[Wojny Żywych Trupów] V: Godziny Szczytu
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Dyplomacja:
Zapał-CoB-StaszekS. : Wielki Sojusz
Zapał:
Magiczne ataki Artosa i Inferna cię zraniły. Dostałeś w plecy ognistą kulą i przeleciałeś prawie na gruzy hali sportowej.
Artos:
Dostałeś lodem w plecy i upadłeś.
CoB:
Jesteś w schornieniu. Widzisz jak Artos zaatakował Zapała i sam został zaatakowany przez Inferna, który jest atakowany przez Technologika.
Dostępne usługi:
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
Artos:
Żywotność: 35/54
Poziom: 48/48
Ekwipunek:
Ilość sług: 0/486
Zapał:
Żywotność: 15/34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 10ż, 4s, 150p
Ilość sług: 0/304
+ 1*Ogar Piekieł (Szybkość+3, Siła+3, CzynienieStrachu2)
CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 11/63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 5*Granat
- 10*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie
Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Zegar Zjazdowy
Waluta: 0ż
Ilość sług: 25/155
Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Waluta: 1ż
Ilość sług: 158/180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 15*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 15*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 64/220
- 4*GigantChomik (Siła+4, Kopanie5)
- 60*Skrzydlaci (Skrzydlaty4, Radioaktywność5)
Zapał-CoB-StaszekS. : Wielki Sojusz
Zapał:
Magiczne ataki Artosa i Inferna cię zraniły. Dostałeś w plecy ognistą kulą i przeleciałeś prawie na gruzy hali sportowej.
Artos:
Dostałeś lodem w plecy i upadłeś.
CoB:
Jesteś w schornieniu. Widzisz jak Artos zaatakował Zapała i sam został zaatakowany przez Inferna, który jest atakowany przez Technologika.
Dostępne usługi:
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
Artos:
Żywotność: 35/54
Poziom: 48/48
Ekwipunek:
Ilość sług: 0/486
Zapał:
Żywotność: 15/34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 10ż, 4s, 150p
Ilość sług: 0/304
+ 1*Ogar Piekieł (Szybkość+3, Siła+3, CzynienieStrachu2)
CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 11/63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 5*Granat
- 10*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie
Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Zegar Zjazdowy
Waluta: 0ż
Ilość sług: 25/155
Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Waluta: 1ż
Ilość sług: 158/180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 15*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 15*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 64/220
- 4*GigantChomik (Siła+4, Kopanie5)
- 60*Skrzydlaci (Skrzydlaty4, Radioaktywność5)
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
Uciekam w kanały i przemieszczam sie po nich na połódnie. Jak znajdę jakieś trupy to robie z nich miksturke żywotnosci i siły. W trakcie ucieczki przenikam przez przeszkodzy czyli wchodzę przez ziemię do kanałów.
Ostatnio zmieniony niedziela, 15 stycznia 2006, 15:53 przez Artos, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
Wysyłam piekielnego Ogara na Artosa, sam wstaje i biegne za Artosem staram mu przypierdolić z kosy! Przyzywam kolejnego Ogara i wysyłam na Artosa, Wzywam demona z piekieł(Jeśli portal jest otwarty, jeśli nie, otwieram go, wzywam infenralnego lorda do pomocy)>
poza sesją: Jestem odporny na ogień, lód i woda tak, ale nie ogień
poza sesją: Jestem odporny na ogień, lód i woda tak, ale nie ogień
Fuck?
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
CoB
Idę walczyć z Artosem (Sam). Staram się ściągać jego sługusów pojedynczo, w razie zagrożenia wracam do zombiaków.
Idę walczyć z Artosem (Sam). Staram się ściągać jego sługusów pojedynczo, w razie zagrożenia wracam do zombiaków.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Dyplomacja:
Zapał-CoB-StaszekS. : Wielki Sojusz
Zapał:
Użyłeś mocy Wytchnienia, aby powstrzymać ucieczkę Artosa. On niestety zrobił to samo. Twój ogar piekielny odgryzł mu krocze, ale został po tym unicestwiony. Stoicie w tej chwili 5 metrów od siebie.
Artos:
Stoisz na przeciw Zapała.
CoB:
Widzisz Artosa i Zapała. Inferno uciekł przez Międzywymiarowe Wrota. Technologik wykończył resztki armii Inferna. Nagle zobaczyłeś lecące z nieba istoty. To Mutaliskus! Atak jego kretów od tyłu to było dla ciebie totalne zaskoczenie. Trzech twoich zombie momentalnie przestało istnieć. Jeden celnie przez Chemika rzucony granat zniszczył Krecie Potwory i jednego z twoich.
Dostępne usługi:
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
Artos:
Żywotność: 35/54
Poziom: 48/48
Ekwipunek:
Ilość sług: 0/486
Zapał:
Żywotność: 15/34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 10ż, 4s, 150p
Ilość sług: 0/304
CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 7/63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 4*Granat
- 6*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie
Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Zegar Zjazdowy
Waluta: 0ż
Ilość sług: 0/155
Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Waluta: 1ż
Ilość sług: 150/180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 12*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 10*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 60/220
- 60*Skrzydlaci (Skrzydlaty4, Radioaktywność5)
Zapał-CoB-StaszekS. : Wielki Sojusz
Zapał:
Użyłeś mocy Wytchnienia, aby powstrzymać ucieczkę Artosa. On niestety zrobił to samo. Twój ogar piekielny odgryzł mu krocze, ale został po tym unicestwiony. Stoicie w tej chwili 5 metrów od siebie.
Artos:
Stoisz na przeciw Zapała.
CoB:
Widzisz Artosa i Zapała. Inferno uciekł przez Międzywymiarowe Wrota. Technologik wykończył resztki armii Inferna. Nagle zobaczyłeś lecące z nieba istoty. To Mutaliskus! Atak jego kretów od tyłu to było dla ciebie totalne zaskoczenie. Trzech twoich zombie momentalnie przestało istnieć. Jeden celnie przez Chemika rzucony granat zniszczył Krecie Potwory i jednego z twoich.
Dostępne usługi:
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
Artos:
Żywotność: 35/54
Poziom: 48/48
Ekwipunek:
Ilość sług: 0/486
Zapał:
Żywotność: 15/34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 10ż, 4s, 150p
Ilość sług: 0/304
CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 7/63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 4*Granat
- 6*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie
Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Zegar Zjazdowy
Waluta: 0ż
Ilość sług: 0/155
Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Waluta: 1ż
Ilość sług: 150/180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 12*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 10*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 60/220
- 60*Skrzydlaci (Skrzydlaty4, Radioaktywność5)
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
CoB
Uciekam z pola bitwy z powrotem do szkoły czekając na dalszy wynik walki.
Uciekam z pola bitwy z powrotem do szkoły czekając na dalszy wynik walki.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
Krzyczę:
- Czy wiesz, że jeśli mnie zabijesz to sam zginiesz marną śmiercią?
Zaraz potem atakuje Zapała w następujacy sposób ( w podanej kolejności):
1)- Wytchnienie level 3 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty)
2)- Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
3)- Lód level 4 - na turę możesz kogoś zamrozić (raz na 3 tury)
4)- Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
5)- Lód level 1 - wym.Wodalvl3; możesz zamieniać wodę w lód (zamrażam tą którą w niego szczeliłem)
6)- Chwytam dwa pobliskie pręty z jakiegoś budynku i atakuję Zapała jak tylko mogę najlepiej (Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz). Jak do niego dolecę to podczas atakowania staram sie go dotknąć (Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka)
Natępnie używam na laboranta CoB'a:
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
- Czy wiesz, że jeśli mnie zabijesz to sam zginiesz marną śmiercią?
Zaraz potem atakuje Zapała w następujacy sposób ( w podanej kolejności):
1)- Wytchnienie level 3 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty)
2)- Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
3)- Lód level 4 - na turę możesz kogoś zamrozić (raz na 3 tury)
4)- Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
5)- Lód level 1 - wym.Wodalvl3; możesz zamieniać wodę w lód (zamrażam tą którą w niego szczeliłem)
6)- Chwytam dwa pobliskie pręty z jakiegoś budynku i atakuję Zapała jak tylko mogę najlepiej (Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz). Jak do niego dolecę to podczas atakowania staram sie go dotknąć (Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka)
Natępnie używam na laboranta CoB'a:
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
CoB
Laboranta chronię za wszelką cenę!
Laboranta chronię za wszelką cenę!
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Zapał:
Twoje Wytchnienie uderzyło w moc Artosa i stworzyła się dziwna kula, która chwyciła też Technologika. Za nim się obejrzeliście Techno i jego słudzy poszatkowali Artosa.
ARTOS ZOSTAJE UNICESTWIONY
MORITURI TE SALUTANT!
Zapała też ostrzelano. Stracił nogi i rękę, ale ciągle żyje.
CoB:
Widzisz śmierć Artosa. Dobiegłeś do ruin szkoły gdzie ciągle stoi Wojenny Handlarz. Za trzy żuchwy, które masz w kieszeni i wszystkie kombinezony sprzedam ci Jetpacka i Tarczę z Vibranium. PASY'UJE?
Dostępne usługi:
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
Zapał:
Żywotność: 15/34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 10ż, 4s, 150p
Ilość sług: 0/304
CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 7/63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 4*Granat
- 6*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie
Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Zegar Zjazdowy
Waluta: 0ż
Ilość sług: 0/155
Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Waluta: 1ż
Ilość sług: 150/180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 12*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 10*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 60/220
- 60*Skrzydlaci (Skrzydlaty4, Radioaktywność5)
Twoje Wytchnienie uderzyło w moc Artosa i stworzyła się dziwna kula, która chwyciła też Technologika. Za nim się obejrzeliście Techno i jego słudzy poszatkowali Artosa.
ARTOS ZOSTAJE UNICESTWIONY
MORITURI TE SALUTANT!
Zapała też ostrzelano. Stracił nogi i rękę, ale ciągle żyje.
CoB:
Widzisz śmierć Artosa. Dobiegłeś do ruin szkoły gdzie ciągle stoi Wojenny Handlarz. Za trzy żuchwy, które masz w kieszeni i wszystkie kombinezony sprzedam ci Jetpacka i Tarczę z Vibranium. PASY'UJE?
Dostępne usługi:
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
Zapał:
Żywotność: 15/34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 10ż, 4s, 150p
Ilość sług: 0/304
CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 7/63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 4*Granat
- 6*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie
Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Zegar Zjazdowy
Waluta: 0ż
Ilość sług: 0/155
Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Waluta: 1ż
Ilość sług: 150/180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 12*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 10*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 60/220
- 60*Skrzydlaci (Skrzydlaty4, Radioaktywność5)
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Słuszna uwaga - wybuch po twojej śmierci spalił totalnie Zapała tak, że on teraz jest tylko latającym ognistym mózgiem. Większość armii Techno przestała istnieć.Artos pisze:To nie fair Co się stało z moim Kamikaze level 1,2,3 i 4 - wym.Radioaktywnośćlvl2 (w momencie eksplozji rad rozprzestrzenia się dość szybko). Ale co tam MIło było grać, szkoda tylko, że MG nie pozwalał na urzycie całego arsenału jaki gracze posiadają
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
CoB
Nie, muszę się jeszcze zastanowić - mówię handlarzowi.
Rozglądam się po polu bitwy, kto jeszcze żyje. A jeśli nikt to zbieram rzuchwy
Nie, muszę się jeszcze zastanowić - mówię handlarzowi.
Rozglądam się po polu bitwy, kto jeszcze żyje. A jeśli nikt to zbieram rzuchwy
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
CoB
Wymieniam te stroje i żuchwy na to co oferował kupiec
Wymieniam te stroje i żuchwy na to co oferował kupiec
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe