilość sług: 25/155
Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Waluta: 1ż
Ilość sług: 158/180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 15*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 15*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 64/220
- 4*GigantChomik (Siła+4, Kopanie5)
- 60*Skrzydlaci (Skrzydlaty4, Radioaktywność5)
Obrazek
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

Uciekam w kanały i przemieszczam sie po nich na połódnie. Jak znajdę jakieś trupy to robie z nich miksturke żywotnosci i siły. W trakcie ucieczki przenikam przez przeszkodzy czyli wchodzę przez ziemię do kanałów.
Ostatnio zmieniony niedziela, 15 stycznia 2006, 15:53 przez Artos, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Wysyłam piekielnego Ogara na Artosa, sam wstaje i biegne za Artosem staram mu przypierdolić z kosy! Przyzywam kolejnego Ogara i wysyłam na Artosa, Wzywam demona z piekieł(Jeśli portal jest otwarty, jeśli nie, otwieram go, wzywam infenralnego lorda do pomocy)>

poza sesją: Jestem odporny na ogień, lód i woda tak, ale nie ogień :wink:
Fuck?
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

CoB

Idę walczyć z Artosem (Sam). Staram się ściągać jego sługusów pojedynczo, w razie zagrożenia wracam do zombiaków.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Dyplomacja:
Zapał-CoB-StaszekS. : Wielki Sojusz


Zapał:
Użyłeś mocy Wytchnienia, aby powstrzymać ucieczkę Artosa. On niestety zrobił to samo. Twój ogar piekielny odgryzł mu krocze, ale został po tym unicestwiony. Stoicie w tej chwili 5 metrów od siebie.

Artos:
Stoisz na przeciw Zapała.

CoB:
Widzisz Artosa i Zapała. Inferno uciekł przez Międzywymiarowe Wrota. Technologik wykończył resztki armii Inferna. Nagle zobaczyłeś lecące z nieba istoty. To Mutaliskus! Atak jego kretów od tyłu to było dla ciebie totalne zaskoczenie. Trzech twoich zombie momentalnie przestało istnieć. Jeden celnie przez Chemika rzucony granat zniszczył Krecie Potwory i jednego z twoich.


Dostępne usługi:
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie




Artos:
Żywotność: 35/54
Poziom: 48/48
Ekwipunek:
Ilość sług: 0/486

Zapał:
Żywotność: 15/34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 10ż, 4s, 150p
Ilość sług: 0/304

CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 7/63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 4*Granat
- 6*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie

Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Zegar Zjazdowy
Waluta: 0ż
Ilość sług: 0/155
Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Waluta: 1ż
Ilość sług: 150/180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 12*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 10*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 60/220
- 60*Skrzydlaci (Skrzydlaty4, Radioaktywność5)
Obrazek
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

CoB

Uciekam z pola bitwy z powrotem do szkoły czekając na dalszy wynik walki.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

Krzyczę:
- Czy wiesz, że jeśli mnie zabijesz to sam zginiesz marną śmiercią?
Zaraz potem atakuje Zapała w następujacy sposób ( w podanej kolejności):
1)- Wytchnienie level 3 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty)
2)- Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
3)- Lód level 4 - na turę możesz kogoś zamrozić (raz na 3 tury)
4)- Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
5)- Lód level 1 - wym.Wodalvl3; możesz zamieniać wodę w lód (zamrażam tą którą w niego szczeliłem)
6)- Chwytam dwa pobliskie pręty z jakiegoś budynku i atakuję Zapała jak tylko mogę najlepiej (Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz). Jak do niego dolecę to podczas atakowania staram sie go dotknąć (Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka)

Natępnie używam na laboranta CoB'a:
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

LOL!!!!!!
Też używam wytchnienia, lodem nie możesz atakować. W międzyczasie gdy wykonujesz całą masę zadań, podbiegam i po prostu wbijam ci kose w głowe :twisted:
Fuck?
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

CoB

Laboranta chronię za wszelką cenę!
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Zapał:
Twoje Wytchnienie uderzyło w moc Artosa i stworzyła się dziwna kula, która chwyciła też Technologika. Za nim się obejrzeliście Techno i jego słudzy poszatkowali Artosa.

ARTOS ZOSTAJE UNICESTWIONY
MORITURI TE SALUTANT!


Zapała też ostrzelano. Stracił nogi i rękę, ale ciągle żyje.

CoB:
Widzisz śmierć Artosa. Dobiegłeś do ruin szkoły gdzie ciągle stoi Wojenny Handlarz. Za trzy żuchwy, które masz w kieszeni i wszystkie kombinezony sprzedam ci Jetpacka i Tarczę z Vibranium. PASY'UJE?


Dostępne usługi:
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie




Zapał:
Żywotność: 15/34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 10ż, 4s, 150p
Ilość sług: 0/304

CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 7/63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 4*Granat
- 6*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie

Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Zegar Zjazdowy
Waluta: 0ż
Ilość sług: 0/155
Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Waluta: 1ż
Ilość sług: 150/180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 12*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 10*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 60/220
- 60*Skrzydlaci (Skrzydlaty4, Radioaktywność5)
Obrazek
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

To nie fair :( Co się stało z moim Kamikaze level 1,2,3 i 4 - wym.Radioaktywnośćlvl2 (w momencie eksplozji rad rozprzestrzenia się dość szybko). Ale co tam :D MIło było grać, szkoda tylko, że MG nie pozwalał na urzycie całego arsenału jaki gracze posiadają :D
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Artos pisze:To nie fair :( Co się stało z moim Kamikaze level 1,2,3 i 4 - wym.Radioaktywnośćlvl2 (w momencie eksplozji rad rozprzestrzenia się dość szybko). Ale co tam :D MIło było grać, szkoda tylko, że MG nie pozwalał na urzycie całego arsenału jaki gracze posiadają :D
Słuszna uwaga - wybuch po twojej śmierci spalił totalnie Zapała tak, że on teraz jest tylko latającym ognistym mózgiem. Większość armii Techno przestała istnieć.
Obrazek
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

No :D tak juz jest dużo lepiej :D Przydało sie wziąść tą umiejętność :D
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

CoB
Nie, muszę się jeszcze zastanowić - mówię handlarzowi.
Rozglądam się po polu bitwy, kto jeszcze żyje. A jeśli nikt to zbieram rzuchwy :D
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Żyje jeszcze Zapał (jako płonący mózg), Technologik (ciągle ma swojego shotguna i obstawę) i Mutaliskus i Inferno, których jednak nie widać.
Obrazek
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Whaaazaa!!!! Elo ziomki!!! Płonący, latający mózg spierdala aż się za nim kurzy!!!! :lol: :lol: :lol: A tak na poważnie to uciekam byle dalej, Lece do kanałów, chowam się gdzieś tam.
Fuck?
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

CoB

Wymieniam te stroje i żuchwy na to co oferował kupiec :P
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Zablokowany