[Wojna Żywych Trupów] IV: Twierdza

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

[Wojna Żywych Trupów] IV: Twierdza

Post autor: AC »

Zapał:
BERSERKER

Wygląd: Chudy, wysoki, czarne długie włosy, długi czarny płaszcz z kapturem na głowie, blada cera.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
- Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
- Infernalista level 5 - stajesz się Infernalnym Lordem i możesz otworzyć Wrota Piekieł w dowolnym miejscu (nie wiadomo jak się zamkną, ale mogą być tylko jedne twoje w danym czasie)
- Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
- Pilot level 1 - wym.Kierowcalvl3; umiesz wystartować i latać samolotami i śmigłowcami
- Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
- Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
- Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 4 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 10 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 5 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 15 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą


Seto:
Wygląd: 180 cm wzrostu, czarny płaszcz z kapturem, czarne glany, ciemne jeansy, blizna w kształcie trójkąta na czole, długie białe włosy
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę


BLACKSouL:
Wygląd: wysoki (198cm), szczupły, odziany w płaszcz, nie ma twarzy tylko czaszkę.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak skóry na twarzy
Moce:
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą


Kloner:
Wygląd: Niski (ok. 167cm) chudy koleś ubrany w uniform pomocy drogowej (niebieski kombinezon z pomarańczową kurtką)
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze


CoB:
BERSERKER
Wygląd: wzrok od razu rzuca się w oczy - jakbym chciał wszystkich pozabijać. Poza tym ciemna karnacja. Włosy czarne do ramion z popielatymi pasemkami. Ubrany na punka (skóra naćwiekowana, kastet, pieszczochy, bojówki, glany do kolan)
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
- Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
- Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
- Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
- Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
- Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 4 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 10 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 5 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 15 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych
- Sztuki walki level 4 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać pojedyńczych kul
- Kierowca level 1 - umiesz uruchomić każdy pojazd i ruszyć go z miejsca, brak koordynacji
- Kierowca level 2 - możesz wolno jeździć
- Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
- Strzelanie level 2 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
- Strzelanie level 3 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz



Mapa pola walki:
Obrazek
Legenda mapy:

1. Czteropiętrowy budynek mieszkalny. Zapewne mieszkają tu cywile.
2. Skład paliwa.
3. Lądowisko helikopterów. Stoją tu także dwa czołgi i kilka samochodów cywilnych.
4. Trzypiętrowy budynek. Na dachu jest automatyczna wyrzutnia pocisków przeciwrakietowych i rakiet przeciwlotniczych.
5. Parterowy budynek niewiadomego przeznaczenia.
6. Czteropiętrowy budynek mieszkalny. Zapewne mieszkają tu cywile.
7. Lądowisko dla samolotów. Brak samolotów.
8. Arsenał.
9. Katedra.

Zielony kolor to fosa z kwasem. Szary to most, przerywana brązowa linia to most zwodzony. Czerwony punkt to jednostronny Portal, przez który byliście przerzuceni. Zniknął, gdy całe 155 przeskoczyło.



System Dyplomacji :
1. Narazie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie. :)




Wszyscy [Zapał, Seto, Soul, Kloner, CoB]:
Król Lewiatan wysłał was z misją, żeby przejąć Twierdzę Ludzi znajdującą się na jego ziemiach. Dzięki urządzeniu międzywymiarowemu przeniósł was do pustego świata AC0248390, w którym swobodnie przeszliście przez stepy w miejscu gdzie w zwykłym świecie znajduje się Twierdza. Delegat króla otworzył wam ponownie wrota.
Obrazek
Jesteście już za fosą z kwasem w południozachodniej części Twierdzy. Król wyraźnie powiedział, że tylko jeden Władca Zombie może wygrać tytuł Księcia - reszta ma zostać unicestwiona. Portal zniknął, gdy już wszyscy przeszliście. Jest noc, ale wszystko widzicie jak w dzień. Wszystkie budynki są oświetlone. Kilku strażników przy arsenale widziało jak przeszliście i wszczęło alarm. Czerwone światło alarmów i głośny ryk syreny przetacza się teraz przez Twierdzę.


Istnieją pewne Zasady

[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 7, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.]



Zapał:
Żywotność: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 30

Seto:
Żywotność: 7
Ekwipunek:
Ilość sług: 30

BLACKSouL:
Żywotność: 7
Ekwipunek:
Ilość sług: 30

Kloner:
Żywotność: 7
Ekwipunek:
Ilość sług: 30

CoB:
Żywotność: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 30
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 26 grudnia 2005, 20:11 przez AC, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Post autor: BLACKs »

BLACKSouL

Biegnę do budynku mieszkalnego (NUMER 1) wraz z moją armią.
Wysyłam ducha zwiadowcę do budynku niewiadomego przeznaczenia.
Ostatnio zmieniony czwartek, 22 grudnia 2005, 17:05 przez BLACKs, łącznie zmieniany 1 raz.
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

CoB

Dobra - każę czekać moim, by zobaczyć co zrobią ludzie z władcami z innych drużyn... A sam przekradam się do 6 i tam, jeśli będę w niebezpieczeństwie powoduję strach, a jeśli nie to biorę się za przekabacanie.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Ruszam biegiem razem ze swoimi sługami w kierunku budynku nr.6 i rozkazuje atakować wszystkich ludzi jakie spotkam. Otwieram wrota piekieł przy armii black soula :twisted:
Ostatnio zmieniony czwartek, 22 grudnia 2005, 17:19 przez Zapał, łącznie zmieniany 1 raz.
Fuck?
Seto
Kok
Kok
Posty: 1115
Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 10:53
Numer GG: 0
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Seto »

Wbija ze sługami do budynku nr. 6 i "rekrutuje" nowych

[Kto się zgodzi na sojusz?]
Obrazek
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Post autor: BLACKs »

BLACKSouL

Seto sojusz?
Seto
Kok
Kok
Posty: 1115
Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 10:53
Numer GG: 0
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Seto »

Jasne
Obrazek
Kloner
Chorąży
Chorąży
Posty: 3121
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/

Post autor: Kloner »

Biegnę ze swoimi do 9 i atakuje wszystkich
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Dyplomacja:
Soul-Seto: Sojusz

Soul, Kloner:
Pobiegliście na północ, żołnierze przy arsenale otworzyli ogień. Straciliście kilka swoich sług. Kloner stracił też punkt żywotności. Dobiegliście jednak do trzech żołnierzy i przejęliście ich. Przy budynku na północy widziecię jednak więcej wrogich sił. Kloner zauważył, że most zwodzony jest teraz podniesiony i nie można dotrzeć do budynku numer 9 - Katedry. Tuż za wami otworzyły się Infernalne Wrota.
Obrazek
Wypadło przez nie kilku nagich ludzi, których szybko pogryźliście. Infernalne Wrota odrazu się zamknęły.

Zapał, Seto, CoB:
Biegniecie pasem startowym, gdy nagle wasi zombie zaczęli padać. To snajperzy z dachu do was strzelają. Jest ich 5 tam. Seto dostał w głowę i padł. Za nim wstał reszta już dobiegła do budynku. Niebiescy z opóźnieniem i większymi stratami też dotarli. Od strony północnej jest wejście. Widać tam kilku żołnierzy przy drzwiach.



Zapał:
Żywotność: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 25/30

Seto:
Żywotność: 6/7
Ekwipunek:
Ilość sług: 18/30

BLACKSouL:
Żywotność: 7
Ekwipunek:
Ilość sług: 32/35
- 2*Żołnierz (Strzelanie2) Karabin m16 + 32 naboje

Kloner:
Żywotność: 6/7
Ekwipunek:
Ilość sług: 29/34
- Żołnierz (Strzelanie2) Karabin m16 + 32 naboje

CoB:
Żywotność: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 29/30
Obrazek
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Post autor: BLACKs »

BLACKSouL

Więc:
1. Wraz z swoimi zombi kontynnuje oczyszczanie budynku mieszkalnego nr 1.
2. Jeśli Zapał będzie nachalny i dalej otwierał jakieś bramy, itp., rozkazuje żołnierzom strzelanie w jego sługusów (w głowy by szybko padali).
3. Jeśli żołnierz z M16 zginie, biorę po nim karabin i sam z niego strzelam.
4. Wysyłam ducha zwiadowcę do zbrojowni.
Ostatnio zmieniony czwartek, 22 grudnia 2005, 21:18 przez BLACKs, łącznie zmieniany 1 raz.
Seto
Kok
Kok
Posty: 1115
Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 10:53
Numer GG: 0
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Seto »

Rzucam się wraz z zombiakami na tych żołnierzy co pilnują wejście potem wchodze do budynku i oczywszczam go
Obrazek
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Post autor: BLACKs »

BLACKSouL

Aha Zapał dzięki za to, że wrota otworzyłeś. Naprawdę mi zaszkodziły :D:D:D. Jeszcze raz thx!!
Zapał
Mat
Mat
Posty: 532
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
Lokalizacja: Chodzież
Kontakt:

Post autor: Zapał »

Nie ma sprawy, Aha, ja biegłem do budynku nr.6, więc raczej w odmiennym kierunku od black soula. Podbiegam razem z ekipą do strażników i rozkazuje ich gryźć, później zarządzam sprzątanie budynku nr6! Aha i otwieram jeszcze raz wrota, tym razem przy mnie.
Fuck?
CoB
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1616
Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
Numer GG: 5879500
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: CoB »

Biegnę wraz z zombiakami do 4. Dziesięciu wysyłam do 5. W razie niebezpieczeństwa zestrzelenia zombiaka lub mnie, używam strachu. Każdego napotkano żołnierza gryznem sobie ^_^
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
Kloner
Chorąży
Chorąży
Posty: 3121
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/

Post autor: Kloner »

Seto co powiesz na sojusz? biegnę do 4
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
Seto
Kok
Kok
Posty: 1115
Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 10:53
Numer GG: 0
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Seto »

Dobra, czyli będzie nas trzech w sojuszu? Ty, ja i BLACKSoul
Obrazek
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Post autor: BLACKs »

BLACKSouL

Dobra ale już nikogo więcej do sojuszu nie bierzemy.

[Z RESZTĄ I TAK NIE MOŻEMY BO RESZTA TO BERSERKERZY :D]
Zablokowany