[Wojny Żywych Trupów] V: Godziny Szczytu

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
Zablokowany
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

[Wojny Żywych Trupów] V: Godziny Szczytu

Post autor: AC »

Artos:
BERSERKER

Wygląd: Wysoki, szczupły, z długimi czarnymi włosami, bez skóry na głowie i całej lewej ręce, sino zielony odcień skóry, chodzący w kaftanie dla umysłowo chorych. Dodatkowo ma trochę znoszony, dziurawy w niektórych miejscach cylinder.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: poputa skóra
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 2
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 4
6. Moce przywódcy 4
Moce:
- Wskrzeszanie level 1 - wym.Demonologialvl4; możesz zamienić trupa w żywego człowieka (raz na turę jednego)
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
- Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
- Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów
- Demonologia level 5 - wym.Infernalistalvl5; możesz z piekła przyciągnąć jakiegoś demona (muszą być otwarte Infernalne Wrota)
- Skrzydlaty level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
- Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
- Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelvl1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
- Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
- Kamikaze level 4 - wym.Radioaktywnośćlvl2; w momencie eksplozji rad rozprzestrzenia się dość szybko
- Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
- Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
- Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
- Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
- Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
- Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
- Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
- Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
- Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
- Wampiryzm level 6 - raz na turę możesz przemieniać dowolnego żywego człowieka w Wampira (level5)
- Nekromancja level 1 - z serc zupełnie martwych możesz tworzyć słabe granaty
- Nekromancja level 2 - z kości zupełnie martwych możesz robić zbroje z kości (3 na turę)
- Nekromancja level 3 - z mózgów zupełnie martwych możesz robić eliksiry żywotności (+2doŻyw) (2 na turę)
- Nekromancja level 4 - z mięśni zupełnie martwych możesz tworzyć eliksiry siły (+2doS; raz na turę)
- Nekromancja level 5 - 2 razy na turę możesz animować zupełnie martwych do postaci Żywych Trupów
- Wytchnienie level 1 - automatycznie wykrywasz obcych nieumarłych w obrębie 5m od ciebie
- Wytchnienie level 2 - możesz spowolnić ruchy jednego wroga na turę
- Wytchnienie level 3 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty)
- Wytchnienie level 4 - możesz strzelać raz na turę pociskiem, który automatycznie znajdzie żywego i go zabije (bez wskrzeszenia)
- Wytchnienie level 5 - jesteś odporny na moc Ponurego Żniwiarza
- Mgła level 1 - możesz stworzyć wokół siebie chmurę 2m-2m-2m mgły
- Mgła level 2 - możesz sprawić, że mgła otacza wszystkie twoje sługi
- Mgła level 3 - odporność na działanie mgły i widzenie przez nią
- Mgła level 4 - możesz utworzyć mgłę na całym obszarze (tylko poza budynkami)
- Lód level 1 - wym.Wodalvl3; możesz zamieniać wodę w lód
- Lód level 2 - możesz dwa razy na turę strzelać lodową strzałą z ręki
- Lód level 3 - poświęcając jedną turę bez ruchu możesz zamrozić wokół siebie podłoże w odległości 20m
- Lód level 4 - na turę możesz kogoś zamrozić (raz na 3 tury)
- Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
- Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
- Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
- Woda level 4 - możesz dwa razy na turę strzelić silnym strumieniem wody z rąk (obie muszą być wolne)
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego



Zapał:
Wygląd: Dość wysoki, dobrze zbudowany. Jasna blada skóra, ciemne, długie, proste włosy do ramion. Ubrany w niebieskie, wytarte dżinsy, czarny t-shirt, czarną skórzaną kurtkę. Na głowie zawiązana czarna husta z trupią czaszką, złoty łańcuch na szyi.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 4
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 3
Moce:
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów
- Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
- Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalvl5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
- Demonologia level 5 - wym.Infernalistalvl5; możesz z piekła przyciągnąć jakiegoś demona
- Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
- Infernalista level 2 - dwójka z twoich sług najbliżej ciebie jest odporna na ogień
- Infernalista level 3 - możesz tworzyć ze zwłok golemy z mięsa (jednego na turę)
- Infernalista level 4 - możesz prosić o pomoc Infernalnych Lordów, którzy może pomogą (raz na turę)
- Infernalista level 5 - stajesz się Infernalnym Lordem i możesz otworzyć Wrota Piekieł w dowolnym miejscu (nie wiadomo jak się zamkną, ale mogą być tylko jedne twoje w danym czasie)
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
- Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
- Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
- Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
- Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
- Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 4 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 10 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 5 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 15 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Wytchnienie level 1 - automatycznie wykrywasz obcych nieumarłych w obrębie 5m od ciebie
- Wytchnienie level 2 - możesz spowolnić ruchy jednego wroga na turę
- Wytchnienie level 3 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty)
- Wytchnienie level 4 - możesz strzelać raz na turę pociskiem, który automatycznie znajdzie żywego i go zabije (bez wskrzeszenia)
- Wytchnienie level 5 - jesteś odporny na moc Ponurego Żniwiarza
- Wskrzeszanie level 1 - wym.Demonologialvl4; możesz zamienić trupa w żywego człowieka (raz na turę jednego)
- Wskrzeszanie level 2 - wym.CzynienieStrachulvl3; możesz odnawiać 5 żywotności co turę komukolwiek (również sobie)
- Wskrzeszanie level 3 - wym.PonuryŻniwiarzlvl5; stajesz się odporny na niemagiczne ataki (oprócz ognia i trucizn)


Soul:
BERSERKER

Wygląd: Po wielu przejściach, władca zombi stracił skórę na twarzy i pozostała mu tylko czaszka. W dodatku podczas trzeciego starcia i czwartego utracił część żuchwy. Ubiera się on w długi czarny płaszcz z kapturem, poniszczony przez wybuchy atomowe i wojny z innymi władcami. Na swoich wychudziałych dłoniach ma nałożone rękawiczki z ćwiekami. Prawie cały czas chodzi z kapturem na głowie, by ukryć swój prawdziwy wygląd przed ludźmi.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak skóry na twarzy, Podniszczona żuchwa
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 4
6. Moce przywódcy 1
Moce:
- Kierowca level 4 - mistrz kierownicy (jednak nie umie uruchamiać pojazdów, ani jeździć powoli)
- Zbieractwo level 3 - umiesz zbierać serca
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
- Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelvl1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
- Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)


CoB:
Wygląd: wzrok od razu rzuca się w oczy - jakbym chciał wszystkich pozabijać. Poza tym ciemna karnacja. Włosy czarne do ramion z popielatymi pasemkami. Ubrany na punka (skóra naćwiekowana, kastet, pieszczochy, bojówki, glany do kolan)
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 2
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 3
Moce:
- Chemik level 1 - znasz się na składnikach wszystkiego wokół
- Chemik level 2 - mając laboratorium możesz robić: semtex, zasłony dymne, gaz musztardowy
- Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych


Seth:
BERSERKER
Wygląd: Chudy, lecz dobrze zbudowany. Nosi elegancki, tweedowy garnitur i kapelusz pasujący do tegóż garnituru. Jego twarz jest... no cóż... jak ktoś widział F. Krugera, wie o co chodzi :twisted: . Po prostu nie ma skóry i jest paskudny :P .
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 4
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 1
5. Moce walki 2
6. Moce przywódcy 3
Moce:
- Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Wytchnienie level 1 - automatycznie wykrywasz obcych nieumarłych w obrębie 5m od ciebie
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Skrzydlaty level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
- Skrzydlaty level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m


Villemo:
Wygląd: "O górską ścianę opierała się jakaś postać i patrzyła na mężczyznę. Serce podeszło mu do gardła. Nadzieja, że wszystko było złym snem, zniknęła jak rosa w promieniach słońca. To jakaś wysoka, koścista kobieta w ciemnym nędznym ubraniu. Była dziwnie niewyraźna, jakby kontury jej ciała się rozmazywały, lecz szelmowski, ironiczny uśmiech malował się na jej twarzy nader dobitnie. Można było dostrzec coś jeszcze: na szyi kobiety wisiała na wpół zgniła pętla z grubego sznura...Las aż roił się od wyczekujących istot, jakieś trudne do określenia postacie kręciły się wokół jego nóg. Tuż obok niego rozległ się stłumiony chichot, stały tam dwie dziewczynki ubrane tak nędznie, że miał ochotę podbiec i przytulić je do siebie. Ale na ich głowach zobaczył głębokie rany i pojął co to. Takich istot nie wolno dotykać, jeśli chce się zachować związki ze światem żywych"
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 1
2. Moce półmagiczne 4
3. Moce mutacyjne 4
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 4
Moce:
- Skrzydlaty level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
- Skrzydlaty level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
- Skrzydlaty level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
- Skrzydlaty level 4 - latasz jak sęp
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę



Inferno:
Wygląd: Szczupły, 183cm wzrostu, bardzo blady, ma rude włosy średniej długości, które kładą się we wszystkie strony. Nosi czarne dżinsy i ciemnoczerwony szlafrok z odsłoniętą trochę włochatą klatą. Ma długie, kościste dłonie.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak lewego ucha
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 1
6. Moce przywódcy 2

Technologik:
Wygląd: Szczupły, 185cm wzrostu, trochę blady, ma czarne włosy średniej długości, które kładą się we wszystkie strony. Nosi wojskowe ubranie urbancamo. Na nosie ma okulary przeciwsłoneczne. Ma czarne słuchawki na uszy zwieszone przez szyję.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 0
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5

Staszek Szybki:
Wygląd: Niski, trochę kwadratowy gość. Widać po nim jednak, że jest bardzo gibki i zręczny. Nosi czarne krótkie spodnie nałożone na obcisły strój kolarski. Jego buty to bardzo drogie Nike'i z różnymi bajerami. Ma urwany nos, dziura jest zaklejona taśmą izolacyjną.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak nosa
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 1
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 4

Hrabia Gothos:
Wygląd: Wysoki (195cm) i bardzo chudy. Nosi bardzo drogi garnitur z peleryną, która od wewnątrz jest krwiście czerwona, a od zewnątrz czarna. Jego włosy są starannie przystrzyżone, na skroniach pojawia mu się siwizna. Na dłoniach ma czarne skórzane rękawiczki.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5

Mutaliskus:
BERSERKER

Wygląd: Niski gość, posturą podobny do Staszka Szybkiego. Jego twarz jednak jest zupełnie inna. Ten typ ciągle jest obśliniony, z nosa ciekną mu różnego koloru gluty, włosy tak brudne, że skleiły się w stronki. Nosi niechlujną brodę. Jego ręce posiadają potężne szpony służące do kopania w ziemii. Ubrany jest w brudny strój robotnika-budowlańca.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 2
2. Moce półmagiczne 1
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 4
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 3

Krwawa Gejsza:
BERSERKER

Wygląd: Niska kobieta rasy żółtej. Ma nałożone na ciało dużo pudru co nadaje jej kolor bardzo... biały. Jest ubrana w stare japońskie kobiece ubranie, jest zniszczone. Włosy ma spięte starannie w kok. Ma małe stopy i jest niewiarygodne, że może się poruszać z szybkością większości ludzi. Gdy jest zdenerwowana lubi piszczeć.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 2
6. Moce przywódcy 5



Mapa północnej części pola walki (różowy kolor to chodniki, chodniki są też zawsze przy drogach):
http://img459.imageshack.us/img459/8738 ... ies5ls.jpg

Mapa z zaznaczonymi kanałami i wejściami do nich:
Obrazek

Trójwymiarowa mapa północnej części
http://img459.imageshack.us/img459/2422 ... s3d2zo.jpg



System Dyplomacji:
1. Narazie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy Very Happy ); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem

DOSTĘPNE DLA WSZYSTKICH (TEŻ DLA BERSERKERÓW)
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie. :)
Handel - handlować można na Bazarze, który się pojawi w czasie trwania Wojen




Wszyscy [Zapał, Soul, CoB, Villemo, Seth, Artos, Granatowi]:
Godziny szczytu - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Tesco. Są otwarte i stoi w nich grupa ludzi w różnym wieku. Po krótkiej chwili krzyczą i uciekają do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To mogą być wasze pierwsze ofiary, nie możecie narazie walczyć, ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady

[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.

Za każde 10 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".

Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazwać) i umiejętność spośród wybranych.
Inaczej niż w poprzedniej wersji nie będzie podziału na magiczne i niemagnicze zombie. Jeżeli ta część będzie miała popularność to gwarantuje następną część z większą ilością bajerów.

Na początku chroni was Immunitet, które nie pozwala was atakować jeżeli macie mniej niż 5 zombie. Możecie atakować tych, którzy mają więcej niż 5 zombie zawsze, ale jeżeli zaatakujecie to tracicie na zawsze Immunitet.

Licznik waszych mocy działa na zasadzie takiej, że liczba przy nim oznacza maksymalny poziom umiejętności z danego działu jaki możecie mieć. Niektóre umiejętności mają więcej niż 5 leveli, ale "5" oznacza, że możecie przekroczyć tą granicę. 0 w mocach oznacza, że w ogóle nie możecie mieć żadnej umiejętności z danego działu.

Granatowi Władcy (czyli moi) nie działają wspólnie (choć mają jeden kolor). Można im proponować sojusze i czasem i oni proponują. Moce Granatowych są ukryte. Ja mam ich schematy w pliku txt wystarczy liczyć ile mają mocy i zapamiętywać co oni robią :) Tak niektórzy będą mieli Kamikaze :P ]




Artos:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Zapał:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Soul:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

CoB:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Seth:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Villemo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Inferno:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Technologik:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Staszek Szybki:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Hrabia Gothos:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Mutaliskus:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Krwawa Gejsza:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Ostatnio zmieniony piątek, 30 grudnia 2005, 21:53 przez AC, łącznie zmieniany 15 razy.
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Robie w tył zwrot i biegne ile sił do szkoły. W szkole gryze wszystkich, na pczoątku woźnych, później oczyszczam całą szkołę, od piwnicy po strych!

Staszek, Inferno, Technologik, Villemo, Hrabia, może sojusz?!
Ostatnio zmieniony wtorek, 27 grudnia 2005, 17:21 przez Zapał, łącznie zmieniany 1 raz.
Fuck?
Seth
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1448
Rejestracja: poniedziałek, 5 września 2005, 18:42
Lokalizacja: dolina muminków

Post autor: Seth »

Wbiegam do Tesco i kąsze wszystkich których napotkam, wchodząc też do butików jeśli tam są. Biegnę tam gdzie jest najwięcej ludzi.
Seth
Mu! :P (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Post autor: BLACKs »

Biegne do Zoo kosząc wszystkich po drodze i wszyskie zwierzaki w zoo też :).
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

Biegnę do elektrowni i przejmuję ilu się da ludzi. Strażników omijam lub zabijam. Zapał, Villemo, Szybki, Technologik, Inferno, Hrabia może sojusz?
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

Biegne do parku i gryze wszystkich po drodze. Po kazdym ugryzieniu biegne z wszystkimi istotami jakie tylko uda mi sie przemienić w kierunku bloków mieszkalnych (dokładniej w strone budynku 8 )
Ostatnio zmieniony środa, 28 grudnia 2005, 00:10 przez Artos, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

No stary! Ja sie zgadzam! :)
Fuck?
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Dyplomacja:
Zapał-CoB-Inferno: Sojusz "Trójporozumienie"
H.Gothus-StaszekS.: Sojusz

Soul :
Niezważając na ludzi na chodnikach pobiegłeś w stronę ZOO przy zakręcie jednak ktoś cię popchnął na drogę. Autobus ciebie uderzył - twoje ciało przeleciało kilka metrów i wpadło do jakiegoś kabrioleta. Ugryzłeś kierowcę i jego pasażerkę, gdy autobus uderzył w murek parku i przebił się przez niego. Nastąpił chwilę później karambol. Cały ruch się zatamował. Wasza trójka rzuciła się na na ludzi wybiegających z autobusu. Dość szybko zdobyłeś kolejnych 13 osób - dostajesz poziom. W autobusie tymczasem Krwawa Gejsza zrobiła masakrę. Widzisz jak z 18 sługami atakuje ludzi przechadzających się po parku Artos robi to samo w tym czasie, ale on się nie zatrzymuje tylko przebiega dalej na bloki z 9 sługami. Gejsza szybko chwyta grupę jakiś dzieci. Technologik w tym czasie masakruje ludzi, którzy przeżyli w karambolu.

Zapał:
Widzisz kątem oka jak Mutaliskus wpycha Soula pod autobus - całe szczęście, że przebiegłeś szybciej niż hamujący bus. Wbiegłeś do szkoły i od razu przejąłeś woźne i grupę ludzi w sali od W-F. Krzyki mogły zaalarmować ludzi na piętrze. Dostałeś 2 poziomy.

CoB:
Biegłeś przez dłuższy czas za Mutaliskiem, który jednak skręcił do ZOO, gdy ty skręciłeś do elekrowni. Dość łatwo pokonałeś strażników i zrobiłeś masakrę na parterze (są 3 piętra i podziemia). Dostajesz 2 poziomy.

Villemo, Seth:
Wbiegliście razem do Tesco. Są tu istne tłumy! Dość szybko oboje uzyskaliście dość spore oddziały, a jeszcze nie doszliście do bramki, za którymi są kasy. Krew spływa po posadzce! Rozległy się strzały! Seth dostał pocisk w głowę, ale zanim jeszcze wstał to już jego słudzy pozbyli się natręta, który zasilił jego armię. Na hali sklepu słyszycie krzyki. Villemo dostaje 2 poziomy, a Seth 3.

Przybliżone miejsca pobytu (i ostatnio widziani):
Inferno: Tesco
Technologik: Ulica Morowa (między Tesco a Parkiem)
Staszek Szybki: Tesco
Hrabia Gothus: Tesco
Mutaliskus: Miejski Ogród Zoologiczny
Krwawa Gejsza: Park

[Nowy stats "poziom" - prawa liczba wskazuje który poziom macie; lewa liczba wskazuje ile mocy macie; obie liczby powinny być równe]

Artos:
Żywotność: 6
Poziom: 0
Ekwipunek:
Ilość sług: 9

Zapał:
Żywotność: 6
Poziom: 0/2
Ekwipunek:
Ilość sług: 25

Soul:
Żywotność: 7
Poziom: 0/1
Ekwipunek:
Ilość sług: 15
- 2*Kierowca (kierowanie2)

CoB:
Żywotność: 6
Poziom: 0/2
Ekwipunek:
Ilość sług: 29

Seth:
Żywotność: 9
Poziom: 0/3
Ekwipunek:
Ilość sług: 35
- 2*Strażnik (strzelanie2) - Rewolwery 2 i 6 pocisków

Villemo:
Żywotność: 6
Poziom: 0/2
Ekwipunek:
Ilość sług: 29

Inferno:
Żywotność: 6
Poziom: 2
Ekwipunek:
Ilość sług: 28
Technologik:
Żywotność: 5
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 14
- Kierowca (kierowanie2)
Staszek Szybki:
Żywotność: 7
Poziom: 3
Ekwipunek:
Ilość sług: 31
Hrabia Gothos:
Żywotność: 6
Poziom: 2
Ekwipunek:
Ilość sług: 20
Mutaliskus:
Żywotność: 6
Poziom: 2 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 3
Krwawa Gejsza:
Żywotność: 8
Poziom: 6 <Berserker, inne liczenie>
Ekwipunek:
Ilość sług: 26
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

Wchodze do najbliższego bloku mieszkalnego (chyba to będzie blok numer 8 ) i piętro po piętrze wraz ze słógami robie małe czyszczonko z zamieszkujących ten budynek ludzi, których oczywiście przemieniam. Dodatkowo w miare możliwości i zdobywaniu kolejnych mieszkań kaze swym poddanym brać kije, noże i inną broń jaką uda im się tam znaleźć. Po oczyszczeniu budynku, ide do następnego budynku ( nr 7 ), zostawiając tylko przed wejściem do budynku z którego wychodze 4 zwykłych podwładnych.

EDIT: Podczas oczyszczania budynku sam wyposazam sie w tasak, lub jakis długi noz
Ostatnio zmieniony środa, 28 grudnia 2005, 00:09 przez Artos, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Demonologia poz.2

Biere ekipe, przeszukuję całą szkołę i uśmiercam wszystkich których znajde.

wysyłam 3 duchy do 3 bloków najbardziej na północ i jednego na hale i basen(co znaleźli na gg)

Później ruszam szturmem na hale sportową i basen mordując i zdobywając nowych ludzi!
Ostatnio zmieniony wtorek, 27 grudnia 2005, 21:55 przez Zapał, łącznie zmieniany 1 raz.
Fuck?
Seth
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1448
Rejestracja: poniedziałek, 5 września 2005, 18:42
Lokalizacja: dolina muminków

Post autor: Seth »

Biorę Demonolgię lvl.1 i dwa levele Ponurego Żniwiarza jeśli mogę jeden po drugim.
Kontynuuje rzeź w Tesco przesuwając się w głąb budynku i przemieniając każdego po drodze. Sam nie angażuję się w walkę tylko używam moich podwładnych jako tarcze. Cały czas wypatruje innych Władców żeby w porę byc gotowym na walkę.
Seth
Mu! :P (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
Villemo
Bombardier
Bombardier
Posty: 622
Rejestracja: wtorek, 4 października 2005, 15:21

Post autor: Villemo »

Villemo
CoB=>sojusz=>Zgoda ^^
Ustawiam moich podwładnych tak, aby blokowali wyjście śmiertelnikom. Jeśli ktoś będzie próbował uciec, to niech kilku zombie łapie ich i przemienia. Ja kieruję się w stronę kas starając się gryźć ochroniarzy i odbierać im broń. Skradzione pistolety daję moim sługom sobie zostawiając jeden.

Zwierzę - 1
Ponury żniwiarz - 1
Fie fye foe fum,
I smell the blood of the asylum.
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Post autor: BLACKs »

BLACKSouL

Biegnę dalej do Zoo, zabijając wszystkich odwiedzających, a także uwalniając z klatek i przemieniając wszystkie zwierzęta (zombi słoń :D).
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Dyplomacja:
Zapał-CoB-Inferno: Sojusz "Trójporozumienie" <<Villemo składa propozycję
H.Gothus-StaszekS.: Sojusz


Villemo, Seth:
Villemo zauważyła, że nie może mieć mutacji Zwierzę, ponieważ jest za wolna (potrzebna umiejętność jest mocach Walki). Utworzyliście wspaniałe, choć niezamierzone zgranie: Granatowi mordowali na hali, gdy Seth stworzył swoisty filtr przy kasach. Ci którzy przedostali się dalej zostali mordowani przez Białych. Niestety nie widzicie nikogo z bronią palną. W kiosku Seth spotkał kogoś kogo nie mógł ukąsić - zupełnie jakby był kolejnym Władcą Zombie, ale ten był inny - wydawał się żywy, ale w innym znaczeniu niż ludzie, których zjadacie. Jest on wyższy niż Seth o pół głowy, nosi niebieskie wytarte dżinsy, ma gołe ramiona, a jego klatka piersiowa jest skryta pod kamizelką kuloodporną. Zdumiony Seth zobaczył jak nowy chwycił jednego z ludzi na zapleczu kiosku i jednym machnięciem ręki urwał mu głowę. Tryskająca krew oblała coś niewidzialnego - jakieś wrota. Przybysz zniknął w nich. Było to stworzenie czystej Wojny - był to Handlarz.

Villemo dostaje 3 poziomy, a Seth 4.

Artos:
Wszystko przebiegło gładko jak po klindze miecza - i dodatkowo znalazłeś miecz. Dwoje twoich zombie jest mistrzami w posługiwaniu się bronią białą, mają swoje miecze (całe szczęście, że zastaliście ich w łazience). Dostajesz 6 poziomów. Blok numer 8 jest wyczyszczony.

Zapał:
Dość szybko zająłeś całą szkołę - wpuszczałeś do każdej sali na raz 3 zombie... z jednej sali ktoś uciekł przez okno. Oprócz tego gościa wszyscy łatwo się poddali. Dostajesz 14 poziomów. Swoim osiągnięciem trochę zdenerwowałeś parę osób.

CoB:
Oczyściłeś także piętra. Zostały tyko podziemia. Dostajesz 4 poziomy. W elektrowni jest laboratorium.

Soul:
Słyszysz krzyki z elektrowni. Brama ZOO jest zamknięta - widzisz jak w środku Mutaliskus przemienia ludzi i zwierzęta. Zjedliście kilku ludzi na ulicy (dostajesz 3 poziomy) i sforsowaliście bramę. Kilka klatek i wybiegów jeszcze nie została oczyszczona. Najbliżej ciebie jest wybieg dla niedźwiedzi polarnych.


Przybliżone miejsca pobytu (i ostatnio widziani):
Inferno: Tesco
Technologik: Ulica Morowa (między Tesco a Parkiem)
Staszek Szybki: Tesco
Hrabia Gothus: Tesco
Mutaliskus: Miejski Ogród Zoologiczny
Krwawa Gejsza: Północne Bloki



[Nowy stats "poziom" - prawa liczba wskazuje który poziom macie; lewa liczba wskazuje ile mocy macie; obie liczby powinny być równe]

Artos:
Żywotność: 12
Poziom: 0/6
Ekwipunek: Miecz krótki
Ilość sług: 69
- 2*Miecznik (BrońBiała3) - Miecz krótki
- 50*Zombie - noże, tasaki

Zapał:
Żywotność: 6
Poziom: 2/16
Ekwipunek:
Ilość sług: 168

Soul:
Żywotność: 10
Poziom: 0/4
Ekwipunek:
Ilość sług: 40
- 2*Kierowca (kierowanie2)

CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 0/6
Ekwipunek:
Ilość sług: 63
- Laboratorant (Chemia5)

Seth:
Żywotność: 13
Poziom: 3/7
Ekwipunek:
Ilość sług: 72
- 2*Strażnik (strzelanie2) - Rewolwery 2 i 6 pocisków
- Bejsbolista (BrońBiała3) - maczeta

Villemo:
Żywotność: 9
Poziom: 1/5
Ekwipunek:
Ilość sług: 54
- 2*Szaolin (SztukiWalki3)

Inferno:
Żywotność: 10
Poziom: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 60
Technologik:
Żywotność: 7
Poziom: 3
Ekwipunek:
Ilość sług: 34
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 2*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
Staszek Szybki:
Żywotność: 11
Poziom: 7
Ekwipunek:
Ilość sług: 78
Hrabia Gothos:
Żywotność: 9
Poziom: 5
Ekwipunek: Stalowa Tarcza
Ilość sług: 52
Mutaliskus:
Żywotność: 11
Poziom: 7 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 51
- 35*Małpiszon (Szybkość+3, SztukiWalki5)
- 10*Zombie - noże
- 2*Tygrys (Szybkość+2, Siła+3, CzynienieStrachu2)
- 4*GigantChomik (Siła+4, Kopanie5)
Krwawa Gejsza:
Żywotność: 16
Poziom: 10 <Berserker, inne liczenie>
Ekwipunek:
Ilość sług: 80/89
- 6*Taliban (Strzelanie2) - AK-47
Artos
Kok
Kok
Posty: 928
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
Numer GG: 1692393
Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
Kontakt:

Post autor: Artos »

Rozkazuje 40 zombi z tasakami i nożami, i 2 tym z mieczami pobiec do bloku nr 7 i przejmować kogo się tylko da, a sam z resztą biegnę do bloku nr 10 w tym samym celu. Nie biore ze sobą tylko 2 zombi z tasakami, którzy to mają pilnować wejścia do spacyfikowanego przezemnie budynku nr 8. Mają oni polować by inni mieszkańcy tego bloku którzy podczas ataku byli poza nim również zostali sprzątnięci i przeniesieni na moją stronę.

Demonologia level 1 i 2
Broń biała level 2,3 i 4
Skrzydlaty level 1
Obrazek
Obrazek
War, war never changes...
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Infernalista lvl5
Demonologia lvl5
ponury żniwiaż lvl5
Wampiryzm lvl1

Ide na hale sportową, Otwieram portal piekieł nad Tesko, przyciągam demona, przywołuje ogara piekieł i trującego pomiota, Oczyszczam hale sportową, Przzywam infernalnego lorda do pomocy, nasyłam żniwiarza śmierci na krwawą gejsze

Villemo dołączaj nie ma sprawy:)
Fuck?
Seth
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1448
Rejestracja: poniedziałek, 5 września 2005, 18:42
Lokalizacja: dolina muminków

Post autor: Seth »

Biorę trzy poziomy Ponurego Żniwiarza, i jeden Demonologii.

Ignoruję Handlarza i kontynuuje rzeź jeśli jest jeszcze na kim. Jeśli nie, wybiegam na ulice i zaczynam atakować ludzi. Jeśli mogę to nasyłam Ponurego Żniwiarza na BLACKSouLa.
Seth
Mu! :P (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
Zablokowany