[Wojna Żywych Trupów] IV: Twierdza

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Kloner:
Nic się nie zmieniło. Wyczekujesz. Słyszysz walkę na północy.

CoB:
Nikt z was nie umiał nic zrobić z komputerami. Dużo uzbrojonych ludzi było w parku maszynowym, ale dzięki pomocy oddziału z kulami ognia pokonaliście ich. Zdołaliście schwytać 15 żywych. Macie do dyspozycji z działających:

2*Haubicę 203mm z 5 pociskami:
Obrazek

Bojowy Wóz Piechoty z uszkodzoną wieżyczką:
Obrazek

2* Helikoptery Mi18:
Obrazek

Twoi żołnierze umieją strzelać z haubicy. Deni twierdzi, że jest w stanie pilotować trochę Mi18 i trochę lepiej jeździć BWPem. Jeden z twoich żołnierzy zwrócił uwagę, że w helikopterach jest po 120 rakiet.

Dostajesz dwa poziomy.

Zapał:
Z przydatnych rzeczy w opuszczonej przez CoBa Krypcie znalazłeś kryształ mocy pozwalający się zmieniać w postać Tekno

Obrazek
(jednak bez dodatkowego robota ze zdjęcia pamiątkowego)

i Solar Scorcher, który niestety nie działa bez promieni słonecznych:
Obrazek

W czasie waszego powrotu do budynku numer 6 coś wyszło z Infernalnych Wrót po czym się zamknęły. To była jakaś postać, ale nie spotkaliście jej na razie.



Zapał:
Żywotność: 15
Ekwipunek: Kryształ TeknoWojownika, Solar Scorcher
Ilość sług: 228/96
- 15*Żołnierz (Strzelanie2) Karabin m16 + 10 naboje
- 12*Zombie - Karabin m16 + brak amunicji

Kloner:
Żywotność: 14
Ekwipunek: Minigun z 300 pociskami ;)
Ilość sług: 216/101
- 9*Zombie - Flak Cannon
- 12*Zombie - Rocket Launcher

CoB:
Żywotność: 17
Ekwipunek:
Ilość sług: 282/114
+ Deni
Żywotność: 7
Ekwipunek:
Ilość sług: 45/15
- 30*PyroZombie (Pyromanta4)
- 15*Żołnierz (Strzelanie1) Karabin m16 + 16 pocisków
Obrazek
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

Kierowca lv 2
Każę Deniemu pilotować helikopter, ja zajmuję się obsługą rakiet. Rozwalam 5 i 6 :twisted: Zaraz po tym wracam do swojej armii, każę jej czekać na dalszy rozwój wypadków, w razie czego - bronić się i użyć haubicy.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Moi dwaj zombie co stali przy portalu nie zauważyli tej postaci???

Hmm... Ciężka sprawa... aktywuje pancerz tekno, Ewakuacja, wychodze wszystkimi zombiakami na dwór, i staram schować sie za katedrą, żeby mnie rakiety soula nie dosięgnęły, a po drodze staram się strzelić z rękawic w strone budynku nr. 4 Aha, otwieram wrota piekieł w katedrze, oraz daje ten karabin słoneczny któremuś z zombiech z umiejętnościa strzelania.
Fuck?
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Kloner:
Obserwujesz jak wzbija się helikopter w powietrze i przelatuje nad katedrą i strzela rakietami w budynki na południu. Widzisz też jak nadlatują rakiety ze wschodu i niszczą śmigłowiec.

Zapał:
Przybrałeś formę Teknomena w ostatniej chwili. Rakiety spadły dosłownie chwilę później. Większość twoich zdołała się ewakuować, ale wybuchy były bardzo silne. Już miałeś wzbić się w powietrze, gdy helikopter CoBa eksplodował. Wystrzeliłeś pociski plazmy w antypowietrzną obronę, która wybuchła chwilę później.

CoB:
Szybko i sprawnie wystartowaliście i posłaliście rakiety w Zapała. Za nim jednak zniszczyliście ośrodek badawczy z dachu wieży (tam gdzie było stanowisko antylotnicze automatyczne) przyleciały rakiety. Obaj wyskoczyliście ze śmigłowca chwilę przed wybuchem. Przy lądowaniu trochę straciłeś trochę żywotności, ale przeleciałeś nad fosą z kwasem. Deni nie miał tyle szczęścia i został zniszczony przez zieloną substancję. W momencie jego końca egzystencji jego zombie straciły pana i zaatakowały twoich. Widzisz jak park maszynowy staje w ogniu. Twoi wygrali, ale tylko jedna haubica i jeden śmigłowiec przetrwały.




Zapał:
Żywotność: 10/15
Ekwipunek: Kryształ TeknoWojownika
Ilość sług: 151/96
- 7*Żołnierz (Strzelanie2) Karabin m16 + 10 naboje
- Żołnierz (Strzelanie2) Solar Scorcher
- 4*Zombie - Karabin m16 + brak amunicji

Kloner:
Żywotność: 14
Ekwipunek: Minigun z 300 pociskami ;)
Ilość sług: 216/101
- 9*Zombie - Flak Cannon
- 12*Zombie - Rocket Launcher

CoB:
Żywotność: 9/19
Ekwipunek:
Ilość sług: 100/114
Obrazek
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Wypijam krew z jakiegoś ścierwa, następnie rozkazuje sie moim zombiakom się zchować za budynkiem nr.6 Będąc schowany za budynkiem nr. 6 strzelam z rękawic oraz solar scorcha do budynku nr.1 (tam gdzie jest kloner) Jeśli sie pomyliłem i go tam nie ma, to odwołuje wszystko i chowie się tylko za nr.6

Otwieram portal do piekła w katedrze.
Fuck?
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

Biegnę do krypty (skradam sie). A moim army menom każę atakować 2.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

1. Kloner jest za daleko, żeby do niego strzelać (to dla Zapała)
2. Wejście do Katedry jest tylko przez Kryptę, w miejscu oznaczonym cyfrą 5 (to dla CoBa)
Obrazek
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

Walę z haubicy do budynku w którym siedzi Kloner ze swoimi (6 bodajże). Swoim "ludziom" każę przejąć najbliższy budynek.
Ostatnio zmieniony niedziela, 25 grudnia 2005, 22:06 przez CoB, łącznie zmieniany 1 raz.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Jeśli to możliwe to próbuje rękawicami wypier.olić rękawicami taką dziurę między budynkiem nr.6 a fosą wewnętrzną(w najwęższym miejscu) żeby kwas zalał tą dziure, i żeby nikt się nie przedostał! przedtem przechodze za budynek z ekipą. A ten koleś z solar scorchem niech wywali dziurę z drugiej strony budynku!

Zmiana planu: Otwieram portal na składzie paliwa!
Fuck?
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Kloner:
Nagły wybuch niszczy zupełnie arsenał. Odłamki zniszczyły wiele z twojej armii, a ciebie bardzo raniły.

CoB:
Trafiłeś z haubicy, to niewiarygodne i wynikało raczej z kompletnego pecha Klonera (uzyskanego przez długie milczenie). Twoi zombie doszli do składu paliwa gdzie ukrywało się jeszcze 26 ludzi. Przejęli ich i dostałeś 3 poziomy. Infernalne Wrota otworzyły się w składzie i wychynęła z niego wielka, włochata macka, która jednym pociągnięciem przykleiła do siebie 14 twoich sług i wciągnęła do środka. Wrota się nie zamknęły.

Zapał:
Kwas zalał tak jak chciałeś, ale Solar Scorcher już nie zadziała - wyczerpał baterię. Teraz jedyne naziemne przejście do ciebie jest przez budynek numer 6 (ale trzeba wysadzić ścianę boczną). Wrota się otworzyły tam gdzie chciałeś choć ty tego nie widziałeś.



Zapał:
Żywotność: 10/15
Ekwipunek: Kryształ TeknoWojownika
Ilość sług: 151/96
- 7*Żołnierz (Strzelanie2) Karabin m16 + 10 naboje
- Żołnierz (Strzelanie2) Solar Scorcher
- 4*Zombie - Karabin m16 + brak amunicji

Kloner:
Żywotność: 7/14
Ekwipunek: Minigun z 300 pociskami ;)
Ilość sług: 79/101
- 9*Zombie - Flak Cannon
- 12*Zombie - Rocket Launcher

CoB:
Żywotność: 9/19
Ekwipunek:
Ilość sług: 112/140
Obrazek
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Ok, mi pasuje. Chowam sie cały czas za budynkiem nr.6 Jeżeli Katedra ma ukośny dach to wale w dach z rękawic, później wysyłam ducha do katedry i otwieram wrota piekieł na dachu składu paliwa. Aha i jeszcze wypijam krew jakiemuś frajerowi.
Fuck?
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

CoB: nie bardzo wiesz jak załadować haubicę, ale wiesz że jest wycelowana dokładnie w miejsce gdzie stoi Kloner
Obrazek
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

Strzelanie lv 3
Wiem już jak strzelać i załadować haubicę? :twisted: Jeśli tak to ładuję w Klonera.
Zaraz potem łapię parę rakiet z pozostałego helikoptera, daję je 10 zombi (2 na każdego) i każę im wbiec w Infernalne Wrota i zmieść je z powierzchni ziemi :twisted: (Sam z resztą oddziełu cofam się na bezpieczną odległość).
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

poza sesją: Kloner! Gdzie jesteś?! Nie stój tak bezczynnie, tylko walcz!!!
Fuck?
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Kloner:
Pocisk z haubicy nie chybił i dostałeś prosto w czaszkę. Twoje szczątki rozleciały się na wiele setek metrów we wszystkie strony świata.

KLONER ZOSTAJE UNICESTWIONY
MORITURI TE SALUTANT!


[szkoda, że wyjechałeś na święta :( ]

Zapał:
Niszczysz dach katedry, twój duch znika nadal za nim dojdzie, ale tym razem dostrzegł jakąś strzelaninę w środku.

CoB:
Trafiłeś Klonera i pozbyłeś się go. Zapewniłeś sobie miejsce w Piątek Odsłonie Wojen Żywych Trupów. Twoi wbiegli w Infernalne Wrota i zniknęli razem z nimi. Stoisz przy haubicy razem z resztą oddziału.

Gra toczy się dalej.

Zapał:
Żywotność: 15
Ekwipunek: Kryształ TeknoWojownika, Rękawice Plazmowe
Ilość sług: 151/96
- 7*Żołnierz (Strzelanie2) Karabin m16 + 10 naboje
- Żołnierz (Strzelanie2) Solar Scorcher
- 4*Zombie - Karabin m16 + brak amunicji

CoB:
Żywotność: 9/19
Ekwipunek:
Ilość sług: 102/140
Obrazek
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

Idę wraz z moimi do najbliższego budynku (rakiety każę im wziąć z sobą), zajmuję go i zbieram jak najwięcej armii. W razie niebezpieczeństwa - czynienie strachu, Ponury żniwiarz.
I będę szedł tak budynek za budynkiem aż do Zapała. (W razie ciekawego znaleziska zatrzymuję się ;) )
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Moja ekipa cały czas schowana za budynkiem nr.6 Ja ze swojej strony rozpier.alam południową ściane katedry rękawicami i chowam się dalej za szóstką...

Otwieram wrota 100 metrów nad cobem i jego armią
Fuck?
Zablokowany