[Wojny Żywych Trupów] V: Godziny Szczytu

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
Seth
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1448
Rejestracja: poniedziałek, 5 września 2005, 18:42
Lokalizacja: dolina muminków

Post autor: Seth »

Jeśli Inferno mnie zauważył to nasyłam na niego połowę moich sług, a san wycofuję się najlepiej lotem i to w miarę szybko. Jeśli nie to cichaczem wycofuję się do Remizy, gdzie staram się zregenerowac. Wysyłam też duchy(już to pisałem:P) żeby rozpoznac sytuację w terenie. Jeśli jestem już bezpieczny to pół moich sług wysyłam na ulice by przeistaczały kolejnych.

EDIT: Staram się nie dopuścic (w Remizie) by moi atakowali sługi Villemo. Jednocześnie staram się ją prześcignąc w przemienianiu ludzi. Moim sługom także każę kąsic ludzi.
Seth
Mu! :P (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Jak narazie każe maksymalnie zabarykadować sie w hali sportowej. Następnie każe Zombim uzbroić się w cokolwiek, nogi od krzeseł, kawałki drabinek cokolwiek. Jeśli widzę jakieś trupy)Ale te na amen( Wyrywam im żuchwy, serca i obcinam palce. Jednego z nich wskrzeszam i gryze:)

Wzywam Infernalnego Lorda do pomocy z rozprawieniem się z Gejszą w blokach. I wysyłam Ponurego Żniwiarza na Setha.
Fuck?
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Obrazek



Zapomniałem dodać, że Soul miał Kamikaze level 3 i wszystkie bloki tam wyleciały w powietrze :wink:
Obrazek
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Staszku Szybki i Technologicusie, moze zawrzemy pakt o nieagresji, co pomoże nam wyeliminować naszych wspólnych wrogów, lub sojusz wspólnego interesu, którego celem jest wyeliminowanie wszystkich bersekerów.
Fuck?
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Niech będzie sojusz, ale ty musisz wyjść z ukrycia i czynnie przyłączyć się do walki przeciwko Sethowi, który jest ci najbliżej.
Obrazek
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

Bunkruje się wraz ze wszystkimi moimi oddziałami w budynku nr 13, by z niego stworzyć małą fortecę. Każę wszystkim zombie się uzbroić w cokolwiek (noże, tasaki, topory, kije, a jak tego zabraknie to brać nogi od stołów), a każdą rzecz która będzie choć w miarę wytrzymała (blaty stołów np. meble) mają być położone pod oknem parteru w taki sposób by blokowały okna wszystkie. Przy drzwiach też mają stworzyć barykady i przy schodach, lecz nie aż takie znaczne, żeby w razie chęci wyjścia z budynku mieli jak wyjść.
Sam natomiast używam umiejętności Mgła na poziomie 2 i 4, by rozsiać mgłę dosłownie wszędzie w okolicy, a co za tym idzie utrudnić ofensywę mym przeciwnikom.

Dodatkowo zatrzymuje ruch Technologika (Wytchnienie level 4) i przy użyciu umiejętności Ponury Żniwiarz level 5, nasyłam go na niego. Natomiast Krwawą Gejszę zamrażam dzięki Lód level 4, lecz nie kończe na tym swego ataku i używam mocy przenikania i latania którą gwarantuje mi Wampiryzm level 5, by w jak najszybszym czasie dostać się do niej i zabić poprzez uderzenie w nią kolejno strzale lodową strzałą, silnym strumieniem wody, a jeśli to jej jeszcze nie zabije to używam swej kosy i miecza by ją dobić.
PO akcji używam wszystkich umiejętności nekromancji, zakładam na siebie zbroję z kości, 2 pozostałe daje zombiakom, granaty zresztą też. Zanimowane zombiaki idą do reszty, a miksturki zostawiam sobie.

Armie jakie zostaną po moich martwych przeciwnikach próbuje przejąć. A jeśli same nie przejdą, to angażuje też swoje wszystkie oddziały do tego, g dyż bez przywódców nie powinny mieć szans, lecz jeśli któryś z władców przeżyje, nie ruszam swych oddziałów!


Wampiryzm level 2
Wampiryzm level 3
Wampiryzm level 4
Wampiryzm level 5
Wampiryzm level 6
Nekromancja level 3
Nekromancja level 4
Nekromancja level 5
Wytchnienie level 1
Wytchnienie level 2
Wytchnienie level 3
Wytchnienie level 4
Wytchnienie level 5
Mgła level 1
Mgła level 2
Mgła level 3
Mgła level 4
Lód level 1
Lód level 2
Lód level 3
Lód level 4
Woda level 1
Woda level 2
Woda level 3
Woda level 4
Ponury Żniwiarz level 1
Ponury Żniwiarz level 2
Ponury Żniwiarz level 3
Ponury Żniwiarz level 4
Ponury Żniwiarz level 5
Wskrzeszanie level 1
Ostatnio zmieniony piątek, 30 grudnia 2005, 12:01 przez Artos, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

Uruchamiam autodestrukcję elektrowni, czekam na ostatnią chwilę i kanałami się zmywam :twisted:
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

Gdyby co, to cała moja akcja przeprowadzona jest z umiejętnością przenikanie :D

EDIT: Biore całą swą armie z sobą jednak na północ by walczyc z gejszą :D
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
Villemo
Bombardier
Bombardier
Posty: 622
Rejestracja: wtorek, 4 października 2005, 15:21

Post autor: Villemo »

Villemo
Atakuję Setha i jego sługi
Fie fye foe fum,
I smell the blood of the asylum.
Seth
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1448
Rejestracja: poniedziałek, 5 września 2005, 18:42
Lokalizacja: dolina muminków

Post autor: Seth »

Uciekam tam gdzie są ludzie i nie ma przeciwników. Staram się gdzieś zaszyc i zregenerowac.
Seth
Mu! :P (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Dyplomacja:
Zapał-CoB-Inferno-Villemo-StaszekS.-Technologik : Wielki Sojusz

CoB:
Odliczanie rozpoczęte. Wybuch nastąpi za dwie tury. Jesteś gotów do ucieczki. Na gg powiedz, w którą stronę będziesz uciekał.

Seth, Villemo:
Otoczony i zdradzony Seth został zmiażdżony przez Technologika, Villemo i Inferno. Zostałeś zniszczony za nim zdążyłeś cokolwiek zrobić. Walki sług jeszcze chwilę trwały.

SETH ZOSTAJE UNICESTWIONY
MORITURI TE SALUTANT!


Artos:
Jako, że Technologik się wycofał użyłeś swoich mocy na Krwawej Gejszy i zniszczyłeś ją. Wybuch zniszczył wiele jej sług i twoich. Reszta jej słudzy przeszli jednak na stronę Mutaliskusa, ktory... zaczaił się na ciebie od tyłu! Jesteś otoczony.

Zapał:
Spokojnie czekasz i zbierasz części zwłok.


Dostępne usługi:
8 żuchw - Zegar Zjazdowy
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie




Artos:
Żywotność: 12/54
Poziom: 48/48
Ekwipunek: Miecz krótki
Ilość sług: 230/484
- 2*Miecznik (BrońBiała3) - Miecz krótki
- 150*Zombie - noże, tasaki

Zapał:
Żywotność: 34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 7ż, 4s, 150p
Ilość sług: 303
+ Ogar Piekieł (Szybkość+3, Siła+3, CzynienieStrachu2)
+ Trujący Pomiot (Trucizna5)

CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 5*Granat
- 10*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie

Villemo:
Żywotność: 10
Poziom: 7/11
Ekwipunek:
Ilość sług: 21/116
- 2*Szaolin (SztukiWalki3)
- 7*Strażnik (strzelanie2) - Rewolwery
- 5*Hydrolodzy (Woda5)

Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek:
Waluta: 6ż
Ilość sług: 155
Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Ilość sług: 180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 15*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 15*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Staszek Szybki:
Żywotność: 23
Poziom: 19
Ekwipunek: Nóż
Ilość sług: 199
Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 420
- 35*Małpiszon (Szybkość+3, SztukiWalki5)
- 10*Zombie - noże
- 2*Tygrys (Szybkość+2, Siła+3, CzynienieStrachu2)
- 4*GigantChomik (Siła+4, Kopanie5)
- 2*Niedźwiedź (Siła+6)
- 25*Wilk (Szybkość+1, Trucizna2)
- 60*Skrzydlaci
Obrazek
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

Chowam broń na chwilę. Podtrzymuje mgłę nadal wokół mych sług i całej okolicy. Dodatkowo cały czas moja armia napiera na północ. Podczas tego marszu wskrzeszam jednego trupa i zamieniam go w wampira. Animuje 2 martwych do postaci żywych trupów dodatkowo, by odnowić chociaż minimalnie swe wojska. Wzywam ponurego żniwiarza i nasyłam go na Mutaliskusa. Strzelam silnym strumieniem wody z rąk dwa razy w wojska będące przede mną, a zarazem to samo robie z lodową strzałą (też 2 razy). Za siebie natomiast, na tereny gdzie znajduje się armia Mutaliskusa (tak by nie trafić swych oddziałów) rzucam 1 kulę ognia. Szybko zażywam zrobionych w poprzedniej turze miksturek żywotności i siły i na szybko trakcie ewakuacji tworze kolejne, które również zażywam.
Po tym wszystkim Pomagam mej armii znów aktywnie poprzez wycinanie wszystkiego co jest przedemną. Oczywiście używam przenikania i latania, jak również biorę z powrotem do rąk swą broń (kosę i miecz) by zminimalizować straty dla mej postaci.
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Hmmm ja dla odmiany poczekam sobie.... wzywam jeszcze jednego ogara piekieł, nasyłam żniwiarza na gejsze.
Fuck?
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

Dobra. THX. Na razie poczekam na ostatnią chwilę. (Ale jeśli ona już nastąpiła, uciekam tam gdzie najmniej przeciwników :D)
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Dyplomacja:
Zapał-CoB-Inferno-Villemo-StaszekS.-Technologik : Wielki Sojusz

CoB:
Wybuch nastąpi za turę. Wszyscy w pośpiechu weszliście do kanałów. Na pierwszym skrzyżowaniu skręciliście w lewo, a potem na zakręcie w prawo. Na końcu wyszliście i ukryliście się za blokiem numer 1. Na południu widziałeś biegnącą na ciebie armię Artosa, więc wróciliście do kanałów i przebiegliście do parku, gdzie się ukryliście za murem.

Villemo:
Inferno z Technologikiem uciekli na północ do szkoły. Ty zostałaś w remizie.

Artos:
Zniszczyłeś część armii przed tobą. Mutaliskus jednak z niewiadomych przyczyn się wycofał. Pokonałeś Żniwiarza Zapała.

Zapał:
Gejsza już nie żyje. Artos odparł atak Żniwiarza.


Dostępne usługi:
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie




Artos:
Żywotność: 54/54
Poziom: 48/48
Ekwipunek: Miecz krótki
Ilość sług: 200/484
- 2*Miecznik (BrońBiała3) - Miecz krótki
- 130*Zombie - noże, tasaki

Zapał:
Żywotność: 34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 7ż, 4s, 150p
Ilość sług: 303
+ Ogar Piekieł (Szybkość+3, Siła+3, CzynienieStrachu2)
+ Trujący Pomiot (Trucizna5)

CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 5*Granat
- 10*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie

Villemo:
Żywotność: 10
Poziom: 7/11
Ekwipunek:
Ilość sług: 21/116
- 2*Szaolin (SztukiWalki3)
- 7*Strażnik (strzelanie2) - Rewolwery
- 5*Hydrolodzy (Woda5)

Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Zegar Zjazdowy
Waluta: 0ż
Ilość sług: 155

Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Waluta: 1ż
Ilość sług: 180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 15*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 15*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun

Staszek Szybki:
Żywotność: 23
Poziom: 19
Ekwipunek: Nóż
Ilość sług: 199

Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 220
- 35*Małpiszon (Szybkość+3, SztukiWalki5)
- 10*Zombie - noże
- 2*Tygrys (Szybkość+2, Siła+3, CzynienieStrachu2)
- 4*GigantChomik (Siła+4, Kopanie5)
- 2*Niedźwiedź (Siła+6)
- 25*Wilk (Szybkość+1, Trucizna2)
- 60*Skrzydlaci (Skrzydlaty4, Radioaktywność5)
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 2 stycznia 2006, 15:54 przez AC, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

Chowam broń na chwilę. Podtrzymuje mgłę nadal wokół mych sług i całej okolicy. Dodatkowo cały czas moja armia napiera na północ. Podczas tego marszu wskrzeszam jednego trupa i zamieniam go w wampira. Animuje 2 martwych do postaci żywych trupów dodatkowo, by odnowić chociaż minimalnie swe wojska. Wzywam ponurego żniwiarza i nasyłam go na CoB’a. Jeśli są jeszcze jakieś wojska przede mną, które blokują mi drogę na północ to powtarzam wszystko tak jak w poprzedniej turze czyli: Strzelam silnym strumieniem wody z rąk dwa razy w wojska będące przede mną, a zarazem to samo robie z lodową strzałą (też 2 razy). W stronę szkoły natomiast (tak by nie trafić swych oddziałów) rzucam 1 kulę ognia.
Po tym wszystkim Pomagam mej armii znów aktywnie poprzez wycinanie wszystkiego, co jest przede mną (jeśli jest jakaś armia oczywiście). Tak wiec korzystam również podczas tego z przenikania i latania, jak również biorę z powrotem do rąk swą broń (kosę i miecz) by zminimalizować straty dla mej postaci.

Po drodze jeśli nic mi nie przeszkadza do końca tury robie sobie dzięki nekromancji eliksiry życia i siły, jak również granaty (ciekawe ile już ich udało mi się naprodukować :D) i wysyłam duchy do kanałów:
- korytarz miedzy szkołą a budynkiem 1
- korytarz między budynkiem 1 a halą i basenem
i budynków:
- bloku 1
- szkoły
Całą armie kryje w zależności od informacji jakie dostane od duchów.

EDIT: MG już wie gdzie ide :P
Ostatnio zmieniony niedziela, 1 stycznia 2006, 11:51 przez Artos, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Jak tam piekielny ogar którego przyzwałem? Czekam spokojnie na wybuch. W międzyczasie wskrzeszam 1 z poległych ludzi, a z kolejnego robie golema mięsa.
Fuck?
Zablokowany