Strona 1 z 8

[APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 10:23
autor: AC
Bush
Statystyki:
Poziom: 4
Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Żywotność: 6
Celność: 0
Statystyki mocy:
Moce magiczne: 5
Moce pseudomagiczne: 3
Moce mutacyjne: 5
Moce techniczne: 0
Moce walki: 0
Moce przywódcy: 5
Wygląd:
Wzrost: 180cm
Waga: 75kg
Sylwetka: umięśniony
Strój:
- zakonny (wersja: biały z czerwonym krzyżem)
Moce:
- Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę)
- Infernalista level 2 - 5 twoich sług również może tworzyć ze zwłok Golema z Mięsa (nie mogą zbytnio oddalać się od tego kto go przywołał)
- Infernalista level 3 - rzucając ten czar na dowolny kij możesz stworzyć Laskę Nienawiści (możesz mieć taką jedną)
- Zmysły level 1 - raz na turę palcem możesz przepalić coś za pomocą kwasu



Tomek
Statystyki:
Poziom: 5
Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 0
Żywotność: 7
Celność: 0
Statystyki mocy:
Moce magiczne: 5
Moce pseudomagiczne: 5
Moce mutacyjne: 2
Moce techniczne: 0
Moce walki: 5
Moce przywódcy: 1
Wygląd:
Wzrost: 185cm
Waga: 90kg
Sylwetka: średni
Strój:
- zakonny (wersja: biały z czerwonym krzyżem)
Moce:
- Mgła level 1 - w promieniu 2m od ciebie jest nieprzenikniona mgła
- Mgła level 2 - możesz sprawić, że mgła otacza wszystkie twoje sługi
- Mgła level 3 - odporność na działanie mgły i widzenie przez nią
- Mgła level 4 - możesz utworzyć mgłę na całym obszarze (poza budynkami lub jedynie w tym w którym się przebywa)
- Mgła level 5 - raz na 3 tury możesz teleportować się w dowolne miejsce w którym jest mgła



Pavciooo
Statystyki:
Poziom: 5
Siła: 1
Szybkość: 4
Wytrzymałość: 1
Żywotność: 7
Celność: 0
Statystyki mocy:
Moce magiczne: 5
Moce pseudomagiczne: 5
Moce mutacyjne: 5
Moce techniczne: 0
Moce walki: 0
Moce przywódcy: 3
Wygląd:
Wzrost: 185cm
Waga: 85kg
Sylwetka: umięśniony
Strój:
- zakonny (wersja: czarny z białą czaszką)
Moce:
- Napalony Żniwiarz level 1 - wyrastają ci długie rogi na głowie
- Napalony Żniwiarz level 2 - twoja szybkość (+3 do sz) i wytrzymałość (+1 do wyt) wzrastają
- Pyrochron level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
- Pyrochron level 2 - twoje ciało może powlec ogień o grubości 1cm, ciebie on nie parzy; max 20s na turę
- Rogi level 1 - wym.NapalonyŻniwiarz1; możesz używać swoich rogów ofensywnie (obr2)



Tevery
Statystyki:
Poziom: 3
Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 2
Żywotność: 20
Celność: 0
Statystyki mocy:
Moce magiczne: 5
Moce pseudomagiczne: 5
Moce mutacyjne: 1
Moce techniczne: 5
Moce walki: 1
Moce przywódcy: 1
Wygląd:
Wzrost: 190cm
Waga: 60kg
Sylwetka: chudy
Strój:
- żołnierski (wersja: miejska)
Moce:
- Żywotność level 1 - +5 do żw (do maksymalnej ilości)
- Żywotność level 2 - +10 do żw (do maksymalnej ilości, sumuje się z poprzednim)
- Strzelanie (broń palna) level 1 - możesz strzelać z broni palnej



Scena Startowa:
http://img168.imageshack.us/img168/1531 ... owary7.png


Wszyscy:
To miała byś wielka wyprawa inwazyjna. Książe Alpert zebrał 10 swoich Władców i za pomocą dziwnego urządzenia otworzyły się Wrota do zupełnie nowego świata, nie do Avernus, ani do Bunajaki - Wrota prosto w Nieznane. Zielonkawa powłoka portalu zupełnie nie przypominała tych poprzednich. Jeden po drugim wskoczyliście, a chwilę za wami wskoczył Alpert... po drugiej stronie z portali wypadli jednak tylko Scorez, Bush, Tomek, Pavciooo i Tevery. Szybko zoorientowaliście się, że stoicie na środku kamiennego mostu nad przepaścią. Z dziury w skałach wylewa się lawa i spada w dół - wydaję się, że w nieskończoność, sufitu nad wami również nie widać - tylko przy ścianach są dziwne, świecące kryształy. Wyglądają jak zagwieżdżone niebo - te same kryształy są również przy półkach skalnych i w korytarzach, które wychodzą z tego miejsca. W pewnym momencie zobaczyliście w jednym z korytarzy (na SE mapy) biegnącego Alperta. Wyraźnie wam chciał coś krzyknąć, ale gdy był przy przepaści ktoś strzelił mu pociskiem plazmowym w plecy i Alpert z przerażeniem runął w otchłań. Chwilę później zobaczyliście Władcę Żywych Trupów w czarnym ubraniu z granatową naszywką na piersi z dziwnym, futurystycznym pistoletem w prawej ręce. Widząc was skręcił na północ strzelając przy okazji w sufit korytarza tak, że ten się zawalił blokując przejście. Korytarzem z którego wybiegł Alpert i jego zabójca słychać dziwne, zbliżające się syczenie - jest ich tam dużo...

Kilka uwag odnośnie systemu:
- Tevery: żeby umieć tworzyć amunicję musisz mieć godzinę wolnego, żeby przestudiować Schemat, który posiadasz; będzie na to czas
- Wszyscy: w zależności od czasu w grze między update będziecie mieli podane informacje kiedy powinniście coś zjeść, możecie to zignorować, ale wtedy wasze statystyki spadną; i będą spadać aż umrzecie z głodu
- Wszystkie czary "działające na cały obszar" będą oddziaływać tylko na obszar na którym jesteście - Mgła nie zapełni całego niekończącego się korytarza
- Prosiłbym o nierozdzielanie się za bardzo (najwyżej dwie ekipy)
- O różne statystyki można się pytać w swoich postach, będą podane w jakimś temacie lub bezpośrednio w kolejnym update



Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Hełm spawacza

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 8 dni)

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tevery:
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (potrzebna amunicja a)
- Schemat tworzenia amunicji a

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 11:25
autor: Buaszeyos
Nie podoba mi się to za bardzo.-mówię po czym rozglądam się uważnie, próbując dostrzec coś, co nie jest zbyt normalne.
Słyszycie to?-mówię pokazując na zawalone przejście-Powinniśmy sie oddalić jak najszybciej od tego miejsca, tego czegoś jest za dużo
I oczywiście szukam jakiegoś kija, żeby przemienić go w Laskę Nienawiści.

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 13:08
autor: scorez
-Ja proponuję oddalić się w stronę północnego-zachodu. Jest to strona przeciwna niż ta z której biegną na nas potwory i będziemy mieli większą szansę na ucieczkę.- To mówiąc tuszył w stronę wskazaną przez siebie.
Jego strój powiewał w biegu tworząc cudowny efekt biegnącego uiora, ale tylko ten bieg może uratować im życie.

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 13:23
autor: t0m3ek
Spokojnie panowie trupy. Zawsze można im wyłączyć widoczność. - Jeśli mogę to tworzę mgłę w pobliżu miejsca skąd dobiegają odgłosy. Następnie ruszył za Scorezem.

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 13:44
autor: AC
Tomek:
Reszta uciekła na NW, gdy ty na moment stanąłeś i stworzyłeś mgłę, która opanowała cały most i spłynęła kilka metrów w górę i w dół względem niego. Zanim jednak wszystko zostało zalane białym puchem widziałeś jak dwie jaszczuropodobne istoty pojawiły się w korytarzu, z czego jeden z nich poruszał się na czterech kończynach na suficie. Chwilę później, chyba ten z sufitu znalazł się przy tobie, a ty teleportowałeś się w ostatnim momencie do korytarza, w którym też mgła się pojawiła...

Wszyscy:
Po tym jak Tomek dołączył do was przyspieszyliście jeszcze bardziej. Najszybszy z was - Pavciooo jako pierwszy dotarł do kolejnego mostu bardzo podobnego do tego poprzedniego. Być może nawet to ten sam. Po drugiej stronie jednak jest tylko jeden korytarz, ale wyżej jest kolejny. W tym wyżej pojawiła się postać, wyczuwacie, że jest nieumarły, ale dopiero teraz zoorientowaliście się, że wasze telepatyczne rozmawianie tutaj nie działa - musicie używać mowy. Przybysz zrzucił wam drabinkę linową i krzyczy do was, że Jaszczury was załatwią, więc lepiej chodźcie na górę... z drugiej strony (może to przez mgłę) nie wydaje wam się, żeby dużo, jeśli w ogóle, Jaszurów za wami biegły...

Limity: [za ile tur możecie korzystać z limitowanych mocy, na jakiś czas Mgła4 będzie też limitowana]
1. Tomek:
- Mgła4: (tur: 1)
- Mgła5: (tur: 3)

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Hełm spawacza

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 8 dni)

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tevery:
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (potrzebna amunicja a)
- Schemat tworzenia amunicji a

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 13:53
autor: Buaszeyos
Idziemy do niego?-Pytam sie i czekam na reakcję towarzyszy-Jeśli tak, to ja nie idę pierwszy-staję z rękoma skrzyżowanymi na piersi i czekam na odpowiedź, wypatrując jaszczurów.

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 13:58
autor: t0m3ek
Wolę naszego niż te jaszczurki które widziałem. - Powiedział po czym nie zwracając większej uwagi na resztę po prostu wspiął się na górę po drabince. - Uważajcie bo jeden z nich umie łazić po ścianach. - Krzyknął będąc już na górze.

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 14:37
autor: scorez
-Dobra, ja pójdę.- Powiedziałem chwytając drabinkę.
Wspinam się na górę. Jeżeli otaczają mnie ludzie to ich paraliżuję (jeżeli jestem zmarłym oczywiście.).

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 15:27
autor: Pavciooo
Wchodzę po drabince razem z innymi, co tu więcej pisać :P

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 16:07
autor: Tevery Best
No to świetnie, wreszcie jakiś drug! W wierch, braciaszki, w wierch, zanim te oślizgłe sucze syny nas dopadną! - rzekł Grigorij, po czym zaczął się wdrapywać. Widok ten był dla niego ulgą, podobnie jak spotkanie z... kim, no właśnie? Jakoś nie pamiętał...

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 16:21
autor: AC
Wszyscy:
Żwawo wdrapaliście się po drabince pomagając sobie opierając buty na nierówną kamienną ścianę. Po wszystkich Wampir wciągnął drabinkę i pociągnął za uchwyt zamykając wiatą wejście. Korytarz, w którym jesteście jest sztucznie wydrążony, więc jest tu mało światła. Odkąd jest inwazja na kopalnię to ich tu dużo się kręci. Kim jesteście? Rzadko kiedy mogę tu spotkać, wybaczcie za określenie, nie-potężnych Władców... widzę, że zmęczyliście się biegiem. Zdziwieni? Pewnie jesteście tu nowi, tutaj nawet żywe trupy odczuwają zmęczenie, tak samo jak uczucia... Idziecie do mojego małego lokum? Jako nowi możecie wiele zdziałać tutaj... Oooo, nawet masz broń palną, rzadko takie coś w tych tunelach się widuje... [wskazał na Teveriego-Grigorija]

Limity: [za ile tur możecie korzystać z limitowanych mocy, na jakiś czas Mgła4 będzie też limitowana]
1. Tomek:
- Mgła5: (tur: 2)

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Hełm spawacza

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 8 dni)

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (potrzebna amunicja a)
- Schemat tworzenia amunicji a

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 17:12
autor: scorez
-A umiejętności magiczne, półmagiczne i mutacyjne tu działają?- Spytałem się nie pewnie. -I gdzie my u licha jesteśmy?
To pytanie zadałem rozglądając się wokoło. Jeszcze nie zanotowałem kształtu pomieszczenia i innych przydatnych rzeczy.

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 17:18
autor: t0m3ek
- Działają, działają. Widziałeś tą mgłę wcześniej? Była moja. - Odpowiedział Scorezowi po czym spojrzał na obcego Władcę.
- Co to za miejsce?

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 17:53
autor: AC
Wszyscy:
Idąc za Wampirem usłyszeliście, że jest to jego małe sanktuarium po tym jak odkrył spisek w pobliskim Zgromadzeniu Wampirzym. Szliście dość szybko, ale dopiero po około godzinie dotarliście do dużej jamy oświetlonej ze wszystkich stron kryształami. Oprócz tego wydrążonego przejścia są stąd jeszcze dwa wyjścia. Jedno jest w suficie - dziura o średnicy 5m pod którą widzicie jakąś dziurę. Drugie jest po lewej stronie. Przy ścianie po przeciwnej stronie pieczary jest dom wybudowany z cegły, na około rośnie trochę grzybów koloru żółtego... Po podejściu bliżej domu zobaczyliście, że w dziurze jest pełno zmasakrowanych ludzkich zwłok. Dziwi jedynie brak robactwa... smród jest bardzo silny, ale nieszkodliwy. Budynek jest dwupiętrowy. W środku jest jedna olbrzymia komnata z kilkoma łóżkami i szafkami. Na ścianie wisi zardzewiała strzelba, a w miejscu w którym niegdyś stały schody jest teraz kilka zniszczonych i zbutwiałych desek. Wydaje się, że na górze nic nie ma.

Witajcie w moich komnatach. Choć tutaj nieumarli nie muszą spać, to jednak sen przyspiesza nasze procesy regeneracyjne, zapamiętajcie tą informację. Jeśli chcecie mogę użyć trochę z moich zapasów i zrobić ucztę. Możecie pytać o co tylko chcecie, a ja postaram się wam odpowiedzieć na wszystko. Dobrze by było gdybyście pomogli mi w zdemaskowaniu spiskowca w Vianagord (to jest we wspomnianej już przeze mnie kopalnie złota i miasteczku wampirów), ale jeśli odmówicie nie będę miał tego wam za złe i wypuszczę was tam skąd was zabrałem. Z pewnością Jaszczury sobie pójdą stamtąd, nic tam nie ma ciekawego przez kilka kilometrów.

[tu czekam aż wszyscy odpowiedzą]

Limity: [za ile tur możecie korzystać z limitowanych mocy, na jakiś czas Mgła4 będzie też limitowana]
1. Tomek:
- Mgła5: (tur: 1)

Informacje techniczne:
1. Tevery w czasie kilku godzin spędzonych u Wampira będzie mógł przestudiować swój Schemat i będzie mógł tworzyć amunicję typu a.

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Hełm spawacza

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 8 dni)

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 8 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (potrzebna amunicja a)
- Schemat tworzenia amunicji a

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 19:19
autor: scorez
Oki. To ja podchodzę do zwłok i zaczynam odprawiać rytułał Infernalista, a potem szkieletornik.

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 20:01
autor: Tevery Best
Grigorij zasiadł sobie wygodnie i zaczął czytać swój schemat. Bez wątpienia znajomość tego tekstu bardzo się przyda. Malutkie literki cyrylicą i kilka kreseczek, a pozwalają na tak wiele...

Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

: piątek, 15 czerwca 2007, 20:13
autor: t0m3ek
- Ja mam kilka pytań. - Stwierdził żółty Władca rozsiadając się gdzieś gdzie mógł to mógł to uczynić.
- Co to za świat? Kim jesteś? Co miałeś na myśli mówiąc, że nie ma tu już niedoświadczonych władców? Co możesz nam dać na czas wykonywania misji? To chyba tyle póki co.