[Wojny Żywych Trupów] III: Alternatywna Rzeczywistość
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
[Wojny Żywych Trupów] III: Alternatywna Rzeczywistość
Smoku:
Wygląd: tłusty, łysy, ubrany w roboczy kombinezon, czapka z daszkiem na głowie
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
- Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
- Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
- Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
- Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
- Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów
- Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
- Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalvl5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
- Demonologia level 5 - wym.Infernalistalvl5; możesz z piekła przyciągnąć jakiegoś demona
- Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
- Strzelanie level 2 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
- Strzelanie level 3 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
- Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Zapał:
Wygląd: Chudy, wysoki, czarne długie włosy, długi czarny płaszcz z kapturem na głowie, blada cera.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Nekromancja level 1 - z serc zupełnie martwych możesz tworzyć słabe granaty
- Nekromancja level 2 - z kości zupełnie martwych możesz robić zbroje z kości (3 na turę)
- Nekromancja level 3 - z mózgów zupełnie martwych możesz robić eliksiry żywotności (+2doŻyw) (2 na turę)
- Nekromancja level 4 - z mięśni zupełnie martwych możesz tworzyć eliksiry siły (+2doS; raz na turę)
- Nekromancja level 5 - 2 razy na turę możesz animować zupełnie martwych do postaci Żywych Trupów
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów
- Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
- Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalvl5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
- Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
- Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
BLACKSouL:
Wygląd: wysoki (198cm), szczupły, odziany w płaszcz, nie ma twarzy tylko czaszkę.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak skóry na twarzy
Moce:
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
- Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
- Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
- Broń biała level 5 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
- Broń biała level 6 - gdy rzucasz twoja broń tnie ofiarę i jeszcze wraca do ciebie
- Broń biała level 7 - prawdziwy mistrz, teraz możesz odbijać wszystkie pociski które lecą w ciebie od przodu
- Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
- Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
- Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
- Radioaktywność level 4 - nie wiadomo jak, ale twój mózg jest teraz obok serca w klatce piersiowej
- Radioaktywność level 5 - masz pancerz z kości, twoja skóra ulega destrukcji
Kloner:
Wygląd: Niski (ok. 167cm) chudy koleś ubrany w uniform pomocy drogowej (niebieski kombinezon z pomarańczową kurtką)
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
- Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
- Trucizna level 3 - w każdej turze możesz nadawać Truciznalvl1 max pięciu swoim sługom
- Trucizna level 4 - raz na 2 tury możesz zrobić wokół siebie chmurę Trucizny; paraliżuje ona każdego kto się zbliży na 2m
- Trucizna level 5 - możesz tworzyć na swoim ciele trujący śluz, który zachowa swoje właściwości poza twoim ciałem (zombie z truciznalvl1 są odporne; innych sparaliżuje)
- Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
- Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
- Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
- Radioaktywność level 4 - nie wiadomo jak, ale twój mózg jest teraz obok serca w klatce piersiowej
- Radioaktywność level 5 - masz pancerz z kości, twoja skóra ulega destrukcji
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
- Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
- Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
- Broń biała level 5 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
- Broń biała level 6 - gdy rzucasz twoja broń tnie ofiarę i jeszcze wraca do ciebie
- Broń biała level 7 - prawdziwy mistrz, teraz możesz odbijać wszystkie pociski które lecą w ciebie od przodu
- Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
- Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelvl1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
- Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
- Kamikaze level 4 - wym.Radioaktywnośćlvl2; w momencie eksplozji rad rozprzestrzenia się dość szybko
- Skrzydlaty level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
- Skrzydlaty level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
- Skrzydlaty level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
- Skrzydlaty level 4 - latasz jak sęp
- Pająk level 1 - wym.Radioaktywność3; możesz chodzić po ścianach i suficie
- Pająk level 2 - możesz skakać na 5 metrów wzwyż
- Pająk level 3 - wym.SztukiWalki3; zwiększona zwinność
Zgon:
Wygląd: Czarny Prochowiec z żelaznymi naramiennikami opatrzonymi kolcami. Długie, białe włosy opadające na twarz, wściekłe czarne oczy.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
- Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
- Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
- Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
- Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
- Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
- Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
- Wampiryzm level 6 - raz na turę możesz przemieniać dowolnego żywego człowieka w Wampira (level5)
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Villemo:
Wygląd: Tak mi się podoba ten stylowy opis, że dam go tu w całości: "O górską ścianę opierała się jakaś postać i patrzyła na mężczyznę. Serce podeszło mu do gardła. Nadzieja, że wszystko było złym snem, zniknęła jak rosa w promieniach słońca. To jakaś wysoka, koścista kobieta w ciemnym nędznym ubraniu. Była dziwnie niewyraźna, jakby kontury jej ciała się rozmazywały, lecz szelmowski, ironiczny uśmiech malował się na jej twarzy nader dobitnie. Można było dostrzec coś jeszcze: na szyi kobiety wisiała na wpół zgniła pętla z grubego sznura...Las aż roił się od wyczekujących istot, jakieś trudne do określenia postacie kręciły się wokół jego nóg. Tuż obok niego rozległ się stłumiony chichot, stały tak dwie dziewczynki ubrane tak nędznie, że miał ochotę podbiec i przytulić je do siebie. Ale na ich głowach zobaczył głębokie rany i pojął co to. Takich istot nie wolno dotykać, jeśli chce się zachować związki ze światem żywych"
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Mapa pola walki (różowy kolor to chodniki, chodniki są też zawsze przy drogach):
Dodatkowa mapa z zaznaczonymi kanałami i wejściami do nich:
Trójwymiarowa mapa
http://img459.imageshack.us/img459/2422 ... s3d2zo.jpg
System Dyplomacji (jeszcze w budowie - może ktoś ma jakieś pomysły? GG mnie):
1. Narazie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy Very Happy ); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Wszyscy [Smoku, Zapał, Soul, Kloner, Zgon (jeśli się nie zgłosi dziś to nie zagra)]:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Tesco. Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To może być wasza pierwsza ofiara, nie możecie narazie walczyć, ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady
[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.]
Smoku:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Zapał:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
BLACKSouL:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Kloner:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Zgon:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Wygląd: tłusty, łysy, ubrany w roboczy kombinezon, czapka z daszkiem na głowie
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
- Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
- Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
- Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
- Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
- Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów
- Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
- Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalvl5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
- Demonologia level 5 - wym.Infernalistalvl5; możesz z piekła przyciągnąć jakiegoś demona
- Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
- Strzelanie level 2 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
- Strzelanie level 3 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
- Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Zapał:
Wygląd: Chudy, wysoki, czarne długie włosy, długi czarny płaszcz z kapturem na głowie, blada cera.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Nekromancja level 1 - z serc zupełnie martwych możesz tworzyć słabe granaty
- Nekromancja level 2 - z kości zupełnie martwych możesz robić zbroje z kości (3 na turę)
- Nekromancja level 3 - z mózgów zupełnie martwych możesz robić eliksiry żywotności (+2doŻyw) (2 na turę)
- Nekromancja level 4 - z mięśni zupełnie martwych możesz tworzyć eliksiry siły (+2doS; raz na turę)
- Nekromancja level 5 - 2 razy na turę możesz animować zupełnie martwych do postaci Żywych Trupów
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów
- Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
- Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalvl5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
- Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
- Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
BLACKSouL:
Wygląd: wysoki (198cm), szczupły, odziany w płaszcz, nie ma twarzy tylko czaszkę.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak skóry na twarzy
Moce:
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
- Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
- Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
- Broń biała level 5 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
- Broń biała level 6 - gdy rzucasz twoja broń tnie ofiarę i jeszcze wraca do ciebie
- Broń biała level 7 - prawdziwy mistrz, teraz możesz odbijać wszystkie pociski które lecą w ciebie od przodu
- Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
- Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
- Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
- Radioaktywność level 4 - nie wiadomo jak, ale twój mózg jest teraz obok serca w klatce piersiowej
- Radioaktywność level 5 - masz pancerz z kości, twoja skóra ulega destrukcji
Kloner:
Wygląd: Niski (ok. 167cm) chudy koleś ubrany w uniform pomocy drogowej (niebieski kombinezon z pomarańczową kurtką)
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
- Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
- Trucizna level 3 - w każdej turze możesz nadawać Truciznalvl1 max pięciu swoim sługom
- Trucizna level 4 - raz na 2 tury możesz zrobić wokół siebie chmurę Trucizny; paraliżuje ona każdego kto się zbliży na 2m
- Trucizna level 5 - możesz tworzyć na swoim ciele trujący śluz, który zachowa swoje właściwości poza twoim ciałem (zombie z truciznalvl1 są odporne; innych sparaliżuje)
- Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
- Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
- Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
- Radioaktywność level 4 - nie wiadomo jak, ale twój mózg jest teraz obok serca w klatce piersiowej
- Radioaktywność level 5 - masz pancerz z kości, twoja skóra ulega destrukcji
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
- Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
- Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
- Broń biała level 5 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
- Broń biała level 6 - gdy rzucasz twoja broń tnie ofiarę i jeszcze wraca do ciebie
- Broń biała level 7 - prawdziwy mistrz, teraz możesz odbijać wszystkie pociski które lecą w ciebie od przodu
- Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
- Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelvl1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
- Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
- Kamikaze level 4 - wym.Radioaktywnośćlvl2; w momencie eksplozji rad rozprzestrzenia się dość szybko
- Skrzydlaty level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
- Skrzydlaty level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
- Skrzydlaty level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
- Skrzydlaty level 4 - latasz jak sęp
- Pająk level 1 - wym.Radioaktywność3; możesz chodzić po ścianach i suficie
- Pająk level 2 - możesz skakać na 5 metrów wzwyż
- Pająk level 3 - wym.SztukiWalki3; zwiększona zwinność
Zgon:
Wygląd: Czarny Prochowiec z żelaznymi naramiennikami opatrzonymi kolcami. Długie, białe włosy opadające na twarz, wściekłe czarne oczy.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
- Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
- Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
- Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
- Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
- Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
- Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
- Wampiryzm level 6 - raz na turę możesz przemieniać dowolnego żywego człowieka w Wampira (level5)
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Villemo:
Wygląd: Tak mi się podoba ten stylowy opis, że dam go tu w całości: "O górską ścianę opierała się jakaś postać i patrzyła na mężczyznę. Serce podeszło mu do gardła. Nadzieja, że wszystko było złym snem, zniknęła jak rosa w promieniach słońca. To jakaś wysoka, koścista kobieta w ciemnym nędznym ubraniu. Była dziwnie niewyraźna, jakby kontury jej ciała się rozmazywały, lecz szelmowski, ironiczny uśmiech malował się na jej twarzy nader dobitnie. Można było dostrzec coś jeszcze: na szyi kobiety wisiała na wpół zgniła pętla z grubego sznura...Las aż roił się od wyczekujących istot, jakieś trudne do określenia postacie kręciły się wokół jego nóg. Tuż obok niego rozległ się stłumiony chichot, stały tak dwie dziewczynki ubrane tak nędznie, że miał ochotę podbiec i przytulić je do siebie. Ale na ich głowach zobaczył głębokie rany i pojął co to. Takich istot nie wolno dotykać, jeśli chce się zachować związki ze światem żywych"
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
Mapa pola walki (różowy kolor to chodniki, chodniki są też zawsze przy drogach):
Dodatkowa mapa z zaznaczonymi kanałami i wejściami do nich:
Trójwymiarowa mapa
http://img459.imageshack.us/img459/2422 ... s3d2zo.jpg
System Dyplomacji (jeszcze w budowie - może ktoś ma jakieś pomysły? GG mnie):
1. Narazie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy Very Happy ); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Wszyscy [Smoku, Zapał, Soul, Kloner, Zgon (jeśli się nie zgłosi dziś to nie zagra)]:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Tesco. Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To może być wasza pierwsza ofiara, nie możecie narazie walczyć, ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady
[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.]
Smoku:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Zapał:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
BLACKSouL:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Kloner:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Zgon:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 26 grudnia 2005, 12:25 przez AC, łącznie zmieniany 13 razy.
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
Hmmm.. znajoma mapa
Wczesny poranek, mówisz? Dobra, niech ONI się ścigaja jak bereserkerzy. ja mam (przegnity o prrzegnity) mózg. Jeszecze mi go nikt nie zeżarł. Zasówam do jeziorka i kryję sie w nim. Czyham na pierwszego leszpego "kogoś" i załatwiam metodą topielca. Ponadto szukam jakiś żuli / przechodniów. Próbuję "załatwić" sprawę tak, by nie było to widoczne (podciągnij rękaw, a sprawdzę ci puls... zębami ) jak się nie da zrobic "cichacza", to trudno.
Wczesny poranek, mówisz? Dobra, niech ONI się ścigaja jak bereserkerzy. ja mam (przegnity o prrzegnity) mózg. Jeszecze mi go nikt nie zeżarł. Zasówam do jeziorka i kryję sie w nim. Czyham na pierwszego leszpego "kogoś" i załatwiam metodą topielca. Ponadto szukam jakiś żuli / przechodniów. Próbuję "załatwić" sprawę tak, by nie było to widoczne (podciągnij rękaw, a sprawdzę ci puls... zębami ) jak się nie da zrobic "cichacza", to trudno.
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!
Mr.Z pisze posta
Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
Mr.Z pisze posta
Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
- BLACKs
- Tawerniany Cygan
- Posty: 3040
- Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30
BLACKSouL
Piszę na przyszłość:
- jeśli udało mi się "zmienić" kobietę, biegnę w poszukiwaniu kolejnych ofiar po całym hipermarkecie (biegnę w stronę kas atakując kasjerki i ochroniarzy),
- jeśli mi się to nie udało, wybiegam z sklepu i idę na polowanie do szkoły (poluję na woźnych siedzących w kantorku i uczniów wchodzących do szkoły).
Jeeeeeeee :D:D mam sojusz .
Piszę na przyszłość:
- jeśli udało mi się "zmienić" kobietę, biegnę w poszukiwaniu kolejnych ofiar po całym hipermarkecie (biegnę w stronę kas atakując kasjerki i ochroniarzy),
- jeśli mi się to nie udało, wybiegam z sklepu i idę na polowanie do szkoły (poluję na woźnych siedzących w kantorku i uczniów wchodzących do szkoły).
Jeeeeeeee :D:D mam sojusz .
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
[Kloner-Soul sojusz - wasze zombie nie będą się atakować automatycznie gdy się spotkają]
Zapał, Kloner:
Zaczęliście się szarpać chwilę za wejście i przewróciliście się. Zapał momentalnie wstał i uciekł w drugą stronę. Na parkingu zobaczył vana parkującego akurat. Podbiegł i pogryzł kierowcę, który otworzył drzwi, żeby się spytać o co chodzi. Następnie (w tym czasie nastąpił huk na ulicy - Kloner miał wypadek) otworzył tylne drzwi i wymordował jego dwie córki, gdy kierowca zabijał swoją żonę. Zapał ma teraz 4 sługi.
Kloner:
Pobiegłeś w stronę parku. Nagle rozpędzony samochód uderzył w ciebie. Kierowca wpadł w poślizg i jego auto dachowało. Przeżył jednak i zdołał się wyczołgać. Kloner do niego podbiegł i zabił. To wyjątkowy sługa, zapewne wojskowy. Chwilę później zatrzymała się przy was ciężarówka-wywrotka. Wyszedł z niej gruby mężczyzna, którego wspólnie zabiliście. Jeszcze dwa samochody nadjeżdżają od strony południowej (Teren Niedostępny jest niedostępny dla was, ludzie swobodnie mogą wchodzić, tam poza granicą są inni Władcy, których jednak nie spotkacie chyba).
Soul:
Przeskoczyłeś przez bijących się, a następnie złapałeś kobietę i ją ugryzłeś. Zobaczył to strażnik i wyjął swój rewolwer. Strzelił w was kilka pocisków, ale złapaliście i jego. Na około wszystkie sklepy są zamknięte (to wejście od strony pasażu handlowego). Jakiś dwóch robotników chwilę patrzy na was i zaczęło uciekać. Na końcu korytarza są drzwi, przy drzwiach tam dalej ciągną się kasy. Nikogo przy nich nie widzicie.
Zgon:
Pobiegłeś do parku i za nim jeszcze doszedłeś do parku to zabiłeś jakiegoś żula, a potem jeszcze dwóch śpiących na ławkach. Zadzwonił dzwonek na lekcję w szkole. W oddali widzisz ostatnich spóźnionych uczniów, którzy wchodzą do środka. Oni ciebie nie widzieli.
***Zapomniałem dodać - wejście do szkoły jest od strony zachodniej tylko***
Smoku:
Swoim podgniłym palcem dłubiesz sobie w nosie stojąc przed otwartymi drzwiami do Tesco. Nic z niego nie wyciągnąłeś. Z nosa też nie.
Smoku:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Zapał:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 4
- Kierowca (Kierowca level 2)
BLACKSouL:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 2
- Strażnik (Strzelanie level 1) rewolwer z 2 pociskami
Kloner:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 2
- Kierowca (Kierowca level 3)
- Agent (żywotność:2; Strzelanie1; Kamikaze1) pistolet z 20 pociskami
Zgon:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 3
- Żul (BrońBiała1) gazrurka
Zapał, Kloner:
Zaczęliście się szarpać chwilę za wejście i przewróciliście się. Zapał momentalnie wstał i uciekł w drugą stronę. Na parkingu zobaczył vana parkującego akurat. Podbiegł i pogryzł kierowcę, który otworzył drzwi, żeby się spytać o co chodzi. Następnie (w tym czasie nastąpił huk na ulicy - Kloner miał wypadek) otworzył tylne drzwi i wymordował jego dwie córki, gdy kierowca zabijał swoją żonę. Zapał ma teraz 4 sługi.
Kloner:
Pobiegłeś w stronę parku. Nagle rozpędzony samochód uderzył w ciebie. Kierowca wpadł w poślizg i jego auto dachowało. Przeżył jednak i zdołał się wyczołgać. Kloner do niego podbiegł i zabił. To wyjątkowy sługa, zapewne wojskowy. Chwilę później zatrzymała się przy was ciężarówka-wywrotka. Wyszedł z niej gruby mężczyzna, którego wspólnie zabiliście. Jeszcze dwa samochody nadjeżdżają od strony południowej (Teren Niedostępny jest niedostępny dla was, ludzie swobodnie mogą wchodzić, tam poza granicą są inni Władcy, których jednak nie spotkacie chyba).
Soul:
Przeskoczyłeś przez bijących się, a następnie złapałeś kobietę i ją ugryzłeś. Zobaczył to strażnik i wyjął swój rewolwer. Strzelił w was kilka pocisków, ale złapaliście i jego. Na około wszystkie sklepy są zamknięte (to wejście od strony pasażu handlowego). Jakiś dwóch robotników chwilę patrzy na was i zaczęło uciekać. Na końcu korytarza są drzwi, przy drzwiach tam dalej ciągną się kasy. Nikogo przy nich nie widzicie.
Zgon:
Pobiegłeś do parku i za nim jeszcze doszedłeś do parku to zabiłeś jakiegoś żula, a potem jeszcze dwóch śpiących na ławkach. Zadzwonił dzwonek na lekcję w szkole. W oddali widzisz ostatnich spóźnionych uczniów, którzy wchodzą do środka. Oni ciebie nie widzieli.
***Zapomniałem dodać - wejście do szkoły jest od strony zachodniej tylko***
Smoku:
Swoim podgniłym palcem dłubiesz sobie w nosie stojąc przed otwartymi drzwiami do Tesco. Nic z niego nie wyciągnąłeś. Z nosa też nie.
Smoku:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Zapał:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 4
- Kierowca (Kierowca level 2)
BLACKSouL:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 2
- Strażnik (Strzelanie level 1) rewolwer z 2 pociskami
Kloner:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 2
- Kierowca (Kierowca level 3)
- Agent (żywotność:2; Strzelanie1; Kamikaze1) pistolet z 20 pociskami
Zgon:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 3
- Żul (BrońBiała1) gazrurka
- BLACKs
- Tawerniany Cygan
- Posty: 3040
- Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30
BLACKSouL
Dobra więc tak:
- idę z kobietą i strażnikiem w stronę kas tak, jakby ochroniarz nas prowadził (czyli tak, by się nie wyróżniać z otoczenia, zaciągam kaptur na swoją czaszkę),
- gdy jestem wystarczająco blisko, wbijam się w jedną kasę i zaczynam z kobietą wszystkich gryźć (kasjerki i klientów, wybieram kasę przy której stoi najwięcej ludzi),
- strażnik ubezpiecza tyły, strzelając do innych ochroniarzy, którzy mogliby mnie i kobietę ubić,
- po ataku na kasę wbijam się w kolejną, gryząc innych klientów i kasjerów.
Dobra więc tak:
- idę z kobietą i strażnikiem w stronę kas tak, jakby ochroniarz nas prowadził (czyli tak, by się nie wyróżniać z otoczenia, zaciągam kaptur na swoją czaszkę),
- gdy jestem wystarczająco blisko, wbijam się w jedną kasę i zaczynam z kobietą wszystkich gryźć (kasjerki i klientów, wybieram kasę przy której stoi najwięcej ludzi),
- strażnik ubezpiecza tyły, strzelając do innych ochroniarzy, którzy mogliby mnie i kobietę ubić,
- po ataku na kasę wbijam się w kolejną, gryząc innych klientów i kasjerów.
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
Wsiadam razem z nowymi sługami do samochodu. Rozkazuje kierowcy jechać w kierunku basenu. Po drodze niech przejeżdża mijanych ludzi(oni też staną się moimi sługami, czy musze wychodzić i gryźć ich???) Następnie wchodze na basen, 2 córki niech zabezpieczają wyjście, ja ide z resztą zrobić rzeź na sali głównej basenu.
Fuck?
-
- Bosman
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
Sojusz anyone? Smoku, Zapał? Kloner i Blacksoul chyba będą się 3mać razem to nie wiem, ale moze?
Powoli ide do szkoły, tak, zeby nmnei nei widzieli przez okna, jak dojdę do drzwi, to "zapraszam" żuli. Rozgryzam wszystkich, których znajdę w szkole. WSZYSTKICH. Prezszukuję wszystkie piętra, piwnice, szafy, strychy, kosze na śmieci, WSZYSTKO. Niech 2 żuli stoi na bramce a ostatni szuka alternatywnego wyjścia. Jesli woźny okaże się mieć coś mocnego, to wołam dwu żuli na pomoc (trzeci pilnuje drzwi głównych). Każdy mój sługa (i ja też) gryzie wszystko co żywe.
Powoli ide do szkoły, tak, zeby nmnei nei widzieli przez okna, jak dojdę do drzwi, to "zapraszam" żuli. Rozgryzam wszystkich, których znajdę w szkole. WSZYSTKICH. Prezszukuję wszystkie piętra, piwnice, szafy, strychy, kosze na śmieci, WSZYSTKO. Niech 2 żuli stoi na bramce a ostatni szuka alternatywnego wyjścia. Jesli woźny okaże się mieć coś mocnego, to wołam dwu żuli na pomoc (trzeci pilnuje drzwi głównych). Każdy mój sługa (i ja też) gryzie wszystko co żywe.
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!
Mr.Z pisze posta
Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
Mr.Z pisze posta
Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
-
- Marynarz
- Posty: 332
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
- Numer GG: 0
- Kontakt: